Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 11 oct. 2023
Dear Jérôme , Thank you for your top review and kind words about our house. I am very happy to see you took advantage of our prime location as well as enjoying yourself in our Weinstube restaurant on the Rhine. We hope to welcome you back soon!Warm Regards,
10/10 Excellent
Gentils
15 sept. 2023
Gentils
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hilton Mainz le 30 sept. 2023
Dear Gentils many thanks for your outstanding scores
6/10 Satisfaisant
Henri
Voyage d’affaires
19 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Henri
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Thorsten Weller- General Manager le 20 mars 2023
Lieber Henri,vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist bedauerlich, Ihre niedrige Punktzahl und die betreffenden Kommentare zu sehen. Bitte seien Sie versichert, dass ich Ihren Kommentar zur Kenntnis genommen habe und ihn an alle notwendigen Manager zur Überprüfung weiterleiten werde.Wir haben hier ein sehr großes Haus, daher verstehe ich Ihre Frustration über die langen Wege zum Frühstück. Bitte fragen Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt unsere Rezeption nach einem Zimmer in unserem Rheinflügel. Was die Preise anbelangt, so halten wir unsere konsequent im Einklang mit allen umliegenden 4-Sterne-Hotels in der Gegend. Ich werde Ihre Bemerkung jedoch für zukünftige Preisgespräche notieren. Vielen Dank und wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
10/10 Excellent
Charles
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Debbie
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Debbie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Torsten Weller le 7 mai 2024
Dear Deppie,thank you very much for your honest review.I am pleased that you were impressed with our central location and our team, but your lower score is concerning.I have taken note of your comment regarding the distance to your room and hope that you were able to contact our team to arrange a change to a closer room. We are very sorry that you were not completely satisfied. I hope to be able to welcome you again in the future.Yours sincerelyTorsten WellerGeneral Manager
10/10 Excellent
rahul, chantilly
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rahul
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Torsten Weller le 3 avr. 2024
Dear Rahul,thank you very much for your great feedback! This is exactly what we want to achieve - to make our guests feel valued and "at home". We are also very pleased that our entire team and our unbeatable location, has inspired you.We look forward to welcoming you again soon. With kind regardsTorsten WellerGeneral ManagerHilton Mainz
4/10 Médiocre
Richard, San Juan
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 25 mars 2024
Dear Richard, Thank you for your review. I am sorry to see your low score and concerning comment. Please feel free to email Guest Relations so that they can follow-up on any in-room issues. Thank you and I hope we can welcoming you back for a better stay in the future. Warm Regards,
10/10 Excellent
Takeshi
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takeshi
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Torsten Weller le 5 mars 2024
Dear Takeshi,Thank you very much for your perfect 5 rating! I was delighted that all aspects of your stay met your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards
8/10 Bien
Rosetta
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosetta
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 12 févr. 2024
Sehr geehrte Rosetta, Thank you for your high score. I am very happy to see that our hotel and cleanliness met expectations. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Bernhard
8 févr. 2024
Bernhard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Torsten Weller le 5 mars 2024
Lieber Bernhard,herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir bedauern sehr das es nur für 8 Punkte gereicht hat. Ich hoffe sehr, das Sie mit unserem Team sprechen konnten, damit Sie uns beim nächsten Mal mit einer 10 bewerten können. Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir Ihnen zeigen können, das wir es besser können.Mit herzlichen Grüßen
10/10 Excellent
Mathias
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathias
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 22 févr. 2024
Dear Mathias, Thank you for your high score and kind feedback. We are thrilled to see that you thoroughly enjoyed your recent stay and look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,
10/10 Excellent
Jacob
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacob
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 5 févr. 2024
Dear Jacob, Thank you for your stellar review and top score! As the car park underneath our house is city owned and simply ran by our hotel, please feel free to use the nearby carparks. This includes the one directly next door at the Rhinegoldhalle which also has a cheaper rate! We hope to welcome you back again soon.Warm Regards,
10/10 Excellent
Gunnar
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gunnar
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Torsten Weller le 5 mars 2024
Lieber Gunnar,vielen Dank für Ihre perfekte 10er-Bewertung! Es hat mich sehr gefreut, dass alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprachen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
stephan
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Torsten Weller le 5 mars 2024
Lieber Stephan,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Hilton Mainz.Wir sind sehr erfreut über Ihre tolle Bewertung. Vielen Dank, dass Sie uns mitgeteilt haben,dass Sie sich bei uns gut aufgehoben gefühlt haben.Wir freuen uns darauf, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen
6/10 Satisfaisant
JP
Voyage d’affaires
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hilton?
JP
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 17 janv. 2024
Sehr geehrter JP, Vielen Dank für Ihre Bewertung Ihres jüngsten Aufenthalts. Es tut mir leid, Ihre niedrigere Punktzahl und Ihre Kommentare zu sehen. Wir haben vor kurzem alle Bäder in unserem Rheinflügel erneuert und werden sehr bald in unseren Cityflügel umziehen! Die Garage unter unserem Haus gehört der Stadt und wird nur von uns betrieben, daher kann ich Sie an die Rhinegoldhalle verweisen, die sich direkt nebenan befindet, wenn Sie Ihr Auto aufladen möchten.Ich habe auch Ihre Kommentare zu unserer Bar zur Kenntnis genommen und werde sie an alle zuständigen Manager zur Überprüfung weiterleiten. Ich hoffe, dass wir Sie in Zukunft bei einem besseren Aufenthalt wieder begrüßen können. Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Susumu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susumu
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 13 janv. 2024
Dear Susumu,Thank you for your review. I am happy to see your high score and kind words about your recent stay! As you may have seen at most other hotels, a hold will be put on your card per night for incidentals. This in fact, is not actually charged unless there are damages or smoking in the room found during cleaning. I am sorry if this was not communicated to your properly. We hope to welcome you back in the near future!Warm Regards,
10/10 Excellent
Roger
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schöner Aufenthalt
Roger
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 8 janv. 2024
Sehr geerhter Roger, Vielen Dank für diese Top-Bewertung und die freundlichen Worte über Ihren letzten Aufenthalt. Ich bin begeistert, dass wir alle Erwartungen erfüllt haben und freue mich darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Rauel
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rauel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
vincenzo
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice job
vincenzo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 5 janv. 2024
Dear Vincenzo, Thank you for your top score! An additional thank you for mentioning our team. It is a true honor to read feedback about the hospitality you experienced. We look forward to welcoming you back in the near future. Warm Regards,
10/10 Excellent
Jennifer Fink
Voyage en couple
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer Fink
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 5 janv. 2024
Dear Jennifer Fink, Thank you for your 5 star review and top feedback! I am thrilled to read that we have met expectations during your visit and hope to welcome you back for another perfect stay in the near future. Warm Regards,
10/10 Excellent
Xavier
Voyage en groupe
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xavier
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Nicole
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Rebecca
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Enttäuschend, schlechter Service
Rebecca
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 11 déc. 2023
Sehr geehrte Rebecca, Thank you for your review. I am very sorry to read your concerning comments. I have noted your experience with the double booked room and baby bed and will inform our housekeeping managers accordingly. As our house is currently at capacity for the month of December, I sincerely apologize for the high capacity at breakfast. We do our best to handle the breakfast rush as best as we can, however in the winter months we do have less seating available as our terrace is not able to be used. I hope we can welcome you back for a better stay in the future.Warm Regards,
10/10 Excellent
Katherine
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Chuk Mui
9 déc. 2023
Chuk Mui
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Scott
Voyage en groupe
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Peter
4 déc. 2023
Peter
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Sharon
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 5 déc. 2023
Dear Sharon, Thank you for your review. I am happy to see your higher rating however I apologize for the experience you had at our front desk. Although we do not have a shuttle or Hilton service for airport transfers, we can always call a taxi on request. I have noted this incident and will forward it directly to our front desk manager. Thank you again and we hope to welcome you back soon.Warm Regards,
8/10 Bien
Christoph
2 déc. 2023
Christoph
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Raphael
30 nov. 2023
Raphael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Mirko, Satsuma
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirko
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 28 nov. 2023
Dear Mirko, Thank you for your 5/5 review and nice comment. We look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,
10/10 Excellent
Jana
27 nov. 2023
Jana
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Tomcon Gmbh
23 nov. 2023
Tomcon Gmbh
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Jaisuk
Voyage d’affaires
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaisuk
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Gerhard
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerhard
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 15 nov. 2023
Sehr geehrter Gerhard, Vielen Dank für Ihre Bewertung und die netten Worte. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Tobias
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt
Tobias
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 14 nov. 2023
Sehr geehrter Tobias,Vielen Dank für Ihre Top-Bewertung und die freundlichen Worte über Ihren Aufenthalt! Es hat mich sehr gefreut zu lesen, dass alle Erwartungen erfüllt wurden. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen
6/10 Satisfaisant
Dennis
8 nov. 2023
Dennis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Paul F.
3 nov. 2023
Paul F.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
John
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Torsten Weller le 30 oct. 2023
Dear John,thank you for your great feedback! This is exactly what we want to achieve - to make our guests feel appreciated and like they are "at home" with us. Also, we are very pleased that our entire team, our restaurant our facilities and our unbeatable location, has inspired you.We look forward to welcoming you back very soon.With kind regardsTorsten WellerGeneral ManagerHilton Mainz
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 30 oct. 2023
Dear Jan, Thank you for your top review and kind words about our house. We have recently begun offering our breakfast buffet at a discounted price if told upon check-in for BIO purposes. Being able to have an idea of how many guests will join us on any given morning helps us with less food waste. The discount is our thank you for this heads up!We look forward to welcoming you again soon. Warm Regards,
10/10 Excellent
Marco
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel in top Lage
Marco
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 30 oct. 2023
Sehr geehrter Marco, Vielen Dank für Ihre erstklassige Bewertung und Ihre freundlichen Worte über Ihren kürzlichen Aufenthalt! Ich kann Ihnen versichern, dass alle Fernsehgeräte im kommenden Jahr ersetzt werden.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,
4/10 Médiocre
Bo
21 oct. 2023
Bo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Robert Bellato
15 oct. 2023
Robert Bellato
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Erin
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 16 oct. 2023
Dear Erin, Thank you for your top review and kind words about your experience in our house. We look forward to welcoming you back in the near future!Warm Regards,
10/10 Excellent
Christian
14 oct. 2023
Christian
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Christopher
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Christopher
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 11 oct. 2023
Dear Patrick, Thank you very much for your top score. I am happy to see you thoroughly enjoyed our hotels prime location directly on the Rhine and just a short walk into the center city. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,
8/10 Bien
Marina P
Voyage en couple
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina P
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Torsten Weller - General Manager le 11 oct. 2023
Dear Marina, Thank you for your high score and kind words about our house and team! You may have seen "City Wing" and "Rhine Wing" while booking which is to decipher between our two buildings. Upon your next visit, I would suggest staying in our Rhine Wing as this is our main building connected to the lobby and Weinstube restaurant. We look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,
10/10 Excellent
Herbsime
4 oct. 2023
Herbsime
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Mirko, Satsuma
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirko
Séjour de 3 nuits en septembre 2023