Avis sur Let's Hyde Pattaya Resort & Villas
Let's Hyde Pattaya Resort & Villas
170/1 Moo 5 Soi Na Klua 18/2, Pattaya-Naklua Road, Pattaya, Chonburi
Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en avril 2023
Réponse de Let's Hyde Team le 16 avr. 2023
Dear Sylvain,We're glad that you had an enjoyable stay with us and that our staff was professional and friendly. We apologize for the ants that invaded your villa due to the food being left out. We'll make sure to remind our guests to keep their food items stored away. We apologize for the early morning construction noise that you experienced and we wish we had been able to notify you ahead of time. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.Let's Hyde Team
8/10 Bien
Axel
Voyage en groupe
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Axel
Séjour de 2 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Olivier
Voyage en groupe
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Olivier
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
francois
26 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
francois
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel dans verdure
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2019
Réponse de Thasa le 20 févr. 2019
Thank you for your kind comments.
8/10 Bien
Andre
Voyage en groupe
28 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andre
Séjour de 7 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
T., Dresden
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
T.
Séjour de 15 nuits en mars 2024
Réponse de Let's Hyde Team le 26 mars 2024
Dear Thomas Ritter,Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your recent experience did not meet your expectations and that you feel the best days of our facility are over. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our services and facilities.We apologize for any shortcomings you experienced during your stay and understand your decision not to return. We value your loyalty and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to show you the improvements we've made based on your feedback.Best regards,
8/10 Bien
masaki
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
masaki
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Let's Hyde Team le 26 mars 2024
Dear Masaki Sugiura,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your review and apologize for any inconvenience caused by the noisy air conditioner during your stay. Your comfort is our priority, and we regret that we fell short in this aspect.Please know that we have taken note of your concerns regarding the air conditioner and will work diligently to address this issue to ensure a more pleasant experience for our guests in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay next time.Best regards,
8/10 Bien
Ralf
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralf
Séjour de 19 nuits en février 2024
8/10 Bien
Heimo
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heimo
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Leo Antonino
23 janv. 2024
Leo Antonino
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Ruankaew S. le 4 févr. 2024
Dear Leo Antonino,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a positive experience and gave us an 8/10 rating on Expedia. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.If there is anything specific you enjoyed during your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We value your input and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Paul
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 12 nuits en janvier 2024
Réponse de Ruankaew S. le 4 févr. 2024
Dear Paul Quayle,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our cozy facility. Our team strives to provide friendly service and fulfill all guest requests.Your suggestion about having more sunshades is duly noted, and we will certainly take it into consideration for improvements. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for another wonderful experience.Best regards,
10/10 Excellent
Rico
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rico
Séjour de 28 nuits en novembre 2023
Réponse de Ruankaew S. le 4 févr. 2024
Dear Rico,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our cozy facility. Our team strives to provide friendly service and fulfill all guest requests.Your suggestion about having more sunshades is duly noted, and we will certainly take it into consideration for improvements. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for another wonderful experience.Best regards,
8/10 Bien
Ralf
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Ralf
Séjour de 17 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Alireza
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alireza
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Johannes
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johannes
Séjour de 27 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Julio F
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julio F
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Sushmita
1 nov. 2023
Sushmita
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Roberto
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 12 nuits en octobre 2023
Réponse de TS le 25 oct. 2023
Dear Roberto,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you had an overall good experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your support.If there are any specific aspects you think we could improve upon, please feel free to share more details. We are always striving to enhance our guests' experience and your input is invaluable.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Warm regards,Let's Hyde Resort & Villas
6/10 Satisfaisant
Gerhard
5 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerhard
Séjour de 12 nuits en septembre 2023
Réponse de TS le 25 oct. 2023
Dear Gerhard,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused by the fruit bats during your stay. We understand that this was disruptive, and we appreciate your understanding.We are actively looking into ways to manage this situation better to ensure our guests have a more peaceful experience. Your input is valuable, and we are taking steps to address this concern.We hope this isolated incident does not deter you from staying with us again. Please feel free to contact us directly for any future reservations, and we will ensure you have a more enjoyable stay.Warm regards,Let's Hyde Resort & Villas
10/10 Excellent
Giovanni
26 juin 2023
Giovanni
Séjour de 13 nuits en juin 2023
Réponse de May (Reservation ) le 5 août 2023
Thank you for your feedback .
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Don
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don
Séjour de 1 nuit en avril 2023
2/10 Horrible
??
25 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
??
Réponse de Let's Hyde Team le 26 mars 2023
Dear Eiji,We apologize that you had an unpleasant stay at our resort due to the bat colony. As it states on our website, our resort is a real tropical oasis which comes with all that nature brings, and is not for the fainthearted. We do our best to ensure the safety of our guests, and we have a chlorinated swimming pool. We regret that you had a sore throat and felt sick, and we hope that you will give us another chance in the future. Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
WoonYoung
6 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
WoonYoung
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Let's Hyde Team le 26 mars 2023
Thank you for your review .
10/10 Excellent
Yq
Voyage en couple
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yq
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de May (Reservation ) le 3 mars 2023
Dear Yq,We're so glad to hear that you had a pleasant experience with our staff and that you relaxed during your stay. We would love to have you back as our guest. Thank you for your kind words.Let's Hyde Team
10/10 Excellent
Jürgen
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jürgen
Réponse de May le 29 janv. 2023
Dear Jurgen,Wir freuen uns, dass alles gut gelaufen ist! Wir bedanken uns für Ihren Besuch und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden.Let's Hyde Resort & Villas
6/10 Satisfaisant
Lisa
6 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Good Location
Lisa
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de May (Reservation ) le 29 janv. 2023
Dear Lisa, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We take cleanliness and the comfort of our guests very seriously and we're sorry that your room wasn't up to your standards. We're glad that our staff was able to move you to a different room that met your needs. We'll certainly look into the smell you experienced and make sure it is addressed. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Gabanguak
26 déc. 2022
Gabanguak
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Pimlada
Voyage en couple
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pimlada
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
2/10 Horrible
Richard
26 nov. 2022
Richard
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Paul
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room by the pool
Paul
Séjour de 12 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Paolo
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paolo
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Christopher
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Mark
15 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Relaxing place a little expensive for the area
Mark
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation Team le 3 juil. 2022
Thank you for your review .
Hope to see you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation Team le 18 mai 2022
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Marcus
11 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marcus
Séjour de 3 nuits en février 2022
4/10 Médiocre
Geza
Voyage en couple
14 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geza
Séjour de 25 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Bernd
10 janv. 2022
Bernd
Séjour de 18 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation le 12 janv. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!
8/10 Bien
Amey
Voyage en groupe
16 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel that felt like a Glamping experience
Amey
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Reservation le 12 janv. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr zu empfehlen!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Reservation le 12 janv. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!
8/10 Bien
Michel
26 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 5 nuits en avril 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
weekend in pattaya
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
8/10 Bien
Ketsarin
Voyage en famille
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ketsarin
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Iva
Voyage en famille
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iva
Séjour de 3 nuits en mars 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Huonot unet...muuten kaikki ok : )
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Philip
31 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Not quite what we expected!!
Philip
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Christopher
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 week stay
Christopher
Séjour de 22 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peace & nature middle of busy Pattaya
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019