Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
19 janv. 2020
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Lennart le 20 janv. 2020
Thank you so much for the 5 star review, welcome back to us.
Yours truly, Lennart
10/10 Excellent
Evelyne
7 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
Evelyne
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Lennart le 18 nov. 2018
Bonjour Evelyne, Merci beaucoup pour la critique 5 étoiles et les belles paroles sur notre personnel et le bon rapport qualité-prix de notre hôtel.
Nous espérons que nous aurons l'occasion de vous accueillir bientôt dans la belle ville de Riga et dans notre hôtel.
Cordialement, L'équipe amicale du Clarion Collection Hotel Valdemars
8/10 Bien
Alex, Sallanches
29 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Alex
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Lennart le 5 oct. 2018
Merci pour votre avis aimable et la belle 4 étoiles.
Nous avons des places de parking dans la cour mais, comme dans la plupart des hôtels de ville, nous recommandons vivement de réserver à un très bon moment car ils sont très fréquentés.
encore une fois, merci de rester avec nous et nous espérons vraiment vous revoir bientôt.
Cordialement, Lennart - Directeur Général
10/10 Excellent
NICOLE, Waudrez
3 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riga dans le top 3 des villes visitées.
NICOLE
10/10 Excellent
Christian, Cannes
7 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très conviviale, confortable et fonctionnel
Christian
10/10 Excellent
Meli, Trois-Rivières, Quebec, Canada
13 févr. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux séjour
Meli
8/10 Bien
gérard, ESSONNE
15 nov. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel Valdemars Clarion de Riga
gérard
8/10 Bien
Julia
5 janv. 2024
Julia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Christian
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Micael
5 déc. 2023
Micael
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Micael ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you.See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director
10/10 Excellent
Kristina
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Kristina ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you. See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director
10/10 Excellent
Amy
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Amy,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you. See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director
10/10 Excellent
Digna
27 nov. 2023
Digna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Sulevi
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel
Sulevi
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Tanya le 30 oct. 2023
Dear Sulevi ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Tanya le 30 oct. 2023
Dear Guest ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Bernd
Voyage en groupe
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernd
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Bernd,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Sascha
Voyage en groupe
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sascha
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Sascha,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Nikolai
1 oct. 2023
Nikolai
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Nikolai,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Nikolai
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikolai
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Nikolai,Happy to hear that your stay was nice and pleasant.Will pass you complements to the team.We are very glad that your experience met the expectation.Hope to see you again in the near future. Thank youKind regardsTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Janina
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janina
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hello Janina,Arvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja
10/10 Excellent
Pipsa
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kiva hotelli
Pipsa
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hei PipsaArvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja
10/10 Excellent
Johanna
Voyage en groupe
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johanna
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Dear Johanna,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Emma
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbt läge och fint rum
Emma
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hej Emma,Vi uppskattar mycket dina kommentarer om din vistelse på Hotel Valdemars Riga.Det är alltid ett nöje att få positiv feedback. Jag kommer att dela din kommentar med vårt team. Jag är säker på att denna feedback kommer att fungera som en uppmuntran för hela vår personal då vi strävar efter att kontinuerligt förbättra kvaliteten på våra tjänster.Tack igen för att du delar med dig av din upplevelse och vi hoppas att ditt nästa besök blir lika trevligt som det förra.Vänliga hälsningarTanya TerehovaVerksamhetschefen
8/10 Bien
Satu
24 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Satu
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Dear Satu,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Frederik
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederik
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Frederik,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Torbjørn
Voyage en groupe
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Torbjørn
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Torbjorn ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
Philipp
Voyage en groupe
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philipp
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Philipp ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Ewan
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ewan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Ewan, We greatly appreciate your comments regarding your stay at Valdemars Riga Hotel. I would like to thank you for your kind rating that you awarded our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Thanks for the kind words and nice comments. He will pass you supplements to the team. We hope to see you again in the near future for more Riga adventures. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit is as enjoyable as the last. Sincerely, Tanya Terehova Operation Manger
10/10 Excellent
Efstathios
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Πολύ καλή τοποθεσία και εξαιρετική η διαμονή μας
Efstathios
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Αγαπητέ Ευστάθιο, Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας σχετικά με τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο Valdemars Riga. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ευγενική σας βαθμολογία που βραβεύσατε το ξενοδοχείο μας. Χαιρόμαστε πολύ που ακούμε ότι απολαύσατε τη διαμονή σας. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τα όμορφα σχόλια. Θα σου περάσει συμπληρώματα στην ομάδα. Ελπίζουμε να δούμε ξανά στο εγγύς μέλλον για περισσότερες περιπέτειες στη Ρίγα. Σας ευχαριστούμε και πάλι που μοιραστήκατε την εμπειρία σας και ελπίζουμε η επόμενη επίσκεψή σας να είναι τόσο ευχάριστη όσο η προηγούμενη. Με εκτίμηση, Tanya Terehova Operation Manger
10/10 Excellent
Flemming
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flemming
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Flemming, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. Would like to thank you for your kind score you awarded our hotel. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Will pass you complements to the team. Hope to see again in the near future for more Riga adventure. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tanya Terehova Operation manger
10/10 Excellent
Abdullah
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location in Riga, lovely reception.
Abdullah
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Abdullah , We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. Would like to thank you for your kind score you awarded our hotel. We are very to hear that you enjoyed your stay. Thank you for nice words and lovely comments. Will pass you complements to the team. Hope to see again in the near future for more Riga adventure. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tanya Terehova Operation manger
8/10 Bien
Vladimir
19 mai 2023
Vladimir
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Vladimir, We greatly appreciate your comments regarding your stay at Valdemars Riga Hotel. I would like to thank you for your kind rating that you awarded our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Thanks for the kind words and nice comments. He will pass you supplements to the team. We hope to see you again in the near future for more Riga adventures. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit is as enjoyable as the last. Sincerely, Tanya Terehova Operation Manger
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 22 mai 2023
Dear guest,Would like to thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Thank youKind regardsTanya TerehovaOperation manager
6/10 Satisfaisant
Leonardo
11 mai 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Zona antigua descuidada
Leonardo
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 22 mai 2023
Estimado,Leonardo, nuestro hotel está ubicado en el centro histórico de la ciudad con los edificios Art Nouveau y una gran historia.Lamento escuchar que no disfrutó de la zona y la belleza de los alrededores.GraciasTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Hej, Machael,Mange tak for dine pæne ord og søde kommentar. Håber at se dig i den nærmeste fremtid, måske til sommerbesøget.Hav en dejlig aften.Thank youTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Mette
3 mai 2023
Mette
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Dear Mette,Would like to thank you for your kind score you awarded Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you back again in the near future.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
10/10 Excellent
Kristina
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Hello Kristina,Would like to thank you for the nice words and complements. We are glad to hear that you enjoyed your stay and hope to see you back in the near future.Have a lovely evening.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager
8/10 Bien
erhan
Voyage d’affaires
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
erhan
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Tanya le 20 mars 2023
Dear Erhan,Would like to thank you for you time and for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Thank youWarm regards
8/10 Bien
Ciprian
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Preis-Leistungs-Verhältnis sehr gute Option
Ciprian
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Hello Ciprian,Ich möchte mich bei Ihnen für Ihre Zeit bei der Bewertung des Hotels bedanken.Vielen Dank für nette Worte. Ich hoffe, dass Sie bei Ihrem nächsten Besuch in naher Zukunft bessere Erfahrungen mit Ihrem Aufenthalt bei uns machen werden.Thank youWarm regardsTanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Jaroslaw
Voyage d’affaires
10 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dobry hotel blisko starego miasta.
Jaroslaw
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Dzień dobry Jarosław,Bardzo dziękuję za czas poświęcony na recenzję hotelu.Hotel jest obecnie w remoncie i mam nadzieję, że podczas następnej wizyty w najbliższej przyszłości będziesz miał lepsze wrażenia z pobytu.Podziękowania za miłe słowa na temat śniadań przekażemy szefowi kuchni.Thank youTanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Dear guest,Would like to thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you back again in the near future.Thank youTanya Terehova Operation manager
6/10 Satisfaisant
Jon-Christian
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Not a winter hotel
Jon-Christian
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 6 déc. 2022
Hello Jon-Christian,I would like to start by thanking you’re for the time spent on writing a review for our property, I am sorry to read that your experience did not live up to your desired expectations.The Hotel Valdemars Riga managed by Accor management team really appreciates all feedback from our guests and we really find it helpful to take on-board real-time customer opinions regarding their stay.Thank you. Warm regards Tanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Ronny
Voyage d’affaires
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronny
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 2 déc. 2022
Dear Ronny,Hope you keeping well.Would like to thank you for your kind score that you awarded Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you in the near future.Have a lovely weekend.Warm regards Tanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Peter
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fräscht med trevlig personal
Peter
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 26 oct. 2022
Hallå,Skickar bara ett meddelande tillbaka till dig för att tacka dig för din tid med att recensera vårt hotell och ett speciellt tack för ditt fina betyg du gav när du fyllde i recensionen.Jag vet att det alltid finns utrymme för förbättringar och med denna fantastiska feedback kommer vi alltid att växa och lära oss att bli bättre. Förhoppningsvis kan vi vid ditt nästa besök hos oss försöka göra din upplevelse till en 5-stjärnig.Vi är mycket tacksamma för poängen och feedbacken, tack än en gång,Thank you.Have a lovely day.TanyaTerehova. Operation manager
10/10 Excellent
Anna
Voyage en famille
1 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 7 oct. 2022
Good afternoon Anna,Thank you very much that you have spend some time to review Hotel Valdemars Riga managed by Accor and thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Warm regardsTanya Terehova Operation Manager
8/10 Bien
cristian
Voyage d’affaires
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
cristian
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Cristian,Thank you for your time scoring the Hotel Valdemars Riga managed by Accor. We do appreciate every feed back from our guests.Have a lovely day and hope to see you soon.Kind regards Tanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Sanne
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sanne
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Hello Sanne,I would like to thank you for spending your time to review Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Thank you for your kind score.Hope to see you soon.Have a lovely evening. Warm regards Tanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Anonymous,Thank you for your kind score, there is always room for improvement.Take care. Hope to see you soon in Hotel Valdemars Riga managed by AccorWarmest regards Tanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
william
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Hello William,Hope you keeping well. Thank you so much for taking your time to review the Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you in the near future.Kind regardsTanya Terehova Operation manager
8/10 Bien
Daniel
Voyage d’affaires
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Daniel,Thank you for your kind score for the Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Have a nice day ,hope to see you soon.Warm regards Tanya Terehova Operation manager