Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 déc. 2023
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 15 janv. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Emma!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at The James New York – NoMad! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!
10/10 Excellent
MICHELLE
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MICHELLE
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 24 août 2023
Michelle, nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au James New York – NoMad. C'est formidable de savoir que la courtoisie des membres de notre équipe et l'emplacement de notre hôtel ont contribué positivement à votre expérience. Concernant l'accès à la glace, vos commentaires sont très appréciés et nous en tiendrons compte pour de futures améliorations. Merci de rester avec nous. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Jeremy
Voyage avec des animaux de compagnie
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 11 août 2023
Jeremy, we're delighted to hear that you enjoyed your stay at The James New York – NoMad. We take great pride in our prime location and well-appointed rooms. It's also wonderful to hear you enjoyed spending time at The Seville, our trendy lounge. Thank you for choosing us for your travels, and we hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Richard
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 10 août 2023
Richard, we're thrilled to know that you fully enjoyed your stay at The James New York – NoMad and appreciate your recommendation. Thank you for your valuable feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future!
8/10 Bien
Marc
Voyage en famille
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 2 sept. 2022
Merci pour la bonne critique, Marc!Nous sommes ravis de votre séjour au James New York - NoMad était si merveilleux ! C'est fantastique que vous ayez profité de notre emplacement idéal au cœur de la ville et que vous ayez apprécié nos chambres spacieuses et nos lits confortables. Nous nous efforçons d'offrir une expérience mémorable à tous nos invités.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre excellente expérience!
10/10 Excellent
William
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 17 août 2022
Merci pour cette excellente critique, Guillaume !
C'est merveilleux que vous ayez tellement apprécié votre séjour au James New York – NoMad ! Nous visons l'excellence, nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié non seulement notre équipe et notre propreté, mais aussi nos lits confortables et notre emplacement ! Vos éloges nous permettent de savoir que nous faisons notre travail !
Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience incroyable!
10/10 Excellent
Johanne
Voyage en groupe
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johanne
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de James Nomad Team le 15 nov. 2021
Thank you so much for your rating! We hope to see you again!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Customer Service le 4 août 2021
Thank you for sharing your thoughts with us.
We appreciate the time you've taken to leave us your feedback. Hearing our guests' suggestions are extremely important to us. With that being said, we'll be sure to look into your concerns moving forward. We want to make sure those missteps are erased for our future guests.
Once again, we appreciate the time you've taken to leave us a review. If there's any way we can accommodate you during a future visit, please let us know. Have a great day!
8/10 Bien
Jean-Pierre
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Pierre
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Customer Service le 8 mars 2020
Merci pour la belle note, Jean!
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Nous sommes heureux que vous ayez aimé notre personnel amical et nos chambres propres. Nous nous efforçons d'offrir à nos clients une hospitalité chaleureuse, un service efficace et des chambres propres. En ce qui concerne vos préoccupations concernant notre bruit, nous les porterons à l'attention de notre équipe alors que nous continuons à nous améliorer pour l'avenir.
Nous aimerions partager une expérience plus positive avec vous la prochaine fois. Passe une bonne journée!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2020
Thank you for the kind words!
It's excellent you enjoyed your time at The James New York – NoMad! We pride ourselves in offering a clean and comfortable environment for all of our guests and your praise tells us we're succeeding. Thank you again for sharing your review with us!
We can't wait to see you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Pas mal !
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Customer Service le 23 janv. 2020
Nous apprécions les commentaires.
Il est malheureux que votre temps avec nous ait été loin d'être idéal. Nous nous efforçons d'offrir un service de qualité et de commodité à tous nos clients. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié notre hébergement confortable et notre service aimable malgré les problèmes que vous avez eus avec les conditions de votre chambre. Nous nous efforçons d'offrir la meilleure expérience possible et vos commentaires vous aideront. Je vous remercie.
Nous espérons vous revoir bientôt afin que nous puissions partager une expérience plus positive avec vous.
8/10 Bien
Anass
Voyage en famille
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jolie chambre mais salle de bain froide
Anass
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 13 janv. 2020
Merci pour la belle critique, Anass!
C'est merveilleux que vous ayez passé un séjour fantastique au James New York - NoMad! Nous nous efforçons de partager une expérience relaxante et reposante avec tous nos clients. Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié notre literie confortable. C'est ce que nous aimons voir! Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience incroyable!
Passez une journée fantastique!
8/10 Bien
veronique
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
New York new york
veronique
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 3 janv. 2020
Thank you for the 4-star rating!
We are delighted to see that you had a wonderful time at The James New York – NoMad. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you!
Have a beautiful day!
10/10 Excellent
CORINE
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
CORINE
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 7 janv. 2020
Merci pour la critique exceptionnelle, CORINE!
Nous sommes ravis que votre expérience au James New York ait été si merveilleuse! Nous nous efforçons de faire en sorte que tous nos clients se sentent les bienvenus et détendus pendant leur séjour avec nous. C'est fantastique que notre équipe puisse répondre à vos besoins et vous aider de toutes les manières possibles. Nous visons à plaire et vos éloges nous font savoir que nous faisons notre travail!
Nous sommes impatients de partager une autre expérience incroyable avec vous bientôt! Passez une bonne journee!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 30 déc. 2019
Merci pour la revue 4/5!
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une grande expérience au James New York - NoMad! C'est merveilleux que vous ayez aimé notre service attentionné, ainsi que nos chambres confortables! Nous serions ravis de vous revoir bientôt pour partager une expérience encore plus positive avec vous.
Passez une bonne journée!
8/10 Bien
Emmanuel
Voyage d’affaires
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanuel
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Customer Service le 27 déc. 2019
Thank you for the great rating, Emmanuel!
It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at The James New York – NoMad. We'd like to share an even better experience with you soon.
Have a lovely day!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Customer Service le 25 nov. 2019
We appreciate the feedback.
We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Customer Service le 21 oct. 2019
Thanks for the feedback.
It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Eric, Montreal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Customer Service le 14 oct. 2019
Thank you for sharing your thoughts with us, Eric!
We are delighted to find that we have offered you such wonderful hospitality. We hope to see you again on your next visit. Thank you and good day!
8/10 Bien
Nicolas
7 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de James NoMad le 9 sept. 2019
Greetings Nicolas,
Thank you for your positive score! Please settle in with us again in NYC soon.
Be well,
The James New York—NoMad
8/10 Bien
Mathieu
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne situation.
Mathieu
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de James NoMad le 22 août 2019
Dear Mathieu,
Thank you for settling in with us here in peaceful yet central NoMad! Join us again soon!
Be well,
The James New York—NoMad
10/10 Excellent
Edward, milford
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Edward, we're thrilled to hear you enjoyed your experience at The James New York – NoMad. Our goal is always to provide an exceptional stay. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Kara
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Kara, thank you for sharing your delightful experience at The James New York – NoMad. We're thrilled you appreciated our spacious rooms and prime location. Our team members are elated knowing they contributed to your enjoyable stay. It's wonderful to hear you plan on visiting us again, and we eagerly look forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Ethan, Miami
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ethan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Ethan, we're delighted to hear you had an enjoyable stay at The James New York – NoMad. It's great to know you appreciated our unique historical architecture, daily wine hour, and the cleanliness of your room. Your feedback about the restroom amenities and room size in relation to the luxury standards we aspire to will be taken under consideration. We're grateful for your review and look forward to welcoming you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Amir
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amir
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Amir, we appreciate your feedback. We are sorry to hear that there were issues with noise and the absence of dedicated spaces for calling and working, as well as the delay in hot water supply. Please know that maintaining a comfortable environment is a top priority for us, and it's unfortunate your experience did not match this. We continuously strive to improve our offerings and your input is crucial. We hope your memories from your earlier stay will motivate you for a future visit where we will try to exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
Sharon
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Sharon
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Sharon, thank you for sharing your feedback. We're glad to hear that you appreciate our hotel, but we acknowledge your recent issue concerning cleanliness. We always aim to uphold high standards in maintaining room hygiene, particularly in the bathroom area. We regret the lapse and assure you that we're taking necessary measures to ensure a more seamless experience in the future. Thank you once again. We hope to welcome you back soon under much better circumstances.
8/10 Bien
Maxim, Gainesville
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxim
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Maxim, thank you for choosing The James New York – NoMad. We're glad to hear you found our location to meet your expectations, and we look forward to the prospect of hosting you again in the future.
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Anthony, it's truly heartening to hear such positive remarks about your stay at The James New York – NoMad. We're thrilled that Neba and our team members made your check-in process smooth, especially amidst the stress of flight cancellations. Your commendations on our location and amenities are very much appreciated. Looking forward to your next visit, it's our pleasure to serve you again. Thank you for choosing us!
6/10 Satisfaisant
Elise
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Elise
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Elise, it's evident that your recent stay didn't quite meet your expectations. Do remember, we truly value your feedback and we hope to serve you again in the future and aim to provide the stellar experience we're known for.
10/10 Excellent
Gina
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Gina, your warm words about The James New York – NoMad are sincerely appreciated. We're thrilled to know that our central location and tranquil atmosphere consistently meet your needs during your visits to NYC. Also, it's heartening that our users always find our team members helpful and our property aesthetically pleasing and orderly. Thank you for your kind comments, and we eagerly anticipate your future visits.
8/10 Bien
Sunny
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Sunny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Sunny, we're glad to hear that you enjoyed your overall experience with us at The James New York – NoMad. It's disheartening to learn about your experience with the in-room amenities and we assure you that we will take your detailed feedback into consideration. Our team always strives for excellence and we appreciate your suggestion about the inclusion of breakfast. We are also glad to hear that you found our location ideal and we look forward to making your future stays even more enjoyable.
10/10 Excellent
Eric
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Eric, we're thrilled to know that you had a wonderful experience at The James New York – NoMad. It's a pleasure to receive such fantastic ratings, and we can't wait to welcome you back during your next trip to the city. Thank you for choosing us!
10/10 Excellent
Francine
17 mars 2024
Francine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Thanks for the perfect rating, Francine!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at The James New York – NoMad, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excellent
Christina
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Thank you for sharing your perfect rating with us, Christina!It's wonderful to see how much you appreciated your time at The James New York – NoMad! We want everyone to feel right at home at The James New York – NoMad. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!
10/10 Excellent
Stephen
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 18 mars 2024
Thank you for the amazing rating, Stephen!We are very pleased to hear about the excellent stay we were able to share with you! It is always our highest priority to provide a satisfying experience for all of our guests. We hope you plan on staying at The James New York – NoMad soon!Thanks again for leaving your feedback!
10/10 Excellent
DANIEL
15 mars 2024
DANIEL
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Daniel, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We look forward to seeing you again soon so we can share another exceptional experience with you at The James New York – NoMad!
8/10 Bien
Taylor
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 15 mars 2024
Taylor, thank you for sharing your experience at The James New York - NoMad. We're glad to hear that our team members provided assistance when required. We understand the pick-up and drop-off situation may have been inconvenient and we appreciate your patience. As for the unusual odor noted, thanks for bringing this to our attention, our team strives to maintain the highest standards for our rooms. We value your feedback and look forward to hosting you again with an even better experience.
10/10 Excellent
Jorge
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 16 mars 2024
Jorge, it's delightful to hear your praises for The James New York – NoMad. We're thrilled that our commitment to cleanliness and excellence made your stay enjoyable. We eagerly await your next visit.
10/10 Excellent
edgar alberto
12 mars 2024
edgar alberto
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 3 avr. 2024
Edgar, it's wonderful to hear that you had a fantastic stay at The James New York – NoMad. We greatly value your feedback and look forward to hosting you again soon!
8/10 Bien
traci
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
traci
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 11 mars 2024
Traci, it's wonderful to hear that our check-in process at The James New York – NoMad made a great impression on you. We're also glad that you appreciated the wine in the lobby and spacious room sizes. We strive to provide the best experiences and we're thrilled that these aspects added value to your stay.
10/10 Excellent
Nicola
9 mars 2024
Nicola
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Thanks for the fantastic rating, Nicola!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at The James New York – NoMad. We're all looking forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
John
6 mars 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 28 mars 2024
John, thank you for your top score rating of The James New York – NoMad. We're thrilled you had such a positive experience. We appreciate patrons like you and look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 7 mars 2024
Andrew, it is delightful to read about your positive experience at The James New York – NoMad. We're thrilled to hear that you found our corner King room to be exceptionally cozy and the endless supply of hot water a bonus. It's also great that you appreciated our vibrant lobby and the in-house restaurant and bar that adds to the exciting NYC experience. Furthermore, we're glad to learn that you enjoyed our offerings of complimentary beverages and snacks at the lobby. Your kind feedback is much appreciated, and we look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Réponse de Customer Service le 5 mars 2024
Amy, thank you for your glowing review! We're delighted to hear that The James New York – NoMad consistently meets your needs during your trips into town. Your compliments about our convenient location and desirable neighborhood are greatly appreciated. We eagerly await your next visit.
10/10 Excellent
Christina, Glen Ridge
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 2 mars 2024
Christina, hearing about your blissful experiencent at The James New York – NoMad truly warms our hearts. We're thrilled our check-in process and personalized follow-ups enhanced your stay. It's also fabulous to know our complimentary wine hour and the attached Scarpetta restaurant significantly enriched your visit. We're proud we could offer you an outstanding brunch experience. We can't wait to welcome you back for another round of great memories.
10/10 Excellent
Ryan
26 févr. 2024
Ryan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 21 mars 2024
Ryan, thank you for your high rating of The James New York – NoMad. It's gratifying to know you had a positive experience at our property. We eagerly look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Julia
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 27 févr. 2024
Julia, it's fantastic to hear that you found our team at the front desk to be highly helpful and vigilant at The James New York – NoMad. We're pleased to know that you appreciated the cleanliness of your room and were able to check in early. Looking forward to your return.
10/10 Excellent
sonia
25 févr. 2024
sonia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 21 mars 2024
Sonia, thank you for choosing to stay with us at The James New York – NoMad. We're delighted that your stay was enjoyable and are looking forward to your next visit.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 26 févr. 2024
Elizabeth, it's wonderful to hear you enjoyed an exceptional stay at The James New York – NoMad. We appreciate your beautiful feedback and cannot wait to welcome you once again for another great experience.