Avis sur Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana
Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana
Avenida Atlantica 2554, Copacabana, Zona Sul, Rio de Janeiro, RJ
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana Team le 11 déc. 2023
Hello Marie-Claude! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
8/10 Bien
WILLIAM
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bruyant !
WILLIAM
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana le 29 mai 2023
Cher William, Merci de nous avoir noté ! Nous espérons que vous pourrez revenir bientôt pour un séjour encore meilleur. Cordialement,
8/10 Bien
Jean Marc
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jean Marc
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana Team le 3 mai 2022
Dear Jean, thank you for your feedback! We hope to see you again very soon for another great stay!
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Josette-marie
24 janv. 2022
Josette-marie
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Mercure Rio Boutique Team le 24 janv. 2022
Dear Josette-marie,
Thank you for your feedback!
We hope to see you again very soon for another Great experience!
Kindly,
10/10 Excellent
Josette-marie
23 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Josette-marie
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Mercure Rio Boutique Team le 24 janv. 2022
Dear Mr. Josette-marie
Hello, Peter!
Thank you for your feedback!
We hope to see you again very soon for another Great experience!
Kindly,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Equipe Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana le 18 sept. 2021
Olá, Anonymous.
Obrigada por nos avaliar!
Atenciosamente,
10/10 Excellent
José luis
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
José luis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Equipo del Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 7 mai 2024
Hola Jose! ¡Gracias por calificar tu experiencia con nosotros! ¡Estamos muy contentos de saber que disfrutó de su estadía! ¡Esperamos que vuelvas pronto para vivir más momentos especiales! Saludos cordiales,
10/10 Excellent
EMMA, San Mateo
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EMMA
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 30 avr. 2024
Hi Emma! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
8/10 Bien
Fred, Klamath Falls
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fred
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 15 avr. 2024
Hello Fred! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
Troy
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Troy
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 19 févr. 2024
Hello Troy, how are you?Thank you for rating your stay with us! We are very happy to know that you had a great experience!Ester will me extremely happy to know that she made a difference during your moments with us!We hope you can come back soon for more amazing moments!We are waiting!Yours sincerely,
8/10 Bien
Thilo
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thilo
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 19 févr. 2024
Hello Thilo, how are you?Thank you for rating your stay with us! We are very happy to know that you had a great experience!We hope you can come back soon for more amazing moments!We are waiting!Yours sincerely,
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 20 févr. 2024
Dear Daniel, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Rio Boutique Copacabana. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Atenciosamente/Kind Regards
10/10 Excellent
Frederico
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente escolha
Frederico
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
DANIEL
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RÍO DE JANEIRO MERCURE HOTEL COPACABANA
DANIEL
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 29 janv. 2024
Hola Daniel, ¡Gracias por calificar tu experiencia con nosotros! ¡Estamos muy contentos de saber que disfrutó de su estadía! ¡Esperamos que vuelvas pronto para vivir más momentos especiales! Saludos cordiales, Equipo del
8/10 Bien
mark
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mark
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 19 janv. 2024
Hello M. Mark,Thank you for rating your experience with us! Our Hotel has seven different categories with sizes ranging from 14m² to 42m². We hope you can find an option that meets your needs even better on your next stay! We remain at your disposal for any questions. Thanks again for telling us about your experience! Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cute hotel, some small improvements needed
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 15 janv. 2024
Hello Anonymous, Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
Assis
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Assis
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 8 janv. 2024
Olá Assis, Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Estamos muito felizes em saber que você gostou da sua estadia! Esperamos que volte em breve para vivenciar mais momentos especiais! Atenciosamente,
8/10 Bien
A
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, convenient, cozy and not costly.
A
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 8 janv. 2024
Hello A, Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
Zélia
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito boa
Zélia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 26 déc. 2023
Olá Zelia, Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Estamos muito felizes em saber que você gostou da sua estadia! Esperamos que volte em breve para vivenciar mais momentos especiais! Atenciosamente,
6/10 Satisfaisant
kujtim
15 déc. 2023
kujtim
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 20 déc. 2023
Dear Mr. KujtimWe appreciate you taking the time to write to us following your stay at the Mercure Rio Boutique Copacabana. We regret that the service provided did not meet your expectations, so please accept our sincere apologies.Mercure hotels always want to provide the best quality of service during your stays; Therefore, your opinion is fundamental to us. We assure you that the necessary measures will be taken to improve the quality of the services you mentioned to us.Once again, we appreciate your comments and hope to regain your trust during your next stay.Looking forward to welcoming you soon, please accept our best regardsSincerely/Kind Regards
6/10 Satisfaisant
W H
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
W H
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 13 déc. 2023
Olá WH! Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Estamos muito felizes em saber que você gostou da sua estadia! Esperamos que volte em breve para vivenciar mais momentos especiais! Atenciosamente,
8/10 Bien
Fernando
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 12 déc. 2023
Olá Fernando! Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Estamos muito felizes em saber que você gostou da sua estadia! Esperamos que volte em breve para vivenciar mais momentos especiais! Atenciosamente,
6/10 Satisfaisant
Matteo
Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Matteo
Réponse de Mercure Río Boutique Hotel Copacabana Equipo le 13 févr. 2024
Hola Matteo, ¿cómo estás?¡Gracias por valorar tu alojamiento con nosotros! ¡Estamos muy contentos de saber que tuvo una excelente estadía!¡Esperamos que puedas regresar muy pronto para vivir otros momentos increíbles!¡Te estamos esperando!Tuyo sinceramente,
8/10 Bien
Julien
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Julien
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 11 déc. 2023
Hello Julien! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
Gerry, Atlanta
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Copacabana Team le 11 déc. 2023
Hello Gerry Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
David
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 14 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana Team le 11 déc. 2023
Hello David! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Markus
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 11 déc. 2023
Hello Marcus! Thank you for rating your experience with us! We are very happy to know that you enjoyed your stay! We hope you come back soon to experience more special moments! Kind regards,
10/10 Excellent
A M
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
A M
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 14 nov. 2023
Olá AM! Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Ficamos muito felizes em saber que curtiu sua Estada! Esperamos que você volte em breve para mais momentos especiais! Atenciosamente,
2/10 Horrible
Kishore
Voyage en groupe
2 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay away!!
Kishore
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana Team le 6 nov. 2023
Dear Kishore, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Rio Boutique Copacabana. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
10/10 Excellent
rose mary
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gostei, voltaria com certeza
rose mary
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 31 oct. 2023
Olá Rose Mary! Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Ficamos felizes em saber que sua experiência foi tão positiva e esperamos que volte em breve para mais momentos incríveis! Atenciosamente,
8/10 Bien
Mr Matthew J
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Central Copacabana location
Mr Matthew J
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana team le 25 oct. 2023
Hello Matthew! Thank you for rating your experience with us! We hope you come back soon for more amazing moments! Yours sincerely,
8/10 Bien
Nazim, Vancouver
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazim
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 12 oct. 2023
Hello Nazim! Thank you for rating your experience with us! We hope you come back soon for more incredible moments! Kind regards,
10/10 Excellent
Albert
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 19 nuits en septembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 2 oct. 2023
Dear Albert, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Rio Boutique Copacabana. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
10/10 Excellent
Andrew
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Copacabana Team le 2 oct. 2023
Dear Andrew, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Rio Boutique Copacabana. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,
10/10 Excellent
Douglas
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dias Maravilhosos
Douglas
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 13 sept. 2023
Olá Douglas! Obrigado por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que volte muito em breve para mais momentos incríveis! Atenciosamente,
8/10 Bien
Mairo
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mairo
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 29 août 2023
Olá Mairo! Muito obrigado por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que volte muito em breve para mais momentos incríveis! Atenciosamente,
6/10 Satisfaisant
PATRICIA
Voyage d’affaires
24 août 2023
Les points forts : Propreté
PATRICIA
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 25 août 2023
Olá Patricia! Muito obrigado por avaliar sua experiência conosco! Atenciosamente,
10/10 Excellent
Bernardino
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel the service in Copacabana!!
Bernardino
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 18 août 2023
Hello Bernardino! Thank you very much for rating your experience with us! We hope you come back very soon for more amazing moments! Sincerely,
10/10 Excellent
Rodolfo
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodolfo
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 9 août 2023
Olá Rodolfo! Muito obrigado por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que você volte muito em breve para outros momentos incríveis! Atenciosamente,
10/10 Excellent
Naveed
Voyage en groupe
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect spot in copacabana
Naveed
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 7 août 2023
Hello Naveed! Thank you very much for rating your experience with us! We hope you come back very soon for more amazing moments! Sincerely,
10/10 Excellent
violaine
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
violaine
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de L'équipe du Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 15 juil. 2023
Violaine, Merci beaucoup d'avoir évalué votre expérience avec nous! Nous espérons que vous reviendrez très bientôt pour un autre moment incroyable! Cordialement,
10/10 Excellent
HERCULANO
3 juil. 2023
HERCULANO
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Copacabana le 4 juil. 2023
Olá Herculano! Muito obrigado por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que volte muito em breve para outros momentos incríveis! Atenciosamente, Equipe
10/10 Excellent
Luz
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Copacabana Team le 3 juil. 2023
Hello M. Luz! How are you? Thank you so much for taking the time to send us these comments. We hope to see you again soon! Sincerely,
10/10 Excellent
Deirdre
Voyage d’affaires
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deirdre
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana Team le 30 juin 2023
Hello Deirdre! Thank you so much for rating your experience with us! We hope you come back very soon for other amazing moments! Sincerely, Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team
8/10 Bien
Ana Cristina
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ana Cristina
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Equipe Mercure Hotel Rio Boutique Copacabana le 30 juin 2023
Olá Ana Cristina! Muito obrigado por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que volte muito em breve para outros momentos incríveis! Atenciosamente, Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excelente
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Equipo Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 6 juin 2023
¡Hola Anonymous! ¡Muchas gracias por calificar su experiencia con nosotros! ¡Esperamos que vuelvas muy pronto para otros momentos increíbles! Atentamente,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 6 juin 2023
Olá Anonymous! Muito obrigada por avaliar sua experiência conosco! Ficamos super felizes em saber que gostou de sua estada e esperamos que retorne muito em breve para outros incríveis momentos! Atenciosamente,
10/10 Excellent
Leonardo
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
super indico, maravilhoso
Leonardo
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 31 mai 2023
Olá Leonardo! Muito obrigada por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que retorne muito em breve para outros incríveis momentos! Atenciosamente,
10/10 Excellent
michele
Voyage d’affaires
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michele
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana Team le 31 mai 2023
Hello Michele! Thank you so much for rating your experience with us! We hope you come back very soon for other amazing moments! Sincerely,
8/10 Bien
rodrigo
5 mai 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Muito boa
rodrigo
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Equipe Mercure Rio Boutique Hotel Copacabana le 8 mai 2023
Olá Rodrigo! Muito obrigada por avaliar sua experiência conosco! Esperamos que retorne muito em breve para outros incríveis momentos! Atenciosamente,