Avis sur Diamond Bay Resort and Spa
Diamond Bay Resort and Spa
NGUYEN TAT THANH BVLD, PHUOC DONG, Nha Trang, Khanh Hoa (province)
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 18 juin 2019
Thank you for spending your leaving us a great review. It is indeed delighted to know that you appreciate the service and food. We have considered adjusting the bus schedule so that our guests could be more comfortable during their stay at the resort.
We wish to host you back for another fantastic stay in not a too distant day.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Tiffany
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiffany
6/10 Satisfaisant
ALAIN
16 août 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Prestations et service moyen
ALAIN
10/10 Excellent
Rash, Paris
4 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rash
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
7 avr. 2014
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Déçue de cet hôtel 5 étoiles
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel tout à fait convenable pour sa catégorie
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Julien
26 oct. 2009
Les points forts : Propreté et personnel et service
l hotel est tres sympathique avec
Julien
4/10 Médiocre
julie, paris, france
31 août 2009
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Extremement déçus!Plages sales et aucun service!personnel incompétent
julie
10/10 Excellent
Sarah, Sarreguemines Lorraine
27 août 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super
Sarah
10/10 Excellent
Him
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Him
Séjour de 3 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Siew Ping
22 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siew Ping
Séjour de 5 nuits en février 2024
8/10 Bien
JAIYEONG
18 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JAIYEONG
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
INJOON
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best resort in Nah Trang
INJOON
Séjour de 14 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Niels
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Niels
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
INJOON
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
INJOON
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Siri
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siri
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Douglas
Voyage en couple
20 oct. 2023
Douglas
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
INJOON
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
INJOON
Séjour de 10 nuits en février 2023
10/10 Excellent
INJOON
Voyage en famille
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best resort hotel in Nha Trang
INJOON
Séjour de 11 nuits en février 2023
10/10 Excellent
JUNGHYUN
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JUNGHYUN
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa le 4 mars 2020
Dear Junghuyn,
Thank you for staying with us and even coming back. We are glad to know that you love your stay at the resort. We hope that you will come back in the near future.
Sincerely,
8/10 Bien
Seungjoo
Voyage en famille
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seungjoo
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 13 févr. 2020
Dear Seungjoo,
Thank you for staying with us and your generous rate.
We love to have you come back with us in the near future.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 13 févr. 2020
Thank you for staying with us.
We are glad to know that you had a pleasant stay at the resort. Lizard is a very common animal in tropical countries like Vietnam.
We are looking forward to having you and your family coming back in the near future.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Sandra
1 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Sandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 10 févr. 2020
Dear Sandra,
Thank you for choosing us for your trip to Nha Trang city.
We are not glad to know that our staff behavior did not meet your satisfaction. Rest assured, we will have more training for our employees to improve their service as soon as possible.
Wish you all the best.
Sincerely,
10/10 Excellent
Seokil
Voyage en famille
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seokil
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa le 29 janv. 2020
Dear Seokil,
Thank you for staying with us.
We are glad to know that you had a pleasant vacation at the resort. We look forward to having you back in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 24 janv. 2020
Thank you for staying with us. We love that you had a wonderful vacation at the resort. We hope to have you back in the near future.
Wish you the best of luck.
8/10 Bien
Yeni, 청주,KOR
Voyage en famille
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yeni
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 24 janv. 2020
Dear Yeni,
Thank you for staying with us. We hope that you had a pleasant stay at our resort. Regarding the airport pick-up service, we apologize for the inconveniences that might make you unhappy. However, we believe that we informed in your service confirmation that we offer the transport service by using a 16-seat car, not a 7-seat limousine.
We look forward to having you back for another pleasant stay.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 24 janv. 2020
Thank you for staying with us.
We hope that you had a pleasant stay at the resort. We are glad to know that you feel happy with the housekeeping service.
We look forward to welcoming you back one day.
Sincerely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 8 janv. 2020
Thank you for your review.
First of all, we thank for staying with us. We appreciate your compliments about the pool and the landscape. We do apologize for the construction as we have innovated some areas. We also expect that we could open more restaurants in the near future to serve our guests.
We hope that we could have you back to make up for this stay.
Wish you all the best.
8/10 Bien
SeungJun
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
가족영행으로 추천입니다.
SeungJun
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 23 janv. 2020
Dear Seungjun,
Thank you for staying with us. We are glad with your sweet words and your compliments. As you said, we are a perfect place for a family vacation with young children.
We look forward to having you back in the near future.
Sincerely,
4/10 Médiocre
Jungyun
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
서비스 별로
Jungyun
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 23 janv. 2020
Dear Jungyun,
Thank you for staying with us.
We do apologize for the unhappy experience. As a tropical country, a lizard is not hard to see, especially in a garden like we have. We hope that apart from the lizard, you had a relaxing vacation. We hope that we could welcome you back in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
KWANGHO
Voyage en famille
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KWANGHO
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 23 janv. 2020
Dear Kwangho,
Thank you for staying with us. We hope that you had a nice vacation at the resort. We look forward to welcoming you back in the near future.
Sincerely
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 23 janv. 2020
Thank you for staying with us.
I can guest that it is due to our garden and the tranquil at night which makes you feel hard to sleep. We are notable for our peaceful atmosphere which suits for a relaxing vacation.
We look forward to having you back in the near future.
Sincerely
8/10 Bien
lee
Voyage en famille
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
lee
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa Team le 24 déc. 2019
Dear Lee,
Thank you for staying with us. We hope you had a pleasant stay at the resort. We have maintained a few facilities at the resort to prepare for the New Year. I do apologize if it caused conveniences during your stay. We wish you can come back for another nice vacation.
Sincerely,
10/10 Excellent
Sujin
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sujin
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa le 28 nov. 2019
Dear Sujin,
Thank you for staying with us. We hope that you have a nice stay at the resort. We wish that you can come back for another vacation in the future.
Sincerely,
8/10 Bien
Hyounseon
Voyage en famille
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
조용하고 깔끔한 숙소
Hyounseon
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Diamond Bay Resort & Spa le 28 nov. 2019
Dear Hyounseon,
Thank you for staying with us. W are glad that you have a pleasant stay at the resort. We look forward to having you come back in the near future.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Ha
Voyage en groupe
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ha
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 26 oct. 2019
Thank you for choosing us. We hope that you had a pleasant stay at the resort. Furthermore, we love to hear all feedback from our guests so that we could improve our services and be better.
Wish you all the best.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 26 oct. 2019
Thank you for choosing us. We hope that you had a nice and pleasant stay at the resort. We look forward to welcoming you back one day in the near future.
8/10 Bien
Ryan
Voyage d’affaires
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ryan
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 11 oct. 2019
Dear Ryan,
Thank you for staying with us and spending your time leaving a review. We are glad to know that you had a pleasant vacation at the resort. Your comments about adding more Western will be considered by our managers and hope that we could offer more Western foods in the near future. Currently, we would like to introduce our local cuisine with Vietnamese foods in the breakfast buffet.
8/10 Bien
Esther
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
第一次到芽莊......的4日3夜
Esther
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 25 sept. 2019
Dear Esther,
Thank you for choosing us and leaving your time to leave a valued comment to us. Vietnam is a tropical country, therefore, it is not hard to find the tropical insects in our resort. I hope that it is a nice experience and it did not make any uncomfortable things. We hope to welcome you back for another pleasant stay.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 16 sept. 2019
Thank you for staying with us. I do apologise that the beach was not as you expected. We are also delighted that you was happy with many things at the resort. We appreciate your valued idea and will consider to find the best way to serve our guests.
Thank you and wish you all the best.
8/10 Bien
Cvo, Atlanta
Voyage en groupe
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cvo
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 9 sept. 2019
Dear Cvo,
Thank you for choosing us. We are delighted to know that you enjoyed the garden and the swimming pool. Regarding the food, I hope that you love the breakfast buffet included in the room price. I will raise you idea about the price of the food with our team and find a win-win solution.
Thank you and wish you all the best.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
가성비 최고~
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 20 août 2019
Thank you for your lovely review. The nice garden and the dedicated staff are always our pride. We also try to open more restaurants in the next period. I hope that we could welcome you back for another wonderful stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 19 août 2019
Thank you for staying with us and your rating as well. I hope that you had a pleasant stay at the resort. And we do wish to host you one more time for another nice stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 août 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 19 août 2019
Thank you for staying with us and for your review as well. As a tropical country, cockroach or lizard are common animals in the whole country and in the resort. We always try to prevent all these animals coming into the guest room. I do apologize for the inconvenience and I hope it did not affect negatively to your stay. I wish to welcome you back for another pleasant stay.
8/10 Bien
Noori, ハノイ
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noori
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 7 août 2019
Dear Noori,
Thank you for staying with us. I hope that you are satisfied with our accommodation and services. We will consider your comment on the breakfast as we always try to improve our services.
We hope to have you back with us one day in the near future.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 26 juil. 2019
Thank you for your generous rating. We hope you had a pleasant stay at the resort. We wish to have you back for another nice vacation.
6/10 Satisfaisant
Jacob
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ok experience
Jacob
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 24 juil. 2019
Dear Jacob,
Thank you for choosing us. We do apologize that there are things that disappointed you. We will bring your comments to the attention of our team and have improvements next times.
Thank you once again.
4/10 Médiocre
BYUNGGYU, S. Korea
22 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
룸 금고에서 100달러만 도난? 당함.
BYUNGGYU
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 24 juil. 2019
Dear Byunggyu,
Thank you for sharing your review with us. However, I am not glad to admit that I do not get clear what you would like to tell us, because I do not know Korean. I have checked with my team to see if there were any issues during your stay but according to our record, there were no problems. We always wish to deliver high-quality services to our guests, therefore, if you have any request with us, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Diamond Bay Team le 22 juil. 2019
Thank you for choosing us and your amazing review as well. We also appreciate your comment about the restaurants. We hope to have you back one day for another wonderful stay.