Avis
7,8
Bien
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage d’affaires
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Konstantin
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Konstantin
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Gennadiy
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gennadiy
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Raimo, Helsinki
20 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Asiallinen majoitus Pietarissa. Nopea WLAN.
Raimo
8/10 Bien
mtto, Etelä-Suomi
21 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money
mtto
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Удобное расположение отеля
Voyageur vérifié
Réponse de 9 owls le 27 nov. 2014
Уважаемый гость!
Благодарим Вас за то, что нашли время оставить хоть и краткий, но содержательный отзыв о наших основных преимуществах. Будем рады видеть Вас снова в числе наших постоянных гостей, ценящих наши достоинства.
С наилучшими пожеланиями, Лапшова Анна
Ст.администратор отеля "9 Сов"
4/10 Médiocre
Dan, Denmark
10 juil. 2013
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Do not...
Dan
Réponse de 9 owls le 27 nov. 2014
Dear Dan!
We regret that your stay is so left a negative impression. Today it will be difficult to recover who is from staff seem to be not quite friendly.
Coffee for breakfast in our hotel is free, but the brew coffee for an extra charge and it is not 1000 rubles., it is 100 rubles., It seems to us that you are and staff member did not understand each other or did not hear.
It is a pity that you did not report these shortcomings during your stay. We would be able to react adequately to the situation. Consider it necessary to assure that the hotel constantly monitors customer reviews, state the number of rooms, as well as improving the level of service. Thank you for your positive comment about WI-FI.
Looking forward to see you again in 9 owls hotel!
8/10 Bien
Mike, Poland
9 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay in the hotel
Mike
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Stephanie
12 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Réponse de 9 owls le 27 nov. 2014
Thank you for taking the time to share your feedback about the hotel "9 owls"! We are certainly glad that your stay has left only positive emotions. We are happy that you have appreciated our individual approach to guests, courtesy and care that we are trying to show to each guest.
Come and visit us again, because everything that we do, we do it for you!
Sincerely, Your Hotel 9 Owls