Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Yuna Village Garden Resort

3 out of 5
Yuna Village Garden Resort
Kombo North, Old-Yundum, West Coast Region

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 4 avis sur 10." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 10." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 10." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 10." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 10." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le toilette n etait pas en bon etat ,pendant la douche on avait les pieds dans l eau sal ,
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de MJ le 27 mars 2019
Dear Madame Gaye! We are apologising for the bad conditon of your toilet during your stay with us at the Yuna Village Garden Resort. We would look into the mattar and action would be taken as soon possible. Thanks for chossing Yuna Village Garden Resort and you are very welcome back! Regards Modou Joof Manager

8/10 Bien

Valerie

Séjour de 1 nuit en janvier 2022

8/10 Bien

charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
They were accommodating, the rooms were nice. I would go back again. It’s just in the middle of know where and there are no paved roads to the hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Charles Kassama le 10 nov. 2021
Thank you very much for your feedback! You are always welcome!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing service
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Marketing Manager le 18 juil. 2021
Hi! Vi are very sorry for not being able to offer you the best service due to personal shortage on that day. Best Regards Modou Joof Marketing Manager Sweden

4/10 Médiocre

Cheryl

Les points faibles : Personnel et service
Didn’t get our one night stay
They didn’t pick us up from the airport. Taxi couldn’t find the hotel and by 3am we gave up. They were not answering the phone. Haven’t returned email so didn’t even stay. Very poor show.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Modou Joof le 1 mars 2020
Hi! We are very sorry that you have gone through all that. We did not recieved any information that you would like to be pick up otherwise we would have been there to pick you up. We are very sorry and apologizing for the inconvenience. Best Regards! Marketing manager Sweden

10/10 Excellent

patrick chukwuneme

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Good place
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Modou Joof le 1 mars 2020
Thank you very much for your comments and welcome back! Best Regards Modou Joof MD

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay at Yuna, again, frm Anna and Ams
Always lovely, thankyou again to Charles and all the Team
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Yuna Village Garden Resort Staffs le 26 déc. 2019
Hi Anna! Thank you very much! We are also happy to see you and Ams and you guys are also very welcome to us! Best Regards From: Yuna Village Garden Resort Staff

10/10 Excellent

ANNA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unique Place
Séjour de 21 nuits en août 2019
Réponse de Yuna Staffs le 26 déc. 2019
You are always very welcome to us! Best Regards! Yuna Staffs

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wyjątkowe miejsce za niewielkie pieniądze.
Od samego początku byliśmy zadowoleni z dokonanego wyboru: dobry kontakt mailowy z właścicielem, zgodnie z opisem mieliśmy darmowy transport z lotniska, dobre śniadania, przemiła obsługa obsługa na miejscu, piękny basen. Minusy: błędna lokalizacja obiektu zaznaczona na mapach googl'a, awaria wi-fi - ale może mieliśmy pecha:), zbyt miękkie łózka. Ale nie było dla nas bardzo uciążliwe.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Modou Joof, Managing Director le 17 févr. 2019
Hej! Thanks you very much för staying st our Resort and sorry för the Wifi inconvieneance. The problem is now been fixed. Thanks for your feedback. You Always welcome! Regards Modou Joof Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etwas abgelegen, aber guter Transferservice überallhin. Sehr familiär, super Essen, WLAN. Gerne wieder.
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de Modou Joof, Managing Director le 20 févr. 2019
Thanks for the information and action have been taken. Have a great day and you are always welcome to us! Regards Modou Joof