Avis
6,8
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Sue
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Tanisha
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanisha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Dianca
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Dianca
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Dennis
19 févr. 2024
Dennis
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
James
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs Remodel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Nichols
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nichols
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Megan
Voyage d’affaires
1 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Megan
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Danny
1 déc. 2023
Danny
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Karla
30 nov. 2023
Karla
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
emmalee
26 nov. 2023
emmalee
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
bob
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
bob
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Toby
Voyage en groupe
19 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Pretty good I’d say
Toby
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Jeff
18 nov. 2023
Jeff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Larry
Voyage en couple
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
BARRY
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BARRY
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Preston
10 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Preston
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
amber, Prattville
Voyage en couple
29 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
amber
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Brenda
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 oct. 2023
Brenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Chrishunda
14 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrishunda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Corbett
Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corbett
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
MICHAEL
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointed
MICHAEL
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Johnathon
Voyage en famille
3 sept. 2023
Johnathon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Cecil
Voyage d’affaires
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad experience
Cecil
Séjour de 2 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage d’affaires
31 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en août 2023
8/10 Bien
Susan
23 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Susan
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Dennis
Voyage en famille
22 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Megan
Voyage d’affaires
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 2 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Christal
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christal
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Jeff
Voyage d’affaires
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jeff
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager le 24 juil. 2023
Dear Jeff,Thank you so much for your kind words. I’m so pleased that you found us a great place to stay. We take real pride in this hotel and serving guests like you, and I’m extremely happy that you had a such a wonderful stay. We look forward to having you with us again soon.Sincerely,Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
DON'T EVEN BOTHER!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager le 15 juil. 2023
Dear GuestThank you for the stay at our hotel. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before.SincerelyHotel Manager
4/10 Médiocre
Brittany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 27 juin 2023
Dear GuestThank you for the stay at our hotel. We are very sorry to hear about the inconvenience caused by these issues, and we are not meeting your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping team. We will hope you to give us another chance to improve our services. Our team is looking forward to hosting you again soon!SincerelyHotel Manager
2/10 Horrible
Donna
14 juin 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No more bedbugs !
Donna
Séjour de 12 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Manager le 15 juin 2023
Dear Donna,Thanks for taking the time to share your experience. Your feedback shows that there was a complete breakdown with the stay which is worrisome. This is not at all a regular feature of our hotel and something has gone wrong. We regret the inconvenience but will investigate and based on that will take all possible steps to prevent such an experience for any guest. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a much-improved stay.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Scott
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2023
Dear Scott,Thanks for choosing our hotel. We are delighted that overall experience was good. Most of our guests experience great satisfaction with their stay. We invite you once again to stay with us with your family and friends. Thanks for your honest and candid remarks.SincerelyHotel Manager
4/10 Médiocre
Christopher
8 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 8 avr. 2023
Dear GuestThank you for choosing our property.We are very sorry that we did not meet your expectations.Your comments are very important to us, as they will help us to improve our services and our guest experience even more.We hope that you will visit us again.SincerelyHotel Manager
8/10 Bien
Keith
Voyage d’affaires
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keith
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Manager le 8 mars 2023
Dear Keith,Thanks for choosing our hotel and giving an 8 out of 10 rating. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It is really encouraging. Please accept our personal invitation to visit again with your family and friends. We're grateful for your feedback.SincerelyHotel Manager
2/10 Horrible
cory
Voyage en couple
27 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cory
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 28 févr. 2023
Dear cory,Thanks for posting your feedback. We are sorry for you had an unpleasant experience during your stay. We are paying special attention to improving the cleanliness of the rooms. We have checked the amenities as observed by you and are continuously improving our room features. We look forward to seeing you again.SincerelyHotel Manager
6/10 Satisfaisant
James
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 3 févr. 2023
Dear GuestThank you for the stay at our hotel. We are very sorry to hear about the inconvenience caused by these issues, and we are not meeting your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping team. We will hope you to give us another chance to improve our services. Our team is looking forward to hosting you again soon!SincerelyHotel Manager
8/10 Bien
Richard
16 janv. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 18 janv. 2023
Dear Richard,Thanks for choosing our hotel and giving an 8 out of 10 rating. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It is really encouraging. Please accept our personal invitation to visit again with your family and friends. We're grateful for your feedback.SincerelyHotel Manager
8/10 Bien
YOLANDA
14 oct. 2022
YOLANDA
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 18 oct. 2022
Dear YOLANDA,Thanks for choosing our hotel and giving an 8 out of 10 rating. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It is really encouraging. Please accept our personal invitation to visit again with your family and friends. We're grateful for your feedback.SincerelyHotel Manager
2/10 Horrible
Robert
Voyage d’affaires
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 13 oct. 2022
Dear Robert,Thanks for your feedback. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways and that our efforts to compensate you for your trouble were not enough to satisfy you. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before.Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Teresa
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Do not recommend
Teresa
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 11 oct. 2022
Dear Teresa,Thanks for your comments.I regret that we couldn’t completely satisfy because of the issues mentioned in your review, which made your stay unpleasant. We take real pride in our hotel, and I apologize if we let you down. We are addressing your observations point by point for further improvement and you shall definitely see the difference during your next visit. We await your earliest next trip to our area and promise a nice stay with us. Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Michael
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Stay
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 11 oct. 2022
Dear Michael,Thanks for the feedback. We're delighted that you shared with us that your nice experience. I'm so pleased that you liked our comfortable bed and you enjoyed your stay. We are always trying to provide a best and comfortable stay for the new guest. You and your traveling companions will be most welcome with us in the future. We're grateful for your feedback.SincerelyHotel Manager
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
8 oct. 2022
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 11 oct. 2022
Dear David,Thank you for the wonderful review of your stay at our hotel. We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Sincerely,Hotel Manager
2/10 Horrible
Bryan
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bryan
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 21 sept. 2022
Dear Bryan,Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways and that our efforts to compensate you for your trouble were not enough to satisfy you. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Amanda
Voyage en couple
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amanda
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 20 sept. 2022
Dear Amanda,Thanks for choosing our hotel. I’m pleased that you had a generally good experience with us, but I’m very concerned that we didn’t live up to your standards or expectations. We have forwarded this issue to the management team. Trust us with your stay in the future for excellence beyond measure. Please stay with us again.SincerelyHotel Manager
8/10 Bien
Joseph
12 sept. 2022
Joseph
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
2/10 Horrible
Lannis
11 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lannis
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 12 sept. 2022
Dear Lannis,Thank you for choosing our property.We are very sorry that we did not meet your expectations.Your comments are very important to us, as they will help us to improve our services and our guest experience even more.We hope that you will visit us again.SincerelyHotel Manager