Avis sur Motel 6 San Antonio, TX - Airport
Motel 6 San Antonio, TX - Airport
126 Kenley Pl, San Antonio, Tx 78232, San Antonio, TX
Avis
6,2
6,2/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Samuel
19 mai 2024
Samuel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
michael
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Michael,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Kelsa
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi KelsaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Rosio
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Rosio,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Vanessa
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Vanessa,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Anna
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 avr. 2024
Hi Anna, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Clementina
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clementina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 avr. 2024
Hi Clementina, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 Excellent
TyAnna
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TyAnna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi TyAnna,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Billy J Holt
25 mars 2024
Billy J Holt
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Rosio
25 mars 2024
Rosio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Johnny
16 mars 2024
Johnny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Johnny,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Jeremiah
15 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Jeremiah
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Jeremiah,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Crystal
19 févr. 2024
Crystal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 févr. 2024
Hi Crystal, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Octavio
18 févr. 2024
Octavio
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Brandon
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brandon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Brandon,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Luis
11 févr. 2024
Luis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Luis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Aaron
8 févr. 2024
Aaron
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sally le 21 mars 2024
Thank for your stay
10/10 Excellent
Roger
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
William
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 févr. 2024
Hi William,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
8/10 Bien
Brianna
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Van
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Van
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Gary
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Rajsheem
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajsheem
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Natalie
16 déc. 2023
Natalie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hey Natalie, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
8/10 Bien
Christian
9 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Christian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Tony
7 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Wesley
3 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesley
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 déc. 2023
Hi Wesley,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Maria D
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Maria D
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 déc. 2023
Hi MariaWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
2/10 Horrible
FARID
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don’t do it
FARID
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 28 nov. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Rodney
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Alejandra
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 28 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Chad
15 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Chad
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Brent
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi Brent,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Cynthia
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Arika
18 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Arika
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 oct. 2023
Hi Arika,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
17 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Ty
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Ty
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 oct. 2023
Hi Ty,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Stephen
15 oct. 2023
Stephen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Dora
3 oct. 2023
Dora
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Eli
Voyage d’affaires
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eli
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Juan A
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Juan A
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
iyilia
29 août 2023
iyilia
Séjour de 2 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Homer
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Homer
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 août 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Michael
4 août 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Gilberto or Lixandra
Voyage d’affaires
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilberto or Lixandra
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 août 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Josie
1 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 août 2023
Hi Josie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage d’affaires
30 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Diana
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Chris
30 juil. 2023
Chris
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Tom
Voyage d’affaires
30 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not staying again
Tom
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 août 2023
Hi Tom,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6