Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2018
4/10 Médiocre
Jessemyn
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jessemyn
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Hi Jessemyn, It seems we definitely did not hit the mark with your stay! Can you please reach out so we can fix this for you!
10/10 Excellent
Katie
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
little praise goes a long way. While we’re working hard to raise the bar every day, we love hearing when it’s really hit a high. Thanks, QTie. See you again soon?
10/10 Excellent
Tianfang
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tianfang
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Simple and too the point, we love that. That you Tianfang for your awesome 5/5 review.
10/10 Excellent
Mark Andrew
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark Andrew
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Well we can't do much better than 5/5! Thank you Mark for your awesome review and we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Leena
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leena
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Leena, a little praise goes a long way. While we’re working hard to raise the bar every day, we love hearing when it’s really hit a high. Thanks, QTie. See you again soon?
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Alexander, we really do appreciate this review and please note we are always working on different offerings at the hotel, watch this space!!
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
We couldn’t agree more that the views are the absolutely best, How lucky are we? Please don't be a stranger and come back again soon Steve!
10/10 Excellent
Marializa
10 mars 2024
Marializa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Thank you for your 5/5 review Marializa!
10/10 Excellent
Ambrish
9 mars 2024
Ambrish
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
5/5, 100%, top marks we love that you enjoyed your stay with us! Please don't be a stranger and come back again soon!
10/10 Excellent
Sondra
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sondra
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
5/5 reviews is what we live for! Thank you Sondra for your amazing feedback, we hope to welcome you back to QT luxury again soon!
10/10 Excellent
Daniel
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 6 mai 2024
Sounds like you were living the good life at QT Daniel. Thanks for the awesome review and please come back again soon!
6/10 Satisfaisant
Catherine
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful view, overpriced
Catherine
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
We try and match all types of QT experiences with a fair price tag but it seems we fell short on this occasion. Please be sure to pop back in the future so we can make this up to you.
10/10 Excellent
Dinah
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dinah
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
Dinah we love 10/10 reviews!! Thank you for your amazing feedback and photos. We hope to welcome you back to beautiful Queenstown again soon.
6/10 Satisfaisant
Rami
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rami
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
That doesn’t sound quite right, and we’re sorry to hear it. Exceeding expectations is kind of our thing, so we’d love another chance to blow you away. Please reach out in the future so we can ensure this happens.
10/10 Excellent
Gall, Calabasas
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gall
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
Well, you’ve just made our day. While we had a feeling we’d served up something spectacular, it’s always nice to hear it straight from the source. Please come back soon to QT luxury.
10/10 Excellent
shari
5 févr. 2024
shari
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
Thanks Shari for your simple but amazing 10/10 review!
10/10 Excellent
Lisa
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great spot In Queenstown
Lisa
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
We loved having you Lisa! So glad to hear the team knocked it out of the park, please don't be a stranger and come back soon!
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
Straight to the point and 5/5 is what we love! Thanks Mark, please don't be a stranger and visit again soon.
10/10 Excellent
james r
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
THEY HAVE FOXY RECEPTIONIST NICOLE THERE.. HOT.
james r
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
We love to receive these kind of review David! Thanks a bunch and we hope to welcome you back to QT luxury again soon!!
8/10 Bien
Marianne, New York
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
Thank you for your honest feedback. We are constantly trying to improve our offerings so please pop by next time your in town.
10/10 Excellent
Mary
9 janv. 2024
Mary
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
5/5 and top marks! We can't wait to welcome you back Mary to QT lux again soon, don't be stranger!
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
Wow what an amazing review and is exactly what we strive to do here! We are so glad you loved Queenstown just as much as we do and please don't be a stranger! See you soon?!
10/10 Excellent
Malcolm Grant Sharwood
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malcolm Grant Sharwood
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
We love these kind of reviews! Top marks and suggestions for improvement! Thank you Malcolm, we hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Prem k
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dungeon room
Prem k
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
Prem K we are so glad you enjoyed your bubbles and we hope you felt the festive cheer! Looking forward to welcoming you back to QT lux again! 곧 봐요
10/10 Excellent
Youngjoon
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Youngjoon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
We hope you enjoyed the bubbles and it created that festive cheer Youngjoon! We hope to welcome you back to QT lux again soon! 곧 봐요
10/10 Excellent
Peter
26 déc. 2023
Peter
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
Peter, top marks is what we strive for and it really seems we hit this with your stay. Please don't be a stranger and come visit us again soon.
10/10 Excellent
Qun
23 déc. 2023
Qun
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
10/10 it doesn't get much better than that! Thanks Qun and we hope to welcome you back to QT lux again soon!
10/10 Excellent
Swati
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Swati
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 27 févr. 2024
5/5 we love to knock it out of the park! Thanks Swati for your review.
10/10 Excellent
Sam
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sam
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
10/10 it doesn't get much better than that! Thanks Sam and we hope to welcome you back to QT lux again soon!
4/10 Médiocre
Brett
Voyage en couple
14 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 11 janv. 2024
Hi Brett, Thank you for your review and feedback although I am a little confused as we do not have a function center. We hope to welcome you back again in the future.
10/10 Excellent
Emily
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 12 déc. 2023
We love to hear when we have hit the mark and I will be sure to pass on this amazing feedback to our wonderful Edita! We hope to welcome you back soon to QT lux!
10/10 Excellent
Ashika Aruna
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashika Aruna
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 12 déc. 2023
Ashika we love to know when have hit the mark! Please don't be a stranger and come back to QT lux again soon!
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage en couple
3 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Michelle
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 12 déc. 2023
Hi Michelle thank you for your feedback and it is something that we have since taken up with the local council! We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Owen
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Owen
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 12 déc. 2023
Owen 5/5 well we can't do much better than that! We hope to welcome you back to QT lux again soon!
8/10 Bien
Kristy
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kristy
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
We couldn’t agree more - the view is the best. How lucky are we? Hope to welcome you back to QT luxury again soon.
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Chantal we love 10/10 reviews!! We hope to welcome you back to QT luxury again soon!
10/10 Excellent
John Dennis
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Ever in Queenstown
John Dennis
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Well, you’ve just made our day. While we had a feeling we’d served up something spectacular, it’s always nice to hear it straight from the source. I will pass on your amazing comments about Anthony and Nicole and we hope to welcome you back again when you visit Queenstown!
10/10 Excellent
Shanene
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The spot to be in Queenstown
Shanene
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Shanene you’re making us blush! Looking after you is what we love to do best, so thanks for letting us know we hit the mark. We can’t wait to welcome you back to the extraordinary again soon!
10/10 Excellent
Donna, Dunedin
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 12 déc. 2023
5/5 is what we love! Thanks for your amazing feedback Donna!
10/10 Excellent
Derek
Voyage en groupe
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gorgeous Hotel
Derek
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Well, you’ve just made our day. While we had a feeling we’d served up something spectacular, it’s always nice to hear it straight from the source. We all need a little validation sometimes, eh? For more surprises and extra delights, see you back here soon?
10/10 Excellent
Orestes, hialeah
Voyage en couple
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Orestes
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
A little praise goes a long way. While we’re working hard to raise the bar every day, we love hearing when it’s really hit a high. Thanks, QTie. See you again soon?
10/10 Excellent
Hope
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional Stay at QT Christchurch
Hope
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Well, you’ve just made our day. While we had a feeling we’d served up something spectacular, it’s always nice to hear it straight from the source. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Melissa
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Melissa thank you for your 5/5 review! We hope to welcome you back to QT luxury again soon!
2/10 Horrible
arden
10 oct. 2023
arden
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Luke Smith - Hotel Manager le 21 nov. 2023
Hi Arden, Would be great to hear what we could have done to turn this around so we can improve our offerings. Hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Greg
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Anthony le 10 oct. 2023
Thanks for the 5 Stars Greg!