Literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie, surmatelas

Avis sur Paris Marriott Champs Elysees Hotel

5 out of 5
Paris Marriott Champs Elysees Hotel
70 avenue des Champs Elysees, Paris, Paris

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 278 avis sur 547." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 153 avis sur 547." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 57 avis sur 547." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 547." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 27 avis sur 547." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Selim

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 déc. 2023
Dear Selim,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact me to discuss further the elements that we could improve on your next visit.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations Supervisor

2/10 Horrible

Dominique

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 30 juin 2023
Dear Dominique,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact us again to discuss further the issues of concern.Once again, we truly appreciate you taking the time to review your stay.Kind regards,Guest Relations Team

8/10 Bien

Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Andy

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de C. le 18 mai 2022
Dear Mr Andy, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for taking the time to share your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback. Thank you as well for your continued loyalty and for choosing us again as your home during your time in Paris. We always try to help make your time in the City of lights memorable, and being there for you during your stay with us is a pleasure. I wish you an excellent day and I sincerely look forward to welcoming you back once our renovations are completed. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Frederic

Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Laura, Guest Relations le 7 août 2021
Dear Value Guest, Thank you for your feedback. Kind Regards,

10/10 Excellent

Anthony

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Laura, Guest Relations le 10 mars 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. We hope to see you soon. Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

karine

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Laura, Guest Relations le 11 janv. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback We hope to see you soon. Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Laura, Guest Relations le 4 nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your comment. We hope to see you soon. Kind Regards,

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Laura, Guest Relations le 25 déc. 2018
Thank you!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Paula, Guest Relations le 17 mai 2018
Thank you so much for giving us such a good review! Please let us know if there's anything we could do even better. My best wishes

10/10 Excellent

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Paula, Guest Relations le 11 avr. 2018
Thank you very much for rating us on Expedia Stephane, specially such a good one!. Please let us know if there's anything we could do better, or Something you particularly loved.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

dominique, Louvres

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
deux nuits aux petits soins
Séjour parfait. Accueil parfait, cette RESA était pour une occasion très particulière : anniversaire de mon mari. Tout était parfait, une bouteille de champagne fut offerte sans avoir a faire la demande, le petit déjeuner, rien à dire.Le personnel est accueillant et au petit soins, pour chaque demande, le café, le thé glacé etc......La moquette de la chambre est absolument à changer mais nous n'allons pas nous arrêter à ça!!!!
Réponse de Candie Clapier le 9 juil. 2016
Chère Madame, Ce fut un véritable plaisir de lire votre commentaire après votre récent séjour au Paris Marriott Champs Elysees Hotel ! Je suis ravie de voir que notre bel hôtel ait su faire de l’anniversaire de votre mari un événement si particulier et que vous pensiez que « tout était parfait », du petit déjeuner jusqu’au personnel. Notre équipe est en effet dédiée à offrir aux clients de l’hôtel une expérience unique et je suis heureuse d’apprendre qu’ils ont réussi. Nous espérons réellement vous compter à nouveau parmi nos clients prochainement ! Sincèrement vôtre, Candie Clapier Marketing Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Séjour agréable sur une avenue magnifique. Je recommande vivement. Dommage que le prix soit aussi élevé.

10/10 Excellent

marie , port-au -prince Haiti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j'etais au centre
J'ai beaucoup aime .les magasins etaient a la portee Metro de meme le staff de l'hotel vourtois et affable une experience a refaire

8/10 Bien

ASSAAD, Nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel qui correspond aux attentes
Hotel de tres bon niveau et confort.Le service est rapide ,le personnel est attentif et aimable,le petit déjeuner est copieux et variė,l'emplacement est idéal .

10/10 Excellent

christel, contes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL IMPECCABLE PRES DES GRANDS MAGAZINS
TRES BEL HOTEL SERVICE IMPECCABLE

8/10 Bien

Lillo, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
excellent accueil
Petit déjeuner assez pauvre , beaucoup de chose payante bien que nous avions le petit déjeuner compris dans notre séjour
Réponse de Candie le 4 juil. 2015
Chère Lillo, Je vous remercie d’avoir partagé votre expérience avec nous. Le petit déjeuner inclus est le petit déjeuner continental en buffet. Il offre un large choix de jus de fruits frais, et boissons chaudes viennoiseries, fruits, muffins, yaourts mais aussi une grande sélection de mets salés comme les fromages français, charcuterie, hashbrowns, saumon fumé… vous pouvez aussi commander à la carte d’autres plats, comme les œufs bénédicte ou des gauffres en suppléments. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Paris Marriott Hotel Champs Elysées prochainement. Bien cordialement, Candie Clapier Coordinatrice Marketing et Commerciale

6/10 Satisfaisant

alain, NICE

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hotel accueillant
Beaucoup de bruit cause extérieur Petit déjeuner pas à la hauteur d'un 5* Très bon lit et grand choix d'oreillers

8/10 Bien

Gerard, Nice

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour satisfaisant dans l'ensemble.
Nous avons retrouvé sous le lit (sans vraiment chercher) des chaussons d'un autre palace parisien. Les femmes ou hommes de chambres ne se baissent apparemment pas ! Services principalement prévus pour des non-résidents en France. Personnel aimable, poli et souriant. Léger manque d'informations : il ne nous a pas été dit qu'il fallait introduire la carte de sa chambre dans les ascenseurs pour qu'ils s'élèvent. Évident pour des habitués ?

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
pas mal
L hôtel est bien situé mais les chambres pas très bien je trouve que ça ne mérite pas leurs tarifs

8/10 Bien

JEAN RUIZ, MALTE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER BONNE SAUF QUE PAS DE VOITURIER POUR UN HOTEL DE CETTE CLASSE ...UN PEU DOMMAGE.

8/10 Bien

Antoine, Liban

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hotel emplacement et confort
Bonne impression bon service a part absence de personnel pour prendre les valises a l arrivee et impossibilite de se faire servir un cafe au lobby a 8 h

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel marriott champs elysees paris
tres bon hotel, tres bien situe, personnel tres agreable, parking souterrain (payant) .

10/10 Excellent

maud, bourg en bresse, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
situation excellente et hotel meritant ses 5 etoiles
l'hotel est a recommander et ns y retournerons. donnant juste sur les champs elysees; l'hotel et les chambres sont tres clean et le petit dejeuner est tres copieux

10/10 Excellent

Kamale

Great hotel, staff, and location.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 14 mai 2024
Dear Kamale,Thank you very much for your feedback and kind words!We trust that you made the most of your Parisian stay and hope that we contributed to making it memorable.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

Takashi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
プラン内容:デラックスルーム キングベッド1台 朝食付き 4泊5日 旅行のため妻と2人で利用させていただきました。 チェックインの3日前にホテルからメールが届き、チェックイン時刻や手荷物数、ホテルへの要望を問われたので返信しておきました。 宿泊当日、5階の部屋に案内されたのですが、バスルームにバスタブがないことがわかり、部屋の交換を要望すること、バスタブ付きの部屋を1度見学してから判断してほしいと言われ案内を受けました。 案内されたのは2階の部屋でした。部屋の広さやベッドは変わらずでしたが、全体的に設備や家具が古い印象を受けました。バスルームに換気扇がないことや裏通りに面していることなどを確認しながらも、バスタブを諦めることが出来ずに部屋の交換を希望しました。今思えば事前のメールで希望を伝えておけば良かったとも思えます。 客室とサービスについて わかっていたことですが、歯ブラシなどのアメニティは無いので持参したものを使いました。タオルは毎回交換してもらえましたが、交換して欲しいものはまとめて床に置くなどしておかないと交換されないものもありました。 水圧や水温は問題なかったのでバスタブにお湯を溜めて入浴することが出来ました。 裏通りに面していることと、大規模駐車場の影響で騒音が酷かったです。夜中の2時でもクラクションや交通整備の音が室内に響いていました。神経質でない人でも気になって眠りにくいと思います。 また、かなり残念だったのはカーテンがレールから外れており光が室内に漏れてくることでした。これはすぐに改善できるレベルであり、メンテナンスが行き届いていないとしか言いようがありません。 朝食について 食事は大変良かったです。品数も豊富で毎日全体の2割くらいは日替わりメニューになっていたと思います。オムレツやオートミールなど個別の無料オーダー注文もありました。屋外テラスは朝食時に利用は出来ないそうです。 利便性について シャンデリーゼ通りに面しており、ショッピングや外食には最適でした。地下鉄の主要駅も近く、タクシーも拾いやすかったです。モノプリという百貨店とスーパーが徒歩1分のところにあるので軽い買い物に便利です。23時までやっていたので滞在中に2回ほど利用しました。 海外の文化や習慣があることは理解していますが、日本のホテルシティレベルのサービスでした。立地条件で選んでいたので後悔はないですが、客室での時間を満喫することは出来ませんでした。
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 14 mai 2024
Dear Takashi,Thank you very much for your detailed feedback!We hope that you made the most of your Parisian stay.I apologize for failing to meet your expectations during your visit and will personally ensure a follow-up of the situation.We hope that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.In the meantime, please feel free to contact us again to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team

8/10 Bien

Carol A

Voyage en couple
Our room had 5 steps down to the bathroom! Light oak wood that blended together! We are 76 years old. There were no rails! They couldn’t move us so we had them put black tape on end of each step!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 14 mai 2024
Dear Carol A,Thank you very much for your feedback.I apologize for the inconvenience that may have occurred during your stay. We failed to meet with your expectations and we truly appreciate your patience and understanding.The entire Team and I hope that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area. In the meantime, please feel free to contact us again to discuss further the elements of concern.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

steve

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
es un lugar bello
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 3 mai 2024
Dear steve,Thank you very much for your feedback!The entire Team will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

MONINA

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location is great! Easy access to Metro and bus. Lots of dining options. Plus, it's in the heart of shopping area.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Team le 20 avr. 2024
Dear Monina,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again very soon.Kind regards,Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

Carol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Overall the stay was OK. The room was OK except that the shower was terrible (mold around the bottom of the shower curtain) and the handheld shower head was in an awkward location. The toilet didn't flush completely, toiletries/toilet paper was not restocked. I was told that breakfast was included when we checked in and then I got charged each day? It was a convenient location but not sure I'd stay there again. The concierge frequently couldn't answer questions which was disappointing.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 20 avr. 2024
Dear Carol,Thank you very much for your feedback, we truly appreciate you taking the time to review your stay.The experience you have described is falling far below our standards, and I apologize for failing to meet your expectations during your visit.Please feel free to contact our Guest Relations Team to discuss further the elements of concern.Kind regards,Front Office Team

8/10 Bien

Juan Ramon Martinez, Monterrey

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 30 avr. 2024
Dear Mr. Martinez,Thank you very much for your feedback!We hope that you will visit us again very soon.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is at the heart of the Champs-Élysées. The staff and doormen are exceptionally friendly and helpful. The room was clean and had sufficient amenities.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Ryan,Thank you very much for your feedback and kind words!We trust that you made the most of your Parisian stay.The entire Team will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Elizabeth,Thank you very much for your feedback!We truly appreciate you taking the time to review your stay.We hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team

4/10 Médiocre

Faisal

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 févr. 2024
Dear Faisal,Thank you very much for your feedback.The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,

4/10 Médiocre

Yudianna

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is in a good location on Champs Elysees. The lobby and staff are nice. However, the photos are misleading. The 'terrace' room has no outdoor seating, is dirty and the glass is broken. The rooms are outdated and the TV only has french channels. The room is hot and you have to open the door for a mild breeze. the bathroom is old and unkept. Upon arrival, the front desk asked me if i wanted to upgrade to the Eiffel tower view for a big chunk more, I said no since I had already paid a lot for a 'terrace' view. All I got was a dirty terrace, with no seating overlooking the dirty rooftops and back of the hotel. Construction was going on too so between the door open for air and the noise, it was hard to sleep. I think its an ok hotel, but the price should be way more affordable. Conclusion, very misleading.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team. le 26 févr. 2024
Dear Yudianna,First of all, we thank you for taking the time to write about your last experience with us.I feel concerned about the inconvenience you reported, and your disappointment does not reflect our Marriott values. The entire Team and I wish to offer you our most sincere apologies for failing to meet with your expectations. A proper follow-up will be made to ensure this remains isolated incidents.Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.Kind regards,

8/10 Bien

Jungeun

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 15 févr. 2024
Dear Jungeun,Thank you very much for your feedback!Th entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

Tironi

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 15 févr. 2024
Dear Tironi,Thank you very much for your feedback!We hope that we contributed to making your stay memorable.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

EMAD

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear EMAD,Thank you for your feedback!We hope that you will visit us again soon.Kind regards,Guest Relations Team

2/10 Horrible

Alexa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me equivoqué en mis días de reserva llame mil veces haber si me podían ayudar y solo penalizarme con una noche. Deje correos y nada. y no me hicieron ningún tipo de ayuda o descuento. Perdí mi dinero de tres noches. Reservéenseguida en Fraser suites y fue toooood lo contrario me atendieron súper biien amplísima la suite a comparación de la que había reservado y perdí en Marriot. N fin jamás volvería a Marriot.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 mars 2024
Dear Alexa,Thank you very much for your feedback.There are policies applied regarding cancellations when you make a reservation through a third part, and I am saddened that we could not accommodate.Please feel free to contact our Guest Relations Team to discuss further the elements of concern.In the meantime, we will remain at your entire disposal to assist you.Kind regards,Front Office Team

2/10 Horrible

Matias

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible experience it shouldn’t be a marriott any more. 3 star hotel
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 9 févr. 2024
Dear Matias,Thank you very much for your feedback.We apologize for failing to meet your expectations during your stay and are looking forward to discuss further the elements that we could improve.My hope is that you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.In the meantime, please feel free to contact our Guest Relations Team regarding the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel

10/10 Excellent

Nicole Michelle, Hauppauge

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 23 janv. 2024
Dear Nicole Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards

6/10 Satisfaisant

Guilherme

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Guillherme,Thank you very much for your feedback!The entire Team and I will be looking forward to your next visit.Kind regards,Guest Relations Team

8/10 Bien

Ivan Elhiu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
El hotel tiene inmejorable ubicación al estar en la mejor zona de Champs Elysees. Su lobby es relativamente pequeño comparado con otros hoteles de la misma categoría. En general estuvimos cómodos, el único inconveniente que tuvimos fue que tuvieron que movernos de habitación porque la calefacción no podía regularse y mantenía el cuarto muy caliente. Su gimnasio también es muy pequeño. El personal del hotel es amable y en general mantienen las instalaciones limpias.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Ivan Elhiu,Thank you very much for your feedback, we trust that you made the most of your Parisian trip!We apologize for the inconvenience that may have occurred during your stay and hope that you will visit us again very soon.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

8/10 Bien

JAYME

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poderia ser melhor
Nos deram um quarto com goteira no banheiro e ficamos esperando umas 2 horas para o checkin
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 janv. 2024
Dear Jayme,Thank you very much for your feedback!We trust that you made the most of your Parisian trip.Furthermore, we have taken good note of your comments and apologize for any inconvenience the waiting time upon arrival and hope that you will visit us again soon!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Excellent

Michael

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
There is nothing 5* about this property!!! The dining room is a disgrace with very badly stained carpet and seating all cracked, utter disgrace! The carpet on the Stair's to enter the property is all worn. No glass ware in the room, we requested some and it was prompty delivered to our room, alas it was removed two days later. The New Years Eve dinner was a fiasco!! Zero athmosphere and staff in disarray and practically shouting at each other
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 18 janv. 2024
Dear Michael,Thank you very much for your feedback, we appreciate you taking the time to review your stay.First of all, I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay, as this is falling far below our standards.I will remain at your disposal to discuss further the elements of concern and hope that you will visit us again soon.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly.Kind regards,Adam D. Guest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel

10/10 Excellent

Janine

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 16 déc. 2023
Dear Janine,Thank you very much for your feedback!We appreciate you taking the time to review your stay.The entire Team and I will be looking forward to your next visit!Kind regards,Guest Relations Team

2/10 Horrible

Medhat, Niles

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Small rooms, not even space for suitcases. Dirty carpet and shades.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 12 déc. 2023
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,

2/10 Horrible

Medhat, Niles

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Small rooms, got a queen with terrace, no space to put your suitcases. Dirty carpet and shades. Unpleasant smell.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 12 déc. 2023
Dear Medhat,Thank you very much for your feedback.We seem to have failed to meeting with your expectations during your stay. Therefore, we want to offer you our apologies, and we will ensure that a proper follow-up of the situation will be made.We hope that next time you will be in the area, you visit us again and give us another chance.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Michaelyn

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Pick a different hotel on same stree
Location was great! I think half the hotel has maybe been remodeled and half not. We were definitely in the side that hadn't. Shower and heat didn't work so finally after waiting 2 hours for service people to come and go at 10pm they switched us rooms. I was relieved cause the bed was also soo uncomfortable. New room had a working shower but still very cold all through the night (had heat on highest setting and still had to sleep in multiple layers) and same very uncomfortable bed and pillows. Our exterior door outside did not lock. I'd stay in this location again, but not this Marriott hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Supervisor le 6 déc. 2023
Dear Michaelyn,Thank you very much for your detailed feedback!We truly appreciate you taking the time to review your experience with us.The experience you have described is clearly below our standards and I wish to offer you my most sincere apologies for any inconvenience that may have occurred during your stay.There will be a proper follow-up of the situation and we are grateful for your comment, which will definitely help us improving the experiences we deliver to our guests.In the meantime, please feel free to contact us again or myself directly to discuss further the elements of concern.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations SupervisorParis Marriott Champs Elysees Hotel