Avis sur Best Western Plus At Lake Powell
Best Western Plus At Lake Powell
208 N Lake Powell Blvd, Page, AZ
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10 Excellent
Eloïne
9 sept. 2023
Eloïne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Dan
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les grands espaces américains
Dan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Illisa Front Desk le 15 mai 2023
Dear Dan, Thank you for choosing our hotel for your visit to Page- Lake Powell and for taking the time to review our hotel. We are thrilled to see you had a fantastic stay here. Our team always strive to deliver exceptional service and accommodations to all our guests. I hope that you were able to immediatly notify a staff member so we were able to ask for the quietness we enforce from our "Silence is Golden Policy" where we do have quiet time after 10pm. It has been our pleasure to have had you as our guest and we hope in the near future you are able to return for another fantastic stay.
6/10 Satisfaisant
Renee
Voyage en couple
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Renee
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Front Desk le 14 avr. 2023
Dear Renee, Thank you for taking the time to leave a review. I apologize your welcome to our property was not to par and your breakfast was mediocre. We will be utilizing your comments to better the services we have to offer to future guest. I do hope the rest of your stay was exceptional. We wish you safe travels!
8/10 Bien
ALMUDENA
4 avr. 2023
ALMUDENA
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Desk le 5 avr. 2023
Dear Almudena, Thank you for taking the time to leave a review. We hope you enjoyed your stay with us and hope you are able to visit again soon!
4/10 Médiocre
Nathalie
8 oct. 2022
Nathalie
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 10 oct. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus at Lake PowellPage, AZ
8/10 Bien
Franck
28 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon hôtel et améliorer la propreté des chambres
Franck
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 28 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus at Lake PowellPage, AZ
10/10 Excellent
Martine
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martine
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 18 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Léa
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Léa
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 17 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Brigitte
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brigitte
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 17 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Diane
Voyage en groupe
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Diane
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 12 sept. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
FRANCOIS
Voyage en famille
25 août 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Pas mal mais ...
FRANCOIS
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 25 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Justin BarnesGeneral ManagerBest Western Plus At Lake PowellPage, AZ
8/10 Bien
Rik
Voyage en famille
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rik
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 28 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Sandrine
Voyage en famille
23 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
moyen
Sandrine
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 23 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Linda
Voyage en famille
21 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien
Linda
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 22 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Olivier
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape a Page au BW
Olivier
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 15 août 2022
We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
8/10 Bien
Frédéric
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 11 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
antoine
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
antoine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Christelle
4 août 2022
Christelle
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Veronique
Voyage en famille
4 août 2022
Hôtel moyen
Veronique
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 5 août 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Patricia
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 3 août 2022
Merci pour votre récent séjour dans notre hôtel.
Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos invités. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Evelyne
29 juil. 2022
Evelyne
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 30 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
christelle
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
christelle
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 20 juil. 2022
Merci pour votre récent séjour dans notre hôtel.
Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos invités. Nous espérons vous revoir bientôt.
10/10 Excellent
Serge
Voyage en famille
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 18 juil. 2022
Good morning, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
10/10 Excellent
France
Voyage en groupe
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
France
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 14 juil. 2022
Good evening, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
8/10 Bien
catherine
Voyage en famille
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hôtel
catherine
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 14 juil. 2022
Good morning, We would like to thank you for taking time to review our hotel. Feedback from our guests is especially important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
8/10 Bien
Aurélie
Voyage en famille
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aurélie
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 13 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
6/10 Satisfaisant
Charly
Voyage en couple
7 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charly
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 13 juil. 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Mario
Voyage en famille
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 22 juin 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 12 juin 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Marise
Voyage en couple
8 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marise
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 9 mai 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Frédéric
3 mai 2022
Frédéric
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 4 mai 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us, and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Masoud
Voyage en famille
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok juste pour une nuit
Masoud
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Justin Barnes General Manager le 24 mars 2022
Thank you for your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Jarrod
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarrod
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Raquel
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raquel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Bettina
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bettina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Natasha
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Donna
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Kori
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kori
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Angel
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Dalenna M. Carrero
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dalenna M. Carrero
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mary
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Mary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Alannah
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alannah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Yue, LITTLE NECK
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yue
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
William
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Yusuke
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yusuke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 17 mai 2024
Thank you for leaving a review glad to hear you enjoyed your stay with us hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Nathan
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BWP le 15 mai 2024
Thank you for leaving a review we are glad to hear you enjoyed your stay hope to see you again in the future.