Extérieur

Avis sur Bighorn Meadows Resort

4 out of 5
Bighorn Meadows Resort
10 Bighorn Boulevard, Radium Hot Springs, BC

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 485 avis sur 737." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 169 avis sur 737." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 48 avis sur 737." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 27 avis sur 737." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 737." "

9,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were welcomed by Andrea. She was lovely and made our stay more than perfect. After having big issues with our previous accommodation in Golden, we booked the night before at Bighorn Meadows. Since we didn't sleep at all, we checked in early to see if our room was already available. It wasn't, but Andrea did a miracle. She upgraded us so we could enjoy our room earlier and use the pool as well. She truly made our day after a bad experience in another place. This place is amazing, don't hesitate! Super clean, lovely staff, I absolutely recommend. Andrea, we can't thank you enough for everything you did!
Réponse de Julia le 2 oct. 2023
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are so happy to hear you had an enjoyable stay with us. We are glad that Andrea helped make your stay memorable, we are very lucky to have her on our team!We look forward to hosting you again in the future :)All the best,Guest services

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Propreté des lieux et des équipements. Tout ce qu’il faut pour se préparer des repas. Équipements en très bonnes conditions. Appartement très grand, l’équivalent d’un 3 1/2.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Julia le 20 sept. 2022
Dear Nicole,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am thrilled to hear you had a great stay with us. We hope to see you again in the future. Cheers, Guest Services

10/10 Excellent

Nathalie

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Julia le 25 juin 2022
Dear Nathalie, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. All the best, Guest Services

10/10 Excellent

Samuel

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It's an amazing place to staywith a wonderful view
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Julia le 26 mars 2022
Hi Samuel, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! I am thrilled to hear you had a wonderful stay with us at Bighorn Meadows Resort. We hope to see you again in the future. All the best, Guest Services

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement paisible et à proximité de tout. Rapport qualité/prix excellent.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Julia le 21 mars 2019
Dear guest, I am so happy to hear that you had a wonderful stay! Thank you for taking the time to share your experience. We hope to see you again in the future! thanks,

4/10 Médiocre

Sylvie, Ste-Adele,P.Q.

Les points faibles : Personnel et service
Beau à l'extérieur,moins beau à l'intérieur
Nous y avons couché les 19 et 20 juin 2018.Récente propriété le long d'un golf qu'il faut d'ailleurs traverser entre les fairways pour y arriver(des véhicules doivent repartir avec des marques de balles...).Bel acceuil et on se retrouve vite à notre bâtiment et surprise,il n'y a pas d'ascenseurs...Notre chambre est au 3ieme étage,elle est grande,avec un réfrigérateur et un micro-onde,mais comme meubles,il y a un grand lit avec 2 tables de chevêts et une table avec 2 chaises,pas d'autres chaises ou de fauteuils pour s'assoir,or le siège d'une des 2 chaises est défoncé.On s'informe à l'acceuil si on ne peux pas avoir une autre chaise,malgré nos appels répétés pendant les 2 jours,jamais cette chaise ne sera changée ou réparée.On ne fait pas la chambre non plus dans cet hôtel à moins qu'on fasse une demande spéciale(,,,avec frais supplémentaires).Belle salle de bain avec douche seulement.Il y a aussi une piscine bien située et peu achalandée pour les journées ou nous y étions.Par ailleurs,le ¨hot springs,¨cette piscine d'eau tiede-chaud qui donne son nom à la ville, est largement surévaluée et si nous y retournons,nous iront quelques km plus loin à Invermere,près du lac du même nom ville plus vivante où il y a beaucoup plus d'activités.
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Marketing Manager le 3 juil. 2018
Hello, Thank you for taking the time to write this review. We sincerely apologize about the broken chair, I will bring up this issue with my maintenance team. Our resort has nine buildings, all with different features. We recommend that you request a room with an elevator upon booking. Please feel free to contact our general manager regarding your stay. All the best.

10/10 Excellent

MarcFecteau, Calgary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lieu bien situé, le personnel d'accueil est super. Il y a un bon confort, mais revoir le mode de stationnement, mais cela n'enlève rien à une très belle fin de semaine.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Marketing Manager le 3 juin 2018
Bonjour Marc, Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Nos excuses pour votre vue sur le mode de stationnement, mais nous sommes heureux que cela n'a pas prevenir votre plaisir. Bonne chance.

4/10 Médiocre

Mario, Gatineau

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Déception
Cette chambre est la plus chère que j'ai payé de mon voyage. J'ai choisi un terrain de golf en hiver au lieu du pied des pentes en penssant que j'aurais une chambre de rêve avec vue incroyable sur les Rocheuses. Au lieu j'ai eu droit à un sous-sol avec vue sur stationnement. Pas vraiment comme sur photos internet. TRÈS, TRÈS DÉÇU..... Ça ne vaut pas le détour si vous faites du ski!

8/10 Bien

Ron

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Sharon

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to rate our Resort, Sharon.

10/10 Excellent

Rashad

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place. Very clean and with great upkeep
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mai 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your positive experience! We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.

10/10 Excellent

shenaz

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location with fantastic staff who are very helpful
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 mai 2024
Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location and found our staff to be fantastic and very helpful.

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet and comfortable
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 10 mai 2024
Hi Patricia,Thank you for the 5-star rating. We hope you had a relaxing getaway and look forward to welcoming you back again soon.Warm regards,

10/10 Excellent

Michelle

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Matt

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing setup from check in to check out. The unit was perfect and having a kitchen was great. Would be great for a family and really nice to be able to have some home cooking to get away from that Resturant food on longer trips. I have nothing bad to say about the resort and the people we were in very limited contact with. Our next visit with the family will be at this resort. Thank you again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 3 mai 2024
Hi Matt,Thank you for sharing your wonderful experience at Bighorn Meadows Resort! We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay and that our accommodations, amenities, and service exceeded your expectations.We look forward to welcoming you and your family back to our resort for another fantastic getaway.Best regards,

10/10 Excellent

Cristina

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 mai 2024
Thank you for the 5-star rating, Cristina.Best regards,

10/10 Excellent

Danielle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very new and modern property. Rooms are very fancy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 26 avr. 2024
Hi Danielle,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again, soon.Best regards,

10/10 Excellent

Brandi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a beautiful place to stay. I highly recommend it. It’s quiet, clean and offers way more room than your regular hotels. This is definitely where we will be staying in the future.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 mai 2024
Hi Brandi,Providing a peaceful, clean environment with ample space is our priority, and we're delighted to know we exceeded your expectations. We can't wait to welcome you back for future stays!Best regards,

8/10 Bien

Joshua, Medford

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Solid
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our resort, Joshua! We hope you had a memorable stay and we hope to see you again, soon!Best regards,

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The wildlife, hiking trails, the mountains and the Hot tub
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Hi Richard,Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back again soon!Best regards,

10/10 Excellent

chris

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The check in process was somewhat annoying but overall a nice place that we enjoyed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 15 avr. 2024
Hi Chris,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed your overall experience despite encountering some challenges during the check-in process. Your comments are valuable to us, and we'll use them to improve our service and ensure a smoother experience for our guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon. If you have any further feedback or concerns, please don't hesitate to reach out.Best regards,

10/10 Excellent

ally

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 15 avr. 2024
Thank you for the 5-star rating Ally!

10/10 Excellent

Olga

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 12 avr. 2024
Thank you for the 5-star rating, Olga!

10/10 Excellent

Vincenne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The only place we’ll say at when in radium!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 avr. 2024
Hi Vincenne, providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area!

10/10 Excellent

Indira

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleaness
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 avr. 2024
Thank you for the 5/5 rating, Indira :)

10/10 Excellent

Shauna

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 avr. 2024
Hi Shauna,Thank you for the 5-star rating. We hope you had a relaxing stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,

10/10 Excellent

Jenne

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 1 avr. 2024
Hi Jenne,Thank you for choosing to stay with us, and we can't wait to welcome you back for another memorable stay.Best regards,

8/10 Bien

Gladys

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 avr. 2024
Thank you for choosing to stay at Bighorn Meadows Resort! We hope you had a memorable stay and we hope to see you again soon.Best regards,

10/10 Excellent

Diana, Cupar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful, clean, much bigger than we expected! The only problem was the jacuzzi tub didn’t work, pressed the button and jets did not work.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 27 mars 2024
Hi Diana,Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our accommodationsWe apologize for the inconvenience you experienced with the jacuzzi tub not working properly. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret that this issue affected your stay. In the future, please don't hesitate to contact one of our front desk agents if you encounter any issues during your stay. We're here to ensure that any concerns are addressed promptly, allowing us to remedy the situation and enhance your overall experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best regards,

10/10 Excellent

Brent

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and well appointed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 18 mars 2024
Hi Brent,Thank you for your kind words! We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another enjoyable stay. If there's anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. Safe travels!

10/10 Excellent

Jaime

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 18 mars 2024
Thank you for the 5-star rating, Jaime. We hope you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back at a future date.Best regards,

10/10 Excellent

Tanya

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A beautiful facility, way better than expected.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katie le 14 mars 2024
Thank you so much Tanya! We are so happy you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Bryan

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 6 mars 2024
Thank you for the 5-star rating, Bryan. We hope you had a memorable stay and look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
2nd stay. There will be a third.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 4 mars 2024
Hi Ryan,Thank you for choosing to stay with us. We're pleased to hear you had a fantastic stay and we look forward to welcoming you back again soon. Best regards,

10/10 Excellent

Elaine

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mars 2024
Thank you for the 5-star ratine, Elaine :)

10/10 Excellent

Sheila

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Sheila,Thank you for choosing Bighorn Meadows Resort, and we look forward to welcoming you back for another comfortable stay in the future.

10/10 Excellent

Gerry

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable Entrance
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Gerry,We are delighted to hear that you found our entrance very comfortable during your recent visit. Thank you for choosing Bighorn Meadows Resort, and we look forward to welcoming you back for another comfortable stay in the future.

10/10 Excellent

Omar

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good and quiet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 29 févr. 2024
Hi Omar,Thank you for the 5-star rating and for choosing to stay at Bighorn Meadows Resort.We look forward to welcoming you back at a future date.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 23 févr. 2024
Thank you for the 10/10 rating, John. We hope you had a memorable stay and look forward to welcoming you back at a future date.

8/10 Bien

Shayla

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a great stay, beautiful place, beautiful accommodations, will definitely return
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 févr. 2024
Hi Shayla,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear you had an enjoyable stay with us in beautiful Radium Hot Springs. We can't wait to welcome you back.

10/10 Excellent

ENRICO, calagry

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 21 févr. 2024
Thank you for the 5-star rating, Enrico!

10/10 Excellent

RUSHIK

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 22 mars 2024
Thank you, Rushik. We hope you had a memorable stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.Best regards,

10/10 Excellent

Tameem

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to enjoy the mountains
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 16 févr. 2024
Hi Tameem,Thank you for the 5-star rating. We're pleased to hear you had a great stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Bighorn Meadows Resort.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 19 janv. 2024
Hi Michael,Thank you for taking the time to rate our Resort. We hope you enjoyed a memorable stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Radium Hot Springs.

10/10 Excellent

Mike

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 janv. 2024
Hi Mike,Thank you for the 5-star rating.

10/10 Excellent

Shaun

Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 26 janv. 2024
Thank you for the 5-star rating, Shaun. We hope you had a memorable stay and we look forward to welcoming you back to Bighorn Meadows Resort at a future date.

8/10 Bien

Michelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 8 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate our Resort, Michelle! We hope you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back at a future date.

10/10 Excellent

Nadejda

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Rachel Aylesworth, Marketing Coordinator le 4 janv. 2024
Thank you for the 5-star rating, Nadejda. We hope you had an enjoyable stay and look forward to our next opportunity to welcome you to Bighorn Meadows Resort.

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Woooooooooooooooooo always the best
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julia le 18 déc. 2023
Dear Christopher,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We hope to see you again soon!!All the best,Guest Services

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Guest services needs work
We checked in at 4 pm and the room was COLD!!! We turned up the heat to maximum and left to drive around Radium for an hour. Came back to find the room still on the warm side of cold. Huddled under the sheets to keep warm. Room not comfortably warm until 7:30 pm. Heater in the bathroom didn't work at all. Presumably for in-floor heating. It remained a refrigerator for our stay. Check out at 10 is ridiculous. Virtually no one there during our stay so not overwhelmed by guests. Who wants to check out by 10 am for a couples get-away?
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Julia le 5 déc. 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.I sincerely apologize for the chilly condition of your unit upon arrival. Typically, we maintain a standard temperature for all unoccupied rooms, and I regret that this wasn't the case for your stay. I understand that you checked in at 4 pm, and I want to mention that our front desk remains open until 6 pm throughout the week. Since our property operates on a non-24-hour basis due to its structure, we provide an after-hours phone for guests to reach us.In terms of check-out time, please be aware that guests are more than welcome to request later check-out times, especially during the winter season. We strive to accommodate our guests' preferences whenever possible.Once again, I apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your understanding. If you have further details to share or specific concerns, please feel free to contact us directly.Warm regards,Julia BlakleyGeneral Manager