Extérieur

Avis sur Motel 6 Portland, OR - Tigard West

2 out of 5
Motel 6 Portland, OR - Tigard West
17959 SW McEwan Rd, Tigard, OR

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 348 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 326 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 157 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 77 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 93 avis sur 1001." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Keli, Portland

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Your basic no-frills motel 6. I stayed for two weeks and housekeeping only came once. There’s no coffee pot in the room.
Séjour de 12 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Crystal

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Property is clean, friendly staff, building is somewhat outdated, only like 10 channels and some road noise but not bad and the room served its purpose.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Ronald

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst hotel I ever stayed in, bed/bedding was sub standard uncomfortable, room was bleak old, homeless people right outside my window babbling on all night, miserable place
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Ronald,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Nidya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Nidya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Nidya,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Brandon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff members were awesome
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Lizelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The stay was pleasant
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Lonnie

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Lonnie

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Supriya Vikas

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very clean and well maintained. The location also was good.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Brandon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They got a great staff here
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Barry le 1 mai 2024
Thank you you are a great guest !!!

8/10 Bien

Alfred, Schertz

Comfortable beds
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Alfred,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Bez

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Bez,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Bez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s a great location and they front counter clerk was very polite and quick to check in.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Bez,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 Excellent

Shane

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Bez

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Robert

Voyage en famille
In the past the front desk people were very friendly and helpful, the grounds were very well kept and prices were good. Lately there is dog poop all over the property (guess we are the only ones who pick up after our small dogs) most of the dog poop left are from big dogs!! Front desk people aren’t friendly, prices are very high and no amenities!!’
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Robert, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Sefiona

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Sefiona,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Gabe

Voyage d’affaires
Place is safe. Just a lot of sings to lock qnd dead blot your doors but nothing like red flag like
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Gabe,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Nora

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and staff very nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Denzel

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Denzel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Bien

Rhonda, Rockaway Beach

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very clean. Bathtub was sparkling. Good job!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Rhonda, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 Excellent

Gwen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a fabulous time with my guest. The stuff was very friendly and helpful. Parking was easy the location was easy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Gwen,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Oscar

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Alfred, Schertz

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Susan

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s pet friendly.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Susan

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s pet friendly.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Satisfaisant

Seokwon, Bellevue

Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Gavin

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff assigned me to a room at the very end of the hallway, next to building exit. All night long, 2am 3am 4am pleople exit thru this door, and it slams shut. Front desk doesn’t care when I mention the noise this door makes. They know about the noise this door makes because other hotel guests also complain. Anyways, anyways, the area around this hotel seems ok and safe. Hotel needs to replace the towels, they look really low quality and old
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Gavin, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon. Safe Travels!Maz K.#Team6

8/10 Bien

CJ

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Felt the property had improved since my last stay, was unable to acess the wifi. Front desk staff, solo person at about 740 pm was not engaging in any way. If the property had better wifi I would probably ratenit higher, I stay for work.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi CJ, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Krysta Le, Mission Viejo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
From managing staff to housekeeping are extremely awesome. Tentative and genuinely caring
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Krysta Le,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

8/10 Bien

William

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No frills
Good place to sleep and that's about it.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Wiliam,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Carrie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very quiet and safe establishment. Expedia gave me a good price too.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Carrie,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Carrie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, good rate for the night.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Carrie,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 Bien

Heather, Puyallup

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The ladies in the office weren’t friendly but our room was clean and was pleasantly suprised there was hard floors not carpet.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi HeatherThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

2/10 Horrible

Chris

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Place was disgusting, bed covered in dog hair and room infested with ants. Spend a few more bucks and go somewhere else.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Tiara

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Tiara,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Eileen

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was just what i needed a place to sleep felt safe & the surroundings were safe as well, wirh lots of options to dine.Will definitely book again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Horrible

Maxwell

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi Maxwell,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Bien

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inexpensive, had microwave and fridge. Expedia customers apparently get the partially below ground rooms but we just wanted to sleep anyway. A bit noisy early evening but not fault of hotel, just rude guests. Water pressure and hot water is good, heater worked good and easy to adjust. Mattresses OK. A bit used with obvious depressions of previous customers.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Nancy, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 févr. 2024
Hi John,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 Bien

Isela, Federal Way

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍👍👍
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Isela, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Luis

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Bree

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Kimberly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The noise from other guest at times is somewhat annoying as it comes late night and early morning . Tina and her staff deserve 10 stars as they maintain the rooms well and are always there when you need them
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Thomas, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 Bien

Patricia

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
The lady with the face tattoo should get a raise
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Patricia, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Lavonna E

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed with family after a cheer comp so we didn't have to travel back to Washington at night in a winter storm. Carmen was amazing Tina the head house keeper and Paola was amazing. Paola was still working when we checked in at 6:30 trying to make sure the hallways were clean.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 janv. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Excellent

Jesus

Les points forts : Équipements
Séjour de 2 nuits en janvier 2024