Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
22 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Alfonso
Voyage en couple
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfonso
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Thermia Palace le 29 sept. 2023
Dear Mr. Alfonso,thank you for your stay in hotel Thermia Palace and taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be nice and quiet during your stay.Creating a peaceful and comfortable environment for our guests is one of our top priorities, and we're pleased to know that you had a tranquil experience while staying with us.The satisfaction and comfort of our guests means a lot to us. We are very happy that the stay met your expectations. Of course, we will do everything in our power to ensure your future stays to your complete satisfaction.We are looking forward to the opportunity to welcome you back in the future in hotel Thermia Palace in Piešťany.With regards,Veronika PalkechováFront office clerk SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY, a.s.Winterova 29, 921 29 Piešťany, Slovenská republika
10/10 Excellent
Mario
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 12 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Thermia Palace le 29 sept. 2023
Sehr geehrter Herr Mario,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im hotel Thermia Palace und für Ihr freundliches Rückmeldung. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns so angenehm war und Sie mit allem zufrieden wa-ren.Unser gesamtes Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen den bestmöglichen Service und ein unvergessliches Erlebnis zu bieten. Ihr Lob ist für uns eine Motivation, unsere Standards weiterhin auf höchstem Niveau zu halten.Unser Ziel ist es stets, unseren Gästen einen erstklassigen Service und eine angenehme Erfahrung zu bieten, und es ist äußerst erfreulich zu hören, dass wir diesem Anspruch gerecht werden konnten.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns im Hotel Thermia Palace in Pišťany begrüßen zu dür-fen.Mit freundlichen Grüßen,Veronika PalkechováFront office clerk SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY, a.s.Winterova 29, 921 29 Piešťany, Slovenská republikaTel.: +421 - 33 - 775 6111Email: fo.tp@sk.ensanahotels.comwww.ensanahotels.com
10/10 Excellent
Helene, Rochester
Voyage en groupe
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Thermia Palace le 29 sept. 2023
Dear Mrs. Helene,thank you for your visit hotel Thermia Palace and for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you loved the Olde World ambiance of our hotel.Preserving and creating a charming, nostalgic atmosphere is something we take great pride in. It it is wonderful to know that you appreciated the unique and classic ambiance we aim to provide our guests.The satisfaction and comfort of our guests means a lot to us. We are very happy that the stay met your expectations. Of course, we will do everything in our power to ensure your future stays to your complete satisfaction.We are always eager to exceed our guests expectations.We are looking forward to welcoming you back in hotel Thermia Palace in Piešťany.With regards,Veronika Palkechová, Front office clerk
8/10 Bien
BEZALEL
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEZALEL
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Martina le 28 juin 2023
Dear Bezalel, Thank you for choosing a Thermia Palace Ensana Health Spa Hotel for your recent stay. We really appreciate you taking the time to rate our services and share this review. We look forward to welcoming you soon back. Sincerely, Martina Urbankova, Quality Manager
10/10 Excellent
Mary
18 mai 2023
Mary
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Martina le 28 juin 2023
Dear Mary, Thank you for choosing our hotel Thermia Palace Ensana Health Spa for your recent stay. We really appreciate you taking the time to rate our services and share this review. We are very happy that we met your expectations. We look forward to welcoming you soon back in our hotel. Sincerely, Martina Urbankova, Quality Manager
10/10 Excellent
Jalal
Voyage en famille
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jalal
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Liora
Voyage en famille
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liora
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Stanislava le 4 avr. 2023
Dear Mrs. LioraWe thank you for having chosen our Health Spa Resort Thermia Palace for your visit. We appreciate that you took valuable time and effort to review our hotel.We look forward welcoming you and your family for a next stay.Kind regards,Stanislava KlčováGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Liora
Voyage en famille
2 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Liora
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Katarina, Astoria
15 août 2022
Katarina
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Andrzej
Voyage d’affaires
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrzej
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Gabriela
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Gabriela
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Henrieta le 18 janv. 2022
Vážená pani Gabriela,
ďakujeme, že ste si vybrali pobyt v našom hoteli Thermia Palace. Ceníme si, že ste hodnotili kvalitu nášho zariadenia a služieb.
Mrzí nás, že ste neboli s pobytom v našom zariadení úplne spokojná. Negatívnu spätnú väzbu sme nezaznamenali, preto boli by sme radi za akékoľvek bližšie informácie. Pokiaľ môžeme akokoľvek prispieť k skvalitneniu Vašej spokojnosti aj teraz po pobyte alebo aj inokedy počas Vášho pobytu, prosíme neváhajte kontaktovať moju osobu alebo našu hotelovú recepciu. Sme tu pre Vás kedykoľvek.
Bolo by nám cťou, kebyže nám dáte ešte v budúcnosti šancu presvedčiť Vás o kvalitách našich služieb.
S úctou,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Henrieta le 13 janv. 2022
Dear Mr. Peter,
thank you for choosing and staying at our Hotel Thermia Palace Ensana Health Spa. We appreciate your feedback and time spent with rating our products & services.
We hope, you had a nice stay with us!
We wish to welcome you back soon among our guests.
Best regards,
Henrieta Butková, Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Andrey, Moscow
Voyage en famille
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrey
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Henrieta le 3 nov. 2021
Dear Mr. Andrey,
thank you for your possitive feedback and rating our services with the top score.
We were happy to meet your expectations.
Looking forward to hosting you back at our hotel Thermia Palace.
Best regards,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Katarina
13 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
relax and enjoy
Katarina
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Henrieta le 7 sept. 2021
Dear Mrs. Katarina,
thank you for staying at our hotel Ensana Health Spa Thermia Palace and rating our services.
Your feedback is very important for us, we hope your enjoyed your stay.
Looking forward your next visit.
Best regards,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Zuzana
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zuzana
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Henrieta le 6 juil. 2021
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme pekne za kladné hodnotenie.
Budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Zuzana le 8 juin 2021
Vážený Anonymous,
ďakujeme veľmi pekne, bolo nám potešením.
Radi Vás znovu uvidíme.
S pozdravom,
tím hotelovej recepcie Thermia Palace
10/10 Excellent
Michael
19 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Henrierata le 24 nov. 2020
Vážený pán Michael,
ďakujeme Vám, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve náš hotel Ensana Health Spa Thermia Palace a za Váš čas strávený ohodnotením našich služieb a napísaním recenzie.
Veľmi nás teší, že sme splnili Vaše očakávania. Vaša pozitívna spätná väzba nás motivuje v našej každodennej práci.
Našim cieľom je zabezpečiť a poskytnúť služby podľa očakávaní zákazníkov a štandardov nášho 5 hviezdičkového hotela, v bezpečnom a príjemnom prostredí. Zavedené sú opatrenia, ktoré sú dodržiavané, všetko v záujme našich hostí a zamestnancov. Pochvala nás moc teší a posúvame ju našim zamestnancom.
Budeme veľmi radi, keď Vás opäť niekedy budeme môcť privítať medzi našimi hosťami.
S priateľským pozdravom,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
jozsef
Voyage d’affaires
29 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jozsef
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Henrieta le 1 oct. 2020
Dear Mr. Jozef,
Thank you very much for visiting and rating our services with the top score.
We are happy that we met you expectations.
We look forward to welcoming you soon back among our Customers.
Sincerely,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Stanislav
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stanislav
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Henrieta le 20 août 2020
Dear Mr. Stanislav,
thank you for having chosen our Ensana Health Spa Resort Thermia Palace for your recent visit.
We appreciate that you evaluated our hotel and services.
Thank you so much for the top rating, we are happy that you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back soon.
Kind regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Henrich
Voyage en groupe
16 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henrich
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Henrieta le 20 août 2020
Dear Mr. Henrich,
thank you so much for your visit and rating us with 10 score.
We hope to welcome you soon on you next visit at Ensana Health Spa Thermia Palace Resort.
With respectful regards,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Thomas
27 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super lækkert hotel
Thomas
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Henrieta le 20 août 2020
Dear Mr. Thomas,
thank you for staying at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace and rating our services.
We are happy that we fulfilled your expectations.
We look forward to welcoming you back among our guests.
Regards,
Henrieta Butková
Guest Relation Manager
10/10 Excellent
Diana
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Diana
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Henrieta le 10 mars 2020
Dear Diana,
thank you so much for visiting us and giving us a perfect rating.
We were very happy to meet your expectations.
We wish to see you soon back at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace.
Best regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Henrieta le 4 mars 2020
Dear Madame / Sir,
thank you so much for visiting us and giving us a top score.
We were happy to meet your expectations.
We whish to see you soon back at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace.
Kind regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Kamil
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kamil
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Henrieta le 24 févr. 2020
Dear Mr. Kamil,
thank you so much for visiting us and giving us a top rating.
We were happy to meet your expectations.
We whish to see you soon back at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace.
Kind regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Brian
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Henrieta le 13 févr. 2020
Dear Mr. Brian,
thank you so much for visiting us and giving us a full rating.
We were so happy to meet your expectations.
We wish to see you soon back as our guest at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace and provide for you services to your full satisfaction.
Kind regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Henrieta le 13 févr. 2020
Dear Madame, Sir,
Thank you very much for choosing your stay in Slovak Health Spa Piešťany, at Thermia Palace Resort which belongs to Ensana Hotels Group. We are very pleased with the words of praise and the fact that liked the spa. Your opinion is valuable to us and at the same time it motivates us to further improvements in services providing and customer care.
Thank you again for your feedback.
The management and the team of our hotel are looking forward to your next visit and in the meantime, we wish you good health.
Sincerely,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Birsen
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Birsen
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Henrieta le 10 févr. 2020
Dear our Customer,
thank you for deciding on our company Ensana Hotels Group for your stay at Thermia Palace Resort and for taking the time to give us a review.
We are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.
We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to our hotel on your next trip.
With our best regards,
Henrieta Butková,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
jozsef
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jozsef
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Henrieta le 10 févr. 2020
Dear Jozsef,
thank you so much for visiting us and giving us a top rating.
We were so happy to meet your expectations.
We wish to see you soon back at Ensana Health Spa Resort Thermia Palace.
Kind regards,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Henrieta le 22 janv. 2020
Dear our Customer,
Thank you for your visit in Ensana Health Spa Hotel Thermia Palace. We appreciate your willingness to send us feedback. We are very sorry that you were not satisfied with our services and we apologize for not meeting your expectations. In case of further comments which are very valuable for us, please do not hesitate to contact us directly, as the satisfaction of our guests is our top priority. It is a shame that you did not contact our manager on duty who would have solved your problems directly on spot. The key managers of the hotel are working on the issues and they have already organized trainings for our team. We do have concierge services as well, so far available only on weekdays.
We hope to be able to ensure for you services that will guarantee your maximum satisfaction.
Yours sincerely,
Henrieta Butková
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Henrieta le 22 janv. 2020
Dear our Customer,
thank you for your visit in Ensana Health Spa Hotel Thermia Palace. We appreciate your willingness to send us feedback. We were happy that you were satisfied with your stay with us but we were sorry to see some issues with the minibar. Please, rest assured our technicians have replaced it already.
We hope to welcome you again among our guests.
Kind regards, Henrieta Butkova,
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Anton
Voyage en famille
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anton
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Henrieta le 4 nov. 2019
Dear Madame / Sir,
thank you for having chosen for your recent visit Ensana Spa Resort Thermia Palace in Piestany. We appreciate that you took valuable time to review our hotel. We are very sorry for the bad experiencies. We will deal with your feedback directly because it is very important for us for ensuring better products and servicies. We can assure you that the follow up and done steps will come. Our restaurant manager or hostess could solve this kind of problems at the spot but it did not happen. Hopefully you remain our guest and we hope to welcome you for a next stay. Best regards, Henrieta Butkova, Guest Relations Manager
8/10 Bien
RickP, Queensville
Voyage en couple
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RickP
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Henrieta le 4 nov. 2019
Dear RickP,
thank you for having chosen our Ensana Spa Resort Thermia Palace for your recent visit. We appreciate that you took valuable time and effort to review our hotel. Thank you for your feedback and look forward welcoming you soon for your next stay. Kind regards, Henrieta Butková, Guest Relations Manager
8/10 Bien
david
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Therma palace
david
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Hermann
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hermann
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Peter
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful art deco hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Danise
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Long awaited hotel stay
Danise
Séjour de 1 nuit en février 2019
2/10 Horrible
malcolm
10 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible Hotel
malcolm
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Ollya.S.
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ollya.S.
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Eyad
9 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand relaxation
Eyad
Séjour de 3 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Aaron, Israel
15 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Aaron
Séjour de 7 nuits en mai 2018
8/10 Bien
ALSALEH, Dubai, UAE
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best in the city
ALSALEH
Séjour de 14 nuits en octobre 2017