Hall

Avis sur Tribe Riga City Centre

3 out of 5
Tribe Riga City Centre
K. Valdemara iela 23, 23, Riga, RIX

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 154 avis sur 358." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 162 avis sur 358." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 32 avis sur 358." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 358." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 358." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Lennart le 20 janv. 2020
Thank you so much for the 5 star review, welcome back to us. Yours truly, Lennart

10/10 Excellent

Evelyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
Idéalement situé entre le quartier art nouveau et la vieille ville. Accueil très sympathique, personnel très disponible. Rapport qualité prix exceptionnel.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Lennart le 18 nov. 2018
Bonjour Evelyne, Merci beaucoup pour la critique 5 étoiles et les belles paroles sur notre personnel et le bon rapport qualité-prix de notre hôtel. Nous espérons que nous aurons l'occasion de vous accueillir bientôt dans la belle ville de Riga et dans notre hôtel. Cordialement, L'équipe amicale du Clarion Collection Hotel Valdemars

8/10 Bien

Alex, Sallanches

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hotel bien situé. Malgré un parking situé à plusieurs centaines de mètres
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Lennart le 5 oct. 2018
Merci pour votre avis aimable et la belle 4 étoiles. Nous avons des places de parking dans la cour mais, comme dans la plupart des hôtels de ville, nous recommandons vivement de réserver à un très bon moment car ils sont très fréquentés. encore une fois, merci de rester avec nous et nous espérons vraiment vous revoir bientôt. Cordialement, Lennart - Directeur Général

10/10 Excellent

NICOLE, Waudrez

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riga dans le top 3 des villes visitées.
Riga... A faire absolument. Hôtel bien situé avec buffet au petit - déjeuner et au souper + encas toute la journée et surtout la climatisation... avec 30° très utile...même en mai. Un petit frigo dans la chambre et c'est parfait!

10/10 Excellent

Christian, Cannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très conviviale, confortable et fonctionnel
mon hotel préféré à Riga

10/10 Excellent

Meli, Trois-Rivières, Quebec, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux séjour
Nous avons beaucoup apprécié cet hôtel. Le petit déjeuner et le dîner (souper) étaient compris dans le prix, ce qui est très avantageux. Nous avons d'ailleurs très bien mangé! Du thé, du café et des fruits étaient disponibles durant la journée. Hôtel propre avec un spa. Bien situé... À quelques minutes de marche de la vieille ville. Jeux de société disponibles près du bar (Le Jenga vaut le détour). Nous avons eu un très bon accueil. Si nous retournons à Riga, nous retournerons sans hésiter à cet hôtel... :)

8/10 Bien

gérard, ESSONNE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel Valdemars Clarion de Riga
Satisfait de notre hébergement (4 nuits) seule l'insonorisation des sols serait à reprendre. Demander les chambres côté cour. Concernant la formule proposée 1/2 pension , c'est génial pour des touristes qui ont gambadé toute la journée, buffet matin et soir avec en sus collation dans l'après midi. Point négatif : l'accueil manque de chaleur de la part du personnel mais ceci s'applique aux lettons en règle générale. Ils font parfaitement leur job mais devraient être heureux de recevoir des visiteurs ou tout au moins le laisser paraître ........

8/10 Bien

Julia

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Micael

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Micael ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you.See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director

10/10 Excellent

Kristina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All was great as usual; quiet, warm, comfortable beds. New renovated rooms look amazing. Thank you!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Kristina ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you. See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director

10/10 Excellent

Amy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The reception is very friendly and helpful :)
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tanya le 8 déc. 2023
Dear Amy,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you. See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director

10/10 Excellent

Digna

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Sulevi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel
Hotel was very nice and quiet. Also breakfast was very good
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Tanya le 30 oct. 2023
Dear Sulevi ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This was my first visit to Riga and the staff here were super friendly and welcoming. The hotel was always nice and the sauna they have is amazing.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Tanya le 30 oct. 2023
Dear Guest ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Bernd

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Preis Leistung top!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Bernd,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Sascha

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Solides Hotel und Preis Leistung passt!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Sascha,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Nikolai

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Nikolai,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Nikolai

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very silent and convinient hotel with comfortable room and nice lobby. Breakfast is excellent.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tanya le 9 oct. 2023
Dear Nikolai,Happy to hear that your stay was nice and pleasant.Will pass you complements to the team.We are very glad that your experience met the expectation.Hope to see you again in the near future. Thank youKind regardsTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Janina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siisti ja tyylikäs hotelli. Mukava henkilökunta ja rauhallinen ympäristö. Sijaitsee lyhyen matkan päässä vanhasta kaupungista. Hotellin lähellä myös paljon hyviä ravintoloita. Onnistunut reissu kokonaisuudessaan. Pieni miinus ettei huoneessa ollut ilmastointia mutta ikkunan sai auki.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hello Janina,Arvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja

10/10 Excellent

Pipsa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kiva hotelli
Saimme remontoidun huoneen ja se oli hieno! Palvelu ja ruoka olivat erinomaisia. Hotelli oli hyvällä paikalla ja parkkipaikkakin autolle löytyi sisäpihalta.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hei PipsaArvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja

10/10 Excellent

Johanna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Dear Johanna,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Emma

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbt läge och fint rum
Vi bodde i ett nyrenoverat rum som var väldigt fint och bekvämt. Tyvärr blev det stopp i duschen sista dagen. Läget är perfekt.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Hej Emma,Vi uppskattar mycket dina kommentarer om din vistelse på Hotel Valdemars Riga.Det är alltid ett nöje att få positiv feedback. Jag kommer att dela din kommentar med vårt team. Jag är säker på att denna feedback kommer att fungera som en uppmuntran för hela vår personal då vi strävar efter att kontinuerligt förbättra kvaliteten på våra tjänster.Tack igen för att du delar med dig av din upplevelse och vi hoppas att ditt nästa besök blir lika trevligt som det förra.Vänliga hälsningarTanya TerehovaVerksamhetschefen

8/10 Bien

Satu

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Terehova le 16 août 2023
Dear Satu,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Frederik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Frederik,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Torbjørn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Torbjorn ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

Philipp

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Tanya Terehova le 20 juil. 2023
Dear Philipp ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Tanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Ewan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel, well located a short walk to the old town.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Ewan, We greatly appreciate your comments regarding your stay at Valdemars Riga Hotel. I would like to thank you for your kind rating that you awarded our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Thanks for the kind words and nice comments. He will pass you supplements to the team. We hope to see you again in the near future for more Riga adventures. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit is as enjoyable as the last. Sincerely, Tanya Terehova Operation Manger

10/10 Excellent

Efstathios

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Πολύ καλή τοποθεσία και εξαιρετική η διαμονή μας
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Αγαπητέ Ευστάθιο, Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας σχετικά με τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο Valdemars Riga. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ευγενική σας βαθμολογία που βραβεύσατε το ξενοδοχείο μας. Χαιρόμαστε πολύ που ακούμε ότι απολαύσατε τη διαμονή σας. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τα όμορφα σχόλια. Θα σου περάσει συμπληρώματα στην ομάδα. Ελπίζουμε να δούμε ξανά στο εγγύς μέλλον για περισσότερες περιπέτειες στη Ρίγα. Σας ευχαριστούμε και πάλι που μοιραστήκατε την εμπειρία σας και ελπίζουμε η επόμενη επίσκεψή σας να είναι τόσο ευχάριστη όσο η προηγούμενη. Με εκτίμηση, Tanya Terehova Operation Manger

10/10 Excellent

Flemming

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Flemming, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. Would like to thank you for your kind score you awarded our hotel. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Will pass you complements to the team. Hope to see again in the near future for more Riga adventure. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tanya Terehova Operation manger

10/10 Excellent

Abdullah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location in Riga, lovely reception.
Great location in Riga, lovely reception.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Abdullah , We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. Would like to thank you for your kind score you awarded our hotel. We are very to hear that you enjoyed your stay. Thank you for nice words and lovely comments. Will pass you complements to the team. Hope to see again in the near future for more Riga adventure. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Tanya Terehova Operation manger

8/10 Bien

Vladimir

Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 28 juin 2023
Dear Vladimir, We greatly appreciate your comments regarding your stay at Valdemars Riga Hotel. I would like to thank you for your kind rating that you awarded our hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Thanks for the kind words and nice comments. He will pass you supplements to the team. We hope to see you again in the near future for more Riga adventures. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit is as enjoyable as the last. Sincerely, Tanya Terehova Operation Manger

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 22 mai 2023
Dear guest,Would like to thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Thank youKind regardsTanya TerehovaOperation manager

6/10 Satisfaisant

Leonardo

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Zona antigua descuidada
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 22 mai 2023
Estimado,Leonardo, nuestro hotel está ubicado en el centro histórico de la ciudad con los edificios Art Nouveau y una gran historia.Lamento escuchar que no disfrutó de la zona y la belleza de los alrededores.GraciasTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel
Fint hotel central beliggende
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Hej, Machael,Mange tak for dine pæne ord og søde kommentar. Håber at se dig i den nærmeste fremtid, måske til sommerbesøget.Hav en dejlig aften.Thank youTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Mette

Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Dear Mette,Would like to thank you for your kind score you awarded Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you back again in the near future.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

10/10 Excellent

Kristina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay, very clean hotel and comfortable bed. Also, thanks for the coffee:)
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Tanya Terehova le 8 mai 2023
Hello Kristina,Would like to thank you for the nice words and complements. We are glad to hear that you enjoyed your stay and hope to see you back in the near future.Have a lovely evening.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

8/10 Bien

erhan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Tanya le 20 mars 2023
Dear Erhan,Would like to thank you for you time and for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Thank youWarm regards

8/10 Bien

Ciprian

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Preis-Leistungs-Verhältnis sehr gute Option
Sehr angenehmes Bett und angenehme Kissen. Man schläft hervorragend! Zimmern sind nicht modern, aber das Hotel ist in der Modernisierungsphase. Wegen den hohen Zimmern ist es am Anfang im Raum kühl, aber sehr gut zum schlafen. Die Lobby ist sehr schön gestaltet.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Hello Ciprian,Ich möchte mich bei Ihnen für Ihre Zeit bei der Bewertung des Hotels bedanken.Vielen Dank für nette Worte. Ich hoffe, dass Sie bei Ihrem nächsten Besuch in naher Zukunft bessere Erfahrungen mit Ihrem Aufenthalt bei uns machen werden.Thank youWarm regardsTanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Jaroslaw

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dobry hotel blisko starego miasta.
Mały pokój, duże łóżko, duży telewizor, ogólnie pokój już dość dawno nie odnawiany, popękana, odchodząca od ścian farba lub tapeta. Czas na remont. Brak czajnika w pokoju. Drogi parking 15 euro. Parking bardzo mały, na kilka samochodów. Śniadania bardzo dobre, jak w hotelu 4-gwiazdkowym lub wyżej. Polecam ten hotel gościom, bez samochodu. Hotel nie jest na samym starym mieście, ale bardzo blisko. Kilka minut spacerem.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Dzień dobry Jarosław,Bardzo dziękuję za czas poświęcony na recenzję hotelu.Hotel jest obecnie w remoncie i mam nadzieję, że podczas następnej wizyty w najbliższej przyszłości będziesz miał lepsze wrażenia z pobytu.Podziękowania za miłe słowa na temat śniadań przekażemy szefowi kuchni.Thank youTanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Tanya Terehova le 24 févr. 2023
Dear guest,Would like to thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you back again in the near future.Thank youTanya Terehova Operation manager

6/10 Satisfaisant

Jon-Christian

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Not a winter hotel
Cold in all rooms. Tried turning up the radiator, but it didn't get any warmer. Set it to max. Breakfast ok. Helpful staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 6 déc. 2022
Hello Jon-Christian,I would like to start by thanking you’re for the time spent on writing a review for our property, I am sorry to read that your experience did not live up to your desired expectations.The Hotel Valdemars Riga managed by Accor management team really appreciates all feedback from our guests and we really find it helpful to take on-board real-time customer opinions regarding their stay.Thank you. Warm regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Ronny

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 2 déc. 2022
Dear Ronny,Hope you keeping well.Would like to thank you for your kind score that you awarded Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you in the near future.Have a lovely weekend.Warm regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fräscht med trevlig personal
Väldigt trevlig personal, och allt kändes rent och fräscht. Första natten (av tre) fick jag dessvärre ett rum på nedre plan mot gatan - med trasig rullgardin, så det gick inte att sova. Men sedan fick jag direkt byta, och med ett rum mot innergården var det väldigt lugnt och tyst. Helt okej frukost, men inte mer än så. Läget är också okej, närmasta kvarteren är rätt trista, men på tio minuter kan man ta sig till alla trevliga delar av staden.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 26 oct. 2022
Hallå,Skickar bara ett meddelande tillbaka till dig för att tacka dig för din tid med att recensera vårt hotell och ett speciellt tack för ditt fina betyg du gav när du fyllde i recensionen.Jag vet att det alltid finns utrymme för förbättringar och med denna fantastiska feedback kommer vi alltid att växa och lära oss att bli bättre. Förhoppningsvis kan vi vid ditt nästa besök hos oss försöka göra din upplevelse till en 5-stjärnig.Vi är mycket tacksamma för poängen och feedbacken, tack än en gång,Thank you.Have a lovely day.TanyaTerehova. Operation manager

10/10 Excellent

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good location - can walk to many places. Good choice of breakfast food.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Tanya Terehova le 7 oct. 2022
Good afternoon Anna,Thank you very much that you have spend some time to review Hotel Valdemars Riga managed by Accor and thank you for your kind score you awarded the hotel.Hope to see you in the near future.Warm regardsTanya Terehova Operation Manager

8/10 Bien

cristian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Cristian,Thank you for your time scoring the Hotel Valdemars Riga managed by Accor. We do appreciate every feed back from our guests.Have a lovely day and hope to see you soon.Kind regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Sanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Hello Sanne,I would like to thank you for spending your time to review Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Thank you for your kind score.Hope to see you soon.Have a lovely evening. Warm regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Anonymous,Thank you for your kind score, there is always room for improvement.Take care. Hope to see you soon in Hotel Valdemars Riga managed by AccorWarmest regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

william

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. 5 to 10 minute walk to old town and major landmarks.
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Hello William,Hope you keeping well. Thank you so much for taking your time to review the Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to see you in the near future.Kind regardsTanya Terehova Operation manager

8/10 Bien

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Terehova le 28 sept. 2022
Dear Daniel,Thank you for your kind score for the Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Have a nice day ,hope to see you soon.Warm regards Tanya Terehova Operation manager