Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Erin le 20 mai 2024
Nicolas, Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the condition of the sofa bed in your room. This is not the standard of cleanliness we strive to maintain. Your feedback is essential, and we will address this issue with our housekeeping team immediately to ensure it does not happen again.We hope you will give us another opportunity to provide you with a stay that meets your expectations.Best regards,Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Normand
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Normand
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Erin le 8 mai 2024
Normand, Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you enjoyed our excellent breakfast and our quality pool. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience. If there's anything else we can do to enhance your next stay, please let us know. Safe travels! Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Benoit
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoit
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Erin le 8 mai 2024
Benoit, Thank you so much for taking the time to leave us a 5/5-star review! Your positive feedback means the world to us. We're thrilled to know that your experience with us met or exceeded your expectations. If there's anything specific that stood out during your stay or any way we can enhance your future visits, please feel free to share. We look forward to welcoming you back for another excellent stay!Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Geneviève
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneviève
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Erin le 26 mars 2024
Genevieve, hank you so much for taking the time to leave us a 5/5-star review! Your positive feedback means the world to us. We're thrilled to know that your experience with us met or exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back for another excellent stay!Safe Travels,Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Marie
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Erin le 4 mars 2024
Marie, Thank you so much for taking the time to rate us with a perfect score! We appreciate your positive feedback and are delighted that you had a great experience during your stay. We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future!Safe Travels,Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Yves
Voyage en couple
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yves
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin le 2 févr. 2024
Yves, Thank you sincerely for taking the time to leave your review. We're delighted to read that you found our facilities clean and our staff courteous. Guest satisfaction is our top priority, and we're thrilled that your experience was positive. Your feedback is highly appreciated and will be shared with our team.We look forward to welcoming you again on your next visit.Safe Travels, Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Mathieu
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin le 31 janv. 2024
Mathieu, Thank you for taking the time to leave a rating. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Safe Travels,Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Renaud
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renaud
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin le 9 janv. 2024
Renaud,Thank you for choosing to stay with us. This property was originally a Howard Johnson's that was converted to hotel years ago. All of the prior outside entrances have been updated to interior access only, but it the original section of the building does still retain the look of a motel. I'm delighted you enjoyed your stay with us.Safe Travels,Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
François
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
François
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Erin le 15 janv. 2024
Francois, Thank you for choosing to stay with us. I'm delighted that you enjoyed your stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Safe Travels, Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Kathy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Erin le 28 déc. 2023
Kathy Thank you for the feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us and enjoyed our full hot breakfast.Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Rachel
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Erin le 28 déc. 2023
Rachel, Thank you for the feedback. I'm glad you enjoyed your stay with us.Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Erin le 6 nov. 2023
Eric, Thank you for choosing to stay with us. I'm glad you enjoyed your stay with us and the amenities we offer.Safe Travels,Erin Frey, General Manager
10/10 Excellent
Constant
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Constant
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Erin le 30 oct. 2023
Constant, Thank you for the rating. I'm delighted to see you enjoyed your stay with us.Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Christine
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Erin le 16 oct. 2023
Christine, Thank you for the rating.Safe Travels,Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Myriam
15 oct. 2023
Myriam
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Erin le 16 oct. 2023
Myriam,Thank you for the rating.Safe Travels,Erin Frey, General Manager
6/10 Satisfaisant
ANTHONY
Voyage en groupe
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
ANTHONY
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Erin le 5 oct. 2023
Anthony, I apologize for the issues with your room and will be addressing this with the housekeeper who cleaned your room.Erin Frey, General Manager
8/10 Bien
Jo-Anne
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jo-Anne
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Bob le 22 août 2023
Good morning Jo-Anne, Thanks for your 4 star review of the hotel and its staff. I am glad you found choices for breakfast and enjoyed the 99 restaurant attached to the hotel.Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
Katia
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 19 août 2023
Thank you Katla for your 5 star review of the hotel and staffTravel safelyBob Smith owner
8/10 Bien
Samira
Voyage en famille
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samira
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 19 août 2023
Samira I am glad you found the hotel clean and convenient as well as close to shopping venues.Travel safeBob Smith owner
10/10 Excellent
frederic
16 août 2023
Les points forts : Propreté
frederic
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 17 août 2023
Thank you Frederic for your 5 star rating of the hotel and staffTravel safelyBob Smith owner
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 16 août 2023
Thank you for your excellent survey of the hotel and staff. We base our towel inventory on the average towels used by guests as we always have staff on to deliver any needed towels or items at any time of day. Thanks for your comments travel safelyBob Smith owner
10/10 Excellent
Karine
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karine
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 10 août 2023
Thanks Karine for your 5 star rating of the hotel and staffTravel safelyBob Smith owner
8/10 Bien
nathalie
7 août 2023
nathalie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 8 août 2023
Thank you Nathalie for your review of the hotel and staff. I am glad you enjoyed your stay.Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
REMY YONKE
Voyage en famille
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
REMY YONKE
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Bob le 3 août 2023
Thank you Remy for your 5 star review and suggestion of natural fruit juices.Travel safelyBob Smith owner
8/10 Bien
Line
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Line
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 2 août 2023
Thank you for your 4 star rating of the hotel and the work of the staff.Travel safelyBob Smith owner
6/10 Satisfaisant
Caroline
27 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Caroline
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Juliek le 29 juil. 2023
Caroline - thank you for your rating of our hotel. Please let us know if there is anything you like your disliked during your stay. Thank you. Safe travels.
10/10 Excellent
Aurélie
24 juil. 2023
Aurélie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 13 août 2023
Thank you Aurelie for your 5 star review of the hotel and staffTravel safeBob Smith owner
6/10 Satisfaisant
Frédérick
22 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Frédérick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 24 juil. 2023
Good morning Frederick,Thank you for your review of the hotel and its staff. I will check which room you were assigned but my sense is you were located in our North wing which is attached to the large enclosed pool. I am sorry if the humidity was an issue for you.Travel safelyBob Smith owner
8/10 Bien
Pascal
Voyage en famille
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pascal
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 23 juil. 2023
Thanks Pascal for your 4 star rating of the hotel and its staffSafe travelBob Smith owner
6/10 Satisfaisant
CHRISTIAN
16 juil. 2023
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 6 août 2023
Thanks for the survey of the hotel and of the work the staff does. We will strive to improve our performance. Thanks for the inputSafe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
François
16 juil. 2023
François
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 6 août 2023
Thank you for your 5 star rating of the hotel and of its staff.Travel safeBob Smith owner
10/10 Excellent
Marguerite
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marguerite
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bob le 15 juil. 2023
Thank you Marguerite I am glad you and your pet enjoyed the Suite.Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
hassan
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hassan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Bob le 4 juil. 2023
Thank you Hassan for your reviewSafe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
Pierre
27 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Bob le 27 juin 2023
Pierre, Thank you for your 5 star review of the Hotel and its staff. We will work on the cleaning.Travel safeBob Smith owner
10/10 Excellent
jenny
26 juin 2023
jenny
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Bob le 27 juin 2023
Thank you Jenny for your 10 star review of the hotel and staffTravel safelyBob Smith owner
2/10 Horrible
Maya
4 mai 2023
Maya
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Bob le 25 mai 2023
Good morning Maya,Thanks for taking the time to review my hotel and its staff. I am sorry you were totally dissatisfied with us. I hope you took the time to explain why you feel the way you do when you checked out. Travel safelyBob Smith owner
8/10 Bien
Claude
Voyage en famille
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Bob le 24 avr. 2023
Thank you Claude for recognizing the staffTravel safeBob Smith owner
4/10 Médiocre
Roselle
Voyage en couple
3 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roselle
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Bob le 3 mars 2023
I am sorry we did not meet your standards for your stay at my hotel but I am glad you did enjoy the complimentary hot breakfast. I wish I had more information about what caused a low rating of the hotel and its staff. Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
Angéline
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angéline
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Alain
Voyage en couple
25 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Bob le 29 nov. 2022
I am glad you found the room comfortable and the restaurant convenient. Travel safely AlainBob Smith Owner
10/10 Excellent
Elsworth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elsworth
Réponse de Bob le 8 nov. 2022
Good morning Elsworth,Thank you for your 5 star rating of the hotel and its staff.Safe travelsBob Smith owner
8/10 Bien
sonia
Voyage en famille
5 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sonia
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Bob le 8 oct. 2022
Thank you for your 4 star review of the hotel and its staff. I am sorry that the bottle of water was insufficient. Please feel free to request additional water from the front desk. We keep the water temperature between 83 and 85 degrees I am sorry if felt it to be cold.Safe travelsBob Smithowner
10/10 Excellent
Gaetan
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaetan
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Bob le 27 sept. 2022
Thank you for your 5 star review of the work of the hotel's staff. I am glad you enjoyed your stay.Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
Julie
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Bob le 6 sept. 2022
Thank you Julie for your 5 star rating of the hotel and the staff. Safe travelsBob Smith owner
8/10 Bien
Alec
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alec
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
BRIGITTE
2 sept. 2022
BRIGITTE
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Bob le 5 sept. 2022
Thank you Bridget for your 5 star rating of the hotel and its staff. Safe travelsBob Smith owner
10/10 Excellent
Michal
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michal
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Bob le 23 août 2022
Michael I am glad you enjoyed your stay at the hotel and the work of the staff.Travel safelyBob Smith owner
6/10 Satisfaisant
Josée
19 août 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josée
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
louise
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
louise
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Bob le 17 août 2022
Thank you Louise for acknowledging the professionalism of the staff. I am glad you enjoyed your stay. Safe travels
Bob Smith owner
8/10 Bien
Karine
14 août 2022
Karine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Bob le 16 août 2022
Thank you Karine for your review of the hotel and staff
Safe travels
Bob Smith owner