Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 17 oct. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Annie
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 18 juil. 2023
Merci pour votre retour Annie ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau.
6/10 Satisfaisant
Adriana
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 24 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are sorry to hear that you found our check-in/out time too strict. We sincerely hope that we may welcome you again during your next visit.
8/10 Bien
Mary
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 16 mai 2024
Thank you for staying with us. We send their check-in code to all our guests prior to arrival, but some booking websites sometimes fail to deliver our messages successfully. We apologize for any inconvenience caused.We recommend all our guests to contact us 2 to 1 day before check-in if they haven't received their check-in code. Thank you again for your review, we are happy to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Cole
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cole
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de BON Lodging Support Team le 11 mai 2024
Thank you for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you like our apartment location. We look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Hanan
5 mai 2024
Les points forts : Propreté
Hanan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 6 mai 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcoming you again!
10/10 Excellent
??
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 2 mai 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
sofia
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sofia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 1 mai 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed our location! We look forward to welcoming you again.
6/10 Satisfaisant
ANDY
Voyage en famille
26 avr. 2024
ANDY
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 29 avr. 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay with us.We do have a towel exchange service available, so please don't hesitate to use it if you do decide to stay with us again!
8/10 Bien
Komal
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Komal
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us, we are glad to know that you enjoyed your stay! We hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Man
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Man
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
6/10 Satisfaisant
Richard
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Richard
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 17 avr. 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay! The shower ventilation system is equipped with a drying function to dry laundry items. We recommend it for next time! We hope to welcome you again.
8/10 Bien
Chul
16 avr. 2024
Chul
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 17 avr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!
8/10 Bien
Ritsuko
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Ritsuko
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 8 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are glad to know that you enjoyed your stay overall, and we hope to welcome you again!
10/10 Excellent
Letitia
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Letitia
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 8 avr. 2024
Thank you very much for your review! We are delighted to know that you and your family enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Sanjay, London
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanjay
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 3 avr. 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Sasidhar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sasidhar
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Support Team le 1 avr. 2024
Thank you for choosing our apartment, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Kar Wei
Voyage d’affaires
25 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kar Wei
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 25 mars 2024
Thank you for your review, we appreciate your taking the time to share your feedback with us! The light in the entrance can be set to automatic or turned off from the swith in the hallway. We are glad to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again!
8/10 Bien
Cui Mei
25 mars 2024
Cui Mei
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 26 mars 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Guadalupe
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guadalupe
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 21 mars 2024
Thank you for your review, we are delighted to know that you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Kuan I
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kuan I
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 15 mars 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear that you loved your stay with us! We look forward to welcoming you back soon!
6/10 Satisfaisant
Celine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Celine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 29 mars 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback! We hope to welcome you again in the future.
8/10 Bien
H
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
H
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 28 févr. 2024
この度はご宿泊いただき、誠にありがとうございました。また、貴重なご感想を頂きまして重ねてお礼申し上げます。またのご来館をお待ちしております。
10/10 Excellent
KIM
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté
KIM
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 29 févr. 2024
먼저 고객님의 숙박 장소로 저희 시설을 선택해 주셔서 감사드립니다.고객님의 정성어린 조언과 고견은 저희 시설을 더욱 발전할 수 있는 계기가 된다고 믿으며, 저희 시설을 향한 신뢰가 이어질 수 있도록 최선의 노력을 기울일 것을 다시한번 약속 드립니다.항상 고객님 가정에 건강과 행복이 함께 하시기를 기원드립니다.감사합니다.
10/10 Excellent
GAMSEO
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
GAMSEO
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 29 févr. 2024
먼저 고객님의 숙박 장소로 저희 시설을 선택해 주셔서 감사드립니다.고객님의 정성어린 조언과 고견은 저희 시설을 더욱 발전할 수 있는 계기가 된다고 믿으며, 저희 시설을 향한 신뢰가 이어질 수 있도록 최선의 노력을 기울일 것을 다시한번 약속 드립니다.항상 고객님 가정에 건강과 행복이 함께 하시기를 기원드립니다.감사합니다.
10/10 Excellent
María Guadalupe
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
María Guadalupe
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 28 févr. 2024
Thank you for your review, we are delighted to know that you found everything perfect and enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Janet
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Janet
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de BON客服團隊 le 29 févr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
10/10 Excellent
YEN WEN
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Had a great time stay!
YEN WEN
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 28 févr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
SOOKYUNG
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
SOOKYUNG
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 29 févr. 2024
먼저 고객님의 숙박 장소로 저희 시설을 선택해 주셔서 감사드립니다.고객님의 정성어린 조언과 고견은 저희 시설을 더욱 발전할 수 있는 계기가 된다고 믿으며, 저희 시설을 향한 신뢰가 이어질 수 있도록 최선의 노력을 기울일 것을 다시한번 약속 드립니다.항상 고객님 가정에 건강과 행복이 함께 하시기를 기원드립니다.감사합니다.
8/10 Bien
SHAN CHIANG
18 févr. 2024
SHAN CHIANG
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BON客服團隊 le 29 févr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
10/10 Excellent
SOONGIL
Voyage en famille
16 févr. 2024
깔끔하고 좋았습니다.
SOONGIL
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 29 févr. 2024
먼저 고객님의 숙박 장소로 저희 시설을 선택해 주셔서 감사드립니다.고객님의 정성어린 조언과 고견은 저희 시설을 더욱 발전할 수 있는 계기가 된다고 믿으며, 저희 시설을 향한 신뢰가 이어질 수 있도록 최선의 노력을 기울일 것을 다시한번 약속 드립니다.항상 고객님 가정에 건강과 행복이 함께 하시기를 기원드립니다.감사합니다.
8/10 Bien
Tsuei-Ning
14 févr. 2024
Tsuei-Ning
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de BON客服團隊 le 29 févr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
10/10 Excellent
HYUNHO
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
HYUNHO
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
YUMI
11 févr. 2024
YUMI
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BON lodging support team le 14 févr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
6/10 Satisfaisant
Chan
10 févr. 2024
Chan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!
10/10 Excellent
ANTONETTE NG
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANTONETTE NG
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 9 févr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback with us! We are glad to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you and your family again!
10/10 Excellent
CHUN YUEN
8 févr. 2024
CHUN YUEN
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!
4/10 Médiocre
taeryung
2 févr. 2024
taeryung
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON lodging support team le 14 févr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
SUNHEE
31 janv. 2024
SUNHEE
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 1 févr. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Chien-Chung
30 janv. 2024
Chien-Chung
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 31 janv. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Douglass
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglass
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 23 janv. 2024
Thank you for your review, we are glad to hear that you enjoyed your stay with us and found the check-in process easy! We look forward to welcoming you again soon.
10/10 Excellent
MINJI
22 janv. 2024
MINJI
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 23 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
te hung
21 janv. 2024
te hung
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 22 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Hyunseok
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hyunseok
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 22 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
Melanie, North Sydney
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 16 janv. 2024
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Wook
Voyage en groupe
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
좋았습니다
Wook
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 16 janv. 2024
귀하의 리뷰에 감사드립니다. 귀하가 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각합니다! 우리는 다시 당신을 환영하기를 기대합니다.
10/10 Excellent
Masachika
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masachika
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 15 janv. 2024
Thank you for your review, we are glad to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
MIJUNG
9 janv. 2024
MIJUNG
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
6/10 Satisfaisant
ANDY
6 janv. 2024
ANDY
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
Douglass
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglass
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 janv. 2024
Thank you so much Douglass! We are delighted to hear that you enjoy BON Lodging for your stays in Japan! We look forward to having the pleasure of welcoming you again soon.