Avis sur Alonaland Resort Apartelle
Alonaland Resort Apartelle
Ester Lim Drive, Tawala, Panglao, Bohol
Avis
8,0
Très bien
7,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 12 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Augustin
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Augustin
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de The Management le 29 juin 2023
Dear Guest, good day! We greatly appreciate your time for leaving us a review and we are very happy that you’ve enjoyed your stay. Till next time, safest travels and thank you!
8/10 Bien
Didier
27 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable et tranquille
Didier
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Rolf le 27 nov. 2019
Hello Didier ,
Thanks for staying with us and the review . We appreciate your feedback .
8/10 Bien
Roselyne
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Roselyne
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Rolf le 8 nov. 2019
Hello Roselyne,
Thanks for staying with us and for the review . We appreciate your feedback .
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Rolf le 22 août 2019
Thank for your feedback .We are glad that you had a great stay with us.
8/10 Bien
arianit
16 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
arianit
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
yannick
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yannick
Séjour de 3 nuits en août 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 août 2017
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Correct resort for cheap price near Alona beach
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Hello ,
Sorry for the inconvenience . Was a mistake with your length of stay .
The Dive Lessons in the pool are already regulated now and only allowed in the morning .
Thanks ALONALAND RESORT
2/10 Horrible
Gael
5 mars 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gael
10/10 Excellent
Patricia, plympton
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
April
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
eunyoung
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
eunyoung
10/10 Excellent
Kelly
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful..
Kelly
Séjour de 3 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
jordi
13 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jordi
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Barry
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barry
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Sam
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Set up pool and gardens
Sam
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Dolores
7 mai 2023
Dolores
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de The Management le 29 juin 2023
Dear Guest, good day! We appreciate your time for leaving us a rating and we are happy that you’ve enjoyed your stay. Till next time, safest travels and thank you!
10/10 Excellent
Ville
Voyage en groupe
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ville
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de The Management le 25 mai 2023
Dear Guest, good day! We appreciate your time for leaving us a review and we are happy that you enjoyed your stay. Safest Travels!
10/10 Excellent
cassandra may
4 mars 2023
cassandra may
Séjour de 3 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Coco
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coco
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Rolf le 23 févr. 2023
Hello Coco ,Thanks for your pleasant feed back ,will share it with our staff. We appreciate it very much.
10/10 Excellent
Brian
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff and relaxing place
Brian
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Rolf le 23 févr. 2023
Hello Brian, Thanks for your feed back. We are glad that you had a pleasant stay with us.We appreciate it very much .
10/10 Excellent
yumiko
27 janv. 2023
yumiko
Séjour de 15 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Christine
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Simple and comfortable, good value
Christine
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Management le 28 nov. 2022
Dear Guest,Thank you for leaving us a review! We’re happy that your stay was comfortable enough. Stay safe Sincerely, The Management
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de The Management le 29 oct. 2022
Thank you for the heartwarming review, sir Michael. We appreciate you taking the time to share your experience and we're glad that you and your family enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again-- have a nice day!
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille, Voyage en couple
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de ALONALAND le 30 sept. 2022
Hello Mark ,We appreciate your Feedback. We are glad that you had a pleasant stay whit us . Thanks Rolf
10/10 Excellent
Louise Grace Alyana
11 juil. 2022
Louise Grace Alyana
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Harith
Voyage en couple
1 juin 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Harith
Séjour de 5 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Michael, Cumming
Voyage en couple
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 14 nuits en avril 2022
Réponse de ALONALAND le 16 mai 2022
Hello Michael, we are glad to hear you had a nice stay and that you enjoyed it .
Thanks
ALONALAND
8/10 Bien
Edgardo
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Edgardo
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de ALONALAND le 1 mai 2022
Hello Edgardo, We are glad to hear you had a nice visit and that you enjoyed it.
10/10 Excellent
yumiko
26 avr. 2022
yumiko
Séjour de 21 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Roger
19 avr. 2022
Roger
Séjour de 5 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
静で快適でした。
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Rolf le 13 févr. 2020
Hello Masami ,
We are happy you enjoyed your stay with us and for the
friendly rating .
Hope to see you again .
4/10 Médiocre
masami
Voyage en groupe
12 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
実際は写真よりキレイです。
masami
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de alonaland le 13 févr. 2020
Hello Masami ,
We appreciate your feedback .
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de ALONALAND le 13 févr. 2020
Hello ,
Thanks for the review and staying with us . The digging
on neighbors lot has be done already .
8/10 Bien
Hongchan
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
가성비 괜찮은 숙소
Hongchan
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de The Management le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for leaving us a review and we are happy that you enjoyed your stay. Safe travels!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 janv. 2020
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Not for a family
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management le 15 janv. 2020
To everyone who encounters THIS guest, please be careful— I recommend calling for security or be extra cautious (to accommodations who wish to know her name, please contact me). Not only was she extremely rude to us (publicly called our receptionist a prostitute multiple times, tried to intimidate me by closely shouting at my face, rudely brought up religion, acted like a misbehaved child by flaunting her chests, etc.), our guests were also terrified due to her poor and aggressive behaviour (she even screamed at one of our guests).
In regards with her luggage, she clearly said she did not need our help (some guests are extra cautious of their belongings so we respectfully ask first)— the proof is recorded by our security cameras. As for the light, is it not enough that we apologised and promptly addressed your concern? Or did you still had “other” concerns? Our outdoor grill is made of bricks and wood are already provided for free— it will take time so I recommend buying charcoal outside.
When the guest entered the gates of my home unannounced at around 9PM, she was only asking for my staff. She requested for her kitchen deposit while rudely accusing my receptionist as a prostitute for wearing a dress (New Year Party) and for inserting the sharp object in the pillow to hurt her son— therefore, I approached the guest few minutes later and asked the reason for her behaviour. She brought up the topic that we wanted to hurt her child (the guests said she filmed the whole process of finding the pin in the ROOM and found it BEFORE her son got hurt) and also said this isn’t her first time— I wonder. The moment she realised she spilled information she shouldn’t have, she quickly changed her attitude and said she pities me therefore will not call the police anymore. But since I was already disgusted of her behaviour, I attempted to call for security to further investigate this matter— which made her nervous. Other than the pin and safety of her son, she seems to be more concerned of my receptionist as she keeps bringing it up. Luckily for her, her husband is polite and I didn’t want to ruin her son’s vacation so I left her off with a warning.
Anyway, we bid you and your family a safe travel but please, do us a favour and never show up in Alonaland again. Thank you!
Sincerely,
The Management
8/10 Bien
Tuomo
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok mesta, mukava puutarha.
Tuomo
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management le 15 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us and leaving us a review. The new hotel is currently under construction so to avoid accidents, guests are temporarily not allowed to pass. We are glad we made your stay pleasant and we bid you safe travels!
8/10 Bien
Son
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Son
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management le 7 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you taking the time to leave us a review. We are happy that we made your stay pleasant. Safe travels!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
GOOD
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management le 30 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for leaving us a review and we are happy that you enjoyed your stay. Safe travels!
4/10 Médiocre
O, Bohol
Voyage en couple
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
O
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de The Management i le 4 janv. 2020
Dear Guest,
We apologise for the misunderstanding— we have contacted Expedia again to fix this issue since we are not responsible for inputting information regarding how much time it needs to reach the designated destination. In order to reach Alona Beach by foot, it takes 15 minutes (without the exaggeration) but we do provide a free beach shuttle to transport our guests to the beach until 17:00. Thank you!
10/10 Excellent
larisa
Voyage en groupe
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хороший отель с очень добродушным персоналом
larisa
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Rolf le 11 déc. 2019
Hello Larissa ,
We are happy you enjoyed your stay with us . Appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Myline
Voyage en famille
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Myline
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Rolf le 2 déc. 2019
Hello Myline,
Thanks for the feedback
We are glad to hear that you had a nice stay and that you enjoyed it .
8/10 Bien
billey, seoul
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
billey
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de alonaland le 14 août 2019
Hello ,
We appreciate your feedback and will look into this issues .
Thanks
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de The Management le 25 juil. 2019
Thank you for leaving us a review!
6/10 Satisfaisant
Peter
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Peter
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de The Management le 25 juil. 2019
Thank you for leaving us a review!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 juin 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de management le 4 juil. 2019
The Wifi works also on the Balconies of each room not only on common areas. Thanks for your feedback and have a god day .
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de ALONALAND RESORT le 6 juin 2019
We appreciate the feedback .
Thanks
8/10 Bien
Mengie
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mengie
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de ALONALAND RESORT le 6 juin 2019
We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de The Management le 29 mai 2019
Hello! Thank you for leaving us a review and we are happy that you enjoyed your stay with us. We look forward to your return! Sincerely, The Management
8/10 Bien
Kim
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stille og roligt
Kim
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de The Management le 2 mai 2019
Greetings! Gatepasses are extremeley limited since the provider will only allow us to own very few. Therefore we do not make promises since it will be unfair for our other guests. We recommended using the free beach shuttle if you prefer not to walk and spend 12-15 minutes to Alona Beach. As stated online, WiFi is available in public areas only. Toilet paper IS provided on request unless you're unreasonably asking too much. Thank you and we wish you a safe travel! Sincerely, The Management