Suite Signature, plusieurs lits, cuisine | 1 chambre, literie de qualité supérieure, surmatelas

Avis sur Chase Suite Hotel Newark-Fremont

3.5 out of 5
Chase Suite Hotel Newark-Fremont
39150 Cedar Blvd, Newark, CA

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 477 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 267 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 115 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 68 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 77 avis sur 1004." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Morad

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The flat was wonderful very spacious, kitchen materials were very clean and very nice. The area was very calm. The breakfast was delicious and clean. We loved this flat. Thank you so much
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 15 août 2023
Thank you Morad for staying with us! It was our pleasure having you here and glad to see everything was great. Look forward to seeing you and your family again in the near future!

10/10 Excellent

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre spacieuse avec kitchenette, coin salon et chambre séparée. Quartier calme. La laverie en libre service est un vrai plus!
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Front Desk Agent le 1 nov. 2021
Dear Caroline, We appreciate your feedback and we hope to see you again in the near future!

8/10 Bien

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé propre avec un bon petit déjeune
Hôtel bien situé propre avec un bon petit déjeuner. Super piscine.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jeza le 20 août 2019
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Les personnes à la réception pourraient être plus souriantes et accueillante. Nous étions 4 et il n'y avait que 3 serviettes; nous nous en sommes aperçus le matin, donc on n'a pas fait d'histoire :on s'est partagé les serviettes (et encore, la 3eme était cachée dans un tiroir. A la réception, ils pourraient nous prévenir et nous indiquer où trouver les draps, ça nous aurait éviter de nous énerver et d'appeler la réception. Le canapé lit était de très mauvaise qualité. les enfants ne sont pas lourds mais nous avons du mettre le matelas par terre. le reste était bien (propre, bonne surface, petit déjeuner complet) mais l'accueil hautain et le mauvais canapé lit ont tout gâché. C'est l'hôtel que j'ai le moins aimé du roadtrip.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Jeza le 2 mai 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Please rest assured we have addressed the issues to our team.

10/10 Excellent

nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
San Francisco
Établissement parfaitement propre et bien entretenu Personnel très bien je recommande cette hôtel
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Front Desk le 4 mars 2019
Gracias por quedarte con nosotros. ¡Agradecemos sus comentarios!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre et bien situé. Cuisinette dans la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Ron GM le 27 août 2018
Anon, thank you.

8/10 Bien

TAM

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Disponibilité et tarif acceptable après l’arrivée sur SF.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Ron GM le 9 août 2018
Thanks Tam

10/10 Excellent

Pierre, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
perfect place for a short stay near San Francisco
great, as expected even though the pool is very small
Séjour de 4 nuits en août 2017
Pierre, Thanks for staying , hope to see you again

8/10 Bien

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chase suite hôtel à Newark
Halte d une nuit pour aller sur SF. Trop loin de SF pour y séjourner plus d 1h de transport en commun. Hôtel très confort piscine belle cuisine équipée. Attention si vous êtes 4 vous dormirez ds le canapé lit confortable mais regardez si le lit est prêt!
Séjour de 1 nuit en août 2017

10/10 Excellent

Gurwinder, Atwater

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Suite was spacious and affordable. Had all the amenities you can ask in a hotel. Great experience highly recommended.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 27 mai 2024
Hi Gurwinder, thank you for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our Suite spacious, affordable, and equipped with all the amenities you needed. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Kalim

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for the great review. See you next time!

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Checking in was fast & efficient. The pool was FANTASTIC! The pool Alone was worth the stay! My room was clean and the bed was comfortable. other than having to go to the front desk for an oven sheet pan, (there are none in the room,(in the past they’ve been stolen so now you get a flimsy aluminum pan from the front desk). Breakfast isn’t anything special but should meet most needs. Standard… eggs sausage heated, oatmeal, 3 cold cereals, breads and bagels, (the fruit was in my opinion, unimpressive and the bananas should have been discarded) As for the Location… Pretty much anything you’d need or desire is within a few minutes drive, and there’s a brand new Costco less than 1/2 a mile away. Heads up there is a separate $250.00 deposit that takes 5 days to return to your account. I stayed on a Friday night and it was pretty full, there was no excessive noise or disruptions during the night. (I’ve read in the past, this is a problem.. this isn’t my first time staying here and in my last 3 stays, noise has not been an issue.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for the wonderful review and making it known that noise hasn't been an issue! We changed management a couple of years back and we are huge on quiet hours, your comfort, and clean rooms. We know we are not perfect, but reading your experience is exactly what we shoot for with every guest! Look forward to impressing you again soon. Thank you for your business.

10/10 Excellent

Nilvia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for staying with us Nilvia!. See you again soon.

10/10 Excellent

Manolo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything are perfect and highly recommended
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 17 avr. 2024
Thank you Manolo for the wonderful review! Look forward to impressing you again soon. Take Care! :)

8/10 Bien

James, Fremont

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and quite property with nice food selection nearby
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Thank you for staying us, James! See you next time.

10/10 Excellent

Heather

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet and clean. Staff was friendly and breakfast was great.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Thank you Heather for the opportunity to serve you and your family! We are super excited you enjoyed our breakfast and your stay to rate us so highly. We look forward to seeing you again soon!

2/10 Horrible

Amanda

Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Thank you Amanda for the opportunity to serve you. Our sincere apologies for failing to meet your expectations. To get a better insight of our areas of opportunities, please update your review to reflect some details of your recent stay. We know and understand we are not perfect, which is why your feedback is vital to our success. We hope despite of your recent experience, you will provide us with another opportunity to serve you and your family. Take Care!

6/10 Satisfaisant

Pengjian, Long Grove

I think I will go to here next time
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Thank you Pengjian for staying with us! See you again soon.

8/10 Bien

Erika

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great for families.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 3 avr. 2024
Thank you Erika for the wonderful rating! See you next time.

10/10 Excellent

Fernando

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 17 avr. 2024
Thank you for the opportunity to serve you and your family, Fernando! See you next time.

10/10 Excellent

Kylie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great room options and pricing, overall my family and I loved our stay here. Great location and the suite had everything we needed. Will definitely book here again if needed!!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Thank you Kylie for the wonderful details of your recent stay! We are thrilled you and your family loved their stay. See you again soon!

10/10 Excellent

erika

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for families to stay. Loved the breakfast options and the place was very quiet.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Thank you Erika for staying with us and for the wonderful review! See you again soon.

10/10 Excellent

Kelly

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location is very convenient, the staff are very nice,and the service is excellent.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 16 mars 2024
Thank you Kelly for the great review! We look forward to impressing you again soon.

8/10 Bien

Jeffrey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very large rooms. Close to shopping and restaurants. Free breakfast had more than just bagels and muffins—they had oatmeal, bacon, sausage, scrambled eggs.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 16 mars 2024
Thank you Jeffrey for the wonderful review of your recent experience. We are happy reading you enjoyed our hot breakfast buffet! We look forward to serving you again soon. Take care!

2/10 Horrible

Ezequiel

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 11 mars 2024
Poor rating from a guest who partied, smoked in the room, disturbed the peace, and were evicted for failing to follow policy. This is an example of what we do not tolerate and make it known for all guests staying. We want to ensure everyone has a great stay and having disruptive guests that will interfere with your experience are kicked out. Take of our rooms, we will take care of you!

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The lady that checked us in was awesome. I can’t remember her name but it starts with a T and she is Hawaiian. Very friendly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Thank you Robert for staying with us and for giving Timina a nice shout out! We look forward to seeing you and your family again soon. Take care!

10/10 Excellent

Carmela Gale

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 févr. 2024
Thank you for the awesome rating. We hope to see you again soon!!

10/10 Excellent

David

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for staying with us David! See you again soon.

6/10 Satisfaisant

Iman

10 mins before breakfast closed I was trying get some tea they just grabbed so fast.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you Iman for staying with us. Our sincere apologies for the recent experience. Taking food or drinks away prematurely is not a behavior of our team. Rather, our team leaves food and drinks a few minutes later for any people who may have missed the breakfast time. If they took the food/drinks away, you most likely missed the deadline, believing the hours were different. Breakfast hours are different during the week vs. weekends. We will, however still share your feedback with our kitchen staff to reassure that we are doing our part in ensuring the service is available during the entire time we advertise our amenities. We hope despite this experience, you will continue to make us your favorite hotel in Newark! Thank you again for your business.

10/10 Excellent

Travis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for staying with us Travis! See you again soon.

10/10 Excellent

Costel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Thank you for the wonderful rating! See you again soon.

8/10 Bien

Michael, SAN JOSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
arrived just before 4 for a 3 check in was told room not ready ready. Ok so when will be ready don know can you find out yea let me check this is front desk person. housekeeping comes up says she thinks its clean after back and forth, housekeeping and front desk back and forth i wasn't included still time room would be ready.Now im pissed no answer and no room 3 story hotel 3 cars in the parking no one in sight i ask what's the problem give me a room front desk gal says im almost sold out tonight.i say no problem give me a clean room and someone else can take mine ...if you get it clean. i just ignored and acted like i wasn't standing right there. i left came back 30 minutes later and checked in no apology no nothing.staff was worthless hotel was fine.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 3 févr. 2024
Thank you Michael for staying with us. Very confused with your review because none of things mentioned made sense for us. Checked in on a Sunday when we have plenty of rooms, we are only 2 floors (not 3), checked in by a male associate (Not gal). It seems your experience you described was for a different hotel. Either way, we definitely appreciate the opportunity to serve you and we can only hope the hotel you actual reviewed gets their act together! See you next time.

2/10 Horrible

Meuy

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Thank you Meuy for staying with us. It looks like we have failed to meet your expectations. Your feedback is crucial to our success and if you are able to update your review to better explain your rating, we would highly appreciate it. We hope despite of your recent stay, you will consider us again in the future.

10/10 Excellent

Eric

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The furniture in the room could be more comfortable.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 3 févr. 2024
Thank you Eric for the wonderful review and for staying with us. See you next time!

10/10 Excellent

Ramona

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved how the rooms were spacious and had a full kitchen. Staff were friendly and helpful. Breakfast was amazing.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Thank you Ramona for the wonderful review of your most recent stay and for giving our Hot Breakfast Buffet a good shout out! We look forward to impressing you and your family again in the near future. Take care!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not Satisfied
It would get a rating of 100%. If the fan in the bathroom worked. We were unable to adjust the settings for the a/c system. We called for assistance, and was assured someone would come to our room to help us. No one came nor called.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 25 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us and for the wonderful rating! Our sincere apologies that we failed to respond to a maintenance request. It looks like we would need more details of when it was requested because our maintenance hours are limited, which may explain why nobody showed up. As a bare minimum, we should have informed you should there have been any issues with the resolution. It seems you had a great stay otherwise and look forward to seeing you and your family again in the near future!

6/10 Satisfaisant

Iman

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Chase Suite Hotel Newark le 23 janv. 2024
Thank you Iman for staying with us. It seems we fell short in meeting your expectations and we can only improve our service by learning more about what we could have done to earn a better rating. We appreciate your business and hoping for an opportunity to serve you again in the future. Take care!

10/10 Excellent

Carlos

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel!
Hotel is great! Condition was excellent.. service was great.. the only thing I could say negative was that the bed was a little too stiff.. overall I would still stay again! I would say 9.5/10
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Thank you Carlos for staying with us and for the great review! See you again soon.

10/10 Excellent

salvador

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing staff, great stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 8 janv. 2024
Thank you Salvador for the great rating and review! Glad you enjoyed everything regarding your recent experience. See you again soon!

10/10 Excellent

Eileen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you for staying with us Eileen! See you next time.

10/10 Excellent

Kyle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed here many times over the years and they keep doing little things each year to make my stay a little bit better.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you Kyle for making us your favorite hotel in the East Bay! Our favorite part of our day is reading examples of a great experience. Thank you for also noticing the changes! See you again soon. Take care!

10/10 Excellent

Terrance

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 4 janv. 2024
Thank you Terrance for staying with us! See you again soon.

10/10 Excellent

Radwanul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 déc. 2023
Thank you for the amazing rating and for staying with us. See you again soon. Happy New Year!

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go to destination often. Always stay at this hotel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Chase Suite Hotel le 22 déc. 2023
Thank you Debra for the great rating and for allowing us to be your favorite hotel. See you again soon! Happy Holidays

10/10 Excellent

Munzer

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chase Suite Hotel Newark le 22 déc. 2023
Thank you for staying with us Munzer! See you again soon. Happy Holidays!

6/10 Satisfaisant

Julian

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for staying with us Julian! Seems we could have done better and apologize for not fully meeting your expectations. Your feedback is crucial to our success and it would be highly appreciated if you shared a little more details of what we could have done to earn a better rating. We hope to see you and your family again. Happy Holidays!

10/10 Excellent

Matthew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for staying with us Matthew! Happy Holidays.

10/10 Excellent

Akiko

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 17 déc. 2023
Thank you for the review and for staying with us, Akiko! See you next time.

2/10 Horrible

Carlos

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Because the bedroom and the
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 déc. 2023
Thank you Carlos for staying with us. Our sincere apologies for failing to meet your expectations. Your feedback is crucial to the development of our team and kindly request you update your review or email us directly any details that may have affected your experience. We hope this stay does not shy you away from giving us another opportunity to change your perception of our hotel. We wish you and your family Happy Holidays from all of our team!

10/10 Excellent

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Bed
Clean, quiet, and a comfortable bed.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Thank you for the great review and for staying with us! See you again soon. Happy Holidays!