Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Matt! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Noah.
4/10 Médiocre
Nathan
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Nathan! We regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Lawrence, Powder Springs
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ammy le 2 mai 2024
Hi, Lawrence! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Devona, Huntsville
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devona
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Devona! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Robbie
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robbie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Thanks for the positive rating, Robbie! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
10/10 Excellent
Recco
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Recco
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Recco! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
10/10 Excellent
LACEY
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LACEY
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
We appreciate your positive rating, Lacey! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Marry
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Marry! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Derek
29 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Derek
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Derek! Good to hear you enjoyed our offerings, have a relaxing day ahead. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Tamkia
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamkia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Thanks for the positive rating, Tamkia! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Devona, Huntsville
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devona
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Apologies for the problems you had faced, Devona! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
Frank
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Frank
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Frank! Thank you for sharing your feedback. We have cascaded the same to our concerned team to keep up with your expectations. Have a great day! Regards, Noah.
10/10 Excellent
Anna
14 janv. 2024
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Dewi le 23 janv. 2024
Hey, Anna! Pleased to know you had an awesome stay with us. This is something which always encourages us to serve you even better. Looking forward to hosting you soon. Regards, Dewi
8/10 Bien
Brandon
8 janv. 2024
Brandon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Tim le 23 janv. 2024
Hi, Brandon! Your kind words of appreciation always motivate us to serve you even better than before. Stay connected with us and we will put in our continuous efforts to retain this love. Wish you an amazing day ahead. Regards, Tim
4/10 Médiocre
Candise
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Candise
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Barbara le 23 janv. 2024
Hi, Candise! Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We agree that the lack of cleanliness is unacceptable, we request you to please take this as an off case since we are thoroughly working on cleanliness and it is one of our basic aspects to serve our guests with. Rest be assured, we have updated our team to take the required action immediately to resolve this particular issue. Have a great day ahead! Regards, Barbara
8/10 Bien
Scotland
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scotland
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Noah le 23 janv. 2024
Thank you for your appreciation, Scotland! We hope to give you a consistent service every time. Regards, Noah
8/10 Bien
Matthew
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Noah le 22 janv. 2024
Delighted to hear your words of praise, Matthew! We will ensure consistent service when you visit us next time. Have a pleasant day ahead. Regards, Noah
10/10 Excellent
CROF
Voyage en groupe
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CROF
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Joey le 19 janv. 2024
¡Lamentamos saber de tu experiencia, Crof! Solicite considerar esto como un caso fuera de lugar, ya que la limpieza es una de las prioridades básicas en nuestro hotel. Danos otra oportunidad de recibirte pronto y nos aseguraremos de que experimentes la comodidad y la hospitalidad por las que somos conocidos. Saludos joey
10/10 Excellent
Juana
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Juana
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ammy le 3 mai 2024
Hi, Juana! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
6/10 Satisfaisant
SUSAN
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SUSAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Jeanna, Indianapolis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
10 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanna
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Tandre
24 oct. 2023
Tandre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kayla
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Marcus
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcus
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Valerie
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Valerie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Lita
Voyage en couple
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lita
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
elizabeth, Douglasville
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Roslyn
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roslyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Peter
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
James
13 oct. 2023
Les points faibles : Équipements
James
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Judie
13 oct. 2023
Les points faibles : Équipements
Judie
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Isaac
Voyage d’affaires
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Low budget hotel. Not worth it
Isaac
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Jose
7 oct. 2023
Jose
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
2/10 Horrible
Jaclyn
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Jaclyn
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Nathaniel
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Catfished
Nathaniel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage en couple
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Summer
18 sept. 2023
Summer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Terry
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Dylan
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Joshua
26 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Joshua
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
selena
31 juil. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Lots of homeless people hanging around
selena
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
norma
14 nov. 2022
norma
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Manager le 14 févr. 2023
Hello norma, Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
10/10 Excellent
Rylee
Voyage en groupe
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rylee
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 2 nov. 2022
Hello Rylee,Thank you for the terrific review of your experience. We are thrilled to read our location was perfect for your needs and that you enjoyed your well-equipped room, along with our friendly service, and view! We value your business and cannot wait to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Jon
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the best
Jon
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations Specialist le 13 oct. 2022
Dear Jon, Thank you so much for staying with us and expressing your thoughts; we appreciate it. Although we do not allow guests to smoke in non-smoking rooms, this does happen on occasion. Your comments will assist us in more effectively addressing the problem and restoring the freshness of our rooms through deep cleaning. We are sorry for the inconvenience you've had, and we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Miranda
Voyage en famille
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Specialist le 7 oct. 2022
Dear Miranda, I'm sorry to hear about the strange situation you ran into during your recent visit with us. Please keep in mind that guest satisfaction is our top priority, and the information you provided has been shared with management so that appropriate measures can be implemented. I hope you will reconsider staying with us so that we can provide an even better experience for you.
4/10 Médiocre
Marcus
Voyage d’affaires
20 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcus
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Specialist le 20 sept. 2022
Hi Marcus, Thank you for taking the time to write such a thoughtful review. This comment has been submitted to management, and we can only hope that you consider us again so that you can see the constant changes we make to our cleanliness standards and the operational condition of our amenities. I apologize that our property did not meet your housekeeping standards when you arrived. Thank you for sharing your story and bringing this issue to our attention.
6/10 Satisfaisant
Christy
Voyage en couple
19 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christy
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Specialist le 20 sept. 2022
Dear Christy, Thank you for taking the time to provide comments. Our hotel is dedicated to providing pleasant, clean, and friendly lodgings, and guest comfort and satisfaction are of the utmost importance to us. Please accept my apologies for any inconvenience these issues may have caused you. This review provides us with insight into your experience and allows us to improve.