Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Hilton Cabo Verde Sal Resort

5 out of 5
Hilton Cabo Verde Sal Resort
Avenida dos Hoteis CP230, Santa Maria, Sal

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 126 avis sur 235." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 76 avis sur 235." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 24 avis sur 235." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 235." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 235." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Thierry Jean, Chatenay Malabry

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel superbe..! Le jardin et la piscine sont extraordinaire..! Chambre immense et calme.!
Séjour de 10 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

stephane

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle hôtel très calme, bien placé, belle plage. Piscine non chauffée (froide). Nourriture moyenne.
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relations le 5 mars 2023
Dear Stephane, Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Cabo Verde Sal Resort. I am pleased to hear you found the Hotel to your liking.Hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

6/10 Satisfaisant

jean marc de

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Établissement vieillissant ne mérite pas 5 étoiles Un buffet vraiment pas à la hauteur d un 5 étoiles
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 6 oct. 2022
Dear Jean Marc, Thank you for your recent feedback. We truly apologize if the food was not to your liking. Once again, we apologize if the experience was not up to your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back and revert the situation this time.Best regards

8/10 Bien

MAX JEAN LOU

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dans l’ensemble tout était correct
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 3 oct. 2022
Dear Max, Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Cabo Verde Sal Resort. I am pleased to hear you found the Hotel to your liking.Hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Hôtel bien placé, très confortable et plusieurs activités à disposition. De plus le personnel est très à l’écoute et serviable
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relations le 7 sept. 2022
Chère Dominique, Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience au Hilton Cabo Verde Sal Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincères salutations, L'équipe du Hilton Cabo Verde Sal Resort

6/10 Satisfaisant

Alain

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Corinne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre standard est très bien ! La piscine de l’hôtel est immense et bien entretenu !
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations le 22 août 2022
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience au Hilton Cabo Verde Sal Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût.J'espère avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincères salutations,

10/10 Excellent

Bénilde

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en famille
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations le 22 juil. 2022
Dear guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 Excellent

Joaquim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très accueillants, très a l'écoute, très souriants! chambres top, comme sur les photos du site. Plage très proche, le village aussi. Des taxis très accessibles et très facile d'en trouvée.
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relations le 5 juil. 2022
Cher client Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel à votre goût. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir proche. Sincèrement, Hilton Cabo Verde

8/10 Bien

Ronylee

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas de bruit. Personnel serviable. Acces direct à la plage.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations le 4 mars 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to share a review following your stay. We look forward to welcome you back again. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations le 28 févr. 2020
Dear guest, Thank for taking the time to score us. We look forward to welcome you back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Franck

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent établissement
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Relations le 14 janv. 2020
Dear guest, Thank yo for taking the time to share your review following your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 2 déc. 2019
Dear guest, We appreciate you taking the time to score our property. We look forward to welcome you back again. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour de reve
Nous avions une grande chambre audernier etage avec vue sur la mer au loin. Tout etait tres confortable, la salle de bains ausso La piscine immense etait a nonne temperature. Les buffets du matim et du soir etaient magnifiques Le personnel tres gentil et serviable
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest relations le 25 nov. 2019
Dear guest, Thank you for expressing your satisfaction with the features of our rooms, view and the hospitality of our staff which brought pleasure to you. Thank you for choosing our hotel for your stay and we surely hope to see you again! Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 7 nov. 2019
Dear guest, Thank you for scoring our property. We look forward to welcome you again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Sebastien

Séjour de 6 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 14 oct. 2019
Dear guest, Thank you for scoring our property. We hope to welcome you back. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations le 10 sept. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Hilton Cabo Verde Sal Resort and for taking the time to score us. We look forward to welcome you back again. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

JULIEN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Tatiana le 4 sept. 2019
Dear guest, Thank you for taking time to provide such a positive feedback following your stay with us. We look forward to welcome you back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

Meriam, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
L'hôtel est magnifique et la literie incroyable. La plage très belle, propre et pareil pour la piscine. Cependant, on a eu droit à une serviette de douche déchirée. S'ajoute à ça la lenteur du service/room service et qui est digne d'un 3/4 étoiles et non 5 étoiles. Quant au personnel, on a eu de tout. Des personnes agréables et serviables, d'autres sympathiques et des ronchons. Enfin, le jour de mon départ, comme je partais très tard j'ai demandé si je pouvais prendre ma douche quelque part et on m'a proposée de me doucher dans le SPA pour 11€????? Ce qui est complètement ridicule sachant qu'on a séjourné toute une semaine avec mon compagnon à l'hôtel en y payant tous les repas! Et mon compagnon a dû payer 45€ pour un check in avant l'heure le jour de son arrivée, ce qui aurait dû être suffisant.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Tatiana le 2 sept. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy with our service. Our Executive Team will review your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Hani

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 22 juil. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to score us following your stay. We look forward to welcome you back again. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel magnifique, propre, personnel très aimable. Le point négatif: les fruits ne sont pas très bon et les jus de fruit proposé le matin n'étaient vraiment pas bon car trop chimique.
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 29 mai 2019
Dear guest, We appreciate you taking the time to share your feedback following your stay. Although you appreciated many aspects of our property, we feel sorry you did not enjoy our fruits and juices, we wish we could make it right for you. We hope to welcome you back again. Best Regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Superbe établissement, simplement le plus beau et luxueux de l'île. Un peu loin du centre de Santa Maria (environ 12 minutes de marche ou 2 € de taxi, 3 € de nuit). Belle plage juste devant l'hôtel, superbe petit déjeuner. Privilégier les chambres vue mer car certaines donnent sur des immeubles en travaux ou sur la rue! Notre chambre n'était pas prête lors de notre arrivée tardive (à 2h du matin), nous avons dû attendre 1h qu'un ménage de surface soit fait. Ce n'était vraiment pas sympa. Nous avons eu un petit déjeuner en room service le lendemain offert compte tenu de notre courte nuit et du fait que le petit déjeuner ne soit servi que jusqu'à 10h30. Nous avons eu ensuite un ménage complet. Les joints des carrelages de la douche étaient un peu noir ce qui dénote dans un tel établissement. A part cela rien à signaler, très bon rapport prestations/prix pour une grande chambre vue mer.
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de Guest Relations le 21 janv. 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the constrains faced upon arrival and in the bathroom, we can assure you it does not represents our standards at all. However, we are glad your overall experience was enjoyable. We hope to welcome you back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Denise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations le 7 janv. 2019
Dear guest, Thank you for scoring us. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nous avions demandé une vue mer, et nous avons eu une vue sur un terrain vague bâtu par le vent avec un petit coin de plage et d'océan sur le côté droit du balcon, pas de quoi rêvé! d'autant que l'orientation nord-est ne nous a pas permis de profiter du balcon. Ajoutons que nous avons signaler à l'accueil que la securit box ne fonctionnait pas, mais personne n'est venu l'arranger! La restauration est très moyenne pour un établissement de cette catégorie.
Séjour de 10 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 6 déc. 2018
Dear guest, We apologize you experienced some constrains during your stay and could not enjoy it. We will take your comments in high consideration and make improvements to prevent future situations. We hope to have the opportunity to welcome you back. Best regards, Frederic Lebegue General Manager

6/10 Satisfaisant

Mathilde, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Malheureusement assez decevant. Pas de bagagiste a l arrivee en taxi, une réservation de babysister annulee au dernier moment sans explication mais surtout un buffet du soir au niveau tres mediocre, a la limite du flunch. Donc oui magnifique hotel mais malheureusement beaucoup de petit detail qui n en font pas un 5 etoiles ou un hilton a la hauteur.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 27 nov. 2018
Dear guest, First we would like to thank you for choosing to stay with us on your recent visit to Sal Island. We are very disappointed you faced some constrains and we want you to know that it does not reflect our standards at all. We will take measures to improve our service based on your comments, we hope to have the opportunity to welcome you back again and make it right for you. Best regards, Frédéric Lebegue General Manager

10/10 Excellent

paulo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Guest Relations le 22 juin 2018
Dear, Thank you for being our guest. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

khalid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 5 étoiles au Hilton de Sal
Super bel hôtel avec un personnel très accueillant! Une piscine agréable et un très bon buffet! À recommander!
Réponse de Guest Relations le 25 avr. 2018
Dear guest, It is very pleasant to read your comments about our service, staff and facilities. We look forward to welcome you back. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

pitu, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel, améliorations à faire
Hôtel récent, bien situé Restauration : prix très cher pour le pays, pas de jus fruits ni glaces sur le bar de la plage, un buffet quelconque à 35 € / pers., Rien pour un encas le soir Piscine pas chauffée Manque de sièges et parasols quand l’hotel est complet. Personnel très gentil Manque un management dans chaque corps de métier Bel architecture et beaux jardins Très proche de Santa Maria : pour aller boire un verre et dîner .
Séjour de 14 nuits en mars 2018
Réponse de Guest Relations le 11 avr. 2018
Dear guest, Thank you for providing your feedback. We appreciate your kind words regarding our staff and the garden areas. However it is with surprise that we read about the lack of fruit juice and ice creams on the beach restaurant, because we have it in our menu, and as confirmed with the management we do serve those items. We apologize if there was any inconvenient with the sunbeds. We hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

DelphineBZH, Alsace

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel établissement près de la plage
Séjour en suite avec vue piscine et océan (je conseille) avec nos enfants + un lit d’app. (75 m2) Notre chambre était parfaite et bien placée. Petit déjeuner buffet bien. Restaurant « Bounty Beach » bien en journée mais décevant le soir. « pool snack » bien pour de déjeuner. Nous avions opté pour un séjour avec pdj uniquement et je conseille cette formule. Il y a des restaurants très sympas dans le centre de Santa Maria pour dîner. Point positif également, l’hôtel était complet mais nous n’a Jamais souffert d’un manque de place que ce soit sur la plage ou de la piscine !
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations le 12 mars 2018
Dear guest, We are pleased to read that you enjoyed our suite, breakfast and both, The Bounty and Pool Bar. Thank you for being our guest and for taking the time to provide your feedback. We hope to have the pleasure to welcome you and your family back again. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

8/10 Bien

franck , MONTPELLIER

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Doit mieux faire
Hôtel conforme au standing occidental, belle architecture, magnifique piscine au bord d’une plage de sable blanc. Buffet et restaurant très bien, seul bémol un personnel sympathique mais non qualifié pour un 5 étoiles . Doit mieux faire !
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations le 27 sept. 2018
Dear guest, We appreciate your comments as they enable us to monitor our services and to see if we are meeting guests expectations. We are pleased that you enjoyed so many aspects of our property and we will take in consideration your opinion regarding our staff. Thank you for being our guest. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Nelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une semaine paradisiaque
Luxe calme et volupté...... quoi d’autre ???
Réponse de Guest Relations le 26 févr. 2018
Dear guest, We appreciate you taking the time to provide us feedback. We hope to welcome you again. Best regards, Hilton Cabo Verde Resort Team

10/10 Excellent

gino

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
belle prestatio
Belle hotel, climatisation moyenne, chambre tres bien avec vue partielle sur la mer
Réponse de Guest Relations le 24 févr. 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to provide us feedback. We hope to welcome you back again at our property. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort

8/10 Bien

Yves et Françoise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Guest Relations le 14 févr. 2018
Dear guest, Thank you for leaving a review. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Best regards, Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were professional and extremely helpful. Both at reception and the restaurants. The cleaners unfortunately spoke Portuguese, so put my requests in at the front desk. Excellent choice at breakfast. Buffet in the evenings also had a great choice. As soon as food ran out, it was quickly replaced, both breakfast and dinner. On 2 occasions, the lifts stopped working, but was quickly fixed. Great location, 3 mins to the beach and 15 mins walk into town. Decaf coffee in rooms, but ask and regular coffee is provided. Lovely hotel, slept very well. Had a really relaxing holiday. Would stay again at the Hilton.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Team le 15 avr. 2024
Thank you for sharing your experience! We're delighted to hear that our professional and helpful staff, delicious breakfast and dinner options, and convenient location contributed to your relaxing holiday. We apologize for any inconvenience with the lifts and language barrier with the cleaners but are glad these were swiftly addressed. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!

10/10 Excellent

patrice

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The location for enjoying the beach was perfect! There is a lovely long clean beach with lounge chairs and shade for guests. Nice dining options. We stayed primarily at the resort due to travel timing but the nearby town was cute.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 12 avr. 2024
Dear PatriceThank you for sharing your experience! It sounds like you had a wonderful time at the beach resort. It's great to hear that the location was perfect for enjoying the beach, and that there were amenities like lounge chairs and shade available for guests. The dining options also seem to have added to the overall enjoyment of your stay. Exploring the nearby town must have been a nice addition to your trip as well.

6/10 Satisfaisant

PRECIOSA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
HOTEL IS NOT A TRUE 5 STARS.ROOM OK BUT BELOW EXPECTATIONS.STAFF IS AVERAGELY NOT SO KIND WITH THE GREAT EXCEPTIONS OF KLEBER OF THE RECEPTION THE BARMAN ALADINO AND CARLOS AND MARIA GRAÇA FROM THE HOUSEKEEPER. BREKFAST IS REALLY AVERAGE AND NOT ACCORDINGLY TO A 5 STARS. WE CAN EVEN UNDERSTAND THE INTENTION OF DIFFERENTIATE THE HOTEL FROM OTHER ALL INCLUDED HOTELS IN THE ISLAND BUT THERE IS NOT EVEN DECENT BAR WHERE TO ENJOY A LITTLE. THE ONLY BAR IN THE HOTEL CLOSE AT 22:00. GOOD TO REST BUT... THE BEST OF THE HOTEL IS THE LOCATION BUT IN OUR OPINION DON'T WORTHY THE MONEY VALUE
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de MKT le 1 mars 2024
Dear Preciosa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely appreciate your detailed comments about your recent stay at our hotel. We regret to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience caused.Your insights are valuable to us as we continuously strive to enhance the quality of our services. We have taken note of your comments regarding the room, staff, breakfast, and the bar, and we will be sure to review and address each of these areas to improve the overall guest experience.Thank you once again for choosing our hotel, and we apologize for any shortcomings during your stay.Sincerely,Hilton Cabo Verde Sal Resort.

8/10 Bien

Heribert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
We sincerely thank you for your kind comment and are delighted to learn that you had a very good stay.

10/10 Excellent

kenny

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Amazing resort 10/10
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your wonderful feedback!

10/10 Excellent

Fredrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your kind feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de MKT le 13 févr. 2024
Thank you for your kind feedback!

10/10 Excellent

Lenette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kommer helt sikkert tilbage.
Det eneste der ikke fungerede var wifi. Ellers var alt andet fantastisk. Kommer helt sikkert tilbage.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 30 déc. 2023
Kære Kommertak for at tage dig tid til at fortælle os om dit ophold her i vores ejendom, vi er meget glade for, at du nyder det, og du vil vende tilbage igenvi glæder os til at byde dig velkommen igen i en snart fremtidMed venlig hilsen

10/10 Excellent

Damian M

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super Hotelanlage mit einem tollen Pool und direkt am feinsandigen Strand. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Putzteam macht einen tollen Job. Das Frühstück ist ebenfalls top. Das Buffet am Abend hat eine tolle Auswahl und immer frische Pizza und Pasta. Die Zimmer sind geräumig und das Bett ist bequem. Das Bad ist geräumig und hat eine Dusche plus eine separate Wanne. An der Strandpromenade entlang ist man in knapp 10-15 Minuten im Ortskern von Santa Maria. Alles in allem sehr empfehlenswert.
Séjour de 15 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort. le 16 déc. 2023
Lieber Damian,Vielen Dank, dass Sie Ihre positiven Erfahrungen mit uns teilen! Es ist schön zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in der Hotelanlage genossen haben, insbesondere den fantastischen Pool, den feinen Sandstrand und das freundliche und hilfsbereite Personal. Es ist auch schön, dass das Reinigungsteam Sie beeindruckt hat und das Frühstücks- und Abendbuffet Ihre Erwartungen mit einer großen Auswahl, frischer Pizza und Pasta erfüllt hat.Die geräumigen Zimmer, das bequeme Bett und das gut ausgestattete Bad mit separater Dusche und Badewanne scheinen zum allgemeinen Komfort Ihres Aufenthalts beigetragen zu haben. Die günstige Lage an der Strandpromenade und die kurze Entfernung zum Zentrum von Santa Maria sind weitere Pluspunkte.Es klingt, als hätten Sie eine wunderbare Zeit in dieser Hotelanlage verbracht.Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Excellent

Paula

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

melanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel,very clean,great gardens,fabulous large room,comfortable bed,great bathroom, but the air conditioning turns off every time you open (not leave it open)just open the balcony door,so if you sit on balcony when you return to the room area it’s hot!!I understand the air conditioning going off it the door left open for a period of time,but not instantly! Also we missed dressing gowns and slippers I think for priced we paid they should be included!we realised on last they where available at request,maybe the hotel should offer ?maybe a note in the room? Also balcony was very small versus the size of room and our view was mainly trees and a peek of sea view..and the bar was under our balcony which made it not that private and a bit noisy. Reception staff very good,breakfast was amazing,lovely staff at breakfast,great coffee ,everything you could ever what available for breakfast. The staff at pool good,but think sunbed service would add to experience and surely you would increase sales? The staff at bounty bar during the day I found them uninterested and had a long wait,each time we went there,I think this area could do with a tidy up and maybe some new furniture on the beach.. In the evening we visited twice,the service was great,but both times I had to return my food Luke warm,bland very disappointing. The pool.sunbed,towels,beach area, all really good,though some of the wooden items around umbrella are looking untidy. Overall would revisit and recommend hotel.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 6 déc. 2023
Dear Melanie,Thank you for taking the time to provide detailed feedback about your stay with us. Regarding the bathrobes and slippers in the room, it's free and is put in the room according to the customer's request, and we very sorry that you didn't have this information.We're delighted to hear that you enjoyed the cleanliness, spacious room, comfortable bed, and the beautiful gardens. We appreciate your positive comments about our reception staff and the amazing breakfast experience.Regarding your concerns, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the air conditioning system turning off instantly when the balcony door is opened. We understand the importance of maintaining a comfortable temperature in the room, and we'll certainly review this aspect to ensure a more seamless experience for our guests.We regret that the size and view from your balcony did not meet your expectations. Your input on the noise level and privacy is valuable, and we'll explore ways to address these concerns for future guests.Your feedback on the service at the Bounty Bar during the day and the lukewarm food in the evening is noted. We apologize for any lapses in service quality, and we'll address these issues with the respective teams to ensure improvements.We're glad to hear that you would consider revisiting and recommending our hotel. Your feedback is invaluable in helping us enhance our services, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay. If you have any further details or specific suggestions, please feel free to share them with us. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you better in the future.Best Regards,

10/10 Excellent

Stephanie

Perfekt!
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort le 6 déc. 2023
Dear Stephanie,Thank you so much for the feedback about your stay,We really apreciate that you enjoy it.We look forward to welcome you back in a next future,Best Regards,

6/10 Satisfaisant

tracy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I specifically booked a seaview room but got downgraded to a partial seaview room where it was more a view over the pool. I feel I was cheated since I had paid more for a sea view
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hilton Cabo Verde Sal Resort. le 6 déc. 2023
Dear Tracy,We sincerely apologize for any disappointment you may have experienced with the room assignment during your stay. Your feedback is valuable to us, and we regret any inconvenience caused.It is certainly not our intention to mislead or disappoint our guests, and we apologize if there was a misunderstanding regarding the room category. We understand the importance of having the room you booked, especially when it comes to specific preferences such as a sea view.Maybe you didn't have the exact information about the room you booked and we apologize for that,We look forward to welcoming you in the near future,Thank you for your feedback,Best Regards

10/10 Excellent

Mayra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de MKT le 3 oct. 2023
Dear Guest,We are truly heartened to receive your generous review of Hilton Cabo Verde Sal Resort. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

10/10 Excellent

Yvonne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heerlijk hotel, zeer gastvrij alleen eten kan gevarieerder. Heerlijke bedden en personeel geweldig
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de MKT le 3 oct. 2023
Dear Guest,We are truly heartened to receive your generous review of Hilton Cabo Verde Sal Resort. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Hilton Cabo Verde Sal Resort Team