Avis sur Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport
Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport
2015 TERMINAL WAY, Reno, NV
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
21 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Lillian
13 mai 2024
Lillian
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback
8/10 Bien
celia
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
celia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 8 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Joan
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 6 mai 2024
We appreciate your feedback
8/10 Bien
Terri, Minden
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Terri
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 8 mai 2024
Thank you so much for your feedback
10/10 Excellent
Juan, Fallon
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel staff le 5 mai 2024
We truly appreciate your feedback
2/10 Horrible
Grant
2 mai 2024
Grant
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. Kindly let us know so we can improve in the areas we are lacking.
10/10 Excellent
Andrea, Scappoose
28 avr. 2024
Andrea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 21 mai 2024
Thank you so much for your feedback
6/10 Satisfaisant
Douglas
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 27 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. we will be looking into it
8/10 Bien
Brent
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Brent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Morvin le 19 avr. 2024
Dear Brent , The hotel has a breakfast menu available in refuel from 6am - 10amAlot of options available on UberEats and door dash as well. We have a shuttle than can drop you in 3 mile radius Kindly let us know if you need anything
10/10 Excellent
Scotty
18 avr. 2024
Scotty
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 19 avr. 2024
Thank you so much for your feedback
4/10 Médiocre
Sean
17 avr. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 8 mai 2024
Thank you so much for your feedback. Can we kindly get some more details
10/10 Excellent
Marci
Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marci
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 19 avr. 2024
We truly appreciate your feedback
8/10 Bien
Thomas
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 19 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
diana
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
diana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Morvin le 19 avr. 2024
Thank you so much for your feedback
10/10 Excellent
Mollie
12 avr. 2024
Mollie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel staff le 5 mai 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
John
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 12 avr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. We will definitely check this.
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jose le 8 avr. 2024
Thank you for sharing positive feedback about your recent stay with us. We hope to see you again next time you are in the Reno/Sparks area.
10/10 Excellent
Staci
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staci
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jose le 6 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you next time you come to Reno/Sparks.
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jose le 6 avr. 2024
Thank you for your feedback. We truly appreciate your time.We hope to see you next time you are in the Reno/Sparks area.
10/10 Excellent
Maria G
26 mars 2024
Maria G
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
10/10 Excellent
Michael, Fairbanks
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
4/10 Médiocre
Bryan
Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Bryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
8/10 Bien
Ciarra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ciarra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
8/10 Bien
ted
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ted
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
10/10 Excellent
Heather
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
4/10 Médiocre
sola
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sola
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Hello Sola, thank you for your review.
10/10 Excellent
Katy
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
Hello Katy, thank you very much for your review! We appreciate the feedback and are so glad you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel. See you again soon!
10/10 Excellent
Deshae
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay!
Deshae
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Hello Deshae, thank you for the great review! We look forward to seeing you again at the Aloft Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel!
2/10 Horrible
steven
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 févr. 2024
Hello Steven, we are sorry to hear that your stay wasn't exceptional. We will ensure that our staff is aware of your review. Please give us another try when you are in the Reno area.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not bad, but not great.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you very much for sending your review. At the Aloft it is our mission to provide a comfortable stay and we will take your feedback to our staff. Please give us another try when you are in the area again.
8/10 Bien
melinda, south lake tahoe
Voyage en couple
11 févr. 2024
melinda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you for your comments Melinda. We look forward to seeing you back at the Aloft by Marriott!
8/10 Bien
jason, san antonio
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you Jason! We look forward to seeing you next time at the Aloft by Marriott!
10/10 Excellent
Alice
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
Alice
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you, Alice, for letting us know that you had a great stay! See you next time at the Aloft by Marriott!
10/10 Excellent
James
Voyage en groupe
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 9 févr. 2024
Hello James, thank you for your positive review! We look forward to seeing you again at the Aloft by Marriott Reno-Tahoe International Airport Hotel!
10/10 Excellent
Donna
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 9 févr. 2024
Thank you, Donna! We look forward to seeing you soon!
10/10 Excellent
Whitney
5 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Whitney
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 6 févr. 2024
Hello Whitney, thank you very much for the perfect score! We look forward to seeing you the next time you are in Reno.
10/10 Excellent
Justine
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Justine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Hello Justine,Thank you for your positive review. We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!
10/10 Excellent
jason, san antonio
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Thank you, Jason, for your positive review! We will see you next time!
10/10 Excellent
John
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 5 févr. 2024
Thank you, John, for the positive review. We will see you next time!
10/10 Excellent
Brian, Roswell
1 févr. 2024
Brian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
10/10 Excellent
Twila
28 janv. 2024
Twila
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Morvin le 30 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We truly appreciate your business
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 26 janv. 2024
Hello! Thank you for the positive review! We are so excited that you enjoyed your stay at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel. We look forward to see you soon!
10/10 Excellent
Ai
21 janv. 2024
Ai
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you Ai for the "5"! We look forward to seeing you the next time you are in the Reno area!
10/10 Excellent
Sonya
10 janv. 2024
Sonya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Hello Sonya, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!
10/10 Excellent
Morced
10 janv. 2024
Morced
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2024
Hello Morced, Thank you for your score of 5! We appreciate your feedback and look forward to seeing you soon!
6/10 Satisfaisant
maggie
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
maggie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Hello Maggie, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.
6/10 Satisfaisant
Kimberly
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice room, fee for parking
Kimberly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Thank you for voicing your concerns about the Aloft Marriott Hotel's unique design. Recently, we have installed privacy curtains in all of our Double Queen Rooms! We look forward to seeing you on your next trip to Reno!
8/10 Bien
Robert
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent airport stay
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Hello Robert, Thank you for voicing your concerns. Please know that at the Aloft Marriott Hotel, your comfort is our priority. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We will be using your feedback to implement improvements to ensure a better experience in the future.
10/10 Excellent
Siyao
6 janv. 2024
Siyao
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2024
Thank you for your score,Siyao. We hope to see you back at the Aloft Marriott Reno-Tahoe Int'l Airport Hotel in the future!