Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Todd, Rock Falls
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Willie
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Willie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Rob
Voyage en famille
19 mai 2024
Rob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Daniel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Lawrence
18 mai 2024
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Diamand
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diamand
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Emma
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Emma
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mario
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Katrina
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrina
2/10 Horrible
Brian
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Emily
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Rick
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Todd
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Todd
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Michelle
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Tracey
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
jay
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
jay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 25 avr. 2024
Thank you Jay for taking the time to provide a review and rating of your recent stay with us. We are working very hard at the items we have control of, such as cleanliness and service. We appreciate your business.
2/10 Horrible
Aaron
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 30 avr. 2024
We are so very sorry that your stay with us did not meet your expectations. We are limited to resources but strive each day to provide friendly service.
8/10 Bien
Magdalene
17 avr. 2024
Magdalene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Nicole
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 25 avr. 2024
Thank you Nicole for the feedback of your recent stay with us. Please accept our sincere apology for not meeting your needs and providing a good experience. While our staff cannot control the large ticket items that absolutely need to be completed, we will continue to focus on service, cleanliness and the items that we can control. Thank you again.
8/10 Bien
Mario
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mario
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 25 avr. 2024
Thank you Mario for your rating of your recent stay with us; we appreciate it.
4/10 Médiocre
cory
Voyage en famille, Voyage en couple
17 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cory
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 25 avr. 2024
Thank you Cory for the feedback of your recent stay with us. Please accept our sincere apology for not meeting your needs and providing a good experience. While our staff cannot control the large ticket items that absolutely need to be completed, we will continue to focus on service, cleanliness and the items that we can control. Thank you again.
6/10 Satisfaisant
Amy
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Amy for your review and the rating, we truly appreciate it! Although we are not able to provide a great deal of amenities, we can certainly provide great service and clean guest rooms.
8/10 Bien
Charity
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Charity
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de FRONT DESK le 17 mars 2024
so sorry about that charity
4/10 Médiocre
Kara
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain le 17 mars 2024
Thank you, Kara for taking the time to provide us specific feedback. We are so very sorry for your experience. We have followed up with the employee regarding their entrance. We are in the process of getting new televisions; which will be great. You are 100% correct about the carpet; and we hope to have it replaced. Again, we aplogize for the issues you faced.
4/10 Médiocre
Faith
10 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
2/10 Horrible
Latrinda
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Latrinda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Debra
Voyage en couple
6 mars 2024
Debra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 17 mars 2024
Thank you Debra for your feedback. We apologize for the mis-communication but the fee is simply an authorization for incidental charges, which is an industry standard. This authorization is not a charge and is released within 10-14 days of your departure.
10/10 Excellent
Sade
26 févr. 2024
Sade
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Sade for the great rating; we truly appreciate it! Although we are not able to provide a great deal of amenities, we can certainly provide great service and clean guest rooms.
4/10 Médiocre
Cynthia, Monticello
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
8/10 Bien
Leslie
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leslie
Réponse de FRONT DESK le 17 mars 2024
thank you
8/10 Bien
Donald
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elevators Down
Donald
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 17 mars 2024
Thank you Donald for your comments. We are so sorry that the elevators were down. We are happy to report that all is well now with the elevators. We apologize for this inconvenience during your stay.
2/10 Horrible
Laci
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DANGEROUS!
Laci
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear Laci;On behalf of the hotel, we are so very sorry for your entire experience. With very limited resources, our staff should ensure that our service is warm & friendly and that our hotel is exceptionally clean. Again, we are so very sorry.
2/10 Horrible
Julie
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
4/10 Médiocre
Jaydev
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Basic keep low expectations
Jaydev
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
10/10 Excellent
Victoria, Lake St Louis
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 17 mars 2024
Thank you, Victoria for your feedback. As with many areas of the property that are out of our control, we strive to provide sincere and kind feedback. Thank you again!
2/10 Horrible
Matt
15 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
2/10 Horrible
Aspen
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aspen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 11 mars 2024
Dear valued guest;Please know how sorry we are that your recent stay with us was a poor experience. We recognize that the building is older and some amenities are beyond our control. However, cleanliness and service; from our team, should consistently be exceptional and 100%. We are taking all of our guest feedback seriously and are making aggressive changes.Sincerely,
8/10 Bien
Marielis
9 févr. 2024
Marielis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Marielis for the rating! We are not able to provide a great deal of amenities, but we can certainly provide great service and clean guest rooms.
4/10 Médiocre
Tim
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Tim for the rating; we truly appreciate it! Although we are not able to provide a great deal of amenities, we can certainly provide great service and clean guest rooms.
8/10 Bien
Virginia
4 févr. 2024
Virginia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Virginia for the rating; we truly appreciate it! Although we are not able to provide a great deal of amenities, we can certainly provide great service and clean guest rooms.
4/10 Médiocre
Shannon
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Classic needing face lift
Shannon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 17 mars 2024
Thank you, Shannon for your feedback. We do love our location and the building and you're absolutely correct about the need for a renovation. We hope that you found our staff friendly and helpful.
6/10 Satisfaisant
Michael
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 17 mars 2024
Thank you, Michael for taking time to provide feedback. We are so very sorry for the issues you encountered. You're absolutely correct about the carpet, needing to be replaced. Although its old and permanently stained, we maintain shampooing it and hope to replace it with hardwoods, soon.
4/10 Médiocre
Pam
1 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mark Twain Hotel le 27 mars 2024
Thank you Pam for the rating; we truly appreciate it! We are so very sorry that we did not meet your expectations. Although we are not able to provide a great deal of amenities, we can certainly provide great service and clean guest rooms.
6/10 Satisfaisant
Susan
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Susan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Krzysztof, Chicago
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krzysztof
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Justin
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Call to make sure you have a room after reserving!
Justin
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
This hotel has gone "downhill"!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Kari
26 janv. 2024
Kari
Séjour de 1 nuit en janvier 2024