Extérieur

Avis sur Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport

3 out of 5

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 500 avis sur 754." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 142 avis sur 754." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 58 avis sur 754." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 31 avis sur 754." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 754." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Jacqueline

Les points faibles : Équipements
Room had a ton of clover mites and some ants. Was too tired from traveling to ask to switch rooms since I was only staying 6hrs. The hotel also accidentally charged me for the room even though I paid through Expedia, was refunded within 24hrs after bringing it to their attention. The room I was assigned was on the first floor, not a safe feeling for a female traveling alone, most hotels would never do this unless asked. I usually love aloft but this particular stay was meh.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback.

6/10 Satisfaisant

Lillian

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback

8/10 Bien

celia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 8 mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excellent

Joan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved being so close to the airport and the gym has what I need and coffee and tea always avsilable
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 6 mai 2024
We appreciate your feedback

8/10 Bien

Terri, Minden

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Our room was very noisy - there was a huge gap between the bottom of the door and the floor. We heard everyone getting ice/vending and using the stairs all night long.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 8 mai 2024
Thank you so much for your feedback

10/10 Excellent

Juan, Fallon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo esta excelente en el hotel excepto que hay algunas manchas profundasen la alfombra en algunas partes del pasillo que le dan mala imagen al hotel. Pero si eso no lo hubiéramos visto estaría excelente.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 5 mai 2024
We truly appreciate your feedback

2/10 Horrible

Grant

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. Kindly let us know so we can improve in the areas we are lacking.

10/10 Excellent

Andrea, Scappoose

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback

6/10 Satisfaisant

Douglas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The smoke detector made a loud clicking noise all night
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 27 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. we will be looking into it

8/10 Bien

Brent

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Hotel is clean, but basic, no breakfast, and you’ll need a car to go anywhere.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Morvin le 19 avr. 2024
Dear Brent , The hotel has a breakfast menu available in refuel from 6am - 10amAlot of options available on UberEats and door dash as well. We have a shuttle than can drop you in 3 mile radius Kindly let us know if you need anything

10/10 Excellent

Scotty

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 19 avr. 2024
Thank you so much for your feedback

4/10 Médiocre

Sean

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 8 mai 2024
Thank you so much for your feedback. Can we kindly get some more details

10/10 Excellent

Marci

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property. Easy and clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 19 avr. 2024
We truly appreciate your feedback

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 19 avr. 2024
Thank you

8/10 Bien

diana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice new place convenient to the airport. Room was comfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Morvin le 19 avr. 2024
Thank you so much for your feedback

10/10 Excellent

Mollie

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 5 mai 2024
Thank you for your feedback

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hipster but a smell in lobby. bathroom issue?
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 12 avr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. We will definitely check this.

10/10 Excellent

Jeffrey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was close to the airport. It was quiet and clean. Our room faced the runway and you could watch the planes taking off while lying in bed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jose le 8 avr. 2024
Thank you for sharing positive feedback about your recent stay with us. We hope to see you again next time you are in the Reno/Sparks area.

10/10 Excellent

Staci

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aloft is one of my favorite hotels! Staff is super nice and the rooms are cute! Always clean. I look for these wherever I travel to!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jose le 6 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you next time you come to Reno/Sparks.

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Located directly across the street from the Reno airport - perfect when your flight leaves at 5:40 am the next day!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jose le 6 avr. 2024
Thank you for your feedback. We truly appreciate your time.We hope to see you next time you are in the Reno/Sparks area.

10/10 Excellent

Maria G

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 Excellent

Michael, Fairbanks

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very conveniently located next to RNO without the noise.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

4/10 Médiocre

Bryan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Was not informed on the master switch light switch in the room. No bathroom or toilet area lights switches work unless the master light switch was on. Bathroom and toilet area are dark not acceptable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

8/10 Bien

Ciarra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient location to airport late arrivals. Pleasant staff. Random throw rugs make luggage wheels tough at times.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

8/10 Bien

ted

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Close to the airport for a quick check in after a long flight
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Propreté
It was clean and workers were friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

4/10 Médiocre

sola

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's very unusual you can't order breakfast room service via phone. Have to go downstairs. Also no freebreakfast for all.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Hello Sola, thank you for your review.

10/10 Excellent

Katy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was so pleased with my stay! It felt clean and updated.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
Hello Katy, thank you very much for your review! We appreciate the feedback and are so glad you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel. See you again soon!

10/10 Excellent

Deshae

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay!
Great hotel! Beds were comfy, room was clean, staff was great! I will definitely be back!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Hello Deshae, thank you for the great review! We look forward to seeing you again at the Aloft Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel!

2/10 Horrible

steven

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Training goes a long way
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Hello Steven, we are sorry to hear that your stay wasn't exceptional. We will ensure that our staff is aware of your review. Please give us another try when you are in the Reno area.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not bad, but not great.
Room condition was less than expected. Broken window shade wouldn't open, so it was stuck closed our entire stay. No desk in room to work on laptop. A table and bench was in the room, but the frame of the bench was bent, causing it to wobble when you sat in it - not an ideal workspace. Lighting in the room was really poor, especially in the bathroom. No cleaning service during our 2-night stay, even though we requested it. On a positive note, bar staff was very friendly and the living room/lobby was a pleasant place to spend time. Also loved that it was dog friendly. Will try another place next time we're in town.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you very much for sending your review. At the Aloft it is our mission to provide a comfortable stay and we will take your feedback to our staff. Please give us another try when you are in the area again.

8/10 Bien

melinda, south lake tahoe

Voyage en couple
Need better towels and pillows.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you for your comments Melinda. We look forward to seeing you back at the Aloft by Marriott!

8/10 Bien

jason, san antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place outside airport.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you Jason! We look forward to seeing you next time at the Aloft by Marriott!

10/10 Excellent

Alice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
This was an unexpected perfect little stay over for us. The customer service was excellent and the rooms were nice and clean. There is no continental breakfast but a nice restaurant. It turned out to be a perfect stay for us
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you, Alice, for letting us know that you had a great stay! See you next time at the Aloft by Marriott!

10/10 Excellent

James

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet comfortable rooms located close to airport.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 9 févr. 2024
Hello James, thank you for your positive review! We look forward to seeing you again at the Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel!

10/10 Excellent

Donna

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 9 févr. 2024
Thank you, Donna! We look forward to seeing you soon!

10/10 Excellent

Whitney

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 févr. 2024
Hello Whitney, thank you very much for the perfect score! We look forward to seeing you the next time you are in Reno.

10/10 Excellent

Justine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Great hotel right next to the airport. Clean and nice facilities. Would recommend
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Hello Justine,Thank you for your positive review. We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!

10/10 Excellent

jason, san antonio

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Right outside the airport
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Thank you, Jason, for your positive review! We will see you next time!

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Thank you, John, for the positive review. We will see you next time!

10/10 Excellent

Brian, Roswell

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 Excellent

Twila

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We enjoyed our brief stay at the hotel. The staff were all incredibly friendly. We appreciated the fact that they were dog friendly!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 26 janv. 2024
Hello! Thank you for the positive review! We are so excited that you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel. We look forward to see you soon!

10/10 Excellent

Ai

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you Ai for the "5"! We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!

10/10 Excellent

Sonya

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Hello Sonya, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!

10/10 Excellent

Morced

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Hello Morced, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!

6/10 Satisfaisant

maggie

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
When we arrived, our room was dusty and the cushions stained and the toilet was not flushed. No bottles of water in the room. they moved us to another room very far away from the elevator. thats it.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Hello Maggie, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.

6/10 Satisfaisant

Kimberly

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice room, fee for parking
Very nice room but was very surprised to be charged for parking at box hotel of this style. Was not notified that I would be charged for parking. Also heads up there is no door to close for privacy for shower! Would avoid if traveling with your kids, friends or others you don't wanna be naked in front of :)
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Thank you for voicing your concerns about the Aloft Marriott Hotel's unique design. Recently, we have installed privacy curtains in all of our Double Queen Rooms! We look forward to seeing you on your next trip to Reno!

8/10 Bien

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent airport stay
Needed a place to stay after late night flight. V close to the airport. Charge for parking seemed a bit ridiculous. Rooms were nice, updated showers. No hand soaps provided (I'm guessing this was a mistake) so had to use the shower soaps.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Hello Robert, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.

10/10 Excellent

Siyao

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Thank you for your score,Siyao. We hope to see you back at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel in the future!