Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
28 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de MGH Staff le 28 août 2020
Ciao Wilhelm, thank you very much for choosing our hotel. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
21 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaisant
Dominique
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de MGH Staff le 21 juil. 2020
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
PATRICK
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PATRICK
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de MMstaff le 28 févr. 2019
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
4/10 Médiocre
Frédérik
25 juil. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patron de l'hôtel très antipathique ! A éviter !
Frédérik
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de MMstaff le 27 juil. 2018
Les règles sont les mêmes pour tous et vous devez les respecter, les autres clients ne sont pas différents!
4/10 Médiocre
Yoshimasa
14 août 2023
Yoshimasa
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de MGH Staff le 16 août 2023
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
8/10 Bien
Bent
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bent
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de MGH Staff le 11 août 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Marion
9 août 2023
Marion
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de MGH Staff le 11 août 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
Gregor
1 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gregor
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de MGH Team le 3 août 2023
Thanks a lot and welcome back!
6/10 Satisfaisant
Yvonne Mei Ling
Voyage en famille, Voyage en couple
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Yvonne Mei Ling
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de MGH Team le 24 juil. 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Donat, Werdenberg
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donat
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de MGH Staff le 30 juin 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Rene
6 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de MGH Staff le 5 avr. 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de MGH Staff le 11 févr. 2023
Why do travelers write bad reviews?- When are full of interior problems;- When do not have enough money to enjoy the holidays;- When travelling in expensive countries without any cognition where they are;All of these issues raise the stress level and the hotel cannot help you when you are not a cooperative and friendly guest.We provide our best service and the best possible price and we like to be as friends with our guests, but of course we need money to pay our bills, the banks, the taxes and our staff.Errors are possible but we are here to arrange the right solutions!Thanks a lot MGH
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matterhorn Paradise?
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de MGH Staff le 6 janv. 2023
All our guests have the right to be treated with dignity and respect in front of the common rules.Our efforts to protect all guests are big, about we made some common rules, that must be respected by everybody.To ensure a good night's sleep to all our guests, we do not accept too late check-in, or too early check-out, so we do not accept noises later the 21.00 and till 7.00.This common rule in the Matterhorn valley is depending also from the law.We are flexible and our guests have the possibility to enter or to go out from the hotel all the night, but they have to respect the other ones already present in the hotel.The silence in the late night have to be respected for live peacefully with all our guests.Anyway thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
2/10 Horrible
Oscar
Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dueño Irrespetuoso abusivo preponte (mala persona)
Oscar
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de MGH Family le 6 janv. 2023
The hotel owner is a beautiful and lovely mom the name is Elena. Our family for attitude is polite and correct with all the guests, no matter the colour, the religion or other but in this case we was obligated to be hard and not really welcoming.Alfonso and his friends have try to destroy the Chrismass day, prepared with my family with a lot efforts for more of 50 guests.Without any respect for this importat day he went early morning at about 08.00 to force check-in during the Christmass breakfast.Full of luggage and and large backpacks on the shoulders have broken important oil paint of our family.Not a word spent to apologize.In the final have made a no-show for 5 adults in the Chrismass dinner, prepared with love and passion from our family.All our guests have the right to be treated with dignity and respect in front of the common rules.Our efforts to protect all guests are big, about we made some common rules, that must be respected by everybody.Why do travelers write bad reviews?- When are full of interior problems;- When do not have enough money to enjoy the holidays;- When travelling in expensive countries without any cognition where they are;All of these issues raise the stress level and the hotel cannot help you when you are not a cooperative and friendly guest.We provide our best service and the best possible price and we like to be as friends with our guests, but of course we need money to pay our bills, the banks, the taxes and our staff.Mistakes are possible but in this case you have not respected the rules and the other guests.Thanks a lot MGH Family
10/10 Excellent
Kathy
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de MGH Staff le 6 janv. 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Sonja
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonja
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de MGH Staff le 4 janv. 2023
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Stacy
20 mars 2022
Stacy
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de MGH Staff le 21 mars 2022
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Pablo
14 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pablo
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de MGH Staff le 20 mars 2022
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
thomas
Voyage en famille
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de MGH Staff le 7 mars 2022
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de MGH Staff le 19 janv. 2022
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
PETER
17 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PETER
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de MGH Staff le 23 sept. 2020
Thanks a lot to spend your time in the Matterhorn Paradise
10/10 Excellent
Pietro
9 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
familiärer Aufenthalt
Pietro
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de MGH Staff le 10 août 2020
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
Wenxin
26 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wenxin
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de MGH Staff le 29 août 2019
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Bryan
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Experience
Bryan
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de MMstaff le 27 févr. 2019
Ciao Bryan, thank you very much for choosing our hotel. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
Megan
18 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Megan
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de MMstaff le 22 janv. 2019
We have a slalom ski piste closed to the hotel and 12 km nordik ski area, but you was searching for Zermatt and the Matterhorn, about you have to reach 4.500 mts! Aniway thanks to visit my hotel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
da migliorare lo staff
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de MMstaff le 27 sept. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
William
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and cozy place near the Matterhorn
William
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de MMstaff le 27 sept. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
6/10 Satisfaisant
Christine, UK
21 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Clean rooms, at far end of Randa
Christine
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de MMstaff le 22 sept. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Shawn
18 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shawn
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de MMstaff le 19 sept. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Jiri
10 sept. 2018
The best restaurant
Jiri
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de MMstaff le 11 sept. 2018
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
10/10 Excellent
Julien
3 sept. 2018
Awesome!
Julien
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de MMstaff le 4 sept. 2018
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de MMstaff le 15 août 2018
Why you made a booking for a bed room, economy, when you was searching for comforts and services. Any way thanks for the feed back.
2/10 Horrible
kelli
3 juil. 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Terrible experience
kelli
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de MMstaff le 6 juil. 2018
You've got what you you've paid! Why you made a booking just for a bed room, economy, without private Wifi, breakfast, dinner, shuttle service and more, when you was searching for comforts and services.
Next time like to book a good quality room with all services that you need!
Why do travelers write bad reviews?
- When are full of interior problems;
- When do not have enough money to enjoy the holidays;
- When travelling in expensive countries without any cognition where they are;
All of these issues raise the stress level and the hotel cannot help you when you are not a cooperative and friendly guest.
We provide our best service and the best possible price and we like to be as friends with our guests, but of course we need money to pay our bills, the banks, the taxes and our staff.
Errors are possible but we are here to arrange the right solutions!
Thanks a lot MGH
4/10 Médiocre
Lori
21 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Lori
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de MMstaff le 23 juin 2018
Absolutely not true, you made a booking for a Economy Double Room, Non Refundable, you have sleep a double standard room, you have not paid parking and also you have not requested dinner. 10 Chf have to be credited only in the restaurant bill and are not a refundable voucher. Thanks MM
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de MGH Staff le 4 juin 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Nava, Toronto
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It is a beautiful hotel
Nava
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de MGH Staff le 17 mai 2018
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
10/10 Excellent
Andy
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andy
Réponse de MGH staff le 6 mai 2018
Thank you, you are welcome back if you need a place close to the Matterhorn Paradise and Zermatt
10/10 Excellent
Panagiotis
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Panagiotis
Réponse de MGH Staff le 20 avr. 2018
Thank you so much for your stay here and welcome back as your house.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in a lovely location
Voyageur vérifié
Réponse de MGH Staff le 8 avr. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Jessica
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romantic Weekend
Jessica
Réponse de MGH Staff le 25 févr. 2018
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
8/10 Bien
shengfen
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
shengfen
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de MGH Staff le 13 févr. 2018
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
2/10 Horrible
Aldo
25 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trattamento ricevuto pessimo
Aldo
Séjour de 8 nuits en décembre 2017
Réponse de MGH staff le 27 janv. 2018
You've got what you you've paid! Why you made a booking just for a bed room, economy, without private Wifi, breakfast, dinner, shuttle service and more, when you was searching for comforts and services.
Next time like to book a good quality room with all services that you need!
Why do travelers write bad reviews?
- When are full of interior problems;
- When do not have enough money to enjoy the holidays;
- When travelling in expensive countries without any cognition where they are;
All of these issues raise the stress level and the hotel cannot help you when you are not a cooperative and friendly guest.
We provide our best service and the best possible price and we like to be as friends with our guests, but of course we need money to pay our bills, the banks, the taxes and our staff.
Errors are possible but we are here to arrange the right solutions!
Thanks a lot MGH
10/10 Excellent
Ronald, London
31 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Owner is very Accommodating
Ronald
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Maurizio le 1 janv. 2018
Thank you for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt.
10/10 Excellent
Usha
6 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Usha
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay for the activity in Zermat
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in the Matterhorn Paradise and Zermatt. We are looking forward to welcome you back in the nearest future.
10/10 Excellent
Alex, Luzern
20 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Maurizio le 26 août 2017
Thanks a lot and welcome back as your house.