Avis sur Riu Jalisco - All Inclusive
Riu Jalisco - All Inclusive
Av. De los Cocoteros, sn-Lote K, Nuevo Vallarta, NAY
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
joanne
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
joanne
Séjour de 7 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Isabelle
31 juil. 2022
Les points faibles : Propreté
Isabelle
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Janie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 déc. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Janie
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Angelica M
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica M
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
BERENICE
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
BERENICE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Marisol ixtlacihuatl
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Équipements
Marisol ixtlacihuatl
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 20 mai 2024
Apreciada Marisol ixtlacihuatl,Muchas gracias por sus bonitas palabras y por su fantástica valoración.¡Estamos muy contentos de que haya pasado unas buenas vacaciones con nosotros!Esperamos volver a darle la bienvenida, muy pronto, en alguna de nuestras instalaciones.Con nuestros mejores deseos, quedamos a su entera disposición.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Kateryna
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kateryna
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Liubov
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liubov
Séjour de 10 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
andrea
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
andrea
Séjour de 7 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Jonathan Damian
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jonathan Damian
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 15 mai 2024
Estimado/a Jonathan Damian,Muchas gracias por elegir Riu.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo para una experiencia más satisfactoria.Quedamos atentamente,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Jose Alfredo
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Jose Alfredo
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco le 15 mai 2024
Estimado José Alfredo,Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión sobre su estancia en nuestro hotel.Sentimos mucho su insatisfacción y siempre deseamos que nuestros huéspedes tengan una experiencia agradable.Hemos tomado nota de su reseña para asegurarnos de que podemos trabajar para mejorar nuestro servicio y oferta en el hotel en consecuencia. Atentamente,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Management
8/10 Bien
Mayra Janet
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayra Janet
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Fabian
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabian
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Fabian,Thank you very much for your review, as the opinion of our guests is very important to us.We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again soon in one of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Rosalba
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rosalba
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Rosalba,We are very pleased to hear that we lived up to your wishes in terms of the points you have made.Please have no doubt, as we will follow up on your comments and address them with the relevant departments.We hope that you will come back to enjoy your stay with us very soon.We look forward to welcoming you!Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
MArina
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MArina
Séjour de 11 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Andrea
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Andrea,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your stay at our hotel. We are happy to hear that you had a lovely time at our hotel! We look forward to sharing another great experience with you soon. Have a lovely day. Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Gina Veronica
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina Veronica
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Gina Veronica,We are pleased with your feedback and would especially like to say how much we appreciate you sharing it with our future guests.Please know that we are here, and we continue to improve every day, so that when you return you will have an even better experience than the one you had.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
4/10 Médiocre
Molly
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Molly
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 6 mai 2024
Dear Molly,Thank you for taking the time to provide us your feedback on your stay at our property.In our pursuit of excellence, it certainly saddens us to learn that you were left disappointed with some aspects of your experience. Nevertheless, we have already informed the management of your discomfort.We would like to highlight that our Front desk is multilingual, however, it is possible that in the event of hiring new staff, some might still be in training and do not have a level as high as the rest. If guests have difficulty making themselves understood, they always have the option to talk to our management team, who will be delighted to attend their needs.We hope we have the opportunity to welcome you again.Best Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Ievgen
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ievgen
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 6 mai 2024
Dear Ievgen,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Wishing to host you again very soon!Kindest wishes, Ievgen!Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Rex Jerome Best
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rex Jerome Best
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 3 mai 2024
Dear Rex Jerome Best,Thank you for your review and for spending time with us.We're glad we were able to live up to the expectations you had of us.However, please rest assured that your words will be taken into account as we understand that there is always room for improvement.It would be great to welcome you soon again! Until then, we wish you all the best.Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
ALICIA PORTUGAL
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALICIA PORTUGAL
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear ALICIA PORTUGAL,On behalf of the whole team, we thank you for your positive feedback, as it is very motivating for us to know that we are moving in the right direction.It is very important to us that all our guests feel welcome in our resort and are treated equally regardless of their country of origin, age or religion. We are sorry to hear that you have left our resort thinking otherwise.We hope that you will choose us again soon to spend a few days with us for another unforgettable experience.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Teresa
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Teresa
Séjour de 6 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Sandra
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Sandra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 30 avr. 2024
Apreciada Sandra,Recibimos con gran satisfacción su valoración favorable, la cual indica que su paso por nuestro hotel fue disfrutable y memorable. Nos encantaría darle la bienvenida de nuevo y esforzarnos por ofrecerle una experiencia aún más gratificante. ¡Esperamos verle pronto!Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Eduardo Miguel
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo Miguel
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 30 avr. 2024
Dear Eduardo Miguel, We cannot be more grateful for taking the time to write such a positive review of your recent stay with us at the Hotel Riu Jalisco.It is great for us to realize that you enjoyed your stay with us. Certainly, word of mouth is very important to us, so your comments are greatly appreciated. We look forward to welcoming you back on your next visit to our beautiful place.Kind regardsHotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Eduardo
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Imelda
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Imelda
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Patricia, ROLLING MEADOWS
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Laura Liset
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Laura Liset
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Emile Adrien, Tustin
25 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emile Adrien
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 30 avr. 2024
Dear Emile Adrien,we appreciate you taking the time to share your great review here!We are happy to know that you were so pleased with our service. We look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Maria
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 25 avr. 2024
Apreciada Maria,¡Gracias por su maravillosa reseña! Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y servicios. Nuestro objetivo es brindar una experiencia inolvidable a cada uno de nuestros huéspedes, y saber que lo logramos nos motiva aún más. Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Kyle, Corona
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 24 avr. 2024
Dear Kyle,We thank you very much for leaving your comment after your stay at our hotel and for your brilliant review.It was very nice to welcome you and we would love to do it again.Wishing you a fantastic day, Kyle.Caring Greetings,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Miguel
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 24 avr. 2024
Dear Miguel,We were very pleased to read your kind remarks and to know that you have rated so positively various aspects of the hotel which have contributed to your experience being a very good one indeed.We hope that you will visit us again soon and that we will be able to offer you another unforgettable experience.We look forward to seeing you!Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
martha
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
martha
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 24 avr. 2024
Apreciada martha,Gracias por su comentario,¡Nos llena de felicidad saber que su experiencia en nuestro hotel fue estuvo a la altura de sus expectativas!Nuestro equipo se esfuerza día a día para garantizar que cada huésped se sienta como en casa. Esperamos tener el privilegio de recibirlo nuevamente y superar sus expectativas una vez más.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
ender
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
ender
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Apreciad@ ender,Gracias por su reseña, Para nosotros es primordial que cada uno de nuestros huéspedes se sienta acogido y valorado por igual, sin distinción de nacionalidad, edad o creencias religiosas. Nos apena profundamente que su experiencia no haya reflejado este principio y que haya tenido una percepción distinta al abandonar nuestras instalaciones.Nos gustaría que volviera a brindarnos la oportunidad de recibirle en alguna de nuestras instalaciones y, poder así presentarle, la maravillosa experiencia que estamos acostumbrados a ofrecer 100% satisfactoria.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Roberto
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Dear Roberto,We are thrilled to know you enjoyed your stay.Thank you very much for being our guest.Have a beautiful day, Roberto!Wishing to see you again very soon.Caring Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Melinda Anahi
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melinda Anahi
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Moise
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Moise
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Dear Moise,Thank you so much for choosing Riu Hotels & Resorts and for sharing your experience! We are very happy to hear that we were able to meet your expectations and you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the near future!Best wishes, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
4/10 Médiocre
Lisa
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Araceli
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Araceli
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 19 avr. 2024
Dear Araceli,Thank you very much for choosing us.Your compliments are very much appreciated, our reward is your kind review with the confirmation of a job well done. We will continue to work in order to improve and we would love to welcome you again soon, Araceli.Kindest wishes!Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
FRANCISCO JAVIER
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANCISCO JAVIER
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 19 avr. 2024
Apreciado FRANCISCO JAVIER,Qué alegría leer su maravillosa valoración, pues, nos alegramos mucho de conocer que haya disfrutado tanto de nuestro alojamiento.Ya sabe dónde encontrarnos en sus siguientes visitas. Ojalá nos vuelva a elegir una vez más.Cordialmente, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Patricia
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Patricia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Robyn
15 avr. 2024
Robyn
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Gustavo
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Diana
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 12 avr. 2024
Dear Diana,We are grateful for your words.It is of the utmost importance that our guests feel at home with us.Our goal is to know that you enjoyed your holiday in our facilities and we note that we really succeeded.We look forward to seeing you again at any of our facilities and we are looking forward to providing you with the 100% satisfactory service that characterises us so much.Yours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Hung Ming, IRVINE
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hung Ming
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 11 avr. 2024
Dear Hung Ming,It is wonderful to know that you have enjoyed your stay with us so much.It has been a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay at the hotel.We hope to see you again soon!All the bestYours faithfully,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
4/10 Médiocre
Haydee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haydee
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Riu Jalisco Online Reputation Manager le 9 avr. 2024
Dear Haydee,It is very rewarding to read your positive comments, since our staff do their best to make our guests’ stay as pleasant as possible.However, we will forward your ratings for further acknowledgement.Hoping to welcome you again.Best Regards,Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Natividad
3 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natividad
Séjour de 5 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Ester, San Pedro
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Ester
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 8 avr. 2024
Dear Ester,Thank you for taking the time to leave us a review.Since our number one priority is providing excellent services and as we make every effort to meet our guests’ expectations, we truly regret that you experienced the mentioned issues during your time with us, as this certainly does not line up with the standards to which we wish to hold ourselves.We shall share your words with the corresponding department and we really hope that there were also many positive aspects of your stay and you allow us the opportunity to host you again soon and share a better experience! We remain with warm regards, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Matilde Beatriz
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matilde Beatriz
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 8 avr. 2024
Dear Matilde Beatriz,Thank you so much for your review!It was a pleasure to have you with us. We are glad to know how much you enjoyed your stay, in the Hotel Riu Jalisco. It is our hope to be able to welcome you back for many stays to come!Best wishes, Hotel Riu JaliscoOnline Reputation Manager