Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Opera Hotel

4 out of 5
Opera Hotel
33 Raina Blvd, Riga

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 307 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 474 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 158 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 44 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1001." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout parfait, seul très léger bémol la puissance de la douche en version pluie. Mais pas du tout un problème
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Guest, It's nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement. We kindly noted. Hope to see you next time! Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

8/10 Bien

Jeanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 25 nov. 2019
Dear Guest. Thank you for your positive feedback. Looking forward to welcome you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

8/10 Bien

Geraldine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien situé. Buffet du petit déjeuner bien garni. Seul problème le parking inexistant et du personnel peu qualifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Adilya Mukhamedbaeva le 25 avr. 2019
Dear Geraldine, Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest again during your recent visit to the city. It is was indeed a pleasure to welcome you amongst us and to look after you over the course of the stay. In this while, please accept my sincerest apologies for the various inconsistencies that you have encountered during this recent stay. I deeply regret them and the fact that you have been inconvenienced in this manner. As we take every feedback from our guests with passionate seriousness, I have taken up your experience with the concerned department managers such that we can undertake immediate corrective action. Sincerely, Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations

10/10 Excellent

marie claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe hôtel
super séjour dans un hôtel spa superbe avec de très bonnes installations, un accueil chaleureux, un petit déjeuner buffet très copieux. Chambres spacieuses et literie très confortable.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 mars 2019
Dear Marie Claire, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel proche centre ville,Très bon le personnel très professionnel et aux petits soins . la chambre propre, une excellente literie, l’accueil et l’état de l'hôtel rien à dire, bien entretenu, propre, bien aménagé. je recommande absolument .
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 févr. 2019
Dear Guest, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Margarita Guščina le 5 févr. 2019
Dear Guest, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Romain, Angoulême

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel idéal en plein coeur de Riga
Excellent séjour au plein coeur de Riga, à 2 pas de la gare routière et ferroviaire ! Le vieille ville est à 3min à pied. L'hôtel est très propre, équipé d'un SPA de qualité et avec un service excellent.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Margarita Guščina le 26 déc. 2018
Dear Romain, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prague avec 10 fois moins de touristes.
Ville à découvrir ! Fabuleux.
Séjour de 4 nuits en août 2018

8/10 Bien

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

10/10 Excellent

Jorge, Le Cannet

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice Hotel
The best location, nice and spacious rooms with a really good decoration... Only thing missing was not seeing a smile the whole stay....or when we arrive at breakfast nobody tells good morning or a simple "hi"...
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

4/10 Médiocre

Krisie, Paris

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No more, no less
Staff not profesionnal at all. Room with no view. Bathroom badly conceived: when you take a shower, the whole bathroom is wet.
Séjour de 1 nuit en août 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre
Une chambre petite avec un lit exigu pour 1 couple
Notre chambre était petite avec un lit exigu les fenêtre donnaient sur une plate forme en béton sans lumière

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel "Classy" et bien situé pour visiter
A deux pas des Gares ferroviaire et routière de la capitale lettone l'hôtel Opera (faisant face aussi à l'Opera) est idéalement situé pour se balader dans la vieille ville de Riga. Bel hôtel 4* au design élégant, chambres confortables et propres, literie de qualité. Wifi gratuit de bonne qualité accessible partout. Le personnel sourit et est serviable... Le Spa en sous-sol est très propre et le personnel sympathique. La salle de restaurant agréable sert un petit déjeuner assez bien garni qui permet à l'hôtel de mériter les 4* qu'il revendique...et que je confirme ici! Tentez de profiter d'offres commerciales pour faire baisser la facture de votre séjour à Riga qui reste une ville relativement chère..

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Do

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Très propre, bien situé, nous avons fait un séjour très agréable

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Alvaro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

4/10 Médiocre

Nabile, Paris (France)

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not recommended !
they have a big problem with the climatisation. This is not really a good position for an hotel and is expensive for the services you get ! Not recommended !

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Chambre budget a éviter
Chambre budget a éviter. surface utile comparable à un hôtel une étoile normes françaises....simple porte manteau pour accrocher les vêtements..le reste ok.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable, bien situé sur le boulevard Raina.
Hôtel agréable, bien situé sur le boulevard Raina. Personnel très aimable à la réception La salle du petit déjeuner est nettement trop petite lorsqu'il y a du monde. L'approvisionnement laisse à désirer après 9h (manque de verres, tasses, assiettes, jus de fruit, serviettes, pain,...)

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Riga rime avec Opeta
Séjour de tourisme à Riga. Visite de la .ville et ses musées

6/10 Satisfaisant

Nordine, Fribourg

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
moyen
accueil très froid en général, wifi non fonctionnel et offre du petit déjeuner à revoir mais excellent pour le spa et les soins.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé et agréable
Trèès bien situé, calme et agréable. Petit déjeuner copieux. Personnel serviable. Petite chambre mais grande salle de bain.

8/10 Bien

descamps, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait pour qq jours.
a deux pas du centre historique et de la gare.

4/10 Médiocre

mohamed, Tunisie

Les points faibles : Personnel et service
c pas le coup de foudre
mitigées, à choisir je n'y reviendrai pas

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en avril 2020
Réponse de T le 8 avr. 2020
Dear Guest, Thank you for your opinion and review! BR Opera Hotel & Spa team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de T le 8 avr. 2020
Dear Guest, Thank you for your opinion and review! BR Opera Hotel & Spa team

8/10 Bien

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Daniel, Greetings from Opera Hotel & SPA. It was a real pleasure for all of us in the hotel to welcome you as our guest and look after you during the course of the stay. Thank you also for taking the time to evaluate your stay. Looking forward to having you back among us soon! Kind regards, Guest Relations Manager Alisa Alsevska

10/10 Excellent

Dmitry, Chicago, USA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly stuff, good location, good service, rich breakfast
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Dmitry Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA, and highlighting our staff, rich breakfast, and good location Kind Regards, Guest Relations Manager Alisa Alsevska

8/10 Bien

Andre

Les points forts : Propreté et personnel et service
Das Hotel liegt zentral und ist somit ein optimaler Ausgangspunkt für alle Aktivitäten in Riga. Der erste Eindruck war auch positiv, bis wir an der Rezeption in Empfang genommen wurden. Es war außer uns kein weiterer Gast. Die Empfangsdame redete Ihren Text in Englisch in einer Geschwindigkeit runter, dass man das Gefühl hatte sie wird gerade von uns gestört. Ist halt so, kann der Dame nicht helfen. Was mich verwundert und für ein 4**** Hotel anpassend ist, war die Blockung meiner Kreditkarte mit 100€. Auf die Frage „Wieso“ wurde mir erklärt, dass es eine Vorsichtsmaßnahme ist, falls man was aus der Zimmerbar entnimmt, oder andere Leistungen usw...... Klar kann das passieren, aber dann zahlt man bei Abreise. Unser Zimmer war in der 5.Etage. Bad war Ok. Das Bett war schrecklich, da die Matratzen völlig durchgelegen waren. Ein Highlight war die Belüftung des Zimmers. Das ging nämlich nicht, denn das Fenster war ein Dachfenster in 3 Meter Höhe. Kein rankommen. Nach 3 Nächten eine schöne Luft im Zimmer. Wer mit 3*** zufrieden ist, auch wenn 4 dranstehen, kann hier günstig absteigen. Wir werden hier nicht nochmal wohnen.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
Dear Andre, Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest on your recent journey to our city. Thank you as well for your time to share invaluable feedback from your stay. Please also accept our sincere apologies for the various inconsistencies experienced in the services on offer to all our esteemed guests. We regret not having been able to look after you adequately and in the manner that we constantly endeavor to. Do rest assured that as your well-being among us is extremely critical to us, I have taken the immediate liberty to discuss your comments in detail with my management such that we can all work towards ironing out all possible current creases in our service delivery. All this as we are committed to looking after the needs of our guests to the best of our abilities such that we can ensure that they leave our hotel as positive ambassadors of the product and services on offer. The team at the hotel also joins me in looking forward to the next opportunity of having you as our guest such that we can look after you more efficiently. Please do accept our apologies again for your recent experience. Kind regards Guest Relations Manager Alisa Alsevska

10/10 Excellent

Jukka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahtava sijainti
Hinta-laatu kohdillaan tässä hotellissa. Erinomainen sijainti, hyvä aamiainen ja kylpylä. Juna-, ratikka- ja bussi pysäkit todella lähellä.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations Manager le 11 mars 2020
DearJukka. Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA, and highlighting our breakfast,SPA and good location. We look forward to welcoming you back among us on your next trip this way as it remains a pleasure to have you as our guest. Kind regards, Guest Relations Manager Alisa Alsevska

8/10 Bien

Poul Mejer

Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Henkilökunta ja palvelu olivat hyvää tasoa, mutta yleisilme hotellissa kulunu ja vanha. SPA osasto oli tosi iso pettymys likainen, ahdas, kulunu ja saunan lauteet todella huonossa kunnossa!!! Huoneen lattia kulunu ja näkymähuoneesta (superiorhuone) toisen talon seinä heti ikkunasta katsottuna.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Inese Tiltiņa le 27 févr. 2020
Dear Guest, It is nice to hear that you enjoyed the service at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement! We kindly noted. Hope to see you next time! Kind Regards, Jelena Jurkinska Front Office Supervisor

8/10 Bien

Anders

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 28 févr. 2020
Dear Anders, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

6/10 Satisfaisant

Melvin

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 24 févr. 2020
Dear Melvin, Greetings from Opera Hotel & SPA! Our Team appreciates any feedback regarding the quality of our services, and we are extremely grateful that you have taken your time to provide a review for your stay.

8/10 Bien

Fernando

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for money
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 24 févr. 2020
Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA. The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay

10/10 Excellent

ELENA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отель в Риге
Замечательный отель. Очень понравился
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Уважаемая Елена , Теплые приветствия от Opera Hotel & SPA! Спасибо за время, которое вы уделили ,чтобы поделиться своими впечатлениями о нашем отеле. Нам всем было очень приятно приветствовать вас в качестве нашего гостя. С нетерпением будем ждать Вас в ближайшем будущем! Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DÅRLIG ERFARING! Opera Hotell i Riga.
Da vi ankom hotellet ble vi tilbudt å betale 20 Euro ekstra for å slippe å vente 3 timer på å få rommet. Vi valgte å vente og da vi kom tilbake for å sjekke inn kl 15.05 fikk vi beskjed at dem hadde oppgradert rommet til et i 5 etasje uten ekstra kostnader. Det viste seg at det rommet vi fikk var uten vindu vi kunne se ut av....oppgradering.... Var det egentlig et bøttekott vi hadde bestilt ordinært? Legger ved bilde over støv/skitt funnet på bjelke i rommet tørket med en hvit serviett. Dagen vi ankom bestilte vi da et 70 minutters pragrom for par med massasje til dagen etter. Gikk ned for å få slåbrok og slippers ca 90 minutt før bestilt time og fikk da beskjed om at dem var overbooket og at vi ikke fikk massasje..... Hjalp intet at vi kom fra Norge disse 2 dagene for å feire 60 årsdag og skulle nyte massasje på turen... Og INGEN kompensasjon ble tilbudt!!! Anbefaler virkelig IKKE dette hotellet!
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA le 27 févr. 2020
Dear Guest Greetings from Opera Hotel & SPA and trust your journey back home was pleasant and comfortable. While we were indeed delighted to have you as our guest, please accept our sincerest apologies for the various inconveniences on your experience. As it is our constant and passionate desire to extend caring hospitality to all our esteemed guests, it is most unfortunate that we seem to have failed in this endeavour. We take all feedback from our guests with due seriousness. At this stage, we regret your inconvenience with treatment reservations and cleanness in your room. I have taken up your experience with the concerned department manager such that we can undertake immediate corrective action. While this will not redeem us from your unfortunate experience, please rest assured that all actions already taken will only ensure that we are able to look after you more efficiently as and when you return back to us. Once again, we apologize for the inconvenience and hope to see you back again at Opera Hotel & SPA. Guest Relations Manager, Alisa Alsevska

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sijainti oli meidän mielestä hyvä. Hotelli muuten keskitasoa tai hiukan huonompi.4 tähteä liian korkea kyseiselle hotellille.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please accept our apologies that you left our hotel not being completely satisfied with our service. Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back, Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

10/10 Excellent

Steven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel and value. Location very good
Excellent hotel and value. Nice older outside architecture. Modern updated inside. Very nice room, sauna, steam and small pool. Breakfast was abundant and good. Center of Riga location. Highly recommend overall hotel.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Valentins Vorobjovs le 22 févr. 2020
Dear Steven, It's nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement. We kindly noted. Hope to see you next time! Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

8/10 Bien

Evaldas

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 4 févr. 2020
Dear Evaldas, Thank you for your time to share your impressions of our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

10/10 Excellent

Ian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will be coming again
Awesome staff. Great breakfast. Clean rooms. Great lighting. Quick check in. Delicious food.lovely spa
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Valentins le 3 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA. The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. Looking forward to welcoming you back. Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Équipements
Hatte keine Erwartungen gehabt , gute zentrale Lage in der Stadt , Frühstück in Ordnung, sauberes Zimmer , Saunabereich war gut ,
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Valentins le 3 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA.Looking forward to welcoming you back. Valentins Vorobjovs | Front Office

10/10 Excellent

MARGET

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 23 janv. 2020
Dear Marget, Thank you for your time to share your impressions of the product and services offered at Opera Hotel and SPA! The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments, as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotelli on aivan keskustassa, hyvä aamiainen (tee/kahvi, leipä, leikkeleet, puuro, jogurtti, lämpimät ruoat), huone oli puhdas ja iso yhdelle
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 17 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions of our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jag gillade mycket trevligt hotell nära intressanta platser, god frukost, god mat och mycket uppmärksam personal
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please rest assured that we will do us much as we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back, Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value for money in an excellent location, close to both the old town and the train and bus stations.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please rest assured that we will do us much as we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back!

8/10 Bien

Jarno

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 28 janv. 2020
Dear Jarno, Thank you for your positive feedback. Hope to see you soon! Best regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Opera Hotel&SPA team le 14 janv. 2020
Dear Guest. Thank you for your positive feedback. We deeply apologize that you could not enjoy the stay completely. It would be nice if you could give us one more chance to prove our service. Hope to see you soon! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

8/10 Bien

Aleksandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team le 28 janv. 2020
Dear Aleksandra, It is nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Hope to see you next time! Kind Regards,