Coffres-forts dans les chambres, bureau

Avis sur Best Western Plus At Lake Powell

2.5 out of 5
Best Western Plus At Lake Powell
208 N Lake Powell Blvd, Page, AZ

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 450 avis sur 1017." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 272 avis sur 1017." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 135 avis sur 1017." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 90 avis sur 1017." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 70 avis sur 1017." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Steve

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect

10/10 Excellent

Eloïne

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Dan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les grands espaces américains
Séjour formidable !!! Très belle chambre propre, literie très confortable. Petit déjeuner copieux et délicieux. Des bonnes gaufres de bon matin. Un seul petit point négatif, on entend les gens marcher au dessus de notre tête.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Illisa Front Desk le 15 mai 2023
Dear Dan, Thank you for choosing our hotel for your visit to Page- Lake Powell and for taking the time to review our hotel. We are thrilled to see you had a fantastic stay here. Our team always strive to deliver exceptional service and accommodations to all our guests. I hope that you were able to immediatly notify a staff member so we were able to ask for the quietness we enforce from our "Silence is Golden Policy" where we do have quiet time after 10pm. It has been our pleasure to have had you as our guest and we hope in the near future you are able to return for another fantastic stay.

6/10 Satisfaisant

Renee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Déjeuner piteux et accueil juste correct, sans plus
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Front Desk le 14 avr. 2023
Dear Renee, Thank you for taking the time to leave a review. I apologize your welcome to our property was not to par and your breakfast was mediocre. We will be utilizing your comments to better the services we have to offer to future guest. I do hope the rest of your stay was exceptional. We wish you safe travels!

8/10 Bien

ALMUDENA

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Desk le 5 avr. 2023
Dear Almudena, Thank you for taking the time to leave a review. We hope you enjoyed your stay with us and hope you are able to visit again soon!

4/10 Médiocre

Nathalie

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 10 oct. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus at Lake PowellPage, AZ

8/10 Bien

Franck

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon hôtel et améliorer la propreté des chambres
Hôtel bien placé - Piscine agréable - Choix au petit déjeuner correct - Nous avions demandé un lit King Size et notre réservation a été modifiée en lit Queen Size sans autre explication Le ménage n'était pas très bien fait (tables avec résidus collants et la pièce ne sentait pas bon) Le personnel à la réception n'était pas très agréable
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 28 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus at Lake PowellPage, AZ

10/10 Excellent

Martine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 18 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Léa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 17 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Brigitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 17 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Diane

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 12 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

FRANCOIS

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Pas mal mais ...
1 nuit, chambre 2 lits 4 personnes. Odeur de chien mouillé très prononcée dans la chambre a notre arrivée. Demande de changement de chambre refusée car l'hôtel est annoncé complet. On nous indique qu'une recherche de solution est en cours mais nous n'avons pas eu de retour du staff. Après une relance et encore une demande de notre part, on nous donne un désodorisant parfum cheesecake fraise... Faute de mieux, nous nous en sommes contentés. Services : Salle de fitness très petite. Super piscine dont nous avons bien profité. Laverie prise d'assaut. Petit déjeuner compris et très copieux. L'employé présent est super. Au final : Nous avons passé une autre nuit a Page au Spring Hill Suites beaucoup mieux et moins cher. Pour autant, on ne peut pas dire que le Best Western soit une mauvaise adresse mais la concurrence fait clairement mieux sur le secteur. Pour la spécificité "pet friendly" de l'hôtel, c'est notre faute, nous n'avions pas vigilé ce point lors de la réservation. Mais désormais on ne nous y réprendra plus.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 25 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus At Lake PowellPage, AZ

8/10 Bien

Rik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel est propre, facilement accessible, dispose d'une piscine et d'un grand parking à l'arrière. Le personnel est accueillant, et le petit déjeuner est copieux. Les chambres sont confortables et suffisamment grandes. Mais elles mériteraient d'être rénovées : dans la nôtre, les prises électriques ne tiennent plus dans le mur et 3 ampoules sont grillées.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 28 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Sandrine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
moyen
Hôtel vieillissant mais propre. Nous avons eu l'impression d'être logés au sous-sol (odeur de javel de la piscine très présente dans la chambre). Petit-déjeuner moyen
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 23 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien
Personnel à l’accueil pas aimable et pas arrangeante! La chambre 3 lits double super! Mais frigo qui faisait un bruit épouvantable ainsi que la Clim! La piscine très bien. Hôtel près des commerces et des restaurants.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 22 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

Olivier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape a Page au BW
Bon hotel à Page. Le petit dejeuner était cependant moyen notamment les plats salés avec en plus dans ce genre d'hôtel tous les couverts en plastique.Nous avons apprécié l'appareil à gaufres.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 15 août 2022
We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

8/10 Bien

Frédéric

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Assez central comme emplacement. Proche des restaurants.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 11 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

antoine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On n 'est jamais déçu par les hotels bestwestern plus ! Confort , propreté , équipements , acceuil , petit déjeuner, etc ... rien à redire tout est parfait !!
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Christelle

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Veronique

Voyage en famille
Hôtel moyen
Hôtel moyen. Difficulté à avoir des serviettes de toilettes en nombre suffisant pour tous les membres de la famille. Personnel à l’accueil pas très compatissant. Réfrigérateur très bruyant. Idem pour la climatisation. Mauvaises odeurs. En revanche breakfast très correct
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 3 août 2022
Merci pour votre récent séjour dans notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos invités. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Evelyne

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 30 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

christelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien sauf le petit déjeuner organisation à revoir salle trop petite pour le nombre de touriste et nourriture insuffisante
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 20 juil. 2022
Merci pour votre récent séjour dans notre hôtel. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos invités. Nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 Excellent

Serge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lieu magique, pas de vues de l’hôtel mais superbes point de vue à proximité, wifi compliqué dans l’hôtel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 18 juil. 2022
Good morning, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

10/10 Excellent

France

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé et propre,déjeuner inclus était parfait avec beaucoup de choix.Piscine très bien entretenu avec chaises longues.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 14 juil. 2022
Good evening, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

8/10 Bien

catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hôtel
bon hôtel avec bon petit déjeuner; piscine agréable
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 14 juil. 2022
Good morning, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.

8/10 Bien

Aurélie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre Dommage qu’il n’y ait pas de micro ondes dans les chambres Cependant on nous a autorisé à utiliser celui de salle du petit déjeuner 👍
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 13 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

6/10 Satisfaisant

Charly

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien car bien situé et pas trop cher. Mais il n’a de « plus » que le nom… établissement vieillissant, la chambre était très sale. Le sol collant. J’ai testé avec une serviette blanche qui a viré au noir… Le clim est également très bruyante. Petit déjeuner quelconque. Heureusement que le personnel était sympa !
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 13 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bien

Mario

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avions une belle grande chambre de coin bien aménagée.La piscine n’est pas chauffée et était très froide,il y avait aussi le fait que la porte de derrière de l’hôtel était toujours laissée entrouverte entres autres pour les employés de l’établissement,mais n’importe qui pouvait entrer,ce n’était pas sécuritaire
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 22 juin 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel located in the main street of Page, at walking distance of good restaurants
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 12 juin 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Marise

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit agréable pour profiter de toutes les attractions de Page.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 9 mai 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Frédéric

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 4 mai 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Masoud

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok juste pour une nuit
Hôtel assez bien situé, parking devant, checkin facile. Petit déjeuner servi dans de la vaisselle jetable, salle de petit déjeuner pas très propre. Service minimum assuré par des personnes sans aucune identification par rapport à l’hôtel.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 24 mars 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 Excellent

Jarrod

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good but note the local time is different than what your cell phone will tell you due to differences in DST between Utah and AZ.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Raquel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Bettina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were clean, the staff was nice and helpful. Breakfast options were very nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Natasha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Donna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable beds, breakfast good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kori

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Came to this spot on my honeymoon and was totally underwhelmed. Pros: Great breakfast, nice swimming pools, good location, safe parking Cons: Extremely dated, refrigerator in room didn’t work, room smelt poorly, garbage all around property, many of the elevators were out of order, and sketchy room cleaning staff. I wouldn’t recommend staying here nor would I choose to stay here again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Angel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente servicio y atención al cliente , amable!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was wonderful, breakfast was delicious!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Dalenna M. Carrero

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathtub in our room did not drain properly and it ponded. The person above our room seems like it was practicing for a marching band and their steps were very loud, the floor assembly seems wasn’t designed with the proper acoustics in mind.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Mary

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et équipements
Not hotels fault but very noisy neighbors on floor above us most of the night.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Alannah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was clean and easily walkable to restaurants in Page. It’s a 10 minute drive from both horseshoe bend and antelope canyon. The selection for breakfast was great and the staff were very helpful. My only complaint is that the wifi connection was not good at all and we ended up having to hot spot our cell phones and use roaming data.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Yue, LITTLE NECK

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed here for a few days. We asked for cleaning the second day. Not done. We asked again the second day and was promised cleaning the next day. No one came either. The only cleaning was done on the fourth day. Terrible. In addition, this property hosted multiple bus tours during our stay. It was so crowded in the morning at the breakfast area. One morning, we had to go back to our room and waited for an hour to get breakfast.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

William

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was clean and up to date. The breakfast was very good. Self-laundry services were convenient and easy to use.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in, room was clean and spacious, pool and hot tub were clean. The place was convenient to our plans.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hospitality from the front office staff. Clean room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.

8/10 Bien

Yusuke

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean and free breakfast was average. Check in was smoothly operated.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.

10/10 Excellent

Nathan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 15 mai 2024
Thank you for leaving a review we are glad to hear you enjoyed your stay hope to see you again in the future.