Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Choënety le 12 mars 2024
Cher Romain,Merci beaucoup pour cette excellente note que vous avez attribuée à votre séjour dans notre hôtel.Nous sommes fiers d'offrir à nos clients des expériences exceptionnelles et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement dans l'un de nos hôtels.L'équipe de l'easyHotel Rotterdam City Centre.
8/10 Bien
Joseph
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ronniza le 20 févr. 2024
Dear Joseph,Many thanks for providing this great score for your stay at our hotel.We are proud to provide great experiences to our guests and hopefully we will have the pleasure of welcoming you again soon in one of our hotels.Team easyHotel Rotterdam City Centre
10/10 Excellent
Rabie
25 nov. 2023
Rabie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Choënety le 28 déc. 2023
Dear Rabie,Thank you very much for giving us this great score for your stay at our hotel.We pride ourselves on providing great experiences for our guests and hopefully we have the pleasure of welcoming you again soonone of our hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre
4/10 Médiocre
Martine
18 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Joanny le 19 avr. 2023
Beste gast, Bedankt voor uw feedback! Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet was wat u verwachtte. Het concept van easyHotel is dat u alleen betaald voor de basisbehoeften en andere faciliteiten zijn beschikbaar tegen een kleine vergoeding. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre
2/10 Horrible
leila
Voyage en groupe
11 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
leila
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Choenety le 13 mars 2023
Dear leila, Thank you for taking the time to write this review! We are sorry to hear that your stay has not been to your full satisfaction. Our windows do not open, due to safety reasons. We do have air-conditioning in the room that blows fresh air 24/7. To keep our prices low, we do not have daily room cleaning, but you can get fresh towels and toilet paper at the reception every day. Your feedback is being put to good use to improve our services so we may offer you and our future guests a better stay with us. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre
8/10 Bien
ELISABETH DA
Voyage en famille, Voyage en couple
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ELISABETH DA
Réponse de Daan le 6 janv. 2023
Dear Elisabeth,Thank you for staying with us and for taking the time to write this review.We're glad to hear that you were satisfied with your stay at easyhotel.We would like to see you again soon!Kind regards, easyHotel Rotterdam City Centre
8/10 Bien
Ludivine
2 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Ludivine
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de KH le 9 janv. 2023
Dear Ludivine, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre
6/10 Satisfaisant
Cathy
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Anna le 2 sept. 2022
Dear Cathy,Thank you for your feedback! All information about the dimensions of the rooms can be found on our website. We offer smaller rooms due to the limited space we have in the city center. This is also we sell low prices can ask. We have a 24-hour reception that can assist you with all your questions and concerns during your stay. We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels.Kindest regards, EasyHotel Rotterdam City Centre.
4/10 Médiocre
Mohamed amine
21 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed amine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Anna le 24 août 2022
Dear Mohamed, Thank you for your feedback! We have a 24 hour reception and always try to help where we can. We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our other hotels. Kind regards, EasyHotel Team.
8/10 Bien
CEDRIC
16 août 2022
CEDRIC
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Anna le 20 août 2022
Dear Cedric, Thank you for your feedback!We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards,EasyHotel Rotterdam City Centre.
8/10 Bien
Florence
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Florence
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Rosalie le 13 août 2022
Dear Florence, Thak you for your rating! It was a pleasure to welcome you! Kind regards, easyHotel Team
2/10 Horrible
Berat
5 août 2022
Berat
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Anna le 6 août 2022
Dear Berat,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that your stay was not what you expected.
The concept of easyHotel is that you only pay for the basic needs and other facilities are available for a small fee.
Kind regards,
EasyHotel Team.
8/10 Bien
Ariane
10 juil. 2022
Ariane
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de kl le 16 juil. 2022
Dear Ariane!
Thank you for your rating!
It was a pleasure to welcome you and we hope to welcome you back again in the future!
Kind regards,
Kirsten easyHotel Team
8/10 Bien
Soufian
Voyage en groupe
25 août 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
escapade à rotterdam
Soufian
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Kirsten le 31 août 2021
Dear Soufian,
Thank you for your rating!!
It was a pleasure to welcome you and we are looking forward to welcome you back again in the future!
Kind regards,
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2020
Réponse de Kirsten le 1 déc. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for your review!
It was a pleasure to welcome you and we hope to welcome you back again in the future.
Kind regards,
Kirsten easyHotel team
8/10 Bien
Elisabeth, Clermont-Fd
Voyage en couple
1 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Elisabeth
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Ronniza le 2 sept. 2020
Chère Elisabeth,
Merci d'avoir pris le temps d'écrire cette critique. Je suis heureux de voir que vous avez à nouveau apprécié votre séjour chez nous, en particulier notre emplacement exceptionnel et notre personnel sympathique. Je suis désolé de lire que la chambre n'était pas propre. Ce n'est pas la norme que nous offrons à nos clients et cela sera discuté avec notre superviseur du ménage. Vous êtes toujours les bienvenus à la réception pour discuter des problèmes que vous rencontrez pendant votre séjour. Tous vos commentaires sont d'une grande importance pour nous tous et nous aideront dans nos efforts pour maintenir et améliorer continuellement nos normes au niveau que vous pouvez attendre de nous.
Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous espérons que vous envisagerez de revenir avec nous à l'avenir.
Sincères amitiés,
Ronniza
L'équipe easyHotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 août 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Kirsten le 9 août 2020
Cher,
Merci d'avoir pris le temps de nous donner un avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Nous remercions également pour vos commentaires.
Cordialement,
L'équipe Kirsten easyHotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juin 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Ronniza le 28 juin 2020
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to rate us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again in the future!
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
10/10 Excellent
Elisabettha
1 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elisabettha
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Ronniza le 3 avr. 2020
Dear Elisabettha,
Thank you for taking the time to rate us!
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Kirsten le 18 mars 2020
Dear Anonymous,
Thank you for your rating!
Kind regards,
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Kirsten le 19 févr. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for rating us!
It was a pleasure to welcome you and we hope to welcome you back again in the future.
Kind regards,
Kirsten easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
M
Voyage d’affaires
31 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
M
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Kirsten le 31 janv. 2020
Dear M,
Thank you for your rating and you feedback!
It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back again in the future.
Kind regards,
Kirsten easyHotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ronniza le 2 déc. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us, as well as our amazing location. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again!
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Kirsten le 12 nov. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your rating!
It was a pleasure having you as our guest!
Kind regards,
Kirsten easyHotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Ronniza le 2 oct. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to rate us. We are glad to see that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Ronniza le 11 août 2019
Dear Anonymous,
Thank you for rating us!
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Marie-Christine
3 août 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Marie-Christine
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de hasna le 3 août 2019
Dear Marie-Christine,
Thank you for taking the time to write this review.
We are glad that you enjoyed your stay with us. The concept of easyHotel hotel is to offer compact rooms in the city centre only providing the basic needs.
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.
Kind regards, Hasna| Receptie easyHotel Rotterdam City Centre
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 juin 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Kirsten le 22 juin 2019
Cher anonyme, merci pour vos commentaires. Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été comme prévu. Les fenêtres ne peuvent pas être ouvertes en raison d'événements désagréables du passé. Ceci est décrit sur les sites Web. Vos commentaires sont d'une grande valeur et seront utilisés pour nous améliorer à l'avenir. Ce fut un plaisir de vous accueillir. Cordialement, Kirsten easyHotel Team
2/10 Horrible
Jean
6 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A éviter absolument
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Ronniza le 6 mai 2019
Dear Jean,
Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to see that your stay was not to your full satisfaction. We have a 24 hour reception that will gladly help you with all your questions and remarks during your stay. It was a pleasure having you as our guest.
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Catherine
6 mai 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre mais décevant
Catherine
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Ronniza le 6 mai 2019
Dear Catherine,
Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed our amazing location, nearby parking and the big room. The feedback you have given us is of great value. I am sorry to hear that your stay has not been to your full satisfaction. We have a 24 hour reception that will gladly help you with all your questions and remarks during your stay. Your feedback is being put to good use to improve our services so we may offer you and our future guests a better stay with us.
It was a pleasure having you as our guest and we hope you consider staying with us again.
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
4/10 Médiocre
Marie, Ain.fr
Voyage en couple
26 avr. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ronniza le 27 avr. 2019
Dear Marie,
Thank you for taking the time to write this review. We are happy to see that you enjoyed our location. We are sorry to see that your stay was not to your full satisfaction. Our rooms are built as efficient as possible, due to the limited space in the city center.
There is no free parking in the city center, that is why we work together with parking Lijnbaan. The normal price is 30 euro per 24 hours, but we have a special rate for our guest that is 17,50 euro per 24 hour. It was a pleasure having you as our guest and we hope you consider staying with us again.
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Ronniza le 30 déc. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to rate us.We are glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you!
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Un seul bémol : la salle de bain
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Kimberley le 9 nov. 2018
Dear sir/madam,
Thank you for taking the time to write this review.
We are glad that you enjoyed your stay with us.
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.
Kind regards,
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
4 nov. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Ronniza le 5 nov. 2018
Dear Emmanuel,
Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay. Our rooms are built as efficient as possible, due to the limited space in the city center. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again.
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
10/10 Excellent
Christophe
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Jessica le 28 sept. 2018
Dear Christophe , Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and our beautiful location. It was a pleasure having you as our guest. We hope you consider staying with us again during your next trip to Rotterdam! Kind regards, easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Alain
2 sept. 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Alain
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Ronniza le 2 sept. 2018
Dear Alain,
Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay and our amazing location. As it says on our website, the check in start at 3 pm. There is a possibility to check in from 12 pm for an extra charge of 7,50 euros if the room is available.
We do hope you consider staying with us again during your next trip to Rotterdam.
Kind regards,
easyHotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Ronniza le 22 août 2018
Dear Anonymous,
Thank you for this rating.
We are glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest.
We look forward to welcoming you again during your next trip to Rotterdam !
Kind regards,
Ronniza
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Harry, Paris
9 août 2018
Les points faibles : Personnel et service
Harry
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Kimberley le 10 août 2018
Dear Harry,
Thank you for taking the time to write this review.
We are sorry to hear that you didn't like our concept. We hope you had a nice time in Rotterdam.
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.
Kind regards,
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Nathalie, Boucherville (Qc)
5 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé
Nathalie
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Steven le 11 juil. 2018
Dear Nathalie,
Thank you for your feedback!
We hope to welcome you back again to our hotel in Rotterdam when travel brings you back to the area.
Kindest regards,
Steven
easyHotel Rotterdam City Centre
8/10 Bien
Pierre
27 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pierre
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Kimberley le 1 juin 2018
Dear Pierre,
Thank you for taking the time to share with us your thoughts regarding your stay with us. I am sorry to hear that your stay has not been to your full satisfaction. The concept of easyHotel is that we take out all of the extra's out of the room price as to give our guests the choice of paying for them. As this is a new and original concept, perhaps this has lead to some confusion. Your feedback is being put to good use to improve our services so we may offer you and our future guests a better stay with us.
Kind regards,
easyHotel Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 avr. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Fausses économies
Voyageur vérifié
Réponse de Steven le 29 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback!
On our website you can find all information about our hotel, like sizes of the rooms and also check in and check out times. We offer larger rooms in the hotel like a superior room.
The check in starts from 3 pm and check out is at 10 am. For both times there are options to extend.
We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels.
Kindest regards,
Steven
easyHotel Rotterdam City Centre
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Steven le 21 avr. 2018
Dear guest,
Thank you for your feedback!
We are sorry to hear that your stay wasn't what you expected from us.
Our rooms are build as efficient as possible due to the small space we've got in the center of the city. This is also why we ask relative low prices.
We offer larger rooms like a standard or a superior room.
We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam to let you have the proper easyHotel experience.
Kindest regards,
Steven
easyHotel Rotterdam City Centre
10/10 Excellent
Christiane
31 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
Christiane
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
Réponse de Marcel van der Stelt le 3 nov. 2017
Dear Sir or Madam,
Thank you for your high rating. We hope you enjoyed your stay with us and that you had a great time in Rotterdam.
We hope we will see you back soon!
With kind regards,
easyHotel Rotterdam
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 juin 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Marcel van der Stelt le 16 juin 2017
Dear Guest,
Thank you for your feedback!
We are sorry to hear that your stay wasn't what you expected from us. The windows in the room can not be opened because of a safety hazard.
The rooms are build as efficient as possible. If you like a bigger room we also have business rooms. These are bigger.
We are sorry to hear that the WiFi signal wasn't good. We haven't heard this from other guests.
Kindest regards,
The easyHotel Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel plein centre
Voyageur vérifié
Réponse de EasyHotel Rotterdam le 30 avr. 2017
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to leave a review about our hotel. We are pleased to hear that you liked the location of the hotel and the hotel staff.
We look forward to welcome you back sometime!
With kind regards,
EasyHotel Rotterdam
2/10 Horrible
Mahmoud Abd El Hamid
7 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahmoud Abd El Hamid
Réponse de Marcel van der Stelt le 9 avr. 2017
Dear Mahmoud Abd El Hamid,
Thank you for your feedback!
We are sorry to hear that your stay wasn't what you expected from us.
We have a 24/7 reception and we will always try to help where we can.
We hope we can welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels.
Kindest regards,
Steven Nispeling
Hotel Ambassador
4/10 Médiocre
Coralie
5 avr. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Hotel correct sans plus
Coralie
Réponse de Marcel van der Stelt le 9 avr. 2017
Dear Coralie,
Thank you for your feedback!
Our hotel offers the basic elements you need in a hotel. The concept is that every extra service can be bought.
We also offer bigger rooms with a desk so you have more storage.
This is also with cleaning the rooms, but clean towels you can get at the reception at all time. These are free of charge.
We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels.
Kindest regards,
Steven Nispeling
Hotel Ambassador
8/10 Bien
Mr
14 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mr
Réponse de Marcel van der Stelt le 16 mars 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to complete this review.
We are really glad that you enjoyed your stay with us.
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to the EasyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.
Kindest regards,
Steven Nispeling
Hotel Ambassador
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 janv. 2017
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 11 févr. 2017
Dear Guest,
We are sorry to hear that your stay wasn't what you expected from us.
All your comments are of great importance to us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. Therefore your suggestions are very much appreciated and always reviewed.
For the details in the room like a stuck shower door you can always come to the reception. We will try to help where we can. We are here 24/7.
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam City Center, or to one of our affiliated hotels, when your travels bring you back to the area!
Kindest regards,
Steven Nispeling
Hotel Ambassador
2/10 Horrible
Chadia
2 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel nul et je le conseille à personne
Chadia
Réponse de General Manager le 7 janv. 2017
Thank you for taking the time to complete this review.
We are sorry to hear that your stay wasn't what you expected from us.
All your comments are of great importance to all of us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. Therefore your suggestions are very much appreciated and always reviewed
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to the easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.
Kindest regards,
Steven Nispeling
Hotel Ambassador