Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur NH Poznan

4 out of 5
NH Poznan
Ul. Swiety Marcin 67, Poznan, Greater Poland

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 136 avis sur 305." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 138 avis sur 305." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 18 avis sur 305." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 305." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 305." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Grazyna

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good hotel
well located hotel, very quiet recent furnitures Staff always ready to help there are also a fitness center and a sauna
Séjour de 4 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
great hotel, well located, near main station, main mall and the heart of the city It is very well furnished, and quiet, staff is very nice and helpfull, and big plus there are fitness and a sauna. We wanted to weight our lugages before taking a flight and unfortunately they did not have a scale
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

olivier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No better place to sleep in Poznan
My best hotel in Poznan. In the center of the town with many facilities around. The team is very efficient and nice. Despite COVID, the breakfast is perfect!
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Daria, Recepcja NH Poznań le 30 sept. 2020
Dear Olivier, Thank you very much for sharing such a great opinion about your stay at NH Poznań. We are glad you enjoyed the location of our hotel and our staff made your stay memorable. We try to improve our standards every day hence why this kind of opinion is very motivating. We are looking forward to seeing you again during your next trip to Poznań!

10/10 Excellent

Jean-Paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Personnel très sympathique, efficace et professionnel. Chambre triple spacieuse et confortable. Petit déjeuner de bonne qualité. Parking partenaire de l'hôtel à 300 mètres ( 40 PLN/jour). Accès au Spa gratuit sur réservation 1h à l'avance. Tout était parfait. Rapport qualité prix très favorable. Bonne situation à 10 mn de marche du rynek et de l' artère commerçante. Je recommande vivement cet hotel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Daria le 2 sept. 2020
Dear Jean-Paul, Thank you very much for your opinion, we really do appreciate our guests' feedback! It was a pleasure to take care of you during your stay. Please do come back, we hope to see you soon in NH Poznań. Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Très bon choix pour un séjour professionnel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien. Super bar tres accueillant
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Front Desk / Szymon Kwiatek le 19 mai 2018
Wir sind glücklich mit Ihrer Meinung. Beste Grüße

10/10 Excellent

Emile, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel excellent
Personnel très disponible, chambre propres et bien équipées, petit déjeuner superbe.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

gigi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situé
Chambre tres confortable avec de grands rangements

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Françoise, Villebon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel accueillant
en voyage de travail j'ai apprécie le confort qui favorise le repos.

8/10 Bien

Bruno, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay
Well done. Kind people in reception and services. Quiet and resting place. Mastress very nice, clim easy to adjust. But room too much dark. Not enough light to work comfortable. Too much restricted TV channels. Restricted choice in the mini-bar.
Réponse de Anna Peukert le 16 avr. 2015
Dear Sir, We would like to thank you for chooosing our hotel and your feedback. It is extremely important for us to provide our guest with all things that are making their stay comfortable and convenient. We appreciate, that you pointed out, that there was not enough light to work. We suggest to ask next time our staff for additional lamp, what would make your work more enjoyable. Thank you for your sugesstion. Maybe we will consider increasing number of TV channels in the future. In our opinion the choice in mini-bar seems to sufficient. Besides if there is something missing we offer our guest option of 24h room service, so they can order whatever they need. Looking forward to welcoming you soon again! Kind regards, Łukasz Pieniak Sales and Marketing Coordinator

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If you go to Poznan try this hotel
Stayed for 4 nights: the people at the reception are very kind, helpful & always available in case of need. The food at restaurant is just great & there is an incredible variety of food for the breakfast.

8/10 Bien

YKR, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel confortable avec parking privé
Globalement rien à redire concernant cet hôtel. L'accueil est rapide et efficace et les chambres luxueuses et confortables. 1 bémol cependant : Nos chambres étaient disposées tout au fond du bâtiment donnant sur la cour intérieure, gage de calme, mais malheureusement disposées au dessus des groupes clim de l'établissement. Attention à l'accès au parking par un porche et corridor pas très large et donc difficile si vous venez avec une voiture large !

8/10 Bien

Mariska

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Op loopafstand van het treinstation. Vriendelijk ontvangst. Schone en nette kamers.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Steven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Magdalena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Veldig fin hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Kedeligt og koldt
Kedeligt sted. Dårlig dyne og pude. Og seng. A/C virkede ikke, der var koldt. Mere som 2 og ikke som 4 stjerner.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 31 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. Please accept our deepest apologies that you left our hotel feeling disappointed. Rest assured we have investigated your feedback concerning not working air conditioning. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future at NH Poznan.

8/10 Bien

Ryan

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Great stay but room could be cleaner
The staff were great but the room was not sufficiently clean and there was a poor smell which likely came from the bathroom sewage. The bathtub was also quite dirty. Overall the location was great and I would probably stay again but would appreciate a cleaner room
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Juho

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A rather good hotel
It's a rather good hotel that needs some maintenance. The shower in my room was broken, but otherwise nothing major to complain.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
worth a stay for sure. Friendly & convenient
Fun stay at the NH Poznan city centre hotel. Room 202 was spacious and comfortable and I'd stay again for sure. The service and general ambiance of the hotel was friendly & relaxing. Note to hotel however the toilet in my room continued to flush for a considerable amount of time once flushed so somethings not quite right with the mechanism and there was a faint smell emanating from the bathroom that reminded me of something like garlic - do the drains need looking at?
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 6 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your opinion. We are happy to know that your stay was enjoyable. Please, accept our deepest apologies for the flush issue. It was already reported to the Maintenance Department, so we can provide an exceptional stay for our guests in the future. Please do not forget to announce any inconveniences to our Team, who is always ready to help. We cannot wait to see you again at NH Poznan.Warm regards,

8/10 Bien

Edward, West Kelowna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location. Fine premium hotel though we found the rooms on the small size. Wonderful staff.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 20 sept. 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your opinion. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for appreciating the central location and helpful Staff which are one of our biggest advantages. We look forward welcoming you again in NH Poznan.Sincerely,

8/10 Bien

Grzegorz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bardzo lubię hotel NH za śniadania i tym razem się również nie zawiodłem. Duży plus za sezonowe owoce - były borówki, czerwone porzeczki i truskawki a nie tylko standardowe jablka i banany jak to bywa w innych hotelach. W pokojach zlokalizowanych przy klatce schodowej niestety jest głośno ze względu na to że hałas się roznosi z wszystkich pięter z dodatkowym echem. W łazience pozostałości włosów na podlodze. Poza tym czysto. Kapcie w pokoju na dodatkowe życzenie.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 31 août 2023
Szanowny Panie Grzegorzu, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią dotyczącą pobytu w NH Poznań. Cieszymy się, że kontynuujemy spełnianie Państwa oczekiwań, zwłaszcza jeśli chodzi o nasze śniadania. Zawsze staramy się zapewnić ich różnorodność, aby nasi Goście mogli cieszyć się świeżością i smakiem oferowanych przez nas produktów. Pana uwagi dotyczące czystości pokoi zostały przekazane do Kierownika odpowiadającego za czystość w hotelu, który zadba, aby podobna sytuacja nie zdarzyła się w przyszłości.Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Pana dodatkowe życzenia, aby uczynić pobyt w NH Poznań jak najbardziej komfortowym i wygodnym. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Pana ponownie i będziemy mieli możliwość zapewnić Państwu jeszcze lepsze doświadczenie.Z wyrazami szacunku,

6/10 Satisfaisant

Gunver

Voyage en famille
Lidt slidt og uinteressant hotel. Gåafstand til den gamle by, og til stoppesteder. Vi oplevede personalet som totalt uengagerede. F.eks. bad vi intet mindre end fire gange om, at der blev skiftet pære i lampen på gangen. Lampen virkede ikke, og vi måtte lyse på døren m tlf., for at se låsen. Der kom aldrig lys (i fire dage), og ingen fulgte op.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Federico Alberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eficiencia, amabilidad y comodidad.
Un excelente servicio, llegamos muy tarde pues el vuelo se retrasó, hablé para informar, cuando llegamos nos tenían la habitación lista para los 3, al día siguiente el desayuno muy sabroso y la camioneta no tuvimos que moverla de frente a la entrada, entonces sin ningún problema, salimos antes de las 11 de la mañana para Cracovia.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

koki

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
ひどい接客です。
落ち着いた部屋の内装など昔からNHホテルを好きでしたが、ここ数年行くたびにガッカリさせられます。 受付の接客がヒドイ。 パスポートを渡しているのに、生年月日、パスポートナンバー、emailアドレスなどを書けと言う。 生年月日とパスポートナンバーは今渡したパスポートに書いてあるだろ。 emailアドレスは予約後そちらから何度も送って来たぞ。 そういう事が一元管理出来ない方が偉そうにここに記入しろなんて言うんじゃない。 挙句の果てに、同様のことを言ったら受付の女性はブチ切れてカードのレシートを乱暴に引きちぎった。 本当に接客が悪くてもう泊まるのを止めようかと思います。
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Beata Barbara

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 12 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Beata

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The streets around the hotel is completely under renovation and there’s so much dust. After you come back from outside your clothes and shoes are dirty and you need to be careful stepping into the room.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja, General Manager le 12 juin 2023
Dear Madam,We appreciate your feedback, therefore excuse us for the inconvenience caused by the ongoing renovation in the surrounding streets. As we understand that the dust can be bothersome, we would like to apologize for it and simultaneously assure you that the finalisation of works are planned for the upcoming weeks.We appreciate your understanding and patience during this time. We would like to invite you for a visit in NH Poznań during your next time in the city so you can see our renovated neighbourhood and to provide you with an even more comfortable and enjoyable stay.Kind regards,Agnieszka OćwiejaGeneral Manager

10/10 Excellent

Yuichiro

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
必要なものが揃っていて、スタッフも親切。何か特別な設備やサービスを求めるのでなければ、特に不足等は思い当たらない。強いて言えば周辺地区が大規模な工事中で歩道がせまかったりぬかるみだらけだったりするのが難点ながら、それはホテルのせいではないし、近隣のホテルはどこも同じ状況。
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Agnieszka Oćwieja General Manager le 24 avr. 2023
Dear Mr Yuichiro, Thank you for giving your feedback on our Hotel. Guest-oriented staff of NH Poznań is always there to make your stay in our Hotel possibly most enjoyable. We are very sorry for the circumstances that you encountered during your visit in Poznań. Although we cannot influence finalizing construction of neighboring district, we can guarantee that in the next short period of time our central location is going to be the most beautiful and convenient in Poznań. Kind regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing
First room, fridge didn't work. Was given another room, heating didn't work. Third room, everything worked but noisy, could hear next door neighbour talking. Could also hear people walking upstairs. Not recommended for light sleepers.
Séjour de 10 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Simon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Roel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ligging is ideaal, je bent zo in de stad. Hotel is erg netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en schoon en een prima bed.
Séjour de 3 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Agnieszka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect stay in Poznan
Nice and clean hotel in good location. The beds are very comfortable, and the breakfast was varied. Highly recommend this hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Tomasz, Peachtree City

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is conveniently located in the city centre. It is very clean. Restaurant and bar offer a variety of meals and drinks. The neighbourhood area is currently under construction and is messy.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Roberto C

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NH, mais uma boa exoeriencia.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Ana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super helpful staff. Near several restaurants.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Maciej

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Agustin

Séjour de 4 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Kiss

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Riccardo

Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Séjour de 2 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

vittorio

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ottimo hotel in location perfetta
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

Lesko

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 Excellent

edoardo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personale molto gentile Ambiente gradevole Colazione abbondante
Séjour de 6 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

Anatoliy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de NH Poznan Team le 12 nov. 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team

8/10 Bien

SIMON

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de NH Poznan Team le 12 nov. 2021
Dear Guest, thank you so much for your excellent rating and thank you for your stay at the NH Poznan. We appreciate you very kind feedback about your experiences. We hope we will get the opportunity welcoming you back some day. Greetings NH Poznan Team