Avis sur Homewood Suites by Hilton Hillsboro/Beaverton
Homewood Suites by Hilton Hillsboro/Beaverton
15525 Nw Gateway Ct, Beaverton, OR
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Thanks for the review. We would love to know what additional breakfast items you were looking for. We always have hot eggs, meat and potatoes. Additionally waffles with all the toppings, yogurt, vegetables, fruit, oatmeal, pastries, juices, rice and more!
6/10 Satisfaisant
Byron
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Byron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 30 avr. 2024
It's no surprises! Our parking fees are noted with our Expedia partner.
6/10 Satisfaisant
Keith
5 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Keith
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
melissa
Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience
melissa
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 19 janv. 2024
Thanks! It was wonderful to have you stay with us!
10/10 Excellent
Jacquee
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Jacquee
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 19 janv. 2024
So great you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Floyd
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Floyd
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 19 sept. 2023
Oh no! We apologize for the inconsistencies you experienced. I can assure you they are not usually something we hear. Be assured we are addressing and thank you for letting us know. We hope you give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Aaron
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Aaron
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 sept. 2023
Our 1-bedroom suites with full size refrigerators and personal cooking options are ideal for relaxing and late night snacks! We hope you travels bring you our way again.
10/10 Excellent
Elizabeth
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 sept. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Mitchell
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitchell
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 sept. 2023
Our 1-bedroom suites are ideal for any type of travel. We can't wait for your return!
10/10 Excellent
chris
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chris
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 sept. 2023
Thank for the review! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Courtney
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suite room - nice and homey
Courtney
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chuck le 1 sept. 2023
Hello Courtney - Thank you so much for leaving us a review! We value your feedback. We will get that HVAC system looked at. We appreciate your business, and we will see you again soon.
10/10 Excellent
Lanette
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lanette
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chuck le 28 août 2023
Dear Lanette,Thank you for leaving us a review regarding your most recent stay with us. We appreciate your business and value your feedback. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en famille
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Chuck le 26 août 2023
Hello Aaron,Thank you for leaving us a review. We appreciate your business and value your feedback. We do have a pretty amazing group of people that work here! We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Nosa, Sammamish
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nosa
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Chuck le 24 août 2023
Thank you for leaving us a review on your most recent stay. We value your feedback and appreciate your business. On behalf of the whole team, please accept our apologies for the noise issues you mentioned. Our front desk is staffed 24 hours a day to serve our guests. Alerting the desk of issues at the time you are experiencing them, allows the team to provide extraordinary customer service and find a solution asap. We hope you will give us a try again someday.
8/10 Bien
Karina
17 août 2023
Karina
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Chuck le 9 sept. 2023
Thank you for taking the time to fill out a survey on your recent stay with us! We appreciate your business and value all of our guest's feedback as it helps us to deliver the best guest experience. We look forward to welcoming you back soon!
4/10 Médiocre
Zhihong
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Zhihong
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de General Manager le 14 août 2023
Sounds like the AC unit in the room you were in was not working properly. We are so sorry. I hope you let us know? If there is ever anything not right in your room when staying with us we want to know so we can make it right.
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 14 août 2023
It was great to have you stay with us! Come back again soon!
2/10 Horrible
Edward John
1 août 2023
Edward John
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Chuck le 24 août 2023
Thank you for leaving us a review. We appreciate your business and feedback is valuable to us. Please accept our apologies for not meeting your expectations. When guests share what they liked and what they didn’t like about their stay, it gives us the ability to deliver extraordinary customer service to all. We hope you will give us a try again someday.
10/10 Excellent
DLP
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, Comfortable and Friendly Front Desk
DLP
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 31 juil. 2023
Thank you for staying with us. I've confirmed this stie has the appropriate pet fees are noted. 1-4 nights is 75 and 5 or more nights is 125.
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Laura
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 27 juil. 2023
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Kenneth
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent place
Kenneth
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 26 juil. 2023
Thanks for staying!
10/10 Excellent
Jennifer
17 juil. 2023
Jennifer
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 19 juil. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Robin
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 17 juil. 2023
Thank you for your review. We DID have a hall water leak that was repaired the day you arrived. The fans were to continue drying the carpet that is not thread bear, it's the design. Darn, it's hard to hear a HVAC unit stopped working. When this happens on a weekend we can move you to another room or we can bring a portable. I assure repairs are always conducted as needed. I apologize for your poor experience with us. We hope you give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Cindi
10 juil. 2023
Cindi
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 31 juil. 2023
Thank you for the review!
10/10 Excellent
ANDREW
10 juil. 2023
ANDREW
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 11 juil. 2023
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
Chongbo, JBLM
5 juil. 2023
Chongbo
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 26 juil. 2023
Thanks for the review!
8/10 Bien
Robert
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 3 juil. 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Victor
24 juin 2023
Victor
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 27 juin 2023
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
HUGH
Voyage en groupe
20 juin 2023
HUGH
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 21 juin 2023
Thank you for staying! Hope to see you again soon!
8/10 Bien
Edward
18 juin 2023
Edward
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 21 juin 2023
Thank you for staying!
6/10 Satisfaisant
Pamela
13 juin 2023
Pamela
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 15 juin 2023
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Troy W.
Voyage en couple
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Troy W.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Chuck le 9 sept. 2023
Thank you for leaving us a review. We appreciate your business and look forward to your return.
10/10 Excellent
Tarah
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarah
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 30 mai 2023
Thanks for staying with us!
10/10 Excellent
Kateri
28 mai 2023
Kateri
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 30 mai 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Rodrigo, La Grande
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 1 mai 2023
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
SEAN
6 avr. 2023
SEAN
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 1 mai 2023
Thank for staying with us! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Biridiana
Voyage en groupe
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Biridiana
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de General Manager le 5 avr. 2023
That is so great to hear! Thanks again for staying and we hope top see you again soon!
10/10 Excellent
Paris
Voyage en famille, Voyage en groupe
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paris
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Chuck le 9 sept. 2023
Thank you for staying with us. See you again soon!
2/10 Horrible
Donlaporn
Voyage en famille
28 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Donlaporn
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Paula Urban le 28 déc. 2022
Dear Donlaporn:Thank you for taking the time to share your recent experience at Homewood Suites. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as our goal is to ensure every guest feels at home while staying with us. We hope you will consider staying at Homewood Suites in the future.Sincerely,Paula UrbanFront Office Manager
10/10 Excellent
Patricia
26 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Paula Urban le 28 nov. 2022
Dear Patricia:Thank you for your recent stay at our hotel! I hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!Sincerely,Paula UrbanFront Office Manager
10/10 Excellent
Delores
Voyage en famille
9 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delores
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de General Manager le 12 nov. 2022
Thanks for staying with us and your review. Thank you also for your suggstions!
2/10 Horrible
Lucian
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Lucian
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 13 oct. 2022
The Hilton Clean Stay program for Homewood suites is service after the 4th day. However, if you would like your room serviced more often or a specific time we are happy to accommodate, just let us know! We are sorry to hear you do not plan on returning but we hope you decide to give us another chance in the future.
10/10 Excellent
Cijo
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cijo
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Tonnya le 4 oct. 2022
Dear past Guest, we would like to extend our thank you for a perfect score. Your input is so important to the success here at Homewood Suites. We look forward to having you back anytime.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de General Manger le 3 oct. 2022
Thanks for staying with us. We are so happy to hear about your experience with us!
10/10 Excellent
Dale W.
Voyage en famille
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale W.
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manger le 29 sept. 2022
We are so happy you enjoyed your stay with us! we hope tp see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de General Manger le 29 sept. 2022
Beautiful! In the business park we are located in.
10/10 Excellent
Naoki
Voyage d’affaires
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naoki
Séjour de 10 nuits en août 2022
Réponse de General Manger le 29 sept. 2022
Thanks for the review! Come back soon!
10/10 Excellent
Holly
Voyage en famille, Voyage d’affaires
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de General Manger le 23 août 2022
So great to hear you enjoyed your stay with us! We appreciate you sharing your experience. Hope you have you back with us again soon!
6/10 Satisfaisant
Vinita
Voyage en famille
9 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinita
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de General Manger le 9 août 2022
Oh no! We are very sorry about that! We work hard to ensure all of our rooms are guest ready and we are very sorry to hear that was not your experience. We will do better next time!
2/10 Horrible
Mehmed
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Mehmed
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manger le 29 juil. 2022
We are very sorry the rooms was not ready by 4pm. We will try harder to prepare them more timely. For breakfast we do follow our brand standards. Weekdays it starts at 6am and weekends at 7am .