Avis sur Quality Inn & Suites By the Parks
Quality Inn & Suites By the Parks
2945 Entry Point Blvd, Kissimmee, FL
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 16 mai 2024
Good morning Aubin,We would like to thank you for your feedback. We hope we get the honor to serve you again once more. We look forward to seeing you soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Jacques
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Staff le 23 févr. 2024
Nous vous écrivons pour vous faire savoir à quel point nous avons été ravis de recevoir la réponse à l'enquête sur l'attention que vous avez ressentie pendant votre séjour dans notre hôtel. Nous essayons d'aller au-delà de nos attentes pour tous nos invités. Nous avons informé nos agents du service client et notre service de vos choix de réponse à l'enquête. Ils m'ont demandé de vous remercier, c'est un honneur d'avoir l'opportunité de vous servir. C'est merveilleux de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Compte tenu de la nature même de l’activité hôtelière, les horaires sont longs et exigeants. De jour comme de nuit, un bon service dépend de personnes prêtes à donner le meilleur d'elles-mêmes à tout moment. C'est pourquoi il est vraiment gratifiant lorsqu'un client reconnaît nos efforts et prend le temps de nous remercier.Nous espérons que vous avez eu le privilège de profiter de notre merveilleuse ville avec ses nombreuses attractions, restaurants et magasins.Encore une fois, permettez-moi de vous remercier d'avoir pris votre temps très précieux pour répondre à l'enquête sur votre séjour chez nous. Nous nous engageons à satisfaire totalement nos clients et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.
10/10 Excellent
ludovic
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait pour un passage
ludovic
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de quality inn by the parks le 20 févr. 2024
Good morning Denise,Thank you for your feedback. We would of hoped you could of brought your concerns to our attention while you were still on property. Giving us the opportunity to rectify any and all concerns that you may of had.Thank you,
6/10 Satisfaisant
FRANCOIS
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANCOIS
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel staff le 17 févr. 2024
We thank you for allowing us to serve you. We will continue being diligent in all areas.
8/10 Bien
Martine
20 janv. 2024
Martine
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de quality inn by the parks le 11 févr. 2024
We appreciate your feedback and the time you shared with us. We hope to have the pleasure to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Francois
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Quality inn by the parks le 18 déc. 2023
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance dans un avenir proche. Merci
10/10 Excellent
MARYLENE et MICHAEL
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien, proche des parcs et des commodités
MARYLENE et MICHAEL
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 25 août 2023
Good morning MARYLENE et MICHAEL,We would like to thank you for such wonderful feedback. We hope we get the honor to serve you again in the near future to come. Best regards,
10/10 Excellent
Jimmy
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmy
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Staff le 21 août 2023
We are very thankful to you for the honor you allowed us to serve you.
8/10 Bien
Annie
19 avr. 2023
Annie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 21 avr. 2023
Good morning Annie,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon for any of your future endeavors to come. Best regards,
10/10 Excellent
Josee
Voyage en groupe
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josee
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel staff le 18 avr. 2023
We love how you expressed your comments, we will like to repeat: Hôtel bien situé près des parcs d'attractions de Disney, chambre propre et petit déjeuner copieux
10/10 Excellent
Maxime
Voyage en famille
2 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxime
Réponse de Hotel Staff. le 2 nov. 2022
Nous vous remercions d'avoir choisi et de nous avoir permis l'honneur et l'opportunité de vous servir. Nous apprécions et apprécions vos compliments. Passez une journée fantastique jusqu'à ce que nous nous revoyions.Google Translate: We tahnk you for choosing and allowing us the honor and opportunity to serve you. We appreciate and love your compliments. Have a fantastic day until we see again.
10/10 Excellent
Vasyl
23 oct. 2022
Vasyl
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 3 août 2022
Good morning Dominique,
We would like to thank you for your feedback and we hope to see you again took.
Kind regards,
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille, Voyage en couple
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Quality in & suites by the parks le 16 mai 2022
It's was a pleasure have you here. Hope to see you soon.
Thank you so much ;)
10/10 Excellent
yann
Voyage en famille
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yann
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Staff le 4 mars 2022
We thank you for the honor and privilege to serve you. We are in process in making some changes to the breakfast soon.
4/10 Médiocre
Emel
Voyage en famille
4 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bof
Emel
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Hotel Staff le 5 janv. 2022
We humbly apologize for the unfortunate circumstances, after changing rooms you mentioned all was good. Had we known you were not pleased we would satisfy whatever you suggested. Our breakfast bag to go you must have missed. You are correct we have not moved to the open breakfast, numerous people with FLU, COVID-19 CAUGHING AND SNEEZING WE ARE TRYING TO BE SAFE. Our Bag to go includes: One hot item of your choice, one bag of Muffin or Danish, one breakfast bar, one 16 ounce bottle of water. Orange & apple juice, coffee and tea. Plus should any guest need more we certainly provide. All items are pre-packaged. We are looking forward to having breakfast open to all soon. we appreciate the honor you allowed us to serve you.
8/10 Bien
David
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Daisy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Morgan
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Morgan
Séjour de 7 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Gaudy
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Gaudy
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Quality front desk le 15 mai 2024
On behalf of our Amazing Staff, we express our sincere gratitude for thehonor you bestowed upon us by choosing our services. It is truly a privilegeto have had the opportunity to serve you.We pride ourselves on providing exceptional service to all our guests. Eachday, we endeavor to create memorable experiences, and your positivefeedback serves as a testament to our dedication. Knowing that our effortshave met your expectations is incredibly rewarding and motivates our teamto continuously strive for excellence.Your valuable time in communicating is recognised and appreciation areinvaluable to us. They not only inspire our staff but also reinforce ourcommitment to delivering nothing short of the best. We consider ourselvesfortunate to have had the chance to make your experience with us amemorable one.Once again, thank you for choosing and allowing us to serve you. Shouldyou require any further assistance or have any feedback to share, pleasedo not hesitate to reach out to us. We look forward to the opportunity toserve you again in the future.Warmest regards,
4/10 Médiocre
Nikki
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikki
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Quality front desk le 15 mai 2024
We are responding to the comment’s response on your stay with us.We accommodate many guests each evening, and we strive to make their stay asatisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service toall our guests at reasonable prices. Consequently, it's disappointing to learn thatyou may have had circumstances that made it not pleasant.Please accept our sincere apology.We are as you may have noted numerous guests with excellent compliments, ourdesire is to make sure all our guests stay is with wonderful memories.We want you to know that the comments and suggestions we receive from ourguests are taken seriously. Your willingness to share your recent experience isgenuinely appreciated. We will be looking closely at the item you noted.We thank you for your business.Sincerely,Oral AliGeneral Manager
4/10 Médiocre
Melissa
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Quality front desk le 15 mai 2024
As a valued guest your comfort and satisfaction are of utmost importance to us. We recentlyhad the opportunity to review your comments, and we would like to extend our sincerestapologies for any inconveniences you may have experienced during your stay.
10/10 Excellent
Lawrence
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Quality front desk le 15 mai 2024
I am writing to express our sincere gratitude for choosing and allowing us the opportunity toserve you. We truly appreciate the trust you have placed in our team.We are committed to providing exceptional services and ensuring that our customers receivethe highest level of satisfaction. Your choice to partner with us is a testament to the confidenceyou have in our ability to meet and exceed your expectations.We understand that you have many options when it comes to services, and we are honoredthat you have selected us as your preferred hotel. Our team is dedicated to delivering top-notch services and ensuring a seamless experience for our valued customers.Once again, thank you for choosing us. We look forward to continuing our partnership andserving your needs in the future.Thank you for your trust and business.
10/10 Excellent
Daniel
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Recepción de calidad le 15 mai 2024
Estamos muy contentos de que haya disfrutado de su estadía con nosotros y esperamos tenerlo de regreso en el futuro.
10/10 Excellent
Nancy
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 12 mai 2024
Good morning Nancy,We want to thank you for such great feedback. We hope you will honor us again by staying at our Hotel again.Kind regards,
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Quality front desk le 3 mai 2024
We are very happy you enjoyed your stay with us we look forward to having you back in the future .
10/10 Excellent
Abel Gerardo Sánchez
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abel Gerardo Sánchez
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Quality front desk le 2 mai 2024
we are very happy you have enjoyed your stay we look forward to having you back in the future .
8/10 Bien
Patricia Lucy
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia Lucy
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 2 mai 2024
Good morning Patricia Lucy,We thank you for your feedback. Unfortunately, the other guest in the morning at least most them get very excited going to the Theme parks which is out of our control. As for your charger we do not have any record of you bring this to the front desk giving us time to get the missing charger rectified for you. We hope you get the honor to service you again. Kind regards,
4/10 Médiocre
Marshell, Smyrna
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marshell
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 2 mai 2024
Good morning Marshell,We apologize if you feel this way about our Hotel. We are a very clean family oriented Hotel. We are in the process of upgrading all of our room as we speak. We hope you give us another chance once renovation are completed. Kind regards,
8/10 Bien
Gina
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites by The Parks le 2 mai 2024
Good morning Gina,We would like to thank you so very much for your feedback. We hope we get the honor again to service you once more.Kind regards,
10/10 Excellent
Leticia
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites by The Parks le 2 mai 2024
Good morning Leticia,Thank you for such positive feedback, as it was our honor to have you in our Hotel. We hope to see you again soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Leticia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 26 avr. 2024
Dear Leticia,Thank you so much for choosing our hotel for your recent stay. It was our pleasure to have you as aguest.We hope to see you again in the near future
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 25 avr. 2024
Good morning Scott,We thank you for your feedback. We hope to see you again soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Leiser
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leiser
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 2 mai 2024
Good morning Leiser,We would like to thank you for such wonderful feedback back. We hope we get the honor to service you again once more.Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Nathan
Voyage en famille
21 avr. 2024
Nathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites by the Parks le 2 mai 2024
Good morning Nathan,We would lie to thank you for your feedback. It is extremely hard for us to know what was going on in your room as you have no brought this to our attention while you were still on property. Giving us the opportunity to rectify any and all concerns you had. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Hanoy Enrique
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hanoy Enrique
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 25 avr. 2024
Good morning Hanoy Enrique,We would like to thank your feedback. We hope we get the privilege to service you again soon.Sincerely,
8/10 Bien
Margaret
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Margaret
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 2 mai 2024
Good morning Margaret,Thank you for your feedback. We would of hoped you could of brought your concerns to the front desk while you were still on property, giving us a chance to make things right. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Alberto, Coral Springs
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Alberto
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 26 avr. 2024
Dear AlbertoThank you so much for choosing our hotel for your recent stay. Your feedback is greatly appreciated and taken in consideration. We hope to see you again in the near future
10/10 Excellent
Yesenia
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesenia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 18 avr. 2024
Good morning Yesenia,We would like to thank you for such wonderful feedback. We hope we get the honor to serve you again soon.Kind regards,
2/10 Horrible
Gesila
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gesila
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 15 avr. 2024
Good morning Gesila,We apologize for the rudeness as it is our prime objective to give all guest nothing but absolute phenomenal customer service. We shampoo out carpets once a month. We hope this does not deter you from choosing us again,Kind regards,
4/10 Médiocre
Moriah, Racine
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Moriah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 15 avr. 2024
Good morning Moriah,We would like to thank you for your feedback. We wish you would of brought this yo our attention while you were still on property giving us the opportunity to rectify and and all matters. For instance we could of easily changes you to another room more fitting to your standards. We hope you choose us again by giving us another chance.
10/10 Excellent
Helen
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Quality Inn & Suites By The Parks le 15 avr. 2024
Good morning Helen,We would like to thank you for such great feedback. We hope we get the honor to serve you again soon. Best regards,
8/10 Bien
Melek
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melek
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Personal del hotel le 12 avr. 2024
e escribo para expresar nuestro más sincero agradecimiento por elegirnos y permitirnos la oportunidad de servirle. Realmente apreciamos la confianza que ha depositado en nuestro equipo.Estamos comprometidos a brindar servicios excepcionales y garantizar que nuestros clientes reciban el más alto nivel de satisfacción. Su elección de asociarse con nosotros es un testimonio de la confianza que tiene en nuestra capacidad para cumplir y superar sus expectativas.Entendemos que tiene muchas opciones en cuanto a servicios se refiere y nos sentimos honrados de que nos haya seleccionado como su hotel preferido. Nuestro equipo está dedicado a brindar servicios de primer nivel y garantizar una experiencia perfecta para nuestros valiosos clientes.Una vez más, gracias por elegirnos. Esperamos continuar nuestra asociación y satisfacer sus necesidades en el futuro.Gracias por su confianza y negocio.
10/10 Excellent
indranil
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
indranil
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 12 avr. 2024
We are smiling with Joy and happiness reading your most wonderful compliments, we take pride in all we do and we appreciate the honor to serve you.
10/10 Excellent
Alfredo
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Alfredo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Staff le 12 avr. 2024
Your wonderful response has brought Joy to all our staff, we appreciate the honor to serve you.
10/10 Excellent
Victoria Isabel
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria Isabel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de quality inn by the parks le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us we are so happy you enjoyed your stay and look forward to having you back in the future .
6/10 Satisfaisant
Laura
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de quality inn by the parks le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us we are so happy you enjoyed your stay and look forward to having you back in the future .
10/10 Excellent
Marina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de quality inn by theparks le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us we are so happy you enjoyed your stay and look forward to having you back in the future .
10/10 Excellent
Teresa
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de quality inn by the parks le 5 avr. 2024
Thank you for staying with us we are so happy you enjoyed your stay and look forward to having you back in the future .
10/10 Excellent
Analvis, Miami
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Analvis
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de quality inn by the parks le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us we are so happy you enjoyed your stay and look forward to having you back in the future .