Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 1 déc. 2023
Chère Marie-José,Merci pour votre avis. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une bonne expérience dans l'ensemble. Nous nous excusons pour la gêne occasionnée par la climatisation/chauffage bruyant et nous y remédierons dans les plus brefs délais.Sincèrement,Directeur de l'hôtel
10/10 Excellent
Marie-Jose
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Jose
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 5 déc. 2023
Chère Marie-José,Merci pour vos merveilleux commentaires ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel propre et bien équipé. Nous nous efforçons d'offrir une expérience confortable et agréable à tous nos clients, et nous sommes ravis de voir cela reflété dans votre avis. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Sincèrement,Directeur de l'hôtel
2/10 Horrible
Benoit
27 août 2023
Les points faibles : Personnel et service
Benoit
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Manager le 12 déc. 2023
Dear Benoit,Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the delay in responding to your email inquiry. To address this matter, we have reviewed our communication processes and are taking steps to ensure that all guest inquiries are promptly acknowledged and addressed. We understand the importance of timely and efficient communication, and we are committed to improving in this area. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the possibility of welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Muriel
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Motel d’etape convenable
Muriel
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
David
1 nov. 2022
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2022
Dear David,Thanks for your feedback and rating. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. You can expect a still better experience next time. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
stephane
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephane
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 27 oct. 2022
Dear stephane,Thanks for your stay. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. We rely on guests like you to tell us when we’re doing well and when we are so we can get better. If we let you down, we apologize. We have taken note of these comments to make sure we do better than ever for future guests. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Pierre-Louis
21 oct. 2022
Pierre-Louis
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 25 oct. 2022
Dear Pierre-Louis,Thank you so much for sharing your recent stay with us. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
bernard
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Page
bernard
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Manager le 8 août 2022
Dear Guest,
Thanks for your stay. Your generosity in appreciating our hotel is very much encouraging. It is our privilege to host guests like you, who make us run that extra mile towards guest satisfaction. We will be really excited to welcome you again.
Sincerely,
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Thierry
Voyage en famille
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Manager le 22 juil. 2022
Dear Guest,
A big thank you for your stay at our hotel.
It is really delightful to see your feedback.
We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs.
It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area.
Eagerly looking for your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Laura
8 mai 2022
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Hotel Manager le 9 mai 2022
Dear Guest,
I want to thank you for sharing such encouraging feedback about the Rodeway Inn at Lake Powell.
I will ensure that I pass on your appreciation to our team.
Appreciation and positive feedback keep us motivated to strive harder to provide the best of services and excel in what we do.
Providing great hospitality is our goal and something we take great pride in.
We look forward to serving you again.
Sincerely,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
flavien
3 mai 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas bien
flavien
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Hotel Manager le 5 mai 2022
Dear Guest,
Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your needs and did not live up to your expectations. We take pride in our hotel and in providing a great place to stay for so many guests, and I deeply regret that we let you down. Perhaps you will give us another try in the future so we can do a better job of satisfying you.
Sincerely,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Chambres sales
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 25 déc. 2019
Dear Guest
Thanks for sharing your nice experience. We are really sorry for the unpleasant experience during your stay. Your review is very important to us. We have noted your comment regarding cleanliness. The housekeeping staff has received additional training in the level of cleanliness required of them as our employees. We will ensure that all rooms are properly checked for cleanliness before checking in the new guest.
I hope you will give us another chance to satisfy you the next time you’re in the area.
Sincerely
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
caron
Voyage en famille
3 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
caron
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 6 déc. 2019
Dear Guest,
Thanks for your visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services. We look forward to seeing you again soon!
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 20 nov. 2019
Dear Guest,
Thanks for your quick and short visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services. We look forward to seeing you again soon!
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thanks for your exceptionally pleasant comments about our hotel amenities, facilities and more. We take real pride in serving guests well and try to make the guest experience as good as possible. I hope you will indeed be able to stay with us again in the future. You will be most welcome.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business.
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
GWENAELLE
28 oct. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
GWENAELLE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and it did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2019
Dear Guest,
Thanks for your quick and short visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services. We look forward to seeing you again soon!
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Patrice
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrice
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 25 oct. 2019
Dear Guest,
Thanks for writing the great feedback from your recent stay. We are delighted to hear that you had an amazing time. We look forward to welcoming you back soon!
Sincerely
Hotel Manager
8/10 Bien
Marie-noelle
Voyage en famille
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour à Rodeway inn Lake Powell
Marie-noelle
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 18 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for indicating that you had a nice stay. Our goal is an excellent experience for every guest, and I’m pleased we satisfied. We invite you to stay with us again soon so you can experience the many positive attributes of our hotel again.
Sincerely,
Hotel Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 27 sept. 2019
Dear Guest
Thanks for the stay at our hotel. We're delighted that you shared with us that your nice experience. I'm so pleased that you liked our comfortable bed and you enjoyed your stay. We are always trying to provide a best and comfortable stay for the new guest. You and your traveling companions will be most welcome with us in the future. We're grateful for your feedback.
Sincerely
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 27 sept. 2019
Dear Guest,
Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3-star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Raphaël
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raphaël
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 20 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 15 oct. 2019
Dear Guest,
A big thank you for your stay at our hotel.
It is really delightful to know that you liked the beautiful view of the surrounding reliefs from our hotel.
We invite you once again to enjoy the same experience.
Eagerly looking for your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Clara
2 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Clara
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Manager le 14 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Nils, fr
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nils
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Hotel Manager le 21 août 2019
Dear Guest,
Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us an 8out 10 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await to welcome you. It is our privilege to serve guests like you.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Manager le 21 août 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel and for giving the opportunity to serve you. Glad to note that you liked the overall stay looking into the 4-star feedback. We are privileged to have you as a guest. We look forward to seeing you again!!!
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Audrey
11 juil. 2019
Hôtel moyen
Audrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 26 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay. We regret all the issues mentioned in your review. Our apologies for the mess. We shall check and take corrective steps to avoid such things in future. Shall appreciate your understanding.
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Aziz
7 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Bien pour une étape
Aziz
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 8 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your great feedback! I'm so glad you had a great time at our hotel. We certainly try our best to offer the best and certainly the most comfortable stay possible. We look forward to hosting you again very soon!
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 juin 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Hotel Manager le 8 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. I apologize you only found us average and did not experience all of the reasons so many guests consider us their second home.
I’m sorry we didn’t live up to your standards. It’s a true pleasure to serve you, and we look forward to providing total satisfaction to you again in the future. When you need us, we’ll be here for you.
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Hotel Manager le 8 juil. 2019
Dear Guest,
A big thank you for your stay at our hotel.
It is really delightful to see your feedback.
Our team has proven that they can do wonders with genuine hospitality.
Eagerly looking for your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Sebastien
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Motel simple mais efficace
Sebastien
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 1 juin 2019
Cher invité
Merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes ravis que l'expérience globale a été bonne. La plupart de nos clients sont très satisfaits de leur séjour. Nous vous invitons encore une fois à rester avec nous avec votre famille et vos amis. Merci pour vos propos honnêtes et francs.
Cordialement
Directeur de l'hôtel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 25 avr. 2019
Dear Guest,
Thanks for choosing our hotel for your stay and 4 Stars you have given us based on the experience. Hope you had a wonderful experience with us. Please visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 20 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. Your feedback is very important to us. I was concerned to see that you were not impressed with our property. We have noted all your concerns and share with the respective department action. You can expect a still better experience next time. Please visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Guillaume
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Peut facilement mieux faire!
Guillaume
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 18 avr. 2019
Dear Guest
Thanks for your recent stay at our hotel. We appreciate your feedback. We apologize that your stay was not satisfactory. We will surely change and improve our facilities and services. We promise that you will have a wonderful experience on your next visit. Please visit us again.
Sincerely
Hotel Manager
8/10 Bien
Nathalie
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 18 avr. 2019
Dear Guest
Thanks for choosing our hotel. I'm so pleased that you found a clean and perfect location close to your need. I'm so pleased that your overall stay was satisfied. We will surely take them for improvement particularly the breakfast. We are improving all the services and you shall definitely find the difference during your next visit. Please visit us again.
Sincerely
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Valerie, Paris
Voyage en famille
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Valerie
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 1 mai 2019
Cher invité,
Je suis vraiment désolée d'apprendre le problème de WiFi que vous avez eu. Je peux vous assurer que j'en parlerai à l'équipe, mais je veux m'assurer que nous réglons cela correctement.
J'espère que vous avez apprécié votre séjour.
Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance car nous aimerions que vous profitiez du séjour exceptionnel que vous méritiez lors de ce voyage.
Cordialement
Directeur de l'hôtel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 9 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon.
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Yannick
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Yannick
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Directeur de l'hôtel le 3 mai 2019
Cher invité,
Merci d'avoir pris le temps de nous commenter.qui est très apprécié.C'est bien d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 mars 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 3 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Thomas
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 9 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business.
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Stéphane
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil près du lac Powell
Stéphane
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 8 mars 2019
Dear Guest,
Thanks for the stay and great feedback.
It is really encouraging.
We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better.
Look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Philippe
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Correct
Philippe
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager. le 14 nov. 2018
Cher invité,
Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un séjour formidable dans notre hôtel. Votre avis signifie le monde à nous! Merci encore et au plaisir de vous accueillir bientôt.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel
6/10 Satisfaisant
Neli
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
La chambre est correcte
Neli
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Hotel Manager le 8 nov. 2018
Cher invité,
Nous vous remercions sincèrement pour vos commentaires sur nos services et installations. Comme toutes les entreprises, nous accordons la plus haute estime à ces retours. Nous vous remercions sincèrement d’avoir apprécié nos services et nos installations. Nous sommes heureux que votre séjour ici ait été une expérience des plus agréables. Le personnel a reçu une formation supplémentaire sur la courtoisie avec laquelle nos précieux clients doivent être traités. Nous sommes très fiers de cet hôtel et croyons que cette fierté transparaît dans tout ce que nous faisons.
Nous espérons pouvoir vous servir à nouveau. Nous espérons également que vous nous recommanderez à vos amis et à votre famille. En attendant, nous vous assurons que nous continuerons toujours à améliorer nos services et nos installations pour élever le niveau et la qualité à un niveau beaucoup plus élevé. Je vous remercie.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel
8/10 Bien
BERNARD
1 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape apprécié
BERNARD
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager le 8 nov. 2018
Cher invité,
Un grand merci pour votre séjour dans notre hôtel. C'est vraiment ravissant de voir vos commentaires.
Nous sommes ravis de savoir que tout s'est bien passé pendant votre séjour et que notre emplacement était parfait pour vos besoins. Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous espérons que vous continuerez à nous accueillir chez vous chaque fois que vous serez dans notre région.
Je suis impatient de recevoir votre prochaine visite.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager le 24 oct. 2018
Dear Guest,
Thanks for the stay and great feedback by giving us a 5-Star rating.
It is really encouraging.
We feel proud when we get such ratings and motivate us to serve better.
Look forward to welcoming you again.
Sincerely,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
patrick
18 oct. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Étape
patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager le 27 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for your stay at our hotel. I’m pleased that our clean hotel served as a perfect location to accommodate your needs. You can expect a still better experience next time. Thanks for choosing us for your stay and we look forward to seeing you on your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
Carine
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carine
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Hotel Manager le 24 sept. 2018
Dear Guest,
Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars.
Hope you had a satisfactory stay.
You can expect a still better experience next time.
Visit us again soon.
Sincerely,
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Francois
4 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Hotel Manager le 7 sept. 2018
Dear Guest,
Thanks for staying with us. I’m very glad that our hotel impressed you in so many ways. We focus on offering a guest experience that will satisfy a wide range of travelers. When you’re in the area again, I hope you will make us your first choice. We’ll be here when you need us with another great stay that you’re sure to like again.
Sincerely,
Hotel Manager