Avis sur Homewood Suites by Hilton Lake Buena Vista - Orlando
Homewood Suites by Hilton Lake Buena Vista - Orlando
11428 Marbella Palm Ct, Orlando, FL
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
JO ANN
Voyage en couple
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JO ANN
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Services le 8 avr. 2023
Gracias. Tomaremos esto en consideración. Se agradecen sus comentarios.
10/10 Excellent
Jean-Marie
7 janv. 2023
Jean-Marie
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Hotel Management le 8 janv. 2023
Dear Jean-MarieThank you for your 10/10 review! We can't wait to welcome you back again!
10/10 Excellent
Hélène
18 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hélène
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 21 août 2022
Dear Valued Guest,Thank you for your 10/10 review, we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Stephane
Voyage en famille
2 févr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Homewood Suites LBV le 7 févr. 2022
Dear Stephane, Thanks for the positive rating. We hope you had a good stay and we are looking forward to seeing you again soon. Best wishes!
10/10 Excellent
Jessy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 févr. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessy
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Homewood Suites LBV le 2 févr. 2022
Dear Jessy, Thank you for taking the time to share your review. We're happy to hear that you found our hotel location to your liking. We hope that you will return to stay with us again. Best wishes!
6/10 Satisfaisant
Xiao Ying
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Xiao Ying
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Roger
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Judy
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Susan
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Susy, Tampa
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Vincent
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Marlo
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Marlo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Kristine
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristine
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Alexander Ruben
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander Ruben
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Judith
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 5 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Sarah, Trenton
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 5 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Peter
Voyage en couple
17 avr. 2024
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille, Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 15 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
10/10 Excellent
Darrin Lee
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darrin Lee
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management. le 15 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
10/10 Excellent
Luis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
10/10 Excellent
Allison, mahopac
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
6/10 Satisfaisant
Dmitry
5 avr. 2024
Dmitry
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations Thank you for sharing your experience. Your feedback is important to us and helps us grow.
8/10 Bien
ALEISHA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ALEISHA
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
8/10 Bien
Carlos, Robbinsville
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I'm glad to hear that you had an amazing stay, and that you enjoyed our spacious suite and the location of the hotel. We aim to exceed our guests expectations and with your review I'm able to say we did exactly that. We hope to welcome you back in the near future!
2/10 Horrible
Florian
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florian
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 31 mars 2024
We're sorry to hear that you had an unpleasant experience at our hotel. We apologize for any inconvenience or discomfort it may have caused. We strive to provide exceptional customer service and it's disappointing to hear that we fell short in your case. We will address this with our staff and take steps to ensure that all customers receive the assistance they need. Thank you for sharing your experience. Your feedback is important to us and helps us grow.
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.
2/10 Horrible
Marcia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcia
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 26 mars 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.
10/10 Excellent
Gil
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gil
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Ashwin
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashwin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Juan Ignacio
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Ignacio
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
TINA
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TINA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Sandra
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Kristian, Oakville West
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
24 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Kristian
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations when it came to the pool area. We will work diligently and get this rectified.
10/10 Excellent
Jagdishkumar
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jagdishkumar
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Karla
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Isabella
22 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Isabella
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
2/10 Horrible
Midiala
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Midiala
Réponse de Shirley le 26 mars 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.
8/10 Bien
Tamara
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I do want to express my deepest apologizes for the inconvenience this has caused, We will work on improving our hotel with all the feedback provided to us.
4/10 Médiocre
Olivia
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
I want to thank you again for taking the time to review our hotel as well. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. Feedbacks like this are always profoundly disturbing for us to read, and whenever a guest is this dissatisfied, it is an immediate concern for management. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Rest assured that your feedback has been taken to heart and that we will seize this opportunity for improvement. As your journey continues, we wish you well.
4/10 Médiocre
Amanda
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Amanda
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
8/10 Bien
Carole
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Carole
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.
6/10 Satisfaisant
Gissel
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Gissel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
8/10 Bien
Bryanna
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryanna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
6/10 Satisfaisant
Carl, Reidsville
Voyage en couple
15 févr. 2024
Carl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for the feedback about your recent stay. I'm reaching out today to extend my apologizes for the poor conditions of the room and pool area. Please accept our heartfelt apology that your experience did not meet the usual high standards our guests have come to expect from us over the years. We strive to give exceptional service every day, for every guest; I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. We will work diligently to get this rectified.
10/10 Excellent
Ms z
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ms z
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shirley le 25 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel. I am so happy to hear that you enjoy our complimentary breakfast. Thank you again for the 5/5 rating! We hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Daniela
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniela
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mars 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay up to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.