Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
28 mai 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 juin 2022
Gentil client, nous vous remercions de votre avis, votre opinion est très importante pour nous. Nous sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour chez notre Raeli Hotel Noto. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt!
10/10 Excellent
michel
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michel
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 oct. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
marc
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marc
Séjour de 5 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
LAURENT
29 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances Rome
LAURENT
Séjour de 4 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 mai 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien situé
Voyageur vérifié
Réponse de Elisabetta R. le 20 juil. 2017
- Cher Client, je vous remercie de votre avis, votre opinion est très importante pour nous. Nous sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour chez nous.
Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Je ne peux que recommander
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Anis, Marseille
21 août 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel bien situé , petit déjeuner copieux .
Anis
4/10 Médiocre
ERIC, CRETEIL
22 mai 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ERIC
10/10 Excellent
Herber
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herber
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jasper
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jasper
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jin
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Jin
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Mark
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Won’t stay there again
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Mariana
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariana
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 oct. 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us and we hope to welcome you again in the future.
8/10 Bien
Panos
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Panos
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 oct. 2023
Thank you for your review.
4/10 Médiocre
Ben
24 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 oct. 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We apologies for the relocation of your reservation. We have been obliged to move your room to our sister Hotel and we apologies for the inconvenience even if both hotels are of the same category and are one close to each other. We do care to offer all our Guests a comfortable and pleasant stay and we regret to have failed in this occasion. Please rest assured that it is not indicative of our usual standard of service.
2/10 Horrible
Juliana
27 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliana
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 oct. 2023
Thank you for your review.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid!!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 oct. 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are sorry to read that the stay at our Hotel did not meet your expectations. We work hard every day to offer all our Guests a comfortable and pleasant stay but it seems we failed in this occasion. Please note that it is not indicative of our usual standard of service. We took note of your comments and shared them with our internal staff to improve our service even more.
8/10 Bien
José Andrés
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
José Andrés
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dirty and bad place!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 14 juin 2023
Dear Client, we thank you for your review. We are sorry that the stay at our hotel did not meet your expectations and we are sorry to read your feedback about the the cleanliness. It is not indicative of our usual standard of service. We shared your comments with our internal staff to improve our service even more.
6/10 Satisfaisant
Wendy
Voyage en famille
8 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Wendy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 18 mai 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us.
6/10 Satisfaisant
Margaret
19 avr. 2023
Margaret
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 18 mai 2023
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.
4/10 Médiocre
John
14 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 18 mai 2023
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.
8/10 Bien
Shimpei
Voyage en groupe
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shimpei
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 mars 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are glad that you enjoyed your stay at our Hotel and hope to welcome you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Juan Manuel
29 nov. 2022
Juan Manuel
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 déc. 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.
8/10 Bien
Marcel
18 oct. 2022
Marcel
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 9 déc. 2022
Dear Guest, thank you for your review! We hope to welcome you again in the next future.
8/10 Bien
Nina
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 juil. 2022
Dear Guest, we thank you for leaving your review. Your opinion is very important for us and we are glad that you enjoyed your stay at our Hotel and appreciated our service. We hope to welcome you again in the future.
2/10 Horrible
Juan
6 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst hotel experience
Juan
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 juil. 2022
Dear Guest, we thank you for leaving your feedback. Your opinion is very important for us. We were disappointed to read that some of our staff interactions did not meet your expectations. We endeavor to make all of our guests as welcome and at home as we can and we are sorry we did not deliver this on this occasion. Our Staff is at guests disposal 24 hours a day, ready to solve any inconvenience that may arise during the stay. Please rest assured that we make a point of using any such constructive feedback in the most appropriate way.
6/10 Satisfaisant
nawaf
Voyage en famille
5 juil. 2022
nawaf
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 juil. 2022
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We took note of your comments and shared them with our internal Staff to improve our procedures and the service offered. We are glad that you appreciated the central position of our Hotel, closed to Termini Station and few minutes from the main beauties of Rome.
8/10 Bien
Marit
Voyage en famille
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marit
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 5 juil. 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are pleased that you enjoyed your stay at our Raeli Hotel Noto and hope to welcome you again in the future.
2/10 Horrible
Juan
23 juin 2022
Juan
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 28 juin 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We do regret that you did not enjoy the stay in the economy room you booked at our Raeli Hotel Noto. We take note of your score to improve even better our service.
10/10 Excellent
Sze Mun
Voyage d’affaires
21 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sze Mun
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 28 juin 2022
Dear Guest, we thank you for taking the time to leave your review. We are very glad that you enjoyed your stay at our Raeli Hotel Noto. We hope to welcome you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Susanne
20 juin 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Susanne
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 28 juin 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave your review and your comments. Your opinion is very important for us. We do regret that our breakfast service did not meet your expectations and we shared your report with our internal staff to improve our procedures and checks on this service. We hope to welcome you again in the future.
4/10 Médiocre
Mostafa
19 juin 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mostafa
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 28 juin 2022
Dear Guest, thank you for leaving your review. Your opinion is very important for us! We are sorry that you did not enjoy your stay at our Raeli Hotel Noto. We will take in consideration the score given to improve our service.
4/10 Médiocre
Cesar
Voyage en famille
19 juin 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Cesar
Séjour de 8 nuits en juin 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 28 juin 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We apologies for the inconvenient occurred at your arrival with the mini fridge but we are glad that our Staff solved the problem in few minutes. We regret that our room size did not meet your expectations as our rooms fulfill the standard required for the hotels of this category.
10/10 Excellent
Lars
29 mai 2022
Lars
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 3 juin 2022
Dear Guest, your positive review is really appreciated and we would like to thank you for taking the time to inform us about your recent visit to our Raeli Hotel Noto.
We hope to welcome you again in the future!
Kindest Regards.
6/10 Satisfaisant
Patricia Mercedes
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia Mercedes
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de E. Marketing Dept. le 13 juin 2022
Estimado Cliente, gracias por su comentario, su opinión es muy importante para nosotros. Pedimos disculpas por el traslado de su reserva a otro de nuestros hoteles, sin embargo le hemos vuelto a proteger en uno de nuestros hoteles de categoría superior a nuestro Raeli Hotel Noto.Lamentamos los inconvenientes ocurridos durante su estadía en nuestro Raeli Hotel Noto. La demora en la intervención de la asistencia a los ascensores no dependía de nuestra voluntad. Destacamos que nuestro desayuno buffet ofrece todos los días: croissants calientes, tartas, pasteles, yogures de diferentes sabores, variedad de cereales, pan, mantequilla, embutidos, queso, mermeladas, miel, fruta fresca, zumos de frutas, leche, café y té.
4/10 Médiocre
Pasa
Voyage en famille
17 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Forkert stjerne vurdering og dårlig morgenmad
Pasa
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Elisabetta R. le 19 mai 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave constructive feedback on your recent stay with us. We take our guests' feedback seriously in consideration and act on them without delay, in order to serve you and all our guests better. We would like to achieve excellence in all aspects of our Hotel and we would love to take your points and experience on board to continue to improve our service. It seems as if the attention to detail was the main point lacking during your stay. Your full review has been passed on to the entire team in the hotel and our departmental managers have set up extra training to ensure none of this happens again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Michal
21 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
great location, rooms very old, aviod breakfast!!
Michal
Séjour de 4 nuits en avril 2022
2/10 Horrible
Ghanshyam
19 avr. 2022
Ghanshyam
Séjour de 2 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Sima alise
17 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay at hotel noto
Sima alise
Séjour de 3 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Andreia
13 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andreia
Séjour de 4 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Kari
6 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Enemmän nuorisohostellin kuin hotellin tuntua
Kari
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Minako
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
バスタブつき
Minako
Séjour de 1 nuit en décembre 2019