Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Agathe
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ok
Agathe
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
helene
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
helene
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
4/10 Médiocre
Guillaume
21 sept. 2022
Guillaume
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
yves
2 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yves
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Fady le 22 févr. 2022
Thank you for the feedback we look forward to hosting you again soon!
Fady
10/10 Excellent
EDOUARD
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
per Hotel super prestation! Bravo
EDOUARD
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Chester James le 21 janv. 2020
Merci pour votre avis! Nous sommes heureux de dire que l'hôtel possède les droits aériens devant le bâtiment, ce qui offrira à nos clients une vue à couper le souffle pour longtemps. Nous sommes heureux que vous ayez pu nous rejoindre et profiter de la vue, du toit et des designs. Nous espérons vous accueillir de nouveau dans notre hôtel lors de votre prochaine visite à Brooklyn!
Cordialement,
Chester James
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Chester James le 21 janv. 2020
Nous apprécions sincèrement le temps que vous avez consacré à partager votre expérience au William Vale! L'emplacement de notre propriété est très pratique pour tous ceux qui voyagent à Manhattan ou profitent simplement de l'un des quartiers les plus excitants de New York, Williamsburg. Nous sommes désolés d'apprendre qu'il ne vous a pas été expliqué que le wifi était limité à deux appareils sur l'option gratuite. Nos options de mise à niveau payantes offrent des appareils illimités et ces informations auraient dû être partagées. Nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochain voyage à New York.
Cordialement,
Chester James
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de CJ le 24 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back very soon!
Sincerely,
Chester James
Front Office Manager
10/10 Excellent
Camille, Québec
Voyage en couple
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Thomas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Michaela
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michaela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rita, Laguna Niguel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Rita
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Gennadiy
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gennadiy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Gennadiy,Thank you for your perfect rating! It was such a pleasure having you as our guest recently, and we are delighted you thoroughly enjoyed your stay. We hope to welcome you back to The William Vale again soon!Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Heather
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Jose,It was a pleasure to have you as our guest at The William Vale, and we thank you for your glowing review. Our team aims to provide world-class service to each and every one of our guests, and we're happy to hear we succeeded with you. We look forward to welcoming you back soon for another five-star stay. Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
farah
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
farah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Farah,From our team's amazing service to our incredible views, we're so happy to know that you enjoyed everything about your time with us. Thank you so much for the perfect rating, and we hope to see you again soon at The William Vale. Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Benjamin
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage avec des animaux de compagnie
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Elizabeth,Thank you for choosing The William Vale for your recent stay! We're thrilled we could provide a memorable experience for you. It would be our pleasure to welcome you back anytime.Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Janelle
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 8 mai 2024
Dear Janelle,It was truly a pleasure to welcome you to The William Vale during your recent visit. We're thrilled to hear you had such an enjoyable experience, and that you appreciated our clean, comfortable, and fully equipped accommodations, as well as the beautiful city views. Thank you so much for sharing your kind comments, and we hope to have the opportunity to host your next visit to the area.Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Daliana
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daliana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Joan, Somerville
5 mai 2024
Joan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
roi
2 mai 2024
roi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Olumuyiwa
30 avr. 2024
Olumuyiwa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Marrice
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marrice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 26 avr. 2024
Marrice,Thank you for the kind review of The William Vale! It's great to hear we had the right recipe for such a wonderful stay. We look forward to having you join us again soon!Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Edwin
22 avr. 2024
Edwin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Lyndsay
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyndsay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jim, Carmel
20 avr. 2024
Jim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Anchisa
15 avr. 2024
Anchisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ommund
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ommund
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 16 avr. 2024
Ommund,It's fantastic to hear you had a five-star stay at The William Vale. Your satisfaction is our top priority, and we can't wait to provide you with another exceptional experience during your future visits.Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Mitchell
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitchell
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 16 avr. 2024
Dear Mitchell,Thank you for all of your kind comments and for choosing to stay with us at The William Vale. We are so happy to hear that you thoroughly enjoyed our picturesque views, as well as our clean and comfortable accommodations. It was a pleasure having you join us, and we look forward to your next visit! Sincerely, Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Katrina
Voyage en couple
10 avr. 2024
Katrina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 12 avr. 2024
Katrina,Thank you for taking the time to leave a review of The William Vale. While we are sorry to hear you had to cancel your stay, we are so pleased to know you enjoyed the warm hospitality from our hard-working team, and we eagerly await your future visit!Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Menachem Mendel
8 avr. 2024
Menachem Mendel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ross
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Ross,Thank you so much for choosing to stay with us at The William Vale. Impressing every guest with a wonderful experience is our top priority, and we're delighted you enjoyed your visit. It's great to read you were able to take advantage of our beautiful views! The pleasure was truly ours, and we hope you'll choose to visit us again soon.Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Deepak
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deepak
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Daniel
4 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Daniel,Thank you for choosing to stay with us during your recent trip. Impressing every guest with our exceptional service is always a top priority, and we offer our sincere apologies if you received anything short of this. We can assure you that what you have described is not typical of a visit to our property. Nevertheless, your comments have been duly noted and will be promptly addressed. Also, we're very sorry for any disturbance you experienced in your room. We appreciate your feedback and wish you safe travels ahead.Sincerely,Joe SantoreManaging DirectorThe William Vale
10/10 Excellent
Nancy
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Laura,Thank you for choosing The William Vale and for sharing your lovely five-star review. We are delighted our clean, comfortable accommodations, and safe environment impressed you. Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you back for another memorable visit.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Dominik
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominik
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dominik,Thank you for sharing your experience at The William Vale. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted you had a five-star stay. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Nina
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Nina,Being a part of your wonderful stay is the greatest compliment, and we are delighted to hear that you enjoyed your time at The William Vale. It's great to know you were impressed with our wonderful spa and rooftop bar. Please come back soon for another memorable five-star experience.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Kaze
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaze
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Dear Kaze,It was wonderful having you join us recently. Our team works hard to ensure that every guest has an exceptional stay, and we are ecstatic that Sara exceeded your expectations. We will be sure to pass your compliments along to her. Thank you for also mentioning Leuca and Westlight! Take care, and know we would be thrilled to welcome you back to The William Vale anytime your plans bring you this way.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
8/10 Bien
Cheyenne
28 mars 2024
Les points forts : Propreté
Cheyenne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Dear Cheyenne,Thank you for your review! It was such a pleasure to welcome you to The William Vale, and we're delighted you had an enjoyable stay. Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Juan
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Dear Juan,Thank you for your recent stay at The William Vale. On behalf of our team, we appreciate your recent feedback and taking the time to share your thoughts. Receiving recognition for phenomenal service is always appreciated. We are glad you found your accommodations to be clean and comfortable. I will pass on your compliments to the dining staff! We look forward to hosting you again.Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
2/10 Horrible
Steven
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 27 mars 2024
Dear Steven,Thank you for sharing your experience with us. We understand that noise levels can impact a guest's experience, and we're disappointed to learn that your stay was not up to expectations. Rest assured, our team is constantly working to ensure a peaceful environment for all our guests, and we're committed to providing a more tranquil experience during your next stay.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Daniel
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
John, Brooklyn
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 19 mars 2024
John,Thank you so much for the high rating. We're so happy to know that our team's friendly service left a positive impression on you and that you had a great time with us overall. It would be a pleasure to host you again soon, so hurry back. Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 19 mars 2024
Kelly,It was a pleasure hosting you at The William Vale! We're glad our convenient location and friendly staff impressed you, and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
2/10 Horrible
dominique, mill valley
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
dominique
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 18 mars 2024
Dominique,We appreciate you sharing your thoughts. It's unfortunate you were disappointed with certain aspects of your stay. We encourage you to provide additional details, as we are always open to suggestions and feedback. Our dedicated team will remain focused on creating memorable experiences with our guests, and we hope to have a chance to change your perceptions. Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
10/10 Excellent
Jennifer
15 mars 2024
Jennifer
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Valaine
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valaine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 15 mars 2024
Dear Valaine,Customer experience and satisfaction are our priorities, and your review reaffirms the hard work we put in every day. It thrills us to know that our team members, amenities, and views made a positive impact on your stay with us. Having you as a guest was a pleasure, and we look forward to welcoming you back for another great stay. Sincerely,Peter Ybarra. Hotel ManagerThe William Vale
6/10 Satisfaisant
Viviana
11 mars 2024
Les points forts : Équipements
Viviana
Séjour de 1 nuit en mars 2024