Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
10 mai 2024
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Damin
29 avr. 2024
Damin
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Damin,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Sharlotte
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Sharlotte
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Sharlotte, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Muchelle
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muchelle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Muchelle, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
8/10 Bien
Joshua
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Joshua,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Chris
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Chris,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Tim
9 avr. 2024
Tim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Tim,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Sanae
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanae
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Juan
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Danny
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Danny, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
8/10 Bien
Danny
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Nikita
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Roger
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Roger, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
8/10 Bien
tim
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
tim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Julie
27 mars 2024
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Fran
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Fran
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Sienna
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sienna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Sienna, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
8/10 Bien
Amelia
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amelia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Amelia, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Nicole
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Nicole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Nicole, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6
8/10 Bien
Carlos
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Carlos, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Danny
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Luneiza
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luneiza
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Luneiza, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Paul
19 mars 2024
Les points forts : Propreté
Paul
Séjour de 5 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Phillip, Haymarket
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phillip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Phillip,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Robert, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Juanine
15 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 mars 2024
Hi Juanine, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Kathleen
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Danny
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Baltazar
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Baltazar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Luis
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Eric
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Eric
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Eric,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Mesha
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mesha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Mesha,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Susan
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 mars 2024
Hi Susan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Vital, Tarzana
29 févr. 2024
Vital
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mars 2024
Hi Vital, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
William
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi William,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Brad
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brad
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Brad,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
William
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi WilliamThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Charles
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Adolf
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adolf
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Adolf,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Jeff
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Jeff,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Cory
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cory
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Cory,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
SHALIE
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHALIE
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Shalie,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Demetrius
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Demetrius
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Demetrius,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Charles
17 févr. 2024
Charles
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Sonya
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonya
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi SonyaWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Elizabeth,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Juan
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Juan, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
6/10 Satisfaisant
Miriam
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 févr. 2024
Miriam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Miriam, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Jason
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
John
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't leave valuables in your room when going out
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6