Plage à proximité

Avis sur Comfort Inn Newport

2.5 out of 5
Comfort Inn Newport
531 Sw Fall St, Newport, OR

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 450 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 400 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 100 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 31 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 1003." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamais nous n’avons été déçus dans un hôtel de cette chaîne : cela se confirme
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

claudine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour
Nous avons passé un très agréable séjour, très bel endroit , hotel bien situé et agréable
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Réponse de Chuck le 17 sept. 2017
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de votre horaire pour nous informer de votre séjour. Sachez que vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous et nous utiliserons votre réponse en continuant de nous concentrer sur le fait que tous les invités expérimentent le mieux possible. Nous espérons être au service de vous dans l'avenir. Encore une fois, merci de nous faire savoir comment nous faisons Cordialement Chuck Cummings Directeur général

8/10 Bien

ANNE, IGNY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon rapport qualité / prix
Hôtel bien situé et personnel très accueillant

8/10 Bien

Shannon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good in between point along the OR coast route.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Iain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel to see Newport.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Megan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in was easy. The room was clean and comfortable. Good breakfast options.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Joerg

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved being so close to the ocean
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Beverly

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfy
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Theresa

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Elizabeth

Voyage en famille
decent price
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback!

8/10 Bien

Jesus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good, fast check in, friendly staff. Vending machines were broken so I couldn't get a bottle of water.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Dear Jesus, Thank you for staying with us and mentioning the fast check-in and friendly staff. We do apologize that the vending machine was down at the time.

10/10 Excellent

Marc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean comfortable room
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Dear Marc, We are glad to see you enjoyed your room, and we hope to see you again next time travel brings you to Newport.

8/10 Bien

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect place to stay for a few nights during our travels
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Dear Paul, Thank you for staying with us in Newport and sharing your review!

10/10 Excellent

Kimberlee

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Dear Kimberlee, Thank you for choosing Comfort Inn and sharing your five-star rating!

10/10 Excellent

Kendra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed for one night. Breakfast options were nice and the room was nice and clean. Right by the beach so it was nice walking 3 minutes down to the ocean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Kendra, Thank you for staying with us at Comfort Inn and sharing your review! We are so glad you enjoyed your stay and hope to see you again next time travel brings you to Newport.

8/10 Bien

Steven

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The guy who checked us in was very very nice and polite. He was able to mult task with getting us checked in and answering a call and still be professional and nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Steven, We appreciate you staying with us and taking the time to share your review! Thank you for mentioning our wonderful front desk associate. We hope to see you again next time travel brings you to Newport.

2/10 Horrible

Mary

Not clean and bugs crawling around in and out of sink . Hair in tub.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Mary, We appreciate you taking the time to share your feedback. Cleanliness is a key priority for us, and we sincerely apologize for having fallen short of your expectations and ours. We will be sharing your comments with our entire team to ensure this does not happen again.

8/10 Bien

Lian-Yuan, Saint Louis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Lian-Yuan, Thank you for staying with us in Newport and taking the time to share your feedback!

8/10 Bien

Inna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Inna, Thank you for staying with us and taking the time to share your rating!

10/10 Excellent

Jeff, Richmond

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Dear Jeff, Thank you for staying with us and sharing your five-star rating!

8/10 Bien

JUNGMI

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was fantastic. But I heard a loud running noise from upstairs, and I could hear it from the next room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Dear Jungmi, Thank you for staying with us. We are sorry for the noisy neighbors, but we are glad you enjoyed a fantastic room!

10/10 Excellent

KAREN

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean, very comfortable everything.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Dear Karen, Thank you for choosing Comfort Inn and sharing your five-star rating in Newport!

2/10 Horrible

Bianca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
The people upstairs were running around and throwing things against the wall 24/7 so we got no sleep. Management didn’t do anything about it. The breakfast was inedible. The tea and coffee was very low quality. The sink drain was slow and there was no way to watch movies on the tv.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Dear Bianca, Thank you for taking the time to share your review. We know how frustrating noisy neighbors can be. We did ask them to be respectful of their neighbors and maintain an appropriate noise level. We are sorry to see you did not enjoy our complimentary breakfast, tea and coffee as well. We will be sharing your comments regarding the slow sink drain with our maintenance team to get that fixed immediately. We do have HBO for movies and free wifi to stream on any personal device. We hope to see you again in the future for an opportunity to provide you with a 5/5 experience!

10/10 Excellent

Robin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk service staff was excellent! Went over and beyond to make our staff great!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Dear Robin, Thank you for choosing Comfort Inn Newport and sharing your review! We are so glad to hear that our team made your stay great. We hope to see you again next time travel brings you to the area.

10/10 Excellent

Noris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Dear Noris, Thank you for staying with us in Newport and sharing your 5/5 rating!

8/10 Bien

GeneMoo, Vancouver

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 23 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us valuable feedback. We will use this information to make improvements where needed to better serve our guests in the future.

10/10 Excellent

Joyce

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to better serve our guests in the future. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Elias

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Dear Elias, Thank you for staying with us in Newport and sharing your five star rating!

10/10 Excellent

Frederick, Lakewood

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quick and easy check in.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your recent stay

10/10 Excellent

Alvin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your recent stay

10/10 Excellent

Natalia

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service from Jenn was top notch.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your recent stay

10/10 Excellent

Tanya, Beaverton Or

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your recent stay

10/10 Excellent

Thomas

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to better serve our guests in the future. We hope to see you again.

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your recent stay.

8/10 Bien

Brittany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 25 févr. 2024
thank you for your positive feedback regarding your recent stay. We hope to see again soon.

8/10 Bien

Krista

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to better serve our guests in the future. We hope to see you again.

4/10 Médiocre

Marlena

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was more the location of our room and the room itself. Lobby and breakfast area were fine, our room was not. I feel like the more run down less ideal rooms are reserved for expedia purchasers. The room was right near the ice dispenser amd in the hallway near the exit doors, really noisy. Not the best experience.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to improve our guests experience in the future.

4/10 Médiocre

Paul

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to improve our guests experience in the future.

10/10 Excellent

Charlotte

Check in fast and easy. Room clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 14 févr. 2024
Dear Charlotte, Thank you for choosing Comfort Inn and sharing your review! We hope to see you again next time travel brings you to Newport.

10/10 Excellent

Brooke

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Really nice staff!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 14 févr. 2024
Dear Brooke, Thank you for choosing Comfort Inn Newport and sharing your review! We hope to see you again next time travel brings you to the area.

8/10 Bien

Sue

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to better serve our guests in the future. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Ilian

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us valuable feedback. We will use this information to make improvements where needed to better serve our guests in the future.

10/10 Excellent

Ash-lee

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback about your recent stay. We appreciate hearing that you enjoyed your stay. Please consider staying with us again in the future.

10/10 Excellent

Michael, DEPOE BAY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice quiet location. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 4 févr. 2024
Thank you so much for your kind review. We hope you will consider staying with us again in the future.

4/10 Médiocre

Jared

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will us this information to improve where needed so we can make each guests experience better.

10/10 Excellent

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 5 févr. 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay. We hope you will stay with us again when you are in the area.

10/10 Excellent

Zhanping

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We will use this information to better serve our guests in the future. We hope to see you again.

8/10 Bien

Willy

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast is horrible, other then that it’s ok.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 5 févr. 2024
Thank your for your feedback regarding your recent stay. We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

10/10 Excellent

José M.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Thank you for taking the time to leave us feedback regarding your stay. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Christine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very roomy, clean and a decent hot breakfast.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 29 janv. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay. We hope to see you again soon.