Avis sur Hilton Cabo Verde Sal Resort
Hilton Cabo Verde Sal Resort
Avenida dos Hoteis CP230, Santa Maria, Sal
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
stephane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephane
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relations le 5 mars 2023
Dear Stephane, Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Cabo Verde Sal Resort. I am pleased to hear you found the Hotel to your liking.Hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
6/10 Satisfaisant
jean marc de
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
jean marc de
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 6 oct. 2022
Dear Jean Marc, Thank you for your recent feedback. We truly apologize if the food was not to your liking. Once again, we apologize if the experience was not up to your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back and revert the situation this time.Best regards
8/10 Bien
MAX JEAN LOU
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MAX JEAN LOU
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 3 oct. 2022
Dear Max, Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Cabo Verde Sal Resort. I am pleased to hear you found the Hotel to your liking.Hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Dominique
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Dominique
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations le 7 sept. 2022
Chère Dominique, Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience au Hilton Cabo Verde Sal Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincères salutations, L'équipe du Hilton Cabo Verde Sal Resort
6/10 Satisfaisant
Alain
12 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Corinne
Voyage en couple
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations le 22 août 2022
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience au Hilton Cabo Verde Sal Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût.J'espère avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincères salutations,
10/10 Excellent
Bénilde
Voyage en famille
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en famille
Bénilde
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations le 22 juil. 2022
Dear guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.
10/10 Excellent
Joaquim
Voyage en famille
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joaquim
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relations le 5 juil. 2022
Cher client
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience.
Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir proche.
Sincèrement,
Hilton Cabo Verde
8/10 Bien
Ronylee
14 août 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronylee
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations le 4 mars 2020
Dear guest,
Thank you for taking the time to share a review following your stay.
We look forward to welcome you back again.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations le 28 févr. 2020
Dear guest,
Thank for taking the time to score us.
We look forward to welcome you back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Franck
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Franck
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Relations le 14 janv. 2020
Dear guest,
Thank yo for taking the time to share your review following your stay.
We hope to have the opportunity to welcome you back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Pierre
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 2 déc. 2019
Dear guest,
We appreciate you taking the time to score our property.
We look forward to welcome you back again.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Roland
23 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour de reve
Roland
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest relations le 25 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for expressing your satisfaction with the features of our rooms, view and the hospitality of our staff which brought pleasure to you.
Thank you for choosing our hotel for your stay and we surely hope to see you again!
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
Thomas
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 7 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for scoring our property.
We look forward to welcome you again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Sebastien
28 oct. 2019
Sebastien
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 14 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for scoring our property.
We hope to welcome you back.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations le 10 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing to stay at Hilton Cabo Verde Sal Resort and for taking the time to score us.
We look forward to welcome you back again.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
JULIEN
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JULIEN
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Tatiana le 4 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for taking time to provide such a positive feedback following your stay with us.
We look forward to welcome you back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
Meriam, Paris
Voyage en couple
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Meriam
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Tatiana le 2 sept. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy with our service. Our Executive Team will review your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Hani
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hani
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 22 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to score us following your stay.
We look forward to welcome you back again.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 29 mai 2019
Dear guest,
We appreciate you taking the time to share your feedback following your stay.
Although you appreciated many aspects of our property, we feel sorry you did not enjoy our fruits and juices, we wish we could make it right for you.
We hope to welcome you back again.
Best Regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de Guest Relations le 21 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for choosing to stay with us.
We apologize for the constrains faced upon arrival and in the bathroom, we can assure you it does not represents our standards at all.
However, we are glad your overall experience was enjoyable.
We hope to welcome you back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Denise
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denise
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations le 7 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for scoring us.
We hope to welcome you back again soon.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 déc. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 6 déc. 2018
Dear guest,
We apologize you experienced some constrains during your stay and could not enjoy it.
We will take your comments in high consideration and make improvements to prevent future situations.
We hope to have the opportunity to welcome you back.
Best regards,
Frederic Lebegue
General Manager
6/10 Satisfaisant
Mathilde, Paris
19 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathilde
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 27 nov. 2018
Dear guest,
First we would like to thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Sal Island.
We are very disappointed you faced some constrains and we want you to know that it does not reflect our standards at all.
We will take measures to improve our service based on your comments, we hope to have the opportunity to welcome you back again and make it right for you.
Best regards,
Frédéric Lebegue
General Manager
10/10 Excellent
paulo
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paulo
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations le 22 juin 2018
Dear,
Thank you for being our guest.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
khalid
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 5 étoiles au Hilton de Sal
khalid
Réponse de Guest Relations le 25 avr. 2018
Dear guest,
It is very pleasant to read your comments about our service, staff and facilities.
We look forward to welcome you back.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
pitu, lyon
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel, améliorations à faire
pitu
Séjour de 14 nuits en mars 2018
Réponse de Guest Relations le 11 avr. 2018
Dear guest,
Thank you for providing your feedback.
We appreciate your kind words regarding our staff and the garden areas.
However it is with surprise that we read about the lack of fruit juice and ice creams on the beach restaurant, because we have it in our menu, and as confirmed with the management we do serve those items.
We apologize if there was any inconvenient with the sunbeds.
We hope to have the opportunity to welcome you back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
DelphineBZH, Alsace
7 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel établissement près de la plage
DelphineBZH
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations le 12 mars 2018
Dear guest,
We are pleased to read that you enjoyed our suite, breakfast and both, The Bounty and Pool Bar.
Thank you for being our guest and for taking the time to provide your feedback.
We hope to have the pleasure to welcome you and your family back again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
8/10 Bien
franck , MONTPELLIER
4 mars 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doit mieux faire
franck
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations le 27 sept. 2018
Dear guest,
We appreciate your comments as they enable us to monitor our services and to see if we are meeting guests expectations.
We are pleased that you enjoyed so many aspects of our property and we will take in consideration your opinion regarding our staff.
Thank you for being our guest.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Nelly
25 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une semaine paradisiaque
Nelly
Réponse de Guest Relations le 26 févr. 2018
Dear guest,
We appreciate you taking the time to provide us feedback.
We hope to welcome you again.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Resort Team
10/10 Excellent
gino
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
belle prestatio
gino
Réponse de Guest Relations le 24 févr. 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to provide us feedback.
We hope to welcome you back again at our property.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort
8/10 Bien
Yves et Françoise
9 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves et Françoise
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Guest Relations le 14 févr. 2018
Dear guest,
Thank you for leaving a review.
We hope to have the opportunity to welcome you back again soon.
Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Karen
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Team le 15 avr. 2024
Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that our professional and helpful staff, delicious breakfast and dinner options, and convenient location contributed to your relaxing holiday. We apologize for any inconvenience with the lifts and language barrier with the cleaners but are glad these were swiftly addressed. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!
10/10 Excellent
patrice
Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
patrice
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 12 avr. 2024
Dear PatriceThank you for sharing your experience! It sounds like you had a wonderful time at the beach resort. It's great to hear that the location was perfect for enjoying the beach, and that there were amenities like lounge chairs and shade available for guests. The dining options also seem to have added to the overall enjoyment of your stay. Exploring the nearby town must have been a nice addition to your trip as well.
6/10 Satisfaisant
PRECIOSA
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté
PRECIOSA
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de MKT le 1 mars 2024
Dear Preciosa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely appreciate your detailed comments about your recent stay at our hotel. We regret to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience caused.Your insights are valuable to us as we continuously strive to enhance the quality of our services. We have taken note of your comments regarding the room, staff, breakfast, and the bar, and we will be sure to review and address each of these areas to improve the overall guest experience.Thank you once again for choosing our hotel, and we apologize for any shortcomings during your stay.Sincerely,Hilton Cabo Verde Sal Resort.
8/10 Bien
Heribert
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heribert
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
We sincerely thank you for your kind comment and are delighted to learn that you had a very good stay.
10/10 Excellent
kenny
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Équipements
kenny
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your wonderful feedback!
10/10 Excellent
Fredrik
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fredrik
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your kind feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your kind feedback!
10/10 Excellent
Lenette
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kommer helt sikkert tilbage.
Lenette
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 30 déc. 2023
Kære Kommertak for at tage dig tid til at fortælle os om dit ophold her i vores ejendom, vi er meget glade for, at du nyder det, og du vil vende tilbage igenvi glæder os til at byde dig velkommen igen i en snart fremtidMed venlig hilsen
10/10 Excellent
Damian M
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian M
Séjour de 15 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort. le 16 déc. 2023
Lieber Damian,Vielen Dank, dass Sie Ihre positiven Erfahrungen mit uns teilen! Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in der Hotelanlage genossen haben, insbesondere den fantastischen Pool, den feinen Sandstrand und das freundliche und hilfsbereite Personal. Es ist auch schön, dass das Reinigungsteam Sie beeindruckt hat und das Frühstücks- und Abendbuffet Ihre Erwartungen mit einer großen Auswahl, frischer Pizza und Pasta erfüllt hat.Die geräumigen Zimmer, das bequeme Bett und das gut ausgestattete Bad mit separater Dusche und Badewanne scheinen zum allgemeinen Komfort Ihres Aufenthalts beigetragen zu haben. Die günstige Lage an der Strandpromenade und die kurze Entfernung zum Zentrum von Santa Maria sind weitere Pluspunkte.Es klingt, als hätten Sie eine wunderbare Zeit in dieser Hotelanlage verbracht.Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen
10/10 Excellent
Paula
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
melanie
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
melanie
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 6 déc. 2023
Dear Melanie,Thank you for taking the time to provide detailed feedback about your stay with us. Regarding the bathrobes and slippers in the room, it's free and is put in the room according to the customer's request, and we very sorry that you didn't have this information.We're delighted to hear that you enjoyed the cleanliness, spacious room, comfortable bed, and the beautiful gardens. We appreciate your positive comments about our reception staff and the amazing breakfast experience.Regarding your concerns, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the air conditioning system turning off instantly when the balcony door is opened. We understand the importance of maintaining a comfortable temperature in the room, and we'll certainly review this aspect to ensure a more seamless experience for our guests.We regret that the size and view from your balcony did not meet your expectations. Your input on the noise level and privacy is valuable, and we'll explore ways to address these concerns for future guests.Your feedback on the service at the Bounty Bar during the day and the lukewarm food in the evening is noted. We apologize for any lapses in service quality, and we'll address these issues with the respective teams to ensure improvements.We're glad to hear that you would consider revisiting and recommending our hotel. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay. If you have any further details or specific suggestions, please feel free to share them with us. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you better in the future.Best Regards,
10/10 Excellent
Stephanie
17 nov. 2023
Stephanie
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 6 déc. 2023
Dear Stephanie,Thank you so much for the feedback about your stay,We really apreciate that you enjoy it.We look forward to welcome you back in a next future,Best Regards,
6/10 Satisfaisant
tracy
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tracy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort. le 6 déc. 2023
Dear Tracy,We sincerely apologize for any disappointment you may have experienced with the room assignment during your stay. Your feedback is valuable to us, and we regret any inconvenience caused.It is certainly not our intention to mislead or disappoint our guests, and we apologize if there was a misunderstanding regarding the room category. We understand the importance of having the room you booked, especially when it comes to specific preferences such as a sea view.Maybe you didn't have the exact information about the room you booked and we apologize for that,We look forward to welcoming you in the near future,Thank you for your feedback,Best Regards
10/10 Excellent
Mayra
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayra
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de MKT le 3 oct. 2023
Dear Guest,We are truly heartened to receive your generous review of Hilton Cabo Verde Sal Resort. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Hilton Cabo Verde Sal Resort Team
10/10 Excellent
Yvonne
Voyage en groupe
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de MKT le 3 oct. 2023
Dear Guest,We are truly heartened to receive your generous review of Hilton Cabo Verde Sal Resort. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Hilton Cabo Verde Sal Resort Team