Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Julia le 2 oct. 2023
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so happy to hear you had an enjoyable stay with us. We are glad that Andrea helped make your stay memorable, we are very lucky to have her on our team!We look forward to hosting you again in the future :)All the best,Guest services
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Nicole
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Julia le 20 sept. 2022
Dear Nicole,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am thrilled to hear you had a great stay with us. We hope to see you again in the future. Cheers, Guest Services
10/10 Excellent
Nathalie
24 juin 2022
Nathalie
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Julia le 25 juin 2022
Dear Nathalie,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us!
We are thrilled to hear that you had a great stay with us.
All the best,
Guest Services
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en famille, Voyage en couple
18 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Julia le 26 mars 2022
Hi Samuel,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us! I am thrilled to hear you had a wonderful stay with us at Bighorn Meadows Resort.
We hope to see you again in the future.
All the best,
Guest Services
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Julia le 21 mars 2019
Dear guest,
I am so happy to hear that you had a wonderful stay!
Thank you for taking the time to share your experience.
We hope to see you again in the future!
thanks,
4/10 Médiocre
Sylvie, Ste-Adele,P.Q.
29 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service
Beau à l'extérieur,moins beau à l'intérieur
Sylvie
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Marketing Manager le 3 juil. 2018
Hello,
Thank you for taking the time to write this review. We sincerely apologize about the broken chair, I will bring up this issue with my maintenance team. Our resort has nine buildings, all with different features. We recommend that you request a room with an elevator upon booking.
Please feel free to contact our general manager regarding your stay.
All the best.
10/10 Excellent
MarcFecteau, Calgary
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MarcFecteau
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Marketing Manager le 3 juin 2018
Bonjour Marc,
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Nos excuses pour votre vue sur le mode de stationnement, mais nous sommes heureux que cela n'a pas prevenir votre plaisir.
Bonne chance.
4/10 Médiocre
Mario, Gatineau
6 mars 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Déception
Mario
8/10 Bien
Ron
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Sharon
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to rate our Resort, Sharon.
10/10 Excellent
Rashad
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rashad
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mai 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your positive experience! We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.
10/10 Excellent
shenaz
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
shenaz
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 mai 2024
Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location and found our staff to be fantastic and very helpful.
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 10 mai 2024
Hi Patricia,Thank you for the 5-star rating. We hope you had a relaxing getaway and look forward to welcoming you back again soon.Warm regards,
10/10 Excellent
Michelle
6 mai 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Matt
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 3 mai 2024
Hi Matt,Thank you for sharing your wonderful experience at Bighorn Meadows Resort! We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay and that our accommodations, amenities, and service exceeded your expectations.We look forward to welcoming you and your family back to our resort for another fantastic getaway.Best regards,
10/10 Excellent
Cristina
29 avr. 2024
Cristina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 mai 2024
Thank you for the 5-star rating, Cristina.Best regards,
10/10 Excellent
Danielle
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 26 avr. 2024
Hi Danielle,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again, soon.Best regards,
10/10 Excellent
Brandi
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 mai 2024
Hi Brandi,Providing a peaceful, clean environment with ample space is our priority, and we're delighted to know we exceeded your expectations. We can't wait to welcome you back for future stays!Best regards,
8/10 Bien
Joshua, Medford
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our resort, Joshua! We hope you had a memorable stay and we hope to see you again, soon!Best regards,
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Hi Richard,Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back again soon!Best regards,
10/10 Excellent
chris
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 15 avr. 2024
Hi Chris,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed your overall experience despite encountering some challenges during the check-in process. Your comments are valuable to us, and we'll use them to improve our service and ensure a smoother experience for our guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If you have any further feedback or concerns, please don't hesitate to reach out.Best regards,
10/10 Excellent
ally
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ally
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 15 avr. 2024
Thank you for the 5-star rating Ally!
10/10 Excellent
Olga
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 12 avr. 2024
Thank you for the 5-star rating, Olga!
10/10 Excellent
Vincenne
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincenne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 avr. 2024
Hi Vincenne, providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area!
10/10 Excellent
Indira
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Indira
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 avr. 2024
Thank you for the 5/5 rating, Indira :)
10/10 Excellent
Shauna
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shauna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 avr. 2024
Hi Shauna,Thank you for the 5-star rating. We hope you had a relaxing stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,
10/10 Excellent
Jenne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 avr. 2024
Hi Jenne,Thank you for choosing to stay with us, and we can't wait to welcome you back for another memorable stay.Best regards,
8/10 Bien
Gladys
30 mars 2024
Gladys
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Thank you for choosing to stay at Bighorn Meadows Resort! We hope you had a memorable stay and we hope to see you again soon.Best regards,
10/10 Excellent
Diana, Cupar
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 27 mars 2024
Hi Diana,Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our accommodationsWe apologize for the inconvenience you experienced with the jacuzzi tub not working properly. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret that this issue affected your stay. In the future, please don't hesitate to contact one of our front desk agents if you encounter any issues during your stay. We're here to ensure that any concerns are addressed promptly, allowing us to remedy the situation and enhance your overall experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best regards,
10/10 Excellent
Brent
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 18 mars 2024
Hi Brent,Thank you for your kind words! We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another enjoyable stay. If there's anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels!
10/10 Excellent
Jaime
15 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 18 mars 2024
Thank you for the 5-star rating, Jaime. We hope you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back at a future date.Best regards,
10/10 Excellent
Tanya
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katie le 14 mars 2024
Thank you so much Tanya! We are so happy you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Bryan
5 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 6 mars 2024
Thank you for the 5-star rating, Bryan. We hope you had a memorable stay and look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 4 mars 2024
Hi Ryan,Thank you for choosing to stay with us. We're pleased to hear you had a fantastic stay and we look forward to welcoming you back again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Elaine
2 mars 2024
Elaine
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mars 2024
Thank you for the 5-star ratine, Elaine :)
10/10 Excellent
Sheila
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Sheila,Thank you for choosing Bighorn Meadows Resort, and we look forward to welcoming you back for another comfortable stay in the future.
10/10 Excellent
Gerry
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Gerry,We are delighted to hear that you found our entrance very comfortable during your recent visit. Thank you for choosing Bighorn Meadows Resort, and we look forward to welcoming you back for another comfortable stay in the future.
10/10 Excellent
Omar
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Omar,Thank you for the 5-star rating and for choosing to stay at Bighorn Meadows Resort.We look forward to welcoming you back at a future date.
10/10 Excellent
John
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 23 févr. 2024
Thank you for the 10/10 rating, John. We hope you had a memorable stay and look forward to welcoming you back at a future date.
8/10 Bien
Shayla
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shayla
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 févr. 2024
Hi Shayla,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear you had an enjoyable stay with us in beautiful Radium Hot Springs. We can't wait to welcome you back.
10/10 Excellent
ENRICO, calagry
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ENRICO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 févr. 2024
Thank you for the 5-star rating, Enrico!
10/10 Excellent
RUSHIK
18 févr. 2024
RUSHIK
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mars 2024
Thank you, Rushik. We hope you had a memorable stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,
10/10 Excellent
Tameem
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tameem
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 16 févr. 2024
Hi Tameem,Thank you for the 5-star rating. We're pleased to hear you had a great stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.
10/10 Excellent
Michael
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 19 janv. 2024
Hi Michael,Thank you for taking the time to rate our Resort. We hope you enjoyed a memorable stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Radium Hot Springs.
10/10 Excellent
Mike
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 janv. 2024
Hi Mike,Thank you for the 5-star rating.
10/10 Excellent
Shaun
4 janv. 2024
Shaun
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 26 janv. 2024
Thank you for the 5-star rating, Shaun. We hope you had a memorable stay and we look forward to welcoming you back to Bighorn Meadows Resort at a future date.
8/10 Bien
Michelle
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate our Resort, Michelle! We hope you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back at a future date.
10/10 Excellent
Nadejda
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadejda
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 4 janv. 2024
Thank you for the 5-star rating, Nadejda. We hope you had an enjoyable stay and look forward to our next opportunity to welcome you to Bighorn Meadows Resort.
10/10 Excellent
Christopher
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julia le 18 déc. 2023
Dear Christopher,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We hope to see you again soon!!All the best,Guest Services
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Guest services needs work
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julia le 5 déc. 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.I sincerely apologize for the chilly condition of your unit upon arrival. Typically, we maintain a standard temperature for all unoccupied rooms, and I regret that this wasn't the case for your stay. I understand that you checked in at 4 pm, and I want to mention that our front desk remains open until 6 pm throughout the week. Since our property operates on a non-24-hour basis due to its structure, we provide an after-hours phone for guests to reach us.In terms of check-out time, please be aware that guests are more than welcome to request later check-out times, especially during the winter season. We strive to accommodate our guests' preferences whenever possible.Once again, I apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your understanding. If you have further details to share or specific concerns, please feel free to contact us directly.Warm regards,Julia BlakleyGeneral Manager