Avis sur Holiday Inn Express Birmingham Redditch, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Birmingham Redditch, an IHG Hotel
2 Hewell Road, Enfield, Redditch, England
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
12 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 20 déc. 2016
Thank you for the amazing 5 star review and providing us with some kind feedback.
We hope to welcome you back again soon!
Kindest Regards
Justin
Deputy Manager
8/10 Bien
BMO
26 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BMO
10/10 Excellent
martin, PERTH
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
martin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Igor
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Igor
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Laura le 29 mars 2024
Dear IgorThank you for your positive review. I am pleased to see that you enjoyed your breakfast. We look forward to welcoming you again in the future.Regards
10/10 Excellent
Jayne
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Laura le 29 mars 2024
Dear JayneThank you for your positive feedback. I am pleased to see that you met your expectations and we look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Regards
6/10 Satisfaisant
Jean Martha
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Martha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Laura GSM le 7 mars 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Pat
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pat
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Laura le 29 mars 2024
Dear PatI am sorry to see that there was a supply issue during your stay. This was unexpected to the hotel and the team tried very hard to met guests expectations. Unfortunately this was not always the case and we apologise for your disappointment. Regards
10/10 Excellent
Uday
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Uday
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Laura GSM le 13 févr. 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
CHUN HUNG
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHUN HUNG
Réponse de Laura GSM le 9 févr. 2024
Thank you for your positive feedback. The team appreciates your kind words.
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ayla Rolinson le 3 févr. 2024
Dear Peter, I would like to start off by apologising that you had to wait 15 minutes for no one to turn up and you were with another 2 people. I am happy to see that you found it good to be a quick overnight stay. The beds were comfortable and very clean.
10/10 Excellent
Margaret
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Margaret
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Patricia
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ayla Rolinson le 27 janv. 2024
Dear Patricia, Thank you for leaving us a review about your most recent stay here with us at Holiday Inn Express Birmingham-Redditch. I am pleased to see that you rated your stay a 8/10. Kind Regards Ayla Rolinson
10/10 Excellent
Christopher
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ayla Rolinson le 27 janv. 2024
Dear Christopher, Thank you for leaving us a review about your most recent stay here with us at Holiday Inn Express Birmingham-Redditch. I am pleased to see you rated your stay a 5/5. Kind Regards Ayla Rolinson
10/10 Excellent
Hayley
20 janv. 2024
Hayley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ayla Rolinson le 27 janv. 2024
Dear Hayley, Thank You for leaving us a review about your most recent stay here with us at Holiday Inn Express Birmingham-Redditch. I am pleased to see you have rated your stay a 10/10. Kind RegardsAyla Rolinson
6/10 Satisfaisant
Hachena
11 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Hachena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ayla Rolinson le 14 janv. 2024
Good Afternoon Hachena, Thank you for leaving a review about your most recent stay here with us at holiday inn express redditch. I want to start off by apologizing that the eggs tasted like powdered egg and we don't do whole milk if you do require vegetarian sausage's we can do them we would just need to know how many you would want. I am pleased to see that you found it fairly good. Kind Regards Ayla Rolinson General service assistant
6/10 Satisfaisant
Wai Chung
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Wai Chung
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Graham
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ayla Rolinson le 1 janv. 2024
Dear Graham, Thank you for taking the time to leave a review about your most recent stay. I am pleased to see that you rated your stay a 5 out of 5. I hope that we will see you in the future. Kind Regards Ayla Rolinson GSA
6/10 Satisfaisant
WAI LEUNG
30 déc. 2023
WAI LEUNG
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Ayla Rolinson le 1 janv. 2024
Dear WAI LEUNG, Thank you for taking the time to leave a review about your most recent stay. I am pleased to see that you have rated your stay a 3 out 5. I hope that we will see you in the future. Kind Regards Ayla Rolinson GSA
2/10 Horrible
andrew pirie
28 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andrew pirie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ayla Rolinson le 1 janv. 2024
Dear Andrew Pirie, Thank you for taking the time to leave a review about your most recent stay here with us. I am sorry to see that you have left a 2 out of 10. I hope we will see you in the future. Kind Regards Ayla Rolinson GSA
8/10 Bien
Anthony
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Anthony
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Yngve
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yngve
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Colin
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Colin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 10 déc. 2023
Thank you for giving your stay a score of 8/10. We hope to welcome you again in the future.
8/10 Bien
Tatiana
Voyage d’affaires
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good location, comfortable bed, nice breakfast.
Tatiana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 10 déc. 2023
Thank you for your feedback, Tatiana. I shall pass on your comments to the team.
6/10 Satisfaisant
ROGER
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Wont be using Holiday Inn again
ROGER
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
John
2 déc. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Overnight Stay
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sophie GSA le 5 déc. 2023
Dear John,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express BIRMINGHAM - REDDITCH.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. I'm pleased you found the staff here at the hotel friendly. With regards to the coldness within the hotel, with there being 2 automatic doors within reception the temperature was ultimately out of our control, we did however have the heating on full in the hotel and gave plug in heaters to guests that were still cold. I apologise about the noise within the room however, had reception been informed we would of been happy to turn the AC off manually for you to ensure a good nights rest. Furthermore, we keep a stock of additional coffee and tea facilities at reception so should you require more you are more than welcome to pop down and have some more- however as ourselves only being an Express we do not provide hot chocolate or biscuits in rooms, I apologise for the inconvenience. Despite these issues you faced during this particular stay, we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at 01527 587910 or reservations@hieredditchhotel.com.Sincerely,Sophie GordonMiss01527 587910reservations@hieredditchhotel.com
8/10 Bien
Solmundur
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Solmundur
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Team le 3 déc. 2023
Good morning, Thankyou for choosing Holiday inn for your recent stay.Our breakfast is IHG standard for an express, we do have Honey, mixed fruit jam, strawberry jam and marmalade also available for toast toppings these where in the dispensers by the cereal, I am sorry you did not see them. Please ask us for assistance on your next stay and we will kindly aide you.RegardsHotel Team
2/10 Horrible
Helen
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Helen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid this hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Dear Anonymous.Thank you for providing us with feedback. I am sorry to hear that we did not meet your standards on this occasion. If you wish to discuss this further then please contact the hotel.
10/10 Excellent
Anna
3 nov. 2023
Anna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 10/10. We hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 10/10. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Regards,
8/10 Bien
Pratheep
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratheep
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 4/5. I am pleased to see that we met your expectations. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Regards,
6/10 Satisfaisant
GEOFFREY
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
GEOFFREY
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Dear Geoffrey,Thank you for providing us with feedback. I am sorry to see that there was issues regarding housekeeping standards. I am pleased to see that you found our team to be friendly and helpful. Regards,
6/10 Satisfaisant
Joseph
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel let down by kitchen.
Joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Dear Joseph,Thank you for your feedback. The menu has been updated recently with new cutlery. At your request of a dinner plate, we would have rectified this for you. I am also sorry to see that there was a poor experience during breakfast. I have passed your comments to the team.Regards,
10/10 Excellent
Peter
10 oct. 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 10/10. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Regards,
4/10 Médiocre
Alex
1 oct. 2023
Alex
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Dear AlexSorry to see that we did not meet your standards on this occasion. We hope to welcome you back to the hotel in the future to provide you with a more positive experience.Regards,
10/10 Excellent
Mark
1 oct. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Mark,Thank you for scoring your stay 10/10. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Rhys
Voyage en groupe
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No complains
Rhys
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Rhys,Thank you for your positive feedback and your high score of 10/10. I am pleased to see that we were able to met your standards. We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind Regards
8/10 Bien
Laura
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Laura,Thank you for scoring your stay 8/10. We hope to welcome you to the hotel again in the future.Kind Regards,
8/10 Bien
MRS ISABELLA
27 sept. 2023
MRS ISABELLA
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Isabella,Thank you for your score of 8/10. We look forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,
8/10 Bien
ian
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ian
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Ian,Thank you for providing us with a score of 4/5. We hope to welcome you again in the future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Mark
23 sept. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 5/5. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Regards,
8/10 Bien
David
Voyage en famille
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not the best
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 22 sept. 2023
Dear, DavidThank you for your feedback. I am sorry that you had issues with the aircon. Please note that this can be switched off on the control panel in the room. I would also like to apologise for the missing breakfast items during service. I shall pass this to the team.
10/10 Excellent
Lydia
21 sept. 2023
Lydia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 22 sept. 2023
Thank you for scoring your stay 10/10.
10/10 Excellent
Phillip
20 sept. 2023
Phillip
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 11 nov. 2023
Thank you for scoring your stay 5/5. We hope to welcome you back to the hotel in the future.Regards,
10/10 Excellent
Mike
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 22 sept. 2023
Thank you for scoring your stay 10/10.
10/10 Excellent
Robert, Brisbane
Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Robert, Thank you for providing us with positive feedback and for giving your stay a 5/5. I am pleased to see that we met your standard and that you were pleased with the service you were provided. I shall pass on your comments to Sharon and Samantha who will be thrilled with your feedback. We look forward to welcoming you again in the future. Kind Regards,
8/10 Bien
Christopher
15 sept. 2023
Christopher
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 22 sept. 2023
Thank you for scoring your stay 8/10.
10/10 Excellent
Malcolm
Voyage en groupe
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Express our Gratitude
Malcolm
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Laura (GSM) le 5 oct. 2023
Dear Malcolm,Thank you for your positive review and for providing us with a high score of 10/10. I am pleased to see that we met your standards and that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you again in the future.Kind Regards,