Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de UNO hotel team le 16 sept. 2021
Dear Emmanuel, thank you for choosing UNO and posting your review. We would like to note that complementary water is only on the table and it's offered only on arrival. The water from the minibar is not free.
10/10 Excellent
Philippe
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 13 juin 2019
Dear Philippe, thank you for your kind feedback and rating of our hotel with a perfect score. Hope to see you next time!
6/10 Satisfaisant
Arnaud, Paris
12 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deco moderne
Arnaud
6/10 Satisfaisant
APalmero
18 juil. 2012
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Close to the center
APalmero
10/10 Excellent
Scott
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 9 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Steven
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de UNO team le 30 déc. 2021
Dear Steven,
Thank you for choosing our hotel!
It is important for us that you are satisfied with our service.
We will certainly be glad to welcome you to our hotel again!
10/10 Excellent
Byron
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Byron
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de UNO team le 17 oct. 2021
Dear Byron, we are always happy to see you on our hotel!
Thank you for feedback and staying with us.
Looking forward to see you again!
Warm regards,
10/10 Excellent
Byron
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Byron
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Decent stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de UNO hotel team le 22 sept. 2021
Dear Guest, we are glad that overall impression about UNO hotel is positive.
We wish you all the best and hope to see you next time.
2/10 Horrible
Marianna
12 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marianna
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de UNO hotel team le 16 sept. 2021
Dear Marianna, it would be great if you could tell us about your experience to understand your bad rating.
10/10 Excellent
Metin
Voyage d’affaires
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
central location
Metin
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de UNO hotel team le 6 sept. 2021
Dear Metin, thank you for feedback! We are happy that you had positive experience in our hotel.
10/10 Excellent
Metin
Voyage d’affaires
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy stay
Metin
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de UNO team le 6 sept. 2021
Dear Metin, thank you for choosing our hotel and taking the time to write a review! It is a great joy for the whole our team that you appreciated our service.
2/10 Horrible
Norbert
Voyage en famille
2 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service
Norbert Russ
Norbert
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de UNO hotel team le 3 sept. 2021
Dear Norbert, we truly sorry about your bad experience in our Hotel. We booked another hotel for you and your dog with more comfortable conditions: bigger room and separate entrance. We wish you all the best.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de UNO hotel team le 16 juil. 2021
Dear Guest, thank you for stay and reviewing us with the best score!
10/10 Excellent
Robert
29 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uno hotel
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de UNO hotel team le 7 juin 2021
Dear Robert, thank you for stay and for sharing your opinion with other guests. Hope to see you next time
8/10 Bien
Liliia
27 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel in downtown
Liliia
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de UNO hotel team le 7 juin 2021
Dear Liliia, thank you for stay and for spending your time to write down this review and expressing your honest opinion. Hope to see you next time.
10/10 Excellent
Ruan
Voyage en groupe
25 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ruan
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de UNO hotel team le 4 nov. 2020
Dear Iran, we are so happy that you received best emotions upon you stay in UNO hotel and felt yourself comfortable. Thank you for the highest rating and hope to see you next time.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de UNO hotel team le 12 oct. 2020
Thank you, dear Guest! We are glad that you have positive experience in our hotel.
10/10 Excellent
Esad
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esad
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de UNO hotel team le 29 août 2020
Dear Esad, thank you for such a wonderful review. You are always welcome in UNO design hotel.
8/10 Bien
Kim
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flotte Uno design hotel
Kim
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de UNO hotel team le 15 juil. 2020
Dear Kim, thank you for your feedback. We are glad that we left positive emotions after your stay in UNO design hotel. We appreciate that yiu shared your opinion with other guests. Hope to see you next time.
10/10 Excellent
Joseph, New York
9 mars 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Joseph
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Valentine, Guest Relation Agent Valentine le 17 mars 2020
Thank you a lot Joseph for your review!
We woundering to see you soon again in Odessa.
Best wishes.
10/10 Excellent
David
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very comfortable hotel near the railway station
David
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Valentine, Guest Relation Agent le 17 mars 2020
Thank you a lot for your feedback!
We would be glad to see you next time.
Best wushes.
10/10 Excellent
Brenda
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brenda
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Uno Design team le 23 mars 2020
Thank you for review. Hope to see you again in UNO Design Hotel
10/10 Excellent
WOOJUNG
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
WOOJUNG
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Valentine , Guest Relation Agent le 17 mars 2020
We glad to hear such warm words and will keep making our service better!
Best wishes ,
Uno team.
10/10 Excellent
Tolga
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
High Quality Hotel
Tolga
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Administrator Ekateryna le 10 févr. 2020
Dear Tolga,
Thank You for choosing Uno Design Hotel for a stay in Odessa. Thank You for noting the cleanliness of our rooms, the location of the hotel and the friendliness of our staff. It was nice to meet You, we hope to see You soon again.
Sincerely, Uno hotel team.
10/10 Excellent
Antti
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One good hotel to stay in Odesa
Antti
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 9 janv. 2020
Dear Antti, thank you for choosing UNO and for posting the review. Hope to see you next time.
10/10 Excellent
Roderick-Pineda, California
Voyage en couple
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Roderick-Pineda
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de administrator Ekateryna le 9 janv. 2020
Dear Roderick-Pineda,
Thank You so much for such a good review! We are very pleased that You so highly appreciated our service and staff, especially Ekateryna. In winter season we have not so many guests as in summer. That is why we have the possibility to provide late check out for our gusts for free. We understand that sometimes people need to take some rest before the flight home. We are trying to make the stay of our guests so comfortable as it can be. We hope to meet You soon in our lovely hotel and lovely city.
Sincerely, Uno Design Hotel team.
10/10 Excellent
Mark
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 9 janv. 2020
Dear Mark, thank you for choosing UNO and for posting the review. Hope to see you next time.
8/10 Bien
Rostislav
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rostislav
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 9 janv. 2020
Dear Rostislav, thank you for choosing UNO and for posting the review. Hope to see you next time.
8/10 Bien
YI RANG
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YI RANG
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 4 déc. 2019
Thank you!
10/10 Excellent
Kai
Voyage en famille
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kai
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 3 oct. 2019
Dear Kai, thank you for choosing UNO design hotel and posting the review with a perfect score!
10/10 Excellent
Nels, Panama City, FL
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nels
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 30 sept. 2019
Dear Nels, thank you for choosing UNO hotel and for posting the review with perfect score! Hope to see you next time.
10/10 Excellent
I
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My UNO Experience
I
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de With best wishes, UNO hotel team le 3 oct. 2019
Dear Guest, Please receive a warm greeting from all the staff of UNO hotel. We are very glad to have such a nice review from you and to hear that your stay with us have been so memorable. Hope we can have a chance to welcome you again in our hotel!
10/10 Excellent
mark
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mark
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de UNO hotel team le 17 sept. 2019
Dear Mark, thank you for stay and for reviewing us with a perfect score
10/10 Excellent
Alexander
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 11 sept. 2019
Dear Alexander. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure that the entire staff enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!
10/10 Excellent
Ilana
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ilana
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 11 sept. 2019
Dear Ilana, Thank you very much for rating the hotel with a perfect score. We look forward to welcoming you again at UNO Design Hotel on a future occasion.
8/10 Bien
Mathias
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very central and walking distance to Opera and Der
Mathias
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 3 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for stay and for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 2 sept. 2019
Thank you!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic location, great service and clean rooms
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 20 août 2019
Thank you, dear Guest! We are really happy that you have received positive emotions and you will come back.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel staff le 17 août 2019
Thank you, Dear Guest!
6/10 Satisfaisant
Bayram
15 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bayram
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 17 août 2019
Dear Bayram We are very disappointed by your review. We apologize for the bad experience in UNO hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 17 août 2019
Dear Guest, thank you for your honest opinion. Maybe the pictures on the different room descriptions do not match reality because you had an upgrade?
10/10 Excellent
Katrine
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A lovely hotel in Old town!
Katrine
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de UNO hotel team le 17 août 2019
Dear Katrine, We are very happy to learn that you had a great experience. Thank you for taking of your valuable time to show your appreciation for the service received during your stay, and thank you for choosing us!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de UNO team le 11 août 2019
Thank you!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 11 août 2019
Dear Guest, Thank you for your kind remarks about our helpful staff and comfortable bed. Hope you will come back to UNO hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best cost benefit
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 11 août 2019
Dear Guest, We are very happy to learn that you had a great experience. Hope to see you again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 4 août 2019
Dear Guest. Despite the anonymous status of this review, we know who wrote it. The request to check out earlier you voiced on the first day of your stay. According to hotel policy and payment for stay on the online resource, we were not able to refund your money for the last night. The cockroach, as you say, was not the reason of your departure. Also, we offered you to move to another floor, but you refused. In addition, our hotel have high marks for cleanliness and we think that it was not baby cockroach, but a small bug that flew through an open window, since your room did not have a mosquito net.
8/10 Bien
Yasa, Dubai, UAE
Voyage en couple
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasa
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 17 juil. 2019
Dear Yasa, Thank you for taking the time to share your experience after your recent stay with us at UNO design hotel. We are enthusiastic to understand that the overall impression about our hotel with our staff attitude and cleanleness was good. We would like to note that we have luggage service and the call button for the bellboy which is near the entrance, left side. Hope to see you in UNO design hotel again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 8 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your time to share your comments about the recent stay at UNO design hotel. We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us very much, especially the very convenient central location. We are very glad also that you have appreciated the work of our staff. We are really look forward to have a new opportunity to welcome you again to our Hotel in the nearest future.
8/10 Bien
ozge
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Uno design
ozge
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Elena Mironova, Operations Manager le 8 juil. 2019
Dear Guest, thank you for your review. We would like to note that the breakfast is not so expensive as you wrote. It's less than 10$. Also, you wrote that our staff don't speak english. It's impossiple. All our reception and restaurant staff speak english, even some maids and security.