Avis
7,0
Bien
7,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Henrieta le 12 déc. 2022
Dear Mr. Gérard,thank you for having chosen our hotel Ensana Esplanade Health Spa in Piešťany. We appreciate you possitively rated our services and we hope you enjoyed your stay with us. We wish to welcome you back at our hotel.Best regards,Henrieta Butková, Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 mars 2018
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Danielle, West Orange
27 oct. 2023
Danielle
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Henrieta le 30 oct. 2023
Dear Mrs. Danielle, thank you for you recent stay at Ensana Esplanade Health Spa Hotel in Piešťany and for your feedback shared with us.We have sent your comment regarding the piping to the appropriate department. We are very sorry that you were not able to book extra treatments according to your wishes. At time of higher hotel occupancy, we guarantee treatments only within the purchased packages, unfortunately treatments for sale remain only within free capacities.We hope we will welcome you back among our hotel guests in the future.Wishing you all the bests,Henrieta ButkováFront Office Manager
10/10 Excellent
Lenka
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lenka
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Henrieta le 10 juil. 2023
Vážená pani Lenka,ďakujeme Vám za Váš pobyt v hoteli Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Tešíme sa, že ste pozitívne hodnotili náš produkt a služby.Radi Vás znova opäť privítame medzi našimi hotelovými hosťami.S pozdravom,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Houskova
Voyage d’affaires
15 juin 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Houskova
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Henrieta le 19 juin 2023
Vážená pani Houskova,ďakujeme Vám za Váš pobyt a hodnotenie služieb hotela Ensana Esplanade Health Spa v Piešťanoch.Dúfame, že nás aj v budúcnosti navštívite a z pobytu získate pozitívnejšie skúsenosti.S úctou,Henrieta ButkováFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Marek
Voyage d’affaires
2 févr. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Marek
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Henrieta le 27 févr. 2023
Vážený pán Marek,ďakujeme Vám, že ste si pre svoj pobyt vybrali práve náš hotel Esplanade Ensana Health Spa v Piešťanoch.Vážime si, že ste hodnotili naše služby a mrzí nás, ak sa nám nepodarilo naplniť Vaše očakávania vo všetkých smeroch.Dúfame, že Vám v budúcnosti budeme môcť poskytnúť služby, ktoré zaručia Vašu maximálnu spokojnosť.S úctivým pozdravom,Henrieta Butková
2/10 Horrible
Karl-Heinz
27 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schlechter Service, alt und unsauber
Karl-Heinz
Séjour de 13 nuits en mai 2022
Réponse de Henrieta le 21 juin 2022
Dear Karl-Heinz,
thank you for choosing our Esplanade Ensana Health Spa Hotel in Piešťany. We appreciate your feedback to your stay. We are very sorry for your experience and we would like to sincerely apologize for the services that did not meet your expectations. We made our bests efforts to ensure your comfort during your stay, we took care and handled your requirements on the spot at the hotel to achieve your maximum satisfaction.
We hope you will have pleasant and relaxable experiences during your next stay at any of the hotel of Slovak Health Spa Piešťany, Inc.
Best regards,
Henrieta Butková, Front Office Manager
4/10 Médiocre
Alexander
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Veronika
Voyage en famille
5 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronika
Séjour de 10 nuits en mars 2022
Réponse de Henrieta le 7 avr. 2022
Dear Mrs. Veronika,
thank you for choosing Esplanade Ensana Health Spa Hotel for your recent stay in Piešťany, as well as for the time you took to share the review with us and other visitors. We are pleased for your feedback and appology for the issue with billing that we finally sorted out.
We believe that your next visit will bring for you other unique experiences.
Kind regards from Piešťany,
Henrieta Butková, Front Office Manager
8/10 Bien
Dominika
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dominika
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de (EP) Odpoveď le 29 nov. 2021
Vážená pani Dominika,
ďakujeme za Vašu návštevu v Esplanade Ensana Health Spa Hotel. V celých kúpeľoch a stravovacie prevádzky nevynímajúc, sa snažíme našim hosťom zabezpečiť predovšetkým bezpečné prostredie implementáciou všetkých opatrení súvisiacich s prevenciou šírenia ochorenia Covid-19 a zároveň, i napriek určitým obmedzeniam, im poskytnúť maximálny komfort a kvalitné služby. Mrzí nás, že sme nesplnili všetky Vaše očakávania v reštaurácii, no s ohľadom na protipandemickú situáciu dúfame, že nám v budúcnosti zachováte priazeň a navštívite nás. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu!
S úctou, Mgr. Michaela Uhrínová, Hotel manager
8/10 Bien
Dalibor
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dalibor
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Gejza
Voyage en famille
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gejza
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Maria
Voyage en groupe
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Šnajdarová le 7 mai 2021
Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu návštevu.
8/10 Bien
Dusan
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dusan
Séjour de 4 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Sergey
Voyage en famille
20 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sergey
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Iveta
20 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iveta
Séjour de 3 nuits en août 2019
8/10 Bien
Katarina
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katarina
Séjour de 4 nuits en août 2019
8/10 Bien
Vaclav
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vaclav
Séjour de 3 nuits en avril 2019
2/10 Horrible
Christer
13 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christer
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Anna
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest relation manager le 1 févr. 2019
Thank you very much for visiting Health Spa Piešťany and for sharing your experiences with us.
Your opinion is very important to us and your comments will help us further improve our service.
We look forward to welcoming you back to Health Spa Piestany soon and promise that we will do our utmost to ensure you have an enjoyable stay with us.
With kind regards from Piestany
Freivaldová Jana
6/10 Satisfaisant
Viera
18 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Viera
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Fernando
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fernando
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
Adonella
1 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adonella
Séjour de 3 nuits en mai 2018
4/10 Médiocre
ALSALEH, Dubai, UAE
24 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALSALEH
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Adonella, London
11 oct. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel and good aminities
Adonella
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Asher R, Petah tikva Isrsel
7 mai 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A huge place for wellness
Asher R
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 sept. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Katarzyna
21 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Polecam
Katarzyna
Réponse de Hotel management le 26 nov. 2015
Dear Madam,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you also for your positive comment.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 Médiocre
Ket, Australian, living in Slovakia
21 juil. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dated hotel not 4 stars with unfriendly staff
Ket
Réponse de Manager le 28 juil. 2015
Dear Mr. Ket,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay during the portal Expedia.com.
We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay.
We are really sorry that your visit of DHSR Esplanade did not fully filled your expectations. We spoke with managers responsible for each department you have mentioned to improve the communication between each other and make more internal trainings to improve the quality of services we offer.
Thank you for your comments, we are glad you let us know, we will improve the issues you mentioned as soon as possible.
We look forward to your next visit of SPA Piešťany and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
4/10 Médiocre
Mohsen, USA
22 avr. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
not in anyway remotely close to the 4 stars
Mohsen
Réponse de Quality manager le 4 juil. 2015
Dear guest, thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. We are very sorry that your stay was negatively affected by the facts mentioned in the review. Measures have been taken to improve our service. Please, be assured that full satisfaction of our guests is the highest priority of our company. We wish you good health. Your sincerely Hotel Management BEP
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Voyageur vérifié
Réponse de Quality manager le 27 juin 2015
Dear guest,
thank you for having chosen our Hotel Balnea Esplanade Palace for your stay. We appreciate that you have taken the time and effort to review our hotel after your stay. Thank you for your comments which hellp us to improve our services.
We look forward to your next visit and until then we wish you good health.
Your sincerely
Hotel Management DHSR Esplanade
8/10 Bien
Dietrich, Wien
3 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schnuppervisite
Dietrich
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 déc. 2011
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement