Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Nicholas
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nicholas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kirsten Van Wyk le 9 mai 2024
Hello Nicholas, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Kirsten & the Team.
8/10 Bien
nick
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kirsten Van Wyk le 26 avr. 2024
Hello Nick, Thank you for taking the time to provide us feedback on your recent stay with us. Delighted you enjoyed the central location of the hotel. We hope to welcome you back to the hotel very soon. Kind Regards, Kirsten & the Team.
8/10 Bien
Lesley
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lesley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kirsten Van Wyk le 20 avr. 2024
Hello Lesley, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. Lovely to hear the hotel was warm and comfortable and you enjoyed our afternoon tea and location. Your feedback is appreciated and will be taken on board and actioned. Best Wishes, The Tontine Team.
6/10 Satisfaisant
Bryony
31 mars 2024
Bryony
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kirsten Van Wyk le 20 avr. 2024
Hello Bryony, Thank you for taking the time to review you recent stay with us. We hope to welcome you back to the hotel very soon. Kind Regards, The Tontine Team.
10/10 Excellent
Keith
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jonathan
13 nov. 2023
Jonathan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 7 mars 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay with us and giving us a score of 10 out of 10. Delighted that we were able to meet your expectations and you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back to the hotel very soon. Kind Regards, Kirsten & the Team.
10/10 Excellent
Carlton
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlton
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lynda le 9 nov. 2023
God morning,Just wanted to say a big thank you for giving Barony Castle a 10 our of 10 review following your stay with us.We hope you will return to the Castle very soon where a very warm welcome awaits you.Kindest regards
10/10 Excellent
Lorraine
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lorraine
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lynda le 31 oct. 2023
Thanks you so much for the review you have left following your stay with us at Barony Castle Hotel.We are delighted you have given us a 10 out of 10 score and hope we can welcome you back to the Castle soon where a warm and friendly welcome awaits you again.Kindest regards
10/10 Excellent
Jerry
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Lynda le 31 oct. 2023
Thanks you so much for your lovely review, following your stay at Barony Castle Hotel.We are delighted you enjoyed our warm welcome and that the surroundings met with your expectations.We hope we can welcome you back to the Castle in the near future.With many thanks and very best wishes,
10/10 Excellent
Anni
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Anni
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Lynda le 24 oct. 2023
Thank you so much for your feedback score of 10 out of 10. I am absolutely delighted we met with your expectations and that you had a lovely stay.We hope we can welcome you back to the Castle in the near future.Thanks again and kindest regards,
8/10 Bien
John
23 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Lynda le 31 oct. 2023
Many thanks for your review following your stay with us at Barony Castle Hotel.I would very much like the opportunity to increase this to a 10 our of 10 review and hope we can welcome you back to the hotel again in the near future.Kindest regards and best wishes,
8/10 Bien
Sam
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 12 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay with us "Sam." Lovely to hear it was most enjoyable in all aspects and the team looked after you well. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards, Kirsten & the Team.
10/10 Excellent
Laura
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Laura
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lynda le 2 oct. 2023
Dear Laura,Thanks for taking the time to send us a review following your stay at The Tontine Hotel.I am delighted to read that you enjoyed your stay and hope we can welcome you back again in the near future. If you have any comments on how we could improve, we would be delighted to hear from you.Thanks again,
10/10 Excellent
Helen
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lynda le 2 oct. 2023
Dear Helen,Thanks very much for taking the time to leave a review following your stay with us.I am delighted you enjoyed your stay and hope we can welcome you back again in the near future.If you have any comments on how we can improve our service, we would love to hear from you.Kindest regards,
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay away from the big city.
Jacob
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 2 oct. 2023
Thank you very much 'Jacob' how pleased we were to read your feedback regarding your stay with us. Hopefully next time you will be able to enjoy our full breakfast offering, its a delight! We look forward to welcoming you back very soon. Kindest Regards, Kirsten & the Team.
10/10 Excellent
Ann Marie
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ann Marie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lynda le 24 oct. 2023
Thanks so much for your 10 out of 10 score, following your stay with us at Barony Castle hotel,I am delighted we met with your expectations and hope we can welcome you back to the hotel in the near future. If there is anything we can do for you, please do not hesitate to contact us.With kindest regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
OK, but time to modernize where it matters
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 2 oct. 2023
Thank you for taking the time to provide us feedback on your recent stay with us "Anonymous."On receipt of your feedback our maintenance team are looking into the issues raised, I do apologise for this inconvenience. We will take on board your constructive comments regarding our continental breakfast offer, and look to ensure quality and a good variety of products. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Kindest Regards, Kirsten & the Team.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 22 sept. 2023
Hello Donna,Thank you for such lovely feedback on your recent stay with us. Delighted to hear you enjoyed your evening meal and the team looked after you well throughout your stay. We look forward to welcoming you back to the hotel very soon. Kind Regards, Kirsten & the Team.
8/10 Bien
Margaret
Voyage en famille
17 sept. 2023
Margaret
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Lynda le 31 oct. 2023
Many thanks for your review of 4 out of 5 following your stay with us at Barony Castle.We hope you will come and stay again and that we can increase your enjoyment to a 5 out of 5 score.Many thanks again and very best wishes
10/10 Excellent
John
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kirsten Van Wyk le 22 sept. 2023
Hello John, Thank you for such lovely feedback on your recent stay with us.We look forward to welcoming you back very soon. Kind Regards, Kirsten & the Team.
10/10 Excellent
Fay
25 août 2023
Fay
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lynda le 24 oct. 2023
Thank you for your kind 10 our or 10 score, following your stay with us at Barony Castle Hotel. We look forward to welcoming you again in the future. If we can be of any further help to you, please do not hesitate to contact us.
8/10 Bien
WILLIAM
20 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
WILLIAM
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Leanne
30 juil. 2023
Leanne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
David
Voyage en groupe
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Mayya
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mayya
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Ian
Voyage en groupe
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
jan
16 juin 2023
jan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Simon
14 juin 2023
Simon
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Natalie
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Craig
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Craig
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bra alternativ
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Lauren
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lauren
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Alison
Voyage en couple
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Graham
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tontine Hotel in the heart of Peebles
Graham
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Alex
Voyage en couple
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
ROBERT
7 avr. 2023
ROBERT
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Margaret
3 avr. 2023
Margaret
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Pamela
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night stay
Pamela
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Christine
Voyage en groupe
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A Gem in Peebles
Christine
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Mary
5 mars 2023
Mary
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Ian
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tontine experience
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Mai
Voyage en couple
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mai
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Mhairi
Voyage en famille
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely place
Mhairi
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Andrew
16 oct. 2022
Andrew
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Keith
5 sept. 2022
Keith
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Susan
22 août 2022
Susan
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Alex
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 1 nuit en août 2022