Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
24 oct. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
10/10 Excellent
Todd, Cooya Beach
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Paul_GM le 1 avr. 2024
Thanks for the great feedback Todd and we are so glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again soon.Best Wishes,Paul - General Manager
8/10 Bien
Stella
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay
Stella
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Paul_GM le 17 janv. 2024
Dear Stella,Thank you for sharing your comments and we are glad that your stay with us was comfortable and you enjoyed your stay overall.We look forward to welcoming you again one day in the future.Best Wishes,Paul - General Manager
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de PortSea le 9 janv. 2024
Thank you for your review and feedback regarding your stay at the Mantra PortSea. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we look forward to seeing you again soon :)Sincerely,The PortSea Team
8/10 Bien
Caitlin
7 janv. 2024
Caitlin
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Paul_GM le 29 janv. 2024
Hi Caitlin,Thank you for sharing your 4 star rating of us. We appreciate you taking a moment to share your feedback.Best Wishes,Paul - General Manager
10/10 Excellent
Daisy
Voyage en groupe
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Paul_GM le 8 déc. 2023
Dear Daisy,Thanks for sharing your 5 out of 5 rating regarding your recent stay at Mantra Portsea. We were delighted to read your feedback and glad you had such a great stay with us.We hope to see you again one day.Best Wishes,Paul - General Manager
8/10 Bien
Denise
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Denise
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Paul_GM le 17 nov. 2023
Thanks so much Denise for your 4 out of 5 rating.We really appreciate it and hope to see you again one day.Best Wishes,Paul - General Manager
8/10 Bien
Taicea
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Taicea
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Paul_GM le 6 nov. 2023
Thanks Taicea for sharing your view and we are sorry that it didn't quite hit the mark for you.We are committed to the continual upkeep of the property and always working to make enhancements throughout the year. We think the property is looking quite good for it's age.Thanks again for your feedback and hope to see you again soon.Kind Regards,Paul - General Manager
8/10 Bien
John
Voyage en couple
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Paul_GM le 18 oct. 2023
Thanks John for the 4 out of 5 rating. We really appreciate it and glad you found our Continental Breakfast to your liking.We hope to see you again soon.Best Wishes,Paul - General Manager
8/10 Bien
Joanne
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location Great Pool / pool Bar
Joanne
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Paul_GM le 18 oct. 2023
Thanks Joanne for your feedback and glad that you enjoyed your stay overall while in Port Douglas.We hope to see you again soon.Best Wishes,Paul - General Manager
8/10 Bien
Tegan
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Tegan
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Paul_GM le 18 oct. 2023
Dear Tegan,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Mantra Portsea Port Douglas.Please accept my sincere and heartfelt apologies for any inconvenience caused during your stay.We have noted your comments and shall review your feedback so that we may be able to better serve our valued guests.Your feedback is greatly appreciated as it is only through such feedback that we can address any concerns or feedback that may have otherwise been overlooked.We look forward to welcoming you back in the future where I am sure your experience will be greatly improved.Kind Regards,Paul - General Manager
8/10 Bien
Cameron Ross
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron Ross
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Paul_GM le 6 nov. 2023
Thanks Cameron for your 4 out of 5 rating and glad to read you enjoyed our pool.We hope to see you again one day.Regards,Paul - General Manager
8/10 Bien
Ian
20 août 2023
Ian
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Paul_GM le 18 oct. 2023
Dear Ian,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Mantra Portsea Port Douglas.Please appreciate you taking a moment of your time to share your experience and we are glad that overall your stay was a positive one.We have noted your comments and shall review your feedback so that we may be able to better serve our valued guests.Your feedback is greatly appreciated as it is only through such feedback that we can address any concerns or feedback that may have otherwise been overlooked.We look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,Paul - General Manager
6/10 Satisfaisant
Arnold
16 août 2023
Arnold
Séjour de 2 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Robyn, Cowra
10 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robyn
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Tania
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tania
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Alecia
Voyage en couple
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alecia
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Rob
Voyage en couple
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rob
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Anna
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Kate
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kate
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Simone
Voyage en couple
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simone
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Adam
17 juil. 2023
Adam
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Alan James
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan James
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
rick
Voyage en couple
15 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
rick
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
TORU
15 juil. 2023
TORU
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Annette
Voyage en groupe
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Caitlin Rose
8 juil. 2023
Caitlin Rose
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Carol
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Bob
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bob
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Marcia Carlos
Voyage en groupe
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcia Carlos
Séjour de 4 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Chris
22 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Chris
Séjour de 4 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Robert
17 mai 2023
Robert
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 5 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Svetlana
27 avr. 2023
Svetlana
Séjour de 3 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Edwin
Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Edwin
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Mantra Portsea team le 10 avr. 2023
Thank you for your survey and lovely feedback regarding the team and our facilities. We really appreciate hearing you have enjoyed your stay with us. We review all feedback to be able to continue to improve our product and service so thank you for taking the time.We hope to welcome you back in the future
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michael
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de KarisaW le 16 mars 2023
Hi Michael,Thanks for the feedback following your stay at the Mantra PortSea.We are pleased to read that you found our team to be friendly and helpful.As we are not a full service resort, we don't offer daily housekeeping. Stays of eight nights or more receive a mid-stay clean and additional cleaning can be requested at a cost.We hope to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Yasmin
Voyage en couple
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasmin
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de KarisaW le 16 mars 2023
Hi Yasmin,Thank you for the lovely review of your stay with us here at the PortSea.We are so pleased you had a great time and look forward to welcoming you again.Be sure to let us know you are a return guest when you book so we can organise something special for you.
8/10 Bien
Stephen John
Voyage en couple
9 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Stephen John
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Mantra PortSea le 3 mars 2023
Thank you for your survey and lovely feedback regarding the team and our facilities.We really appreciate hearing you have enjoyed your stay with us. We review all feedback to be able to continue to improve our product and service so thank you for taking the time.We hope to welcome you back in the futureSincerely,Mantra PortSea
10/10 Excellent
LAKSHMI
Voyage en groupe
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LAKSHMI
Réponse de Mantra PortSea le 3 mars 2023
Thank you for your review and feedback regarding your stay at the Mantra PortSea. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon.Sincerely,Mantra PortSea
4/10 Médiocre
Amber
4 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
8/10 Bien
David
30 déc. 2022
David
10/10 Excellent
Vojislav
Voyage en couple
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vojislav
6/10 Satisfaisant
Debra Jane
8 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Debra Jane
10/10 Excellent
daniel
Voyage en couple
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
4/10 Médiocre
Michelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
15 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
Rakesh
Voyage en famille
8 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rakesh
8/10 Bien
Laura
Voyage en groupe
7 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
10/10 Excellent
Elen
5 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elen
4/10 Médiocre
Masaomi
Voyage en famille
2 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Masaomi
Réponse de KarisaW le 6 nov. 2022
Dear Masaomi,Thank you for taking the time to review the Mantra PortSea.We are sorry you faced some housekeeping issues - we do have additional training now in place to make sure new staff are prepared to meet Mantra standards for each clean, so hopefully this will see a marked improvement in cleaning standards. We hope that should you choose to stay with us again, you would have a pleasurable visit.Kind regards,Karisa Karisa WhelanFront Office SupervisorMantra PortSea