Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Guest,
It's nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement. We kindly noted. Hope to see you next time!
Kind Regards,
Front Office | Valentins Vorobjovs
8/10 Bien
Jeanne
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeanne
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 25 nov. 2019
Dear Guest.
Thank you for your positive feedback.
Looking forward to welcome you back!
Kind Regards, Opera Hotel & SPA team
8/10 Bien
Geraldine
24 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Geraldine
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Adilya Mukhamedbaeva le 25 avr. 2019
Dear Geraldine,
Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest again during your recent visit to the city. It is was indeed a pleasure to welcome you amongst us and to look after you over the course of the stay.
In this while, please accept my sincerest apologies for the various inconsistencies that you have encountered during this recent stay. I deeply regret them and the fact that you have been inconvenienced in this manner. As we take every feedback from our guests with passionate seriousness, I have taken up your experience with the concerned department managers such that we can undertake immediate corrective action.
Sincerely,
Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations
10/10 Excellent
marie claire
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe hôtel
marie claire
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 mars 2019
Dear Marie Claire,
We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience.
On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon!
Sincerely,
Margarita Guščina,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 févr. 2019
Dear Guest,
We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience.
On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon!
Sincerely,
Margarita Guščina,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 févr. 2019
Dear Guest,
Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon.
Kind Regards,
Margarita Guščina
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Romain, Angoulême
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel idéal en plein coeur de Riga
Romain
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Margarita Guščina le 26 déc. 2018
Dear Romain,
We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience.
On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon!
Sincerely,
Margarita Guščina,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prague avec 10 fois moins de touristes.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2018
8/10 Bien
Roland
12 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roland
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 Excellent
Jorge, Le Cannet
18 nov. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice Hotel
Jorge
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
4/10 Médiocre
Krisie, Paris
20 août 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No more, no less
Krisie
Séjour de 1 nuit en août 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 mai 2017
Les points faibles : Confort de la chambre
Une chambre petite avec un lit exigu pour 1 couple
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel "Classy" et bien situé pour visiter
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Do
15 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Do
10/10 Excellent
Christophe
27 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
10/10 Excellent
Alvaro
22 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alvaro
4/10 Médiocre
Nabile, Paris (France)
13 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not recommended !
Nabile
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 août 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Chambre budget a éviter
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable, bien situé sur le boulevard Raina.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riga rime avec Opeta
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Nordine, Fribourg
26 juin 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
moyen
Nordine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé et agréable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
descamps, france
27 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait pour qq jours.
descamps
4/10 Médiocre
mohamed, Tunisie
19 août 2014
Les points faibles : Personnel et service
c pas le coup de foudre
mohamed
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 avr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2020
Réponse de T le 8 avr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your opinion and review!
BR
Opera Hotel & Spa team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de T le 8 avr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your opinion and review!
BR
Opera Hotel & Spa team
8/10 Bien
Daniel
Voyage d’affaires
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Daniel,
Greetings from Opera Hotel & SPA.
It was a real pleasure for all of us in the hotel to welcome you as our guest and look after you during the course of the stay.
Thank you also for taking the time to evaluate your stay.
Looking forward to having you back among us soon!
Kind regards,
Guest Relations Manager
Alisa Alsevska
10/10 Excellent
Dmitry, Chicago, USA
Voyage d’affaires
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dmitry
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Dmitry
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA, and highlighting our staff, rich breakfast, and good location
Kind Regards,
Guest Relations Manager
Alisa Alsevska
8/10 Bien
Andre
9 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andre
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Andre,
Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest on your recent journey to our city.
Thank you as well for your time to share invaluable feedback from your stay. Please also accept our sincere apologies for the various inconsistencies experienced in the services on offer to all our esteemed guests. We regret not having been able to look after you adequately and in the manner that we constantly endeavor to. Do rest assured that as your well-being among us is extremely critical to us, I have taken the immediate liberty to discuss your comments in detail with my management such that we can all work towards ironing out all possible current creases in our service delivery. All this as we are committed to looking after the needs of our guests to the best of our abilities such that we can ensure that they leave our hotel as positive ambassadors of the product and services on offer.
The team at the hotel also joins me in looking forward to the next opportunity of having you as our guest such that we can look after you more efficiently. Please do accept our apologies again for your recent experience.
Kind regards
Guest Relations Manager
Alisa Alsevska
10/10 Excellent
Jukka
Voyage en groupe
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahtava sijainti
Jukka
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
DearJukka.
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA, and highlighting our breakfast,SPA and good location.
We look forward to welcoming you back among us on your next trip this way as it remains a pleasure to have you as our guest.
Kind regards,
Guest Relations Manager
Alisa Alsevska
8/10 Bien
Poul Mejer
5 mars 2020
Poul Mejer
Séjour de 2 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Inese Tiltiņa le 27 févr. 2020
Dear Guest,
It is nice to hear that you enjoyed the service at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement! We kindly noted.
Hope to see you next time!
Kind Regards,
Jelena Jurkinska
Front Office Supervisor
8/10 Bien
Anders
Voyage en groupe
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anders
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 28 févr. 2020
Dear Anders, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back!
Kind Regards, Opera Hotel & SPA team
6/10 Satisfaisant
Melvin
23 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Melvin
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 24 févr. 2020
Dear Melvin, Greetings from Opera Hotel & SPA! Our Team appreciates any feedback regarding the quality of our services, and we are extremely grateful that you have taken your time to provide a review for your stay.
8/10 Bien
Fernando
Voyage d’affaires
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fernando
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 24 févr. 2020
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA. The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay
10/10 Excellent
ELENA
Voyage d’affaires
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отель в Риге
ELENA
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Уважаемая Елена ,
Теплые приветствия от Opera Hotel & SPA!
Спасибо за время, которое вы уделили ,чтобы поделиться своими впечатлениями о нашем отеле. Нам всем было очень приятно приветствовать вас в качестве нашего гостя.
С нетерпением будем ждать Вас в ближайшем будущем!
Kind Regards,
Front Office | Valentins Vorobjovs
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DÅRLIG ERFARING! Opera Hotell i Riga.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA le 27 févr. 2020
Dear Guest
Greetings from Opera Hotel & SPA and trust your journey back home was pleasant and comfortable.
While we were indeed delighted to have you as our guest, please accept our sincerest apologies for the various inconveniences on your experience. As it is our constant and passionate desire to extend caring hospitality to all our esteemed guests, it is most unfortunate that we seem to have failed in this endeavour. We take all feedback from our guests with due seriousness.
At this stage, we regret your inconvenience with treatment reservations and cleanness in your room. I have taken up your experience with the concerned department manager such that we can undertake immediate corrective action. While this will not redeem us from your unfortunate experience, please rest assured that all actions already taken will only ensure that we are able to look after you more efficiently as and when you return back to us.
Once again, we apologize for the inconvenience and hope to see you back again at Opera Hotel & SPA.
Guest Relations Manager,
Alisa Alsevska
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest.
Please accept our apologies that you left our hotel not being completely satisfied with our service.
Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service.
Looking forward to welcoming you back,
Kind Regards,
Front Office | Valentins Vorobjovs
10/10 Excellent
Steven
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel and value. Location very good
Steven
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Steven,
It's nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement. We kindly noted. Hope to see you next time!
Kind Regards,
Front Office | Valentins Vorobjovs
8/10 Bien
Evaldas
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evaldas
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 4 févr. 2020
Dear Evaldas, Thank you for your time to share your impressions of our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back!
Kind Regards, Opera Hotel & SPA team
10/10 Excellent
Ian
Voyage en groupe
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will be coming again
Ian
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Valentins le 3 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA. The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. Looking forward to welcoming you back.
Kind Regards,
Front Office | Valentins Vorobjovs
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 janv. 2020
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Valentins le 3 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA.Looking forward to welcoming you back.
Valentins Vorobjovs | Front Office
10/10 Excellent
MARGET
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARGET
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 23 janv. 2020
Dear Marget,
Thank you for your time to share your impressions of the product and services offered at Opera Hotel and SPA! The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments, as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 17 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions of our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back!
Kind Regards, Opera Hotel & SPA team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina le 12 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest.
Please rest assured that we will do us much as we can to improve our service.
Looking forward to welcoming you back,
Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 12 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest.
Please rest assured that we will do us much as we can to improve our service.
Looking forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Jarno
Voyage en groupe
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jarno
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 28 janv. 2020
Dear Jarno,
Thank you for your positive feedback.
Hope to see you soon!
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 14 janv. 2020
Dear Guest. Thank you for your positive feedback. We deeply apologize that you could not enjoy the stay completely. It would be nice if you could give us one more chance to prove our service. Hope to see you soon!
Kind Regards, Opera Hotel & SPA team
8/10 Bien
Aleksandra
Voyage en groupe
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Aleksandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 28 janv. 2020
Dear Aleksandra,
It is nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Hope to see you next time!
Kind Regards,