Avis sur Wyndham Hua Hin Pranburi Resort & Villas
Wyndham Hua Hin Pranburi Resort & Villas
9 Moo 5, Paknampran Beach, Pranburi, Prachuap Khiri Khan
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
virginie
Voyage en famille
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
virginie
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Réponse de Suntra le 2 déc. 2019
Dear MM Virginie,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Virginie
Voyage en famille
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Détente et repos
Virginie
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Réponse de Suntra le 2 déc. 2019
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Virginie
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aimer calme et détente
Virginie
Séjour de 14 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Hoffmann
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hoffmann
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à redire sur l hôtel en général
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
celine
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
celine
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Virginie
5 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virginie
Séjour de 10 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Guy
4 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guy
8/10 Bien
Mario
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
10/10 Excellent
angel, pau
11 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hua hin
angel
10/10 Excellent
Olivier
20 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel repos!!!
Olivier
10/10 Excellent
Karin
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karin
Séjour de 9 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kittanai
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kittanai
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kung(Thanaporn S.) Director of Rooms le 15 mai 2024
Dear Khun KittanaiWe're delighted you chose our resort for your vacation and found it to be a haven for relaxation. Thank you for your review and 5/5 scores and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jody
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jody
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 15 mai 2024
Dear Khun Judy,Delighted to hear you appreciated the vibrant atmosphere of Wyndham Hua Hin Pranburi Resort & Villas. Our variety of activities are indeed designed to create extraordinary moments for our guests. We cherish your recognition and look forward to welcoming you back for more joyful experiences.
10/10 Excellent
Prasobchok
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prasobchok
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 23 mars 2024
It's wonderful to hear that you appreciated the staff and the environment of the place. A positive atmosphere and helpful staff can truly enhance the overall experience. Thank you for sharing!Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Pattarapong
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pattarapong
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 23 mars 2024
Absolutely! It sounds like you found a truly enjoyable spot. The combination of outdoor activities, delicious food, cleanliness, and serene surroundings surely made for a pleasant stay. Here's to more wonderful experiences like this in the future! See you again
10/10 Excellent
Puwadon
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Puwadon
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
David
15 janv. 2024
David
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Albert
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Albert
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 20 janv. 2024
Dear Khun Albert,hank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that the pool area and gym contributed to your relaxation. Our staff takes pride in providing excellent service, and it's heartening to know that their efforts made a positive impression on you. We're delighted you recommend the villas with a pool – we aim to create a memorable experience for our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future! Warms regards,
10/10 Excellent
jürg
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Runterfahren nach anstrengender Anreise.
jürg
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Kung(Thanaporn S.) Director of Rooms le 20 janv. 2024
Dear Khun jurgWe are delighted to hear you enjoyed the resort! We take pride in our natural setting and diverse family activities. While we provide a serene escape, we understand the limited external options. If you ever seek recommendations or assistance, our staff is here for you. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!
10/10 Excellent
RYUJI
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RYUJI
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 20 janv. 2024
Dear Khun RYUJIThank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you had a positive experience during your stay and that we could meet your expectations.If there's anything specific that stood out to you or if you have any suggestions on how we can further enhance your experience, please feel free to let us know. We want to ensure that each guest has a memorable stay with us.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another fantastic experience.Warms regards,
10/10 Excellent
Pia
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pia
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 20 janv. 2024
Dear Khun PiaWe're absolutely thrilled to receive your glowing 10/10 score. It's truly rewarding to know that we were able to meet and exceed your expectations.Your feedback is invaluable to us, and it serves as a great source of motivation for our team. We're delighted that our efforts to provide an exceptional experience did not go unnoticed.If there are specific highlights from your visit that you'd like to share or any suggestions for improvement, we're all ears. Our commitment to excellence is ongoing, and your input plays a crucial role in that journey.Looking forward to the pleasure of serving you again soon!
10/10 Excellent
James
28 déc. 2023
James
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kung (Thanaporn S.) Director of Rooms le 20 janv. 2024
Dear Khun JamesThank you so much for your fantastic 5/5 score! We're thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate you taking the time to share your feedback. If there's anything specific that stood out to you or any suggestions you'd like to share, we'd love to hear more.We look forward to serving you again in the future and maintaining the high standard that you've come to expect from us.Warms regards,
8/10 Bien
Tiina
Voyage en famille
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sleepy place
Tiina
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Paul
Voyage en famille
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Hoi Yan
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hoi Yan
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
NIna S
Voyage d’affaires
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NIna S
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Pia
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pia
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Greger
Voyage en groupe
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Greger
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
ALONGKORN
Voyage en famille
29 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALONGKORN
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage d’affaires
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Yoichiro
13 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yoichiro
Séjour de 2 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Erak
30 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quit and comfortable.
Erak
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Darren
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Darren
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Thanakrit
Voyage en couple
22 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thanakrit
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Phoorithat
9 oct. 2021
Phoorithat
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Nitis
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nitis
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Suntra le 4 mars 2020
Dear MM Nitis,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de suntra le 4 mars 2020
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Patchanok, Bangkok
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patchanok
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Suntra le 4 mars 2020
Dear Khun Patchanok,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Phratthaya, BKK
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phratthaya
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Suntra le 19 févr. 2020
Dear Khun Phratthaya,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Suntra le 19 févr. 2020
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Suntra le 19 févr. 2020
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
WL
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
WL
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Suntra le 30 janv. 2020
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Laiyoung
Voyage en groupe
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plenty to do, nice to chill
Laiyoung
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Suntra le 22 janv. 2020
Dear MM Laiyoung,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Suntra le 15 janv. 2020
Dear Value Guest,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Johan
Voyage en famille
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johan
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Suntra le 15 janv. 2020
Dear MM Johan,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team
10/10 Excellent
Marcia
Voyage en famille
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rejuvenation and relaxation!
Marcia
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Suntra le 15 janv. 2020
Dear MM Marcia,
We thank you very much for visiting Evason.
Your comments are very important. We will keep maintaining the outstanding performance and will not ignore the services or areas that still need the improvement. Please always keep comment on us.
Have a good day.
Best Regards,
On behalf of Evason Hua Hin Team