Avis sur Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley
Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley
818 E Winchester St, Murray, UT
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points faibles : Équipements
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
David
Voyage en famille
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 22 sept. 2023
Hi David,We appreciate your stay and review with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are glad to know your stay was good, but we want to make it great. Your feedback will be taken into strong consideration as we work to improve your future stays, and the future stays of other guests. We appreciate the feedback to make this happen.We look forward to serving you again soon
10/10 Excellent
Camille
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 10 sept. 2023
Hi Camille,We appreciate your stay with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are proud to know we delighted you during your stay. Thank you for the review. We look forward to serving you again soon.
8/10 Bien
Brent
Voyage en couple
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Brent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 1 août 2023
We appreciate your stay and review with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are glad to know your stay was good, but we want to make it great. Your feedback will be taken into strong consideration as we work to improve your future stays, and the future stays of other guests. We appreciate the feedback to make this happen.We look forward to serving you again soon.
10/10 Excellent
bruno
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
bruno
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 21 juin 2023
Hi Bruno,Thank you for your stay and this review. Reviews like yours help us to know where we succeed what to maintain for our guests moving forward. We hope to serve you again soon.
10/10 Excellent
Thierry
Voyage en couple
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 17 juin 2023
Hello Thierry, Thank you for your stay with us here at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We appreciate your review and are delighted to know you were served well. We hope to serve you again soon.
10/10 Excellent
Vincent
26 mars 2023
Vincent
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
françois
12 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
françois
Séjour de 8 nuits en juin 2021
Réponse de Front desk le 28 août 2021
Thank you for staying with us, we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Lazaro
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lazaro
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 26 mai 2024
Hi Lazaro,We appreciate you staying with us, and are glad to know your stay was good.While feedback is never required, we would love the opportunity to know what we could have done to make your stay great!Thanks again, we hope to serve you again.
10/10 Excellent
Heather
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 26 mai 2024
Hi Heather,We appreciate your stay with us and your feedback on our front-desk. We hope to serve you again.
10/10 Excellent
Doug
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doug
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 22 mai 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear you enjoyed your stay. We look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Gerald, Laurel
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Gerald
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 22 mai 2024
A hotel is defined by the quality of service it provides. Because our success is measured by how our guests evaluate our services and facilities, I want you to know that the comments and suggestions we receive are taken seriously. Your willingness to share your experience is genuinely appreciated.We would hope that you would give us another chance to make things right, and prove to you that we care about our guests satisfaction with their stay.
6/10 Satisfaisant
Alyssa
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Alyssa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 23 mai 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Nijaz Sedic
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nijaz Sedic
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 21 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy to hear you were delighted by your stay, and we look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Elijus
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Équipements
Elijus
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your review. We take all feedback we receive seriously so we can continue to improve our services.
10/10 Excellent
Russell
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy to hear you were delighted with your stay and we look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
Fabricio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Fabricio
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Jason
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy to hear that your stay was delightful and we look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
Yoshira
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yoshira
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 21 mai 2024
Thank you for your review.
8/10 Bien
Traci
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Traci
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Kristy
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 20 mai 2024
Thank you, we are happy to hear you had a good stay. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Amirul
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amirul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 17 mai 2024
Thank you for your kind review. We look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Hannah
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to express your concerns. Our principal goal is to provide dependable service to each guest. Consequently, it’s disappointing to learn that your recent experience with us was less than satisfactory. Please accept my sincere apology for the difficulties you encountered during your stay. We take all feedback we receive seriously so we can continue to improve our services.
10/10 Excellent
Nathan
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 13 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy to hear you had a good time, and we look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
jon
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jon
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 14 mai 2024
Thank you for your review. We take all feedback seriously so we can continue to improve our services.
10/10 Excellent
Elke
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 13 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy you were well taken care of, and we look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
KENNETH
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KENNETH
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your kind review. We look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
Denise
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your review. We take all feedback we receive seriously so we can continue to improve our services.
2/10 Horrible
Rodney
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
I am so very sorry for the trouble you experienced during your stay. We are in the business of delighting guests and not disappointing them. Thank you for responding to my email. We want you to know that we care about our property and our guests and we hope to make this right for you now and in the future.
8/10 Bien
Susan
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Suzanne
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Dean
5 mai 2024
Dean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 26 mai 2024
Hi Dean,Thank you for staying with us, we are proud to know you enjoyed your stay.We hope to serve you again.
10/10 Excellent
Dean
Voyage d’affaires
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your kind review. We look forward to serving you again the future.
8/10 Bien
Sally
Voyage en famille, Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
Thank you for your review. We take all feedback we receive seriously so we can continue to improve our services.
10/10 Excellent
Sandra
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 5 mai 2024
Hi Sandra We appreciate your stay with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are proud to know we delighted you during your stay. Thank you for the review. We look forward to serving you again soon.
2/10 Horrible
Pedro
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 8 mai 2024
I am so very sorry for the trouble you experienced during your stay. We are in the business of delighting guests and not disappointing them. We take all feedback we receive seriously so we can continue to improve our services.
10/10 Excellent
Shelly
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 5 mai 2024
Hi ShellyWe appreciate your stay with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are proud to know we delighted you during your stay. Thank you for the review. We look forward to serving you again soon.
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 5 mai 2024
Hi George,We appreciate your stay with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are proud to know we delighted you during your stay. Thank you for the review. We look forward to serving you again soon.
8/10 Bien
Liang
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liang
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 3 mai 2024
Hi Liang,We appreciate your stay and review with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are glad to know your stay was good, but we want to make it great. While feedback is never required, it is appreciated. We are always looking for ways to improve your future stays, and the future stays of other guests as well. We rely on feedback to make that happen. We look forward to serving you again soon.
10/10 Excellent
Jeff
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 3 mai 2024
Hi Jeff,We appreciate your stay with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are proud to know we delighted you during your stay. Thank you for the review. We look forward to serving you again soon.
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jameson, Assistant General Manager le 3 mai 2024
Hi Robert,We appreciate your stay and review with us at Crystal Inn Hotel & Suites Midvalley. We are glad to know your stay was good, but we want to make it great. While feedback is never required, it is appreciated. We are always looking for ways to improve your future stays, and the future stays of other guests as well. We rely on feedback to make that happen. We look forward to serving you again soon.
10/10 Excellent
SET ISAAC
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SET ISAAC
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your kind review.
10/10 Excellent
Michael
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
douglas
Voyage d’affaires, Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
douglas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your kind review. We are happy to hear you enjoyed breakfast. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your kind review. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Jaime
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Debbie
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your review. We are happy to hear you enjoyed our amenities.
8/10 Bien
Tina
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Amber
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your kind review. We are delighted to hear that you have been well taken care of, and we look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Denise
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Vanessa Gomez General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you again in the future.