Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de L'équipe du Sookie le 10 févr. 2024
Chè(re) client(e), Nous vous remercions pour ce commentaire et cette super note !Nous sommes ravis que vous ayez aimé l'hôtel et ayez passé un agréable séjour grâce à notre personnel accueillant.Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois !Bien à vous, L'équipe du Sookie
10/10 Excellent
Maud
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maud
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de L'équipe du Sookie le 25 janv. 2024
Cher Monsieur Claudin, Nous vous remercions pour votre commentaire et votre recommandation !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la propreté de l'hôtel, notre literie, notre salle de bain, notre délicieux petit-déjeuner ainsi que notre service attentionné. Nous espérons vous accueillir une prochaine fois!Bien à vous, L'équipe du Sookie
6/10 Satisfaisant
Isabelle
4 déc. 2023
Isabelle
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👏👏
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
nicolas
Voyage d’affaires
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfaisant
nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Éric
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Éric
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
marie-jeanne
Voyage en famille
8 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable avec un décoration soigné.
marie-jeanne
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Mahdi le 14 juil. 2021
Bonjour Marie-Jeanne,
Un grand merci pour votre si gentil commentaire. L'hôtel Sookie est en effet placé au coeur d'un magnifique quartier: Le Marais. Nous avons travaillé d'arrache-pied afin de faire du Sookie un point de départ chaleureux pour des balades parisiennes inoubliables. A très bientôt Marie-Jeanne.
10/10 Excellent
Diana
Voyage en famille
21 avr. 2024
Diana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Sookie Team le 21 avr. 2024
Dear Diana, Thank you for this 5/5!We are glad that you had a lovely stay with us and that you liked the Marais as much as we do. We look forward to welcoming you another time!Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Stephani
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephani
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de The Sookie Team le 9 févr. 2024
Dear Mrs. Ferrari Dalto, Thank you very much for your comment and this perfect rate!We are delighted to learn that you had a lovely stay with us thanks to the design, our warm team and our cosy Coffee Shop. We would be happy to welcome you back as your new pied-à-terre in Paris!Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Vanessa
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vanessa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Sookie Team le 11 mars 2024
Dear Vanessa, Thank you very much for this rate!We look forward to welcoming you soon.Warm regards, The Sookie Team
6/10 Satisfaisant
Karin
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Karin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Sookie Team le 2 mars 2024
Dear Karin, Thank you for taking the time to share your comment.We are glad that you liked the hotel. We are sorry for the heating issue that you encountered. We invite you to inform the reception if you found anything wrong so that it can be rectified and you can enjoy your stay even more next time.We hope to welcome you another time.Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Eviana
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eviana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
John
19 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Sookie Team le 21 déc. 2023
Dear John, Thank you very much for this 5/5!We are delighted to learn that you had a excellent stay with us!We look forward to welcoming you soon!Warm regards, The Sookie Team
4/10 Médiocre
Fidan
16 nov. 2023
Fidan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Johan Tobias
18 oct. 2023
Johan Tobias
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
chi wai
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 nights in paris
chi wai
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de The Sookie Team le 22 sept. 2023
Dear Chi Wai, Thank you vey much for your kind comment and this 10/10!We are delighted to know that you had a nice stay with us thanks to our caring team. It is a pleasure to learn that you liked the breakfast and the Marais.We hope to welcome you soon again!Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Aleeta
Voyage en couple
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleeta
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de The Sookie Team le 2 sept. 2023
Dear Aleeta, Thank you very much for this 5/5!We are delighted that the team provided you with the best possible service! The Marais is indeed the perfect neighborhood. We hope to welcome you soon at Hôtel Sookie!Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de The Sookie Team le 15 juil. 2023
Dear Patrick, Thank you very much for this perfect rate!We are glad to know that you had a nice stay with us and that you liked the rooms and the perfect location that is le Marais.We look forward to welcoming you soon!Warm regards,The Sookie Team
10/10 Excellent
JEANNE
Voyage en groupe
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JEANNE
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de The Sookie Team le 25 juin 2023
Dear Jeanne, Thank you very much for this perfect rate and this nice comment. We are glad to know that our efforts to make your stay unforgettable have worked. We look forward to welcome again soon!Warm regards, The Sookie Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de The Sookie Team le 10 juil. 2023
Dear Guest,First of all, please receive the gratitude of the whole Team for your comment on the Sookie. We put a lot of effort to make our hotel a warm and comfortable place and we are glad to see that you felt it yourself. However, we note that your room did not fully meet your expectations. To palliate the inadequacy of the room’s space we encourage you to book another category of room next time. You will find all the details concerning the size of the room in the reservation. We will be happy to introduce you to our other spaces which we are sure will delight you.Concerning the shower area, we are sorry that it did not suit you. We are currently redesigning some of our bathroom equipment to better suit our customers' expectations. Finally, we place a lot of importance on respecting the environment. For this reason, we only pick up the towels that are on the floor to limit water consumption. For next time, we invite you to call on our team if you need anything, it will be our pleasure to help you.We hope to welcome you once again at the Sookie to allow you to offer you an even better stay with us !Warm regards,The Sookie Team
8/10 Bien
Tine
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tine
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de The Sookie Team le 21 mai 2023
“Dear Tine,The whole team is delighted to see that you enjoyed your stay and we thank you for the rate. We always do our best to offer you unforgettable memories in the city of light ! We hope to see you soon at the Sookie to have a wonderful stay once again with us ! Warm regards,The Sookie Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Small hotel in great location.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Sookie Team le 22 janv. 2023
Dear Anonymous guest, We would like to thank you for sharing your experience at the Sookie. We are pleased to hear that you enjoyed the area. However, we do regret learning that the room sizes were not up to your expectations. The Sookie is fully transparent about its room sizes, all of which are detailed on our website. In the future, we recommend that you choose a COMFY or SPACY room to be completely comfortable with your luggage.We are quite surprised by your comment about our Lobby, as there is one. Just passing the reception desk on the right, there is a lounge available for our guests to relax in. And it has several sofas. Unfortunately, you must have missed it. But we hope to see you again very soon to show you the true potential of the Sookie!Warm regards, The Sookie Team
6/10 Satisfaisant
Ellen
27 oct. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ellen
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Sookie Team le 30 oct. 2022
Dear Ellen,Thank you for your comment about your stay in our hotel.We have noticed that some points did not satisfy you completely, and we want to improve our services to satisfy you. Can you tell us more about the points to improve?We remain at your disposal, and wish you a very nice day.Best regards,
10/10 Excellent
Francisca
Voyage en groupe
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisca
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Sookie Team le 16 oct. 2022
Dear Francisca, The entire team, and especially Sarah, was deeply touched by your feedback. We are so pleased to learn that you enjoyed the Sookie experience. We are constantly trying to improve and learn to ensure that our guests have the best stay possible, and comments as nice as yours make us very proud. It was a real pleasure to welcome you and your friend, Francisca! We hope to see you again very soon. Warm regards, The Sookie Team
8/10 Bien
Gilad
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilad
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Sookie Team le 16 oct. 2022
Cher Gilad, Thank you! Thank you for choosing our establishment, for staying with us, for taking the time to recommend us on this platform! The entire team is touched by your words and hopes to see you back very quickly!Warm regards, The Sookie Team
4/10 Médiocre
Cindy
7 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Over rated.
Cindy
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Sookie Team le 16 oct. 2022
Chère Cindy, We are sorry to read we were not able to impress you. Be assured that we do our best to make the stay of our guests as pleasant as possible. In this regard, we are completely transparent about the size of our rooms. Our website displays the room sizes by category in no uncertain terms. In the future, if you feel like giving us the opportunity to show you our true potential, you may want to choose the COMFY room or even better, the SPACY room. We would have appreciated it even better if you had informed us of your disappointment in person, we would have been able to offer you a larger room immediately. Regarding the noise in the street, it is a bus route that stops circulating around midnight. The bar across the street closes at about 1am. It is quite possible that the noise has disturbed you until then, for which we are extremely sorry. However, we are not able to control outside noises at all. We are delighted to hear that you appreciated the efforts of our staff in making you feel at home. As for the stairs, they are well up to standard. Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Simon, Melbourne
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Louise le 3 oct. 2022
Dear Simon,We are grateful for your feedback and are delighted to hear that you enjoyed the coffee shop and the fantastic Marais district. Merci to you, for honoring us with your presence and choosing the Sookie as your home away from home!We hope to see you back soon! Warm regards, The Sookie Team
8/10 Bien
Daphna
15 août 2022
Daphna
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 21 août 2022
Dear Daphna, Thank you for taking the time to recommend us on Expedia! We hope your stay went as well as possible. Please note that the entire team is looking forward to welcoming you again.Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sarah le 21 août 2022
Dear anonymous reviewer,We can't thank you enough for this perfect review! We are delighted to hear that you enjoyed the Sookie experience, its location, the staff and its rooms. We hope that this is enough to make you come back soon. Warm regards, The Sookie Team
8/10 Bien
Regina Maria
22 juil. 2022
Regina Maria
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 21 août 2022
Bonjour Regina Maria, Thank you for this great note! We hope your stay went as well as expected. We look forward to seeing you again soon!Warm regards, The Sookie Team
4/10 Médiocre
Bryant
15 juil. 2022
Bryant
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Anna
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Entzückendes Boutique Hotel um Paris zu erkunden
Anna
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Sookie Team le 19 nov. 2022
Dear Anna, We are delighted to read that you enjoyed the Sookie's experience: the service, the team's efforts and the Marais neighborhood. I get the impression that you appreciate places with a soul. It was a real pleasure to have you with us for a few days. Hope to see you again soon!Warm regards, The Sookie Team
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emma
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Yasmin
19 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasmin
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Sookie Team le 23 janv. 2022
Dear Yasmin,
Thank you for your kind comment ! It was a pleasure to welcome you in Hôtel SOOKIE ! We are delighted to know that you enjoyed your stay with us in Paris !
We hope to see you again.
Kindest regards,
SOOKIE Team.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Louise le 16 janv. 2022
Bonjour!
We are pleased to hear that your stay at the Sookie went well. It is a real satisfaction to read that you enjoyed the experience (along with the breakfast 😉). The staff was delighted to welcome you.
Regarding the wifi connection, we indeed had a network problem, but since your departure, we have solved it with the help of our technicians and our internet provider. We hope that this inconvenience did not affect your stay and that we will see you back very soon at the Sookie.
Warm regards,
The Sookie Team
10/10 Excellent
Jingjing
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jingjing
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Alon
26 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly boutique hotel
Alon
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Sookie Staff le 17 janv. 2022
Bonjour Alon and thank you very much for your rate of 8/10 :)
Looking forward to welcoming you in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Yesenia
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good 😊
Yesenia
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Laura
27 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb stay at Hotel Sookie
Laura
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
HEEJIN
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HEEJIN
Séjour de 10 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Kristin
18 sept. 2021
Kristin
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
4/10 Médiocre
Anne
Voyage en groupe
31 août 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Don’t stay here.
Anne
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021