Avis sur Crowne Plaza Hotel Qingdao, an IHG Hotel
Crowne Plaza Hotel Qingdao, an IHG Hotel
76 Xiang Gang Zhong Lu, Qingdao, Shandong
Avis
8,2
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
8/10 Bien
NATHALIE, LYON
8 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel central et confortable
NATHALIE
8/10 Bien
Tayeb, algérie
21 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux
Tayeb
8/10 Bien
TAYEB, algérie
13 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
TAYEB
8/10 Bien
NATHALIE, Lyon
1 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel-
NATHALIE
8/10 Bien
Nath D, France
14 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nath D
6/10 Satisfaisant
Nath
10 mars 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nath
2/10 Horrible
Munawwar
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Munawwar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
shuxing
27 avr. 2024
shuxing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Desheng
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desheng
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Colin Chai le 27 avr. 2024
亲爱的Desheng您好!非常感谢您对我们酒店的高度评价,我们非常荣幸能够为您提供优质的住宿服务。我们一直致力于为客人提供温馨舒适的住宿环境和热情周到的服务,让每一位客人都能感受到家的温暖。听到您对我们的服务态度如此满意,我们感到非常开心!次感谢您对我们的肯定和信任,我们会继续努力,为您提供更加优质的服务和更加舒适的住宿环境。期待您的再次光临!
8/10 Bien
MI suk
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
MI suk
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Colin Chai le 15 avr. 2024
I'm sorry to hear that your experience with the furniture and room heater was not satisfactory. We will definitely take this feedback seriously and make the necessary improvements to ensure a better guest experience in the future.Meanwhile, I'm glad to hear that you found other aspects of your stay to be acceptable. We appreciate your understanding and patience during this matter.If you have any other concerns or requests, please do not hesitate to contact us. We are always here to assist you and ensure that your stay is as comfortable and enjoyable as possible.Thank you for choosing our hotel and for taking the time to provide feedback. We look forward to welcoming you again in the future!
10/10 Excellent
Desheng
12 avr. 2024
Desheng
Séjour de 10 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jie
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Colin Chai le 11 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at Crowne Plaza Qingdao. We are very glad to know that our staff and service helped in making your visit enjoyable. Meanwhile, we take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations. Thank you again for your feedback and support and we look forward to welcoming you back in the near future. Thank you!
10/10 Excellent
Jose Ignacio
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jose Ignacio
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Douglas
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
6/10 Satisfaisant
Patrick
Voyage d’affaires
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ximena
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ximena
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Colin Chai le 27 nov. 2023
ear Guest, We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your stay at the Crowne Plaza Qingdao.In regard to the issues with the bathroom layout, We truly apologize for any inconveniences caused. We will definitely share your housekeeping concerns with our executive team so that we can make the necessary improvements going forward.Thank you for choosing our hotel and we hope to see you again soon!
8/10 Bien
YOONSUNG
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location but old facility
YOONSUNG
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Colin Chai le 27 nov. 2023
Dear Guests, Thank you for taking the time to share your experience on your recent stay at the Crowne Plaza Qingdao. We are pleased to hear you had a memorable experience. Our team is committed to always providing the highest guest satisfaction for all of our guests. We will continuously strive for excellence. Thank you again for your compliments. We look forward to serving you again on your next visit to Qingdao!
8/10 Bien
ken
Voyage d’affaires
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ken
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Colin Chai le 17 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your stay in Crowne Plaza Qingdao. The hotel has a good location in central Qingdao, It is just 40 minutes drive to Liuting Airport, and 20 minutes drive to the railway station. Meanwhile it is walk distance to subway line 2 & line 3, which will lead you to most of attractions in Qingdao, including Eight Great Passes, Qingdao Polar Ocean World and May Fourth Square. Traffic is very convenient to visit Qingdao. In addition, there are many convenience shops and restaurants around us. Many thanks for your support; we hope to have more opportunities to serve you!
10/10 Excellent
Jun
15 oct. 2023
Les points forts : Équipements
Jun
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Colin Chai le 27 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at Crowne Plaza Qingdao. We are very glad to know that our staff and service helped in making your visit enjoyable. Meanwhile, we take our guest comments very seriously and always strive to provide comfortable and friendly accommodations. Thank you again for your feedback and support and we look forward to welcoming you back in the near future. Thank you!
10/10 Excellent
jie
Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Colin Chai le 17 oct. 2023
Dear Guest, Your feedback is greatly appreciated. Thank you again for your feedback and support. We look forward to welcoming you again soon!
8/10 Bien
Patrick
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Colin Chai le 3 oct. 2023
Dear guest, Thanks for choosing our hotel during your trip in Qingdao. We are very happy to know that you are satisfied the location and the service of our staff. We will keep improving ourselves to provide the best experience to our guests. Thank you again for your feedback and support. We look forward to welcoming you again soon.
10/10 Excellent
Marian
Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Marian
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Colin Chai le 17 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us your feedback after your recent stay. We are pleased that you enjoyed our Hotel's location. However, We are disappointed that you did not receive the level of service we pride ourselves on. Please accept our sincere apologies. We would welcome an opportunity to speak with you further about your stay so that we can ensure our service and the experience we provide upholds to the high level Crowne Plaza Hotel is known for.We do hope you will give us another opportunity to regain your trust in us.
4/10 Médiocre
Roger, Ayutthaya
31 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Colin Chai le 9 oct. 2023
Dear Guest, Thanks for choosing our hotel for staying, And thank you for taking the time to fill in a review on expedia following your stay in our hotel. We are very sorry that any inconvenience we may have caused you due to our facilities have not been up to your expectations and would like to extend our most sincere apologies!It is always important for us to receive constructive feedback in order to take the appropriate action and for us to improve ourselves. Our hotel will be renovated soon and we hope to create more comfortable environment to you in the future. Thank you once again for your time and we look forward to welcoming you during your next visit to Qingdao. With best regards.
4/10 Médiocre
Hisashi
Voyage d’affaires
25 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hisashi
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Colin Chai le 27 juin 2023
Dear Guest, We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your stay at the Crowne Plaza Qingdao.In regard to the issues with the bathroom layout, We truly apologize for any inconveniences caused. We will definitely share your housekeeping concerns with our executive team so that we can make the necessary improvements going forward.Thank you for choosing our hotel and we hope to see you again soon!
2/10 Horrible
jiwhan
24 mai 2023
jiwhan
Séjour de 1 nuit en mai 2023
4/10 Médiocre
Juan Francisco
Voyage d’affaires
17 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad experience
Juan Francisco
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
MICHITAKA
Voyage d’affaires
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
MICHITAKA
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Colin Chai le 10 avr. 2023
Dear guest, Thank you for sharing the great comments of your recent experience with us. We are deeply grateful for your praise of our service and room, and we appreciate you taking some of your precious time to communicate your experience. We look forward to pleasure of welcoming you back to the I Crowne Plaza Qingdao in the near future!
8/10 Bien
MICHITAKA
Voyage d’affaires
22 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
MICHITAKA
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Colin Chai le 22 févr. 2023
親愛なるお客様、ご貴重な時間を割いてコメントを書く。今度 青島クラウンプラザご来店誠にありがとうございます。 また、数あるホテルの中から当ホテルに改めてご宿泊いただけましたこと、重ねて御礼申し上げます。当ホテルにて快適にお過ごしいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 また今回はご満足いただけるサービスが提供できたとのこと、嬉しい限りでございます。ご滞在毎に温かいお言葉をいただけますよう、より一層のサービス向上を目指して参りますので、またのご利用をお待ち申し上げます。
8/10 Bien
Takeshi
Voyage d’affaires
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Takeshi
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Colin Chai le 21 févr. 2023
Please accept our most sincere apology regarding the issues you encountered during your stay. This is certainly not the experience we hope to provide for our guests and we are disappointed that we did not meet your expectations. Your feedback is appreciated and will be share with our team so that we can continue to make improvements to our service. We hope that we may have another opportunity in the future to provide a pleasant and comfortable experience for you!
8/10 Bien
YUNFEI
13 févr. 2023
YUNFEI
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
MICHITAKA
Voyage d’affaires
15 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
MICHITAKA
4/10 Médiocre
Jie
Voyage d’affaires
5 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
便捷开会的酒店
Jie
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
SUN
Voyage d’affaires
6 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
最高です。
SUN
Séjour de 4 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Chen Wei
Voyage d’affaires
2 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
一般般
Chen Wei
Séjour de 7 nuits en mai 2021
8/10 Bien
Dorota
6 janv. 2021
Dorota
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Colin chai le 12 févr. 2020
お客様、こんにちは、コメントありがとうございます。ホテルの部屋やレストランにはティッシュが備え付けられています。何か問題があれば、ホテルのスタッフにも連絡して、ご満足のいくサービスを提供できるように最善を尽くします。あなたの再宿泊を楽しみにしています。
10/10 Excellent
aki, 東京
Voyage d’affaires
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
aki
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Colin chai le 10 févr. 2020
尊敬するお客さん、こんにちは:ホテルに入ってくれてありがとうございます。ホテルに満足してくれてうれしいです。楽しい夜を過ごしたと信じています。ホテルは中心部に位置し、大型ショッピングセンターに囲まれていて、各観光地から一歩のところにあります。食材についてのご意見をいただき、感謝しています。ビジネスでも出張でも、旅行でも、ホテルはあなたの第一選択と信じて、あなたの再訪問を期待します!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de colin chai le 11 janv. 2020
尊敬的宾客: 感谢您入住青岛颐中皇冠假日酒店。作为洲际酒店集团旗下品牌,青岛颐中皇冠假日酒店致力于以轻松愉悦的入住氛围,为五湖四海的来宾与旅客提供贴心周到的优质服务;我们会继续加强在设施设备上的维护提升,期待您的再次光临,体验更多的服务。
10/10 Excellent
HYUNJONG
Voyage d’affaires
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
위치는 나쁘지 않음
HYUNJONG
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Colin chai le 10 févr. 2020
존경하는 손님, 평가에 감사 드립니다.아침 식사에 만족하시는 것을 보니 기쁩니다.호텔 측은 셰프 팀에게 아침의 종류를 자주 바꾸어서 하객의 서로 다른 맛을 만족시킬 것을 요구한다.우리는 아침식사가 풍부할 뿐만 아니라, 점심에 내놓은 반 (半) 뷔페식 점심도 손님들의 호평을 받았습니다. 당신의 또 다른 왕림과 체험을 기대합니다.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Colin chai le 10 févr. 2020
존경하는 손님, 호텔에 대한 당신의 호평에 감사 드립니다!호텔주변의시설이갖추어져대형백화점과미식거리가모두갖추어져있고, 올림픽범센터 등관광지도가까이에지척이있어서, 매우편리하게이동할수있게되어기쁩니다.호텔이 당신의 청도에 있는 출장, 여행에 우선순위 될 수 있기를 기대하며, 당신의 생활이 유쾌하길 바랍니다!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de colin chai le 1 janv. 2020
敬的客人,您好!感谢您下榻酒店。酒店成熟的地理位置、方便的交通、齐全的设施配套和周到殷勤的服务都是我们赢得性价比的原因。另外,我们也会不断提高酒店各方面细节与服务的管理,务求能为您提供更加贴心如意的服务。恭候您的再次光临。谢谢!
8/10 Bien
SEUNGYUP
Voyage en famille
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEUNGYUP
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de colin chai le 27 déc. 2019
尊敬的宾客,感谢您的下榻。酒店傲立于商业黄金地带,紧邻万象城、海信广场等大型商城,离奥帆基地、青岛国际会议中心等景点也很近,期待您的再次下榻。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Colin chai le 18 déc. 2019
尊敬的客人,您好!感谢您入住酒店,酒店成熟的地理位置、方便的交通、齐全的设施配套和周到殷勤的服务都是我们赢得性价比的原因。另外,我们也会不断提高酒店各方面细节与服务的管理,务求能为您提供更加贴心如意的服务。恭候您的再次光临。谢谢!
4/10 Médiocre
secheol
Voyage d’affaires
6 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
secheol
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Colin chai le 16 déc. 2019
사랑하는 손님, 당신의 평가에 감사 드립니다.당신이 제기한 호텔시설의 문제에 대하여, 우리는 이미 관련 관리부서에 반영하였으며, 우리는 화장실의 시설을 정비하고, 동시에 호텔시설의 세부사항을 더욱 완벽하게 할 것입니다.다음 체크인을 진심으로 기대합니다!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de song simon le 4 déc. 2019
親愛なるゲストの皆様、私たちのロケーション、サービス、朝食に満足していることを嬉しく思います。 ホテルは市内中心部にあり、大きなショッピングモールの隣にあり、さまざまなアトラクションに近い。 豊富な朝食だけでなく、正午のセミビュッフェランチもお客様から好評をいただいております。またお会いできることを楽しみにしています。
8/10 Bien
Lorena
20 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Lorena
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de simon song le 25 nov. 2019
Estimado huésped, gracias por compartir su estancia. El hotel está planeando una renovación y mejora de las instalaciones de la habitación y espera presentar UN ambiente más cómodo para su estadía próximamente.
10/10 Excellent
Brian
Voyage d’affaires
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Crowne Plaza Wingdao
Brian
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de simon song le 25 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay in Crowne Plaza Qingdao. The hotel has a good location in central Qingdao, It is just 40 minutes drive to Liuting Airport, and 20 minutes drive to the railway station. Meanwhile it is walk distance to subway line 2 & line 3, which will lead you to most of attractions in Qingdao, including Eight Great Passes, Qingdao Polar Ocean World and May Fourth Square. Traffic is very convenient to visit Qingdao. In addition, there are many convenience shops and restaurants around us. Many thanks for your support; we hope to have more opportunities to serve you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de simon song le 4 déc. 2019
친애하는 손님, 안녕하세요, 숙소에 감사 드립니다.당신이 만난 문제에 대해 우리는 매우 죄송하게 생각합니다. 편리한 때에 플랫폼을 통하거나 호텔 당직 지배인과 연락할 수 있습니다.우리는 더욱 노력하고 끊임없이 개선하며 손님들에게 가장 완벽한 체험을 선사할 것이다.우리는 당신과 다시 한 번 조우할 것을 기대하며, 당신의 생활이 행복하고 원만하다!
2/10 Horrible
Seongho
11 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Seongho
Séjour de 2 nuits en octobre 2019