Avis
5,6
6,0/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,8/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Hugo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Hugo, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
raymond
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
raymond
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Raymond,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 Bien
Robert
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Robert,Thanks for the positive rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Pennie
10 avr. 2024
Pennie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi PennyThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Martha
Voyage avec des animaux de compagnie
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Martha,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Robert,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Matthew
Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Trudi
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Trudi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
MistyDawn
30 janv. 2024
MistyDawn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Priscilla
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Priscilla,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Donald
Voyage en groupe
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Timothy
10 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Timothy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Donald
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Henry
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Henry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Mervin
1 janv. 2024
Mervin
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Jose
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Burn holes,broken shower & lights, rude check in
Jose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Terry
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Terry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2023
Hi TerryThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Cassie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
james
Voyage en groupe
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
james
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi James,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Molly
Voyage d’affaires
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Molly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi MollyThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
David
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi David,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Ricardo
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi Ricardo,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
2/10 Horrible
Stephanie
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 oct. 2023
Hi Stephanie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NASTY
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Marvin
6 oct. 2023
Marvin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Ashlie
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ashlie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Ashlie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Saul
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saul
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Saul,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Lilith#Team6
8/10 Bien
Bobby
Voyage d’affaires
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Bobby
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Bobby,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Robert
24 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
So Disappointing!
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi David,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Curtis
23 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Curtis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Not terrible but just about what you pay for
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jack
Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jack
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Julie
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel ever anywhere
Julie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Julie,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay again
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Traveler,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Thomas
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Thomas,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
John
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent two-night stay here
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Daniel
28 août 2023
Daniel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 sept. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
15 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
David
14 août 2023
David
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Mike
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
paula
Voyage d’affaires
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paula
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
William
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
William
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 août 2023
Hi William,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Harold
29 juil. 2023
Harold
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Shelby
29 juil. 2023
Shelby
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Jajuan
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jajuan
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Benjamin, Boulder
Voyage d’affaires
13 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juil. 2023
Hi Benjamin, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Larry
13 juil. 2023
Larry
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Charles Steven
Voyage d’affaires
12 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles Steven
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 juil. 2023
Hi Charles,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6