Avis sur Chase Suite Hotel Newark-Fremont
Chase Suite Hotel Newark-Fremont
39150 Cedar Blvd, Newark, CA
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 15 août 2023
Thank you Morad for staying with us! It was our pleasure having you here and glad to see everything was great. Look forward to seeing you and your family again in the near future!
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Front Desk Agent le 1 nov. 2021
Dear Caroline,
We appreciate your feedback and we hope to see you again in the near future!
8/10 Bien
olivier
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé propre avec un bon petit déjeune
olivier
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jeza le 20 août 2019
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mai 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Jeza le 2 mai 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please rest assured we have addressed the issues to our team.
10/10 Excellent
nathalie
28 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
San Francisco
nathalie
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Front Desk le 4 mars 2019
Gracias por quedarte con nosotros. ¡Agradecemos sus comentarios!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Ron GM le 27 août 2018
Anon, thank you.
8/10 Bien
TAM
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
TAM
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Ron GM le 9 août 2018
Thanks Tam
10/10 Excellent
Pierre, France
10 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect place for a short stay near San Francisco
Pierre
Séjour de 4 nuits en août 2017
Pierre,
Thanks for staying , hope to see you again
8/10 Bien
philippe
6 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chase suite hôtel à Newark
philippe
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Gurwinder, Atwater
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurwinder
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hi Gurwinder, thank you for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our Suite spacious, affordable, and equipped with all the amenities you needed. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Kalim
20 mai 2024
Kalim
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for the great review. See you next time!
10/10 Excellent
Michael
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for the wonderful review and making it known that noise hasn't been an issue! We changed management a couple of years back and we are huge on quiet hours, your comfort, and clean rooms. We know we are not perfect, but reading your experience is exactly what we shoot for with every guest! Look forward to impressing you again soon. Thank you for your business.
10/10 Excellent
Nilvia
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nilvia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for staying with us Nilvia!. See you again soon.
10/10 Excellent
Manolo
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manolo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 17 avr. 2024
Thank you Manolo for the wonderful review! Look forward to impressing you again soon. Take Care! :)
8/10 Bien
James, Fremont
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Thank you for staying us, James! See you next time.
10/10 Excellent
Heather
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Thank you Heather for the opportunity to serve you and your family! We are super excited you enjoyed our breakfast and your stay to rate us so highly. We look forward to seeing you again soon!
2/10 Horrible
Amanda
3 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Amanda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Thank you Amanda for the opportunity to serve you. Our sincere apologies for failing to meet your expectations. To get a better insight of our areas of opportunities, please update your review to reflect some details of your recent stay. We know and understand we are not perfect, which is why your feedback is vital to our success. We hope despite of your recent experience, you will provide us with another opportunity to serve you and your family. Take Care!
6/10 Satisfaisant
Pengjian, Long Grove
30 mars 2024
Pengjian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Thank you Pengjian for staying with us! See you again soon.
8/10 Bien
Erika
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erika
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Thank you Erika for the wonderful rating! See you next time.
10/10 Excellent
Fernando
25 mars 2024
Fernando
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the opportunity to serve you and your family, Fernando! See you next time.
10/10 Excellent
Kylie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kylie
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Thank you Kylie for the wonderful details of your recent stay! We are thrilled you and your family loved their stay. See you again soon!
10/10 Excellent
erika
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
erika
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you Erika for staying with us and for the wonderful review! See you again soon.
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 16 mars 2024
Thank you Kelly for the great review! We look forward to impressing you again soon.
8/10 Bien
Jeffrey
Voyage en famille
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 16 mars 2024
Thank you Jeffrey for the wonderful review of your recent experience. We are happy reading you enjoyed our hot breakfast buffet! We look forward to serving you again soon. Take care!
2/10 Horrible
Ezequiel
10 mars 2024
Ezequiel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 11 mars 2024
Poor rating from a guest who partied, smoked in the room, disturbed the peace, and were evicted for failing to follow policy. This is an example of what we do not tolerate and make it known for all guests staying. We want to ensure everyone has a great stay and having disruptive guests that will interfere with your experience are kicked out. Take of our rooms, we will take care of you!
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Thank you Robert for staying with us and for giving Timina a nice shout out! We look forward to seeing you and your family again soon. Take care!
10/10 Excellent
Carmela Gale
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmela Gale
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 févr. 2024
Thank you for the awesome rating. We hope to see you again soon!!
10/10 Excellent
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for staying with us David! See you again soon.
6/10 Satisfaisant
Iman
18 févr. 2024
Iman
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you Iman for staying with us. Our sincere apologies for the recent experience. Taking food or drinks away prematurely is not a behavior of our team. Rather, our team leaves food and drinks a few minutes later for any people who may have missed the breakfast time. If they took the food/drinks away, you most likely missed the deadline, believing the hours were different. Breakfast hours are different during the week vs. weekends. We will, however still share your feedback with our kitchen staff to reassure that we are doing our part in ensuring the service is available during the entire time we advertise our amenities. We hope despite this experience, you will continue to make us your favorite hotel in Newark! Thank you again for your business.
10/10 Excellent
Travis
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Travis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for staying with us Travis! See you again soon.
10/10 Excellent
Costel
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Costel
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Thank you for the wonderful rating! See you again soon.
8/10 Bien
Michael, SAN JOSE
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 3 févr. 2024
Thank you Michael for staying with us. Very confused with your review because none of things mentioned made sense for us. Checked in on a Sunday when we have plenty of rooms, we are only 2 floors (not 3), checked in by a male associate (Not gal). It seems your experience you described was for a different hotel. Either way, we definitely appreciate the opportunity to serve you and we can only hope the hotel you actual reviewed gets their act together! See you next time.
2/10 Horrible
Meuy
3 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meuy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Thank you Meuy for staying with us. It looks like we have failed to meet your expectations. Your feedback is crucial to our success and if you are able to update your review to better explain your rating, we would highly appreciate it. We hope despite of your recent stay, you will consider us again in the future.
10/10 Excellent
Eric
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 3 févr. 2024
Thank you Eric for the wonderful review and for staying with us. See you next time!
10/10 Excellent
Ramona
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramona
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Thank you Ramona for the wonderful review of your most recent stay and for giving our Hot Breakfast Buffet a good shout out! We look forward to impressing you and your family again in the near future. Take care!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not Satisfied
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 25 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us and for the wonderful rating! Our sincere apologies that we failed to respond to a maintenance request. It looks like we would need more details of when it was requested because our maintenance hours are limited, which may explain why nobody showed up. As a bare minimum, we should have informed you should there have been any issues with the resolution. It seems you had a great stay otherwise and look forward to seeing you and your family again in the near future!
6/10 Satisfaisant
Iman
19 janv. 2024
Iman
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Chase Suite Hotel Newark le 23 janv. 2024
Thank you Iman for staying with us. It seems we fell short in meeting your expectations and we can only improve our service by learning more about what we could have done to earn a better rating. We appreciate your business and hoping for an opportunity to serve you again in the future. Take care!
10/10 Excellent
Carlos
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel!
Carlos
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Thank you Carlos for staying with us and for the great review! See you again soon.
10/10 Excellent
salvador
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
salvador
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Thank you Salvador for the great rating and review! Glad you enjoyed everything regarding your recent experience. See you again soon!
10/10 Excellent
Eileen
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eileen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you for staying with us Eileen! See you next time.
10/10 Excellent
Kyle
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you Kyle for making us your favorite hotel in the East Bay! Our favorite part of our day is reading examples of a great experience. Thank you for also noticing the changes! See you again soon. Take care!
10/10 Excellent
Terrance
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrance
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you Terrance for staying with us! See you again soon.
10/10 Excellent
Radwanul
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Radwanul
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 déc. 2023
Thank you for the amazing rating and for staying with us. See you again soon. Happy New Year!
10/10 Excellent
Debra
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go to destination often. Always stay at this hotel
Debra
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Chase Suite Hotel le 22 déc. 2023
Thank you Debra for the great rating and for allowing us to be your favorite hotel. See you again soon! Happy Holidays
10/10 Excellent
Munzer
Voyage en groupe
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Munzer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chase Suite Hotel Newark le 22 déc. 2023
Thank you for staying with us Munzer! See you again soon. Happy Holidays!
6/10 Satisfaisant
Julian
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julian
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for staying with us Julian! Seems we could have done better and apologize for not fully meeting your expectations. Your feedback is crucial to our success and it would be highly appreciated if you shared a little more details of what we could have done to earn a better rating. We hope to see you and your family again. Happy Holidays!
10/10 Excellent
Matthew
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for staying with us Matthew! Happy Holidays.
10/10 Excellent
Akiko
Voyage en famille
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Akiko
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for the review and for staying with us, Akiko! See you next time.
2/10 Horrible
Carlos
11 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Because the bedroom and the
Carlos
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 déc. 2023
Thank you Carlos for staying with us. Our sincere apologies for failing to meet your expectations. Your feedback is crucial to the development of our team and kindly request you update your review or email us directly any details that may have affected your experience. We hope this stay does not shy you away from giving us another opportunity to change your perception of our hotel. We wish you and your family Happy Holidays from all of our team!
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Bed
Nancy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Thank you for the great review and for staying with us! See you again soon. Happy Holidays!