Avis sur BON Condo Namba Nipponbashi
BON Condo Namba Nipponbashi
1-8-17 Nipponbashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
10/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 28 mai 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
RICHARD
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Support Team le 11 mai 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
Rachel
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Support Team le 11 mai 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
dong yeob
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
dong yeob
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 8 mai 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
JAEAH
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JAEAH
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 6 mai 2024
Thank you for your review, we are delighted to know that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you again.
8/10 Bien
Siew Hua
25 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Siew Hua
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Leona, Fairfield
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leona
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 25 avr. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
SHIH-HSUN
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHIH-HSUN
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de BON客服團隊 le 15 avr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
10/10 Excellent
Diane
8 avr. 2024
Diane
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again!
10/10 Excellent
Yim Yan
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yim Yan
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de BON客服團隊 le 15 avr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 2 avr. 2024
Thank you for your review, we are glad to hear that you enjoyed our location. We look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Vivian
1 avr. 2024
Vivian
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 25 avr. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Ivan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 22 mars 2024
Thank you for your review and for your patience at the time. We appreciate it. We hope that we may have the pleasure of welcoming you again!
10/10 Excellent
Bao-Chau
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bao-Chau
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 5 mars 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Yeongsuk
Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Yeongsuk
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BONロッジングサポートチーム le 29 févr. 2024
저희 시설을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사드립니다.머무시는 동안 만족을 하셨다고 말씀하시니 저희가 오히려 보람과 기쁨을 느낍니다.바쁜 시간을 이용해서 남겨주신 리뷰는 저희 시설을 이용하실 계획인 다른 고객들께도 큰 도움이 되리라고 생각합니다.저희 시설은 앞으로도 최고의 서비스와 시설로 고객님들을 모실 것을 약속드리며 더욱 기억에 남는 경험을 선사할 기회가 또다시 있기를 학수고대합니다.다시 한번 고객님의 소중한 의견에 감사드리고 가정에 행복과 기쁨이 가득하길 기원합니다.감사합니다.
10/10 Excellent
YINGJU
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
YINGJU
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BON客服團隊 le 29 févr. 2024
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。我們會誠心接受您寶貴的意見改善公寓的品質。如果有機會,期待您再次的到來。
8/10 Bien
SO YOUNG
13 févr. 2024
SO YOUNG
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 15 févr. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
chansik
11 févr. 2024
chansik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de BON lodging support team le 14 févr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
Kuo
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kuo
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de BON lodging support team le 14 févr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
rowena
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
rowena
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 5 févr. 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you again!
6/10 Satisfaisant
Wing Yee
3 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Wing Yee
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your feedback. We will work hard to improve on the areas you mentioned. We hope that we may have the pleasure of welcoming you again.
6/10 Satisfaisant
yuichi
2 févr. 2024
yuichi
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
CHING YI
31 janv. 2024
CHING YI
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Support Team le 1 avr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you again during your next trip!
10/10 Excellent
TAEHUN
31 janv. 2024
TAEHUN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 1 févr. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
KI HYUNG
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
가족여행에 아주 좋은 호텔입니다..
KI HYUNG
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 31 janv. 2024
귀하의 리뷰에 감사드립니다. 귀하가 즐거운 시간을 보내셨다니 기쁘게 생각합니다. 곧 다시 뵙기를 바랍니다!
10/10 Excellent
Van Nguyen
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Van Nguyen
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 26 janv. 2024
Thank you for your review! We are very glad to hear that you enjoyed your stay and that you would highly recommend us. Thank you! We look forward to welcoming you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON lodging support team le 27 janv. 2024
저희 시설을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사드립니다.머무시는 동안 만족을 하셨다고 말씀하시니 저희가 오히려 보람과 기쁨을 느낍니다.바쁜 시간을 이용해서 남겨주신 리뷰는 저희 시설을 이용하실 계획인 다른 고객들께도 큰 도움이 되리라고 생각합니다.저희 시설은 앞으로도 최고의 서비스와 시설로 고객님들을 모실 것을 약속드리며 더욱 기억에 남는 경험을 선사할 기회가 또다시 있기를 학수고대합니다.다시 한번 고객님의 소중한 의견에 감사드리고 가정에 행복과 기쁨이 가득하길 기원합니다.감사합니다.
4/10 Médiocre
CHIUNGWEN
Voyage en famille
26 janv. 2024
水壓不足
CHIUNGWEN
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de BON客服團隊 le 27 janv. 2024
您好。 感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。 很抱歉在您入住期間因水壓給您帶來困擾,我們已經盡量關閉水壓低的房間,以及安排加大全部房間的水壓工程。 我們會盡快解決此問題。 如果有機會,期待您再次的到來。
10/10 Excellent
sun
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sun
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON lodging support team le 27 janv. 2024
먼저 고객님의 숙박 장소로 저희 시설을 선택해 주셔서 감사드립니다.고객님의 정성어린 조언과 고견은 저희 시설을 더욱 발전할 수 있는 계기가 된다고 믿으며, 저희 시설을 향한 신뢰가 이어질 수 있도록 최선의 노력을 기울일 것을 다시한번 약속 드립니다.항상 고객님 가정에 건강과 행복이 함께 하시기를 기원드립니다.감사합니다.
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 16 janv. 2024
Thank you for your review, we are delighted to hear that you loved your stay! We look forward to welcoming you again soon!
10/10 Excellent
KyungMin
11 janv. 2024
KyungMin
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 12 janv. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Pui Yee Prudence
10 janv. 2024
Pui Yee Prudence
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 31 janv. 2024
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
seunghoon
5 janv. 2024
seunghoon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 12 janv. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Chung Man
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chung Man
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 12 janv. 2024
Thank you for your review, we look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Tansy
26 déc. 2023
Tansy
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 27 déc. 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
10/10 Excellent
Tat Hwa
20 déc. 2023
Tat Hwa
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 21 déc. 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
Wee Ming
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wee Ming
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 29 nov. 2023
Thank you for your review, we are glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you again soon!
10/10 Excellent
Chiou
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chiou
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 28 nov. 2023
Thank you for your review, we are glad to know that you had a pleasant experience staying with us! We look forward to welcoming you again in the future!
10/10 Excellent
MINJONG
19 nov. 2023
MINJONG
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 20 nov. 2023
Thank you for your review, we look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
SHIN
Voyage en groupe
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHIN
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de BON客服團隊 le 27 nov. 2023
您好。感謝您此次選擇我們的公寓以及您對我們的評價。如果有機會,期待您再次的到來。
6/10 Satisfaisant
Cai Wei
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 nov. 2023
Cai Wei
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 16 nov. 2023
Thank you for your feedback, we appreciate it. We hope that we may have the pleasure of welcoming you again in the future.
10/10 Excellent
JIMMY
12 nov. 2023
JIMMY
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 14 nov. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Lily
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lily
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 14 nov. 2023
Thank you for your feedback, we will use it to improve our services. We hope that you enjoyed your stay and that we may have the pleasure of welcoming you again soon!
8/10 Bien
Joseph
Voyage en famille
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 8 nov. 2023
Thank you for your review, we are glad to know that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
GIWOO
7 nov. 2023
GIWOO
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 7 nov. 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you again soon!
6/10 Satisfaisant
YU AN
Voyage en groupe
21 oct. 2023
YU AN
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de BON Condo Namba Nipponbashi le 30 oct. 2023
您好,誠摯感謝您的入住以及寶貴評價,也很抱歉在這次的入住中給您帶來負面的住宿體驗。由於在您入住期間,我們沒有收到您的聯繫,無從得知您所遇到的是水壓問題還是蓮蓬頭的切換調整上的問題。我們會再和客服部門檢討並討論未來可做改進的對策,也由衷期盼日後您的再次蒞臨。
8/10 Bien
Hyung
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hyung
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 18 oct. 2023
Thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience caused. We are currently working hard on finding a solution to this issue. Thank you for your patience at the time! We are glad to know that you enjoyed your stay nonetheless, and we hope to welcome you again in the future!
8/10 Bien
suhyun
Voyage en groupe
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
2박 4명 이용후기
suhyun
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 oct. 2023
귀하의 의견에 감사드리며, 해당 의견은 서비스 개선에 활용하겠습니다. 예약해주셔서 감사드리며, 앞으로도 다시 뵙기를 바라겠습니다!
8/10 Bien
M
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
M
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de BON Lodging Customer Support Team le 11 oct. 2023
Thank you for staying with us, we hope to welcome you back soon!