2 piscines couvertes

Avis sur Grand Hotel Portorož – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

4 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 108 avis sur 272." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 119 avis sur 272." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 32 avis sur 272." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 272." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 272." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

YVES

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avions réservé pour une chambre standard (4 nuitées) avec vue sur mer et avons été surclassés sans frais dans une suite somptueuse avec grande terrasse et vue sur mer Personnel remarquable très efficace et serviable comme ce serveur au restaurant grisonnant avec barbe er barbichette aux petits soins à notre table n° 52
Séjour de 4 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Vincent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort et complexe aquatique superbe
Hotel imposant dans une station balnéaire au bord de la méditerranée. Complexe aquatique imposant et confortable. Eau salée avec qualités thermales. plusieurs bains et spas . relaxant tout en permettant de nager . Si je peux je reviendrais l'été.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

patrick, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très satisfaisant
très court break en Slovenie - hotel à la hauteur - pas de parking sur place mais parking proche. dommage que l'accès au spa ne soit pas inclus dans le prix de la chambre, mais Spa plutôt pas mal..j'ai testé la ice cave c'est assez efficace..

10/10 Excellent

Razak, Metz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'emplacemen, la disponibilité et la gentillesse.
Un séjour très agréable . Le petit déjeuner est divin ! J'y reviendrai pour les vacances ....

10/10 Excellent

M'hamed, Riom

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait séjour
Excellent hôtel. Nous avons été surclassé pour que notre petit soit au calme. Je conseille 1000000 fois cet hôtel. La demi pension est bonne et nous y retournerons volontiers tant la Slovénie est accueillante et la côte idyllique.

8/10 Bien

Tanja

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Nettes Hotel, super Lage Qualität beim Frühstücksbuffett ok, Personal nicht sehr freundlich. Zimmer sauber und ok, aber die Matratzen sind ziemlich durchgelegen.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Veronica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was very centrally located to quite a few points of interest, namely, Piran and Lucija. We had friends/family in both cities. Both walkable. Excellent choices of shopping, grocery, and restaurants.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Los personal
Mnogo puta smo bili u ovom hotelu. Ovo je poslednji! Osoblje je ocajno, neljubaznost gde god se okrenes. U restoranu specijalna neljubaznost vecine zaposlenih. Naplacuju smestaj za dete, a za dorucak nisu hteli da nam daju ni jednu bananu!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Luca

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Edward, EVANSTON

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Gennady

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We got upgrate to a one bedroom suit to 5 star Slovenia hotel located right next door. Very convenient location, beatiful comfortable beach lounges, nice service, great breakfast, convinient location. Excellent thermal spa
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Marina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel befindet sich in erster Linie im Zentrum der Stadt Portoroz mit einem ausgezeichneten Spa. Parkplatz 12 Euro pro Tag. Gut ausgestatteter Strand, bequemer Zugang zum Meer. Das Personal an der Rezeption ist nicht besonderes gut vorbereitet, weshalb eine Reihe von Missverständnissen entstanden wäre. Das Personal des Hotels spricht überwiegend Englisch, nur ein par können Deutsch sprechen.
Séjour de 9 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Severino

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Pulizie scarse,rientrati dalla spiaggia alle 18.00 la camera non era ancora stata fatta.Buffet colazione privo di alimenti senza lattosio (neanche un latte di soia) e niente senza glutine.Peccato
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Péter

Séjour de 3 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

jose

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Alessandro

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ho sempre avuto problemi con Expedia e mai più la utilizzerò. La struttura è obsoleta e inadeguata. La colazione indecente con prodotti di scarsa qualità. Il prezzo è esagerato per l’offerta del servizio.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Christian Renate

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grundsätzlich in Ordnung
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Bruce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Piergiorgio

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Un po’ datato Piscina e terme fuori servizio informazione assente all’atto delle prenotazione Personale gentile Colazione ottima è molto varia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Karin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erholung pur
Der Urlaub war wieder wunderbar, haben uns sehr gut erholt, Waren bereits das zweite mal da und kommen sicher wieder
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Branimir

Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Steve

Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

GERHARD FRANK

Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

mauro

Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

Alessandro

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Struttura molto pulita, accessibile a tutti i servizi (farmacia, negozi, ristoranti, noleggio biciclette...) camere pulite cambio asciugamani ottimo, comodo accesso alla spa, buono ristorante all'interno. Poca chiarezza nei prezzi della SPA e alcuni elementi del mobiglio un po' antiquati.
Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Konrad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Bianca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest Realtions Manager le 13 mars 2023
Gentile signora Bianca,Grazie per il Suo messaggio e il tempo che ci Ha dedicato e Ci Ha fatto sapere la Sua apprezzata opinione. La Sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbiate scelto LifeClass Hotels & Spa per le vacanze di quest'anno. Siamo molto felici che abbiate sperimentato e confermato per iscritto il nostro impegno e la nostra cura, che è sempre nostro desiderio evocare una bella e piacevole vacanza per ogni ospite, e che Li rimarrà nel suo piacevole ricordo per molto tempo dopo la partenza. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

6/10 Satisfaisant

simonetta

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Guest Realtions Manager le 13 mars 2023
Gentile Signora Simonetta,La ringraziamo per La Sua opinione. Ci fa piacere, che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le Sue vacanze, anche se questa volta non era tutto secondo i Suoi gusti. Abbiamo inteso la Sua percezione ben intenzionata come un messaggio positivo, poiché le Sue parole ci hanno dato una ventata di freschezza in più per poter essere ancora migliori. Ma abbiamo seriamente studiato tutte Le vostre percezioni e immediatamente informato tutti i Manager responsabili per organizzare l'organizzazione ei servizi ai nostri ospiti dell Grand Hotel Portorož. A tal fine, permetteteci di ringraziarvi ancora sinceramente per la vostra sincerità e fiducia. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Bien

Frantisek

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
The rooms are quite dusty, there are deposits of dust above the curtains. In terms of overall comfort, the hotel would need renovation. Especially the section with standard rooms. Pillows are like stone. I remember the times when the hotel was far better. The staff is nice, they do their best, but the decline in quality is obvious. Especially when it comes to category 4+. So, much better 3 star, than 4+.
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Realtions Manager le 29 janv. 2023
Dear Mrs./Mr. Frantisek,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. We are glad that you chose LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. Thank you very much for the praise of the staff, which we were happy to share among our employees. Even if this time everything was not in accordance with your expectations, it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. In the future, we kindly ask you to confide in us your dissatisfaction during your stay, as it is difficult for us to help a guest after he has already traveled. Therefore, we sincerely thank you in the future. If we inadvertently hurt you in any way, we sincerely apologize. With your sincerity, we seriously considered all your perceptions and immediately informed all responsible Managers.We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukic.

10/10 Excellent

Kristal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel veramente bello, la piscina non è caldissima, però si sta bene. L'area sauna e wellness è veramente magnifica, consiglio a tutti di visitarla, c'è anche un percorso di saune molto bello e innovativo da fare. Personale davvero disponibile e camere eccellenti: grandi, pulite e accoglienti.
Réponse de Guest Realtions Manager le 15 janv. 2023
Gentile signora Kristal,Grazie per il Suo messaggio e il tempo che ci Ha dedicato e Ci Ha fatto sapere la Sua apprezzata opinione. La Sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbiate scelto LifeClass Hotels & Spa per le vacanze di quest'anno. Siamo molto felici che abbiate sperimentato e confermato per iscritto il nostro impegno e la nostra cura, che è sempre nostro desiderio evocare una bella e piacevole vacanza per ogni ospite, e che Li rimarrà nel suo piacevole ricordo per molto tempo dopo la partenza. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož.. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

6/10 Satisfaisant

Paola, Lombardia

10/10 Excellent

Bostjan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short 3-day stay. Early check-in posible. Nice spa, good breakfast, friendly staff. In short, all what you expect from 4-star hotel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Realtions Manager le 2 déc. 2022
Dear Mr. Boštjan,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you chose LifeClass Hotels & Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

4/10 Médiocre

Hannes

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Frantisek

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel needs reconstruction...
I like the place, I been there for many times... Anyhow, the Hotel needs reconstruction so badly. From the point of view of services, I remember the times, when Hotel was 5*, right now most services as well as equipment are on 3* level. Especially breakfast are really weak, cold scramble eggs and watery orange juice is too low standard for pretty high pricing out of the season. I assume, that manny of guests will return, because they are long time visitors as I'm. So they will return some how till day they not...
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Realtions Manager le 9 oct. 2022
Dear Mr. Frantisek,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. Even if this time everything was not in accordance with your expectations, it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We are glad that you chose LifeClass Hotels & Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host and pamper you again in the future in one of our six hotels. We recommend Mind Hotel Slovenia.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

10/10 Excellent

Lynne-Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trip 2022 august
Great location. I thought pool was in the premises which was misleading. We had to walk to another hotel associated with this one. We had no towels available.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Realtions Manager le 6 sept. 2022
Dear Mrs. Lynne-Marie MathieuThank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you chose LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

10/10 Excellent

Davor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 27 août 2022
Spoštovani gospod Davor,zahvaljujemo se Vam za Vaše sporočilo in čas, ki ste ga namenili in nam sporočili vaše cenjeno mnenje. Veliko nam pomeni vaše zaupanje. Veseli nas, da ste si za letošnji oddih izbrali LifeClass Hotels & Spa. Želimo Vam vse dobro in upamo, da vas v prihodnje ponovno gostimo v našem Grand Hotelu Portorož. Vedno dobrodošli. S prijaznimi pozdravi.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Bien

Mikhail

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasant stay, but...
Overall we had a pleasant stay, but a few things were disturbing. We booked a sea view room more than 8 months in advance, they allocated the worst possible room with very obstructed view. No beach towels, no kettle, very dated feel... Big positive is a free use of thermal pools, which we loved.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 27 août 2022
Dear Mr. Mikhail,Thank you very much for your positive opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels & Spa. We wish you many pleasures and happy moments in our lGrand Hotel Portorož.With kind regards. Always welcome.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 27 août 2022
Dear our guests,Thank you very much for your positive opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels & Spa. We wish you many pleasures and happy moments in our lGrand Hotel Portorož.With kind regards. Always welcome.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Bien

Christine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gute Lage des Hotels, Top Frühstücksbuffet, sauber Parkplatzsituation schlecht - zu weit weg mit Zusatzkosten verbunden
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 14 août 2022
Sehr geehrte Frau Christine, Vielen Dank für Ihre Nachricht und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre geschätzte Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie sich für Ihren diesjährigen Urlaub für LifeClass Hotels&Spa entschieden haben. Ihr Vertrauen bedeutet uns viel. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie in Zukunft wieder in unserem Grand Hotel Portorož begrüßen zu dürfen. Immer willkommen. Mit freundlichen Grüßen. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

10/10 Excellent

Reinhard

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Speisenangebot sehr vielfältig, ausgewogen und breit.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 14 août 2022
Sehr geehrte Frau Reinhard, Vielen Dank für Ihre Nachricht und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre geschätzte Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie sich für Ihren diesjährigen Urlaub für LifeClass Hotels&Spa entschieden haben. Ihr Vertrauen bedeutet uns viel. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie in Zukunft wieder in unserem Grand Hotel Portorož begrüßen zu dürfen. Immer willkommen. Mit freundlichen Grüßen. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Bien

Massimo

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ritorno a Portorose 10 anni dopo ............
Hotel in cui siamo ritornati dopo una decina d'anni (all'epoca era 5 stelle, oggi 4); il tempo è passato: dieci anni fa era un hotel di lusso per l'epoca, oggi è rimasto fermo senza innovazioni; il viaggio era per motivi di svago; abbiamo optato per servizio di mezza pensione; la cena era tutta a Buffett con solo 2 primi fatti al momento. Qualità dei prodotti non sempre di ottima qualità. Servizio dei camerieri a volte molto efficiente, a volte "distratti". Molto buona la frutta, mentre i dolci da lasciar perdere. Molto valide le stanze con materassi comodi e servizio camere molto efficiente. Posizione dell'hotel molto favorevole; servizio spiaggia a pagamento. In generale il soggiorno è stato discreto ma le aspettative, vuoi per i ricordi, vuoi per la classe di Hotel, avrebbero potuto essere di maggior gratificazione.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 14 août 2022
Gentile signore Massimo, Grazie per il suo messaggio e per il suo tempo che ci ha dedicato e ci ha fatto sapere la sua preziosa opinione. La sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le sue vacanze di quest'anno. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož o in uno dei nostri sei hotel. Cordiali saluti. Sempre benvenuti. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Bien

Harald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Susanne

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 16 août 2022
Dear Ms. Susanne, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

10/10 Excellent

Markus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruhiges und Sauberes Hotel mit gutem Frühstück. Die Matratzen müssten mal gewechselt werden. Sehr freundliches Personal.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 16 août 2022
Dear Mr. Markus, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Super Lage! Altmodisch ausstattung...
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 16 août 2022
Dear Mr. Christoher, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

6/10 Satisfaisant

Martin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Skuffende
Fin indtjekning, blev under indtjekning gjort opmærksom på at der ikke var pool på hotellet som beskrevet. Man skulle bruge pool på et andet hotel, poolen var lille og meget overfyldt. Maden på hotellet var ok men ikke særlig varieret..
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 14 août 2022
Dear Mr. Martin, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. Your trust means a lot to us. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Bien

Lucia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La struttura è pulita e fornita di piscina di acqua termale. Il cibo ottimo, noi abbiamo scelto la mezza pensione, e devo dire che ci siamo trovati molto bene. Il personale gentile . Unica pecca il Wfi.
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 14 août 2022
Gentile signora Lucia, Grazie per il suo messaggio e per il suo tempo che ci ha dedicato e ci ha fatto sapere la sua preziosa opinione. La sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le sue vacanze di quest'anno. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož o in uno dei nostri sei hotel. Cordiali saluti. Sempre benvenuti. Guest Relations Manager, Denis Lukić.