Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
olivier
Voyage d’affaires
29 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No better place to sleep in Poznan
olivier
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Daria, Recepcja NH Poznań le 30 sept. 2020
Dear Olivier,
Thank you very much for sharing such a great opinion about your stay at NH Poznań. We are glad you enjoyed the location of our hotel and our staff made your stay memorable. We try to improve our standards every day hence why this kind of opinion is very motivating. We are looking forward to seeing you again during your next trip to Poznań!
10/10 Excellent
Jean-Paul
Voyage en famille
20 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Jean-Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Daria le 2 sept. 2020
Dear Jean-Paul,
Thank you very much for your opinion, we really do appreciate our guests' feedback!
It was a pleasure to take care of you during your stay.
Please do come back, we hope to see you soon in NH Poznań.
Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Nicolas
21 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Front Desk / Szymon Kwiatek le 19 mai 2018
Wir sind glücklich mit Ihrer Meinung.
Beste Grüße
10/10 Excellent
Emile, France
20 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel excellent
Emile
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
gigi
5 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situé
gigi
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Françoise, Villebon
28 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel accueillant
Françoise
8/10 Bien
Bruno, Paris
29 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay
Bruno
Réponse de Anna Peukert le 16 avr. 2015
Dear Sir,
We would like to thank you for chooosing our hotel and your feedback.
It is extremely important for us to provide our guest with all things that are making their stay comfortable and convenient. We appreciate, that you pointed out, that there was not enough light to work. We suggest to ask next time our staff for additional lamp, what would make your work more enjoyable. Thank you for your sugesstion. Maybe we will consider increasing number of TV channels in the future. In our opinion the choice in mini-bar seems to sufficient. Besides if there is something missing we offer our guest option of 24h room service, so they can order whatever they need.
Looking forward to welcoming you soon again!
Kind regards,
Łukasz Pieniak
Sales and Marketing Coordinator
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you go to Poznan try this hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
YKR, France
3 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel confortable avec parking privé
YKR
8/10 Bien
Mariska
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariska
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Steven
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Magdalena
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Veldig fin hotel
Magdalena
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Kedeligt og koldt
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 31 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. Please accept our deepest apologies that you left our hotel feeling disappointed. Rest assured we have investigated your feedback concerning not working air conditioning. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future at NH Poznan.
8/10 Bien
Ryan
30 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Great stay but room could be cleaner
Ryan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Michael
22 oct. 2023
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Juho
Voyage d’affaires
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A rather good hotel
Juho
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Paul
Voyage d’affaires
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
worth a stay for sure. Friendly & convenient
Paul
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your opinion. We are happy to know that your stay was enjoyable. Please, accept our deepest apologies for the flush issue. It was already reported to the Maintenance Department, so we can provide an exceptional stay for our guests in the future. Please do not forget to announce any inconveniences to our Team, who is always ready to help. We cannot wait to see you again at NH Poznan.Warm regards,
8/10 Bien
Edward, West Kelowna
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 20 sept. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your opinion. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for appreciating the central location and helpful Staff which are one of our biggest advantages. We look forward welcoming you again in NH Poznan.Sincerely,
8/10 Bien
Grzegorz
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grzegorz
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 31 août 2023
Szanowny Panie Grzegorzu, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią dotyczącą pobytu w NH Poznań. Cieszymy się, że kontynuujemy spełnianie Państwa oczekiwań, zwłaszcza jeśli chodzi o nasze śniadania. Zawsze staramy się zapewnić ich różnorodność, aby nasi Goście mogli cieszyć się świeżością i smakiem oferowanych przez nas produktów. Pana uwagi dotyczące czystości pokoi zostały przekazane do Kierownika odpowiadającego za czystość w hotelu, który zadba, aby podobna sytuacja nie zdarzyła się w przyszłości.Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Pana dodatkowe życzenia, aby uczynić pobyt w NH Poznań jak najbardziej komfortowym i wygodnym. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Pana ponownie i będziemy mieli możliwość zapewnić Państwu jeszcze lepsze doświadczenie.Z wyrazami szacunku,
6/10 Satisfaisant
Gunver
Voyage en famille
30 juil. 2023
Gunver
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Federico Alberto
Voyage en famille
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eficiencia, amabilidad y comodidad.
Federico Alberto
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
koki
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
ひどい接客です。
koki
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Beata Barbara
10 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beata Barbara
Séjour de 12 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Beata
Voyage en famille
3 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beata
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 12 juin 2023
Dear Madam,We appreciate your feedback, therefore excuse us for the inconvenience caused by the ongoing renovation in the surrounding streets. As we understand that the dust can be bothersome, we would like to apologize for it and simultaneously assure you that the finalisation of works are planned for the upcoming weeks.We appreciate your understanding and patience during this time. We would like to invite you for a visit in NH Poznań during your next time in the city so you can see our renovated neighbourhood and to provide you with an even more comfortable and enjoyable stay.Kind regards,Agnieszka OćwiejaGeneral Manager
10/10 Excellent
Yuichiro
Voyage d’affaires
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuichiro
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja General Manager le 24 avr. 2023
Dear Mr Yuichiro, Thank you for giving your feedback on our Hotel. Guest-oriented staff of NH Poznań is always there to make your stay in our Hotel possibly most enjoyable. We are very sorry for the circumstances that you encountered during your visit in Poznań. Although we cannot influence finalizing construction of neighboring district, we can guarantee that in the next short period of time our central location is going to be the most beautiful and convenient in Poznań. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Simon
Voyage en groupe
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Roel
Voyage en groupe
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roel
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Agnieszka
Voyage en groupe
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect stay in Poznan
Agnieszka
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Tomasz, Peachtree City
Voyage d’affaires
31 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomasz
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Roberto C
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NH, mais uma boa exoeriencia.
Roberto C
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Ana
Voyage d’affaires
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Maciej
Voyage d’affaires
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Maciej
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Agustin
18 juin 2022
Agustin
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Kiss
Voyage en groupe
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kiss
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Riccardo
16 mai 2022
Riccardo
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 mai 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
vittorio
Voyage d’affaires
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vittorio
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Anna
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Lesko
31 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lesko
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
edoardo
Voyage d’affaires
16 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
edoardo
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Anatoliy
Voyage d’affaires
10 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anatoliy
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de NH Poznan Team le 12 nov. 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team
8/10 Bien
SIMON
Voyage d’affaires
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SIMON
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de NH Poznan Team le 12 nov. 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team