Avis
8,4
Très bien
9,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
1 févr. 2024
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
David, columbus
4 janv. 2024
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Shardul
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shardul
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Miguel Angel
2 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Mala suerte con el Hotel
Miguel Angel
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Sara
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Melissa A. le 6 janv. 2024
Sara, thank you for the kind words and your review. It means a lot. We hope to serve you again soon. Happy New Year!
10/10 Excellent
Patricia
2 déc. 2023
Patricia
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Melissa A. le 6 janv. 2024
We are extremely grateful for your kind review. Thank you for allowing us to serve you, and we hope to have you return someday soon.
8/10 Bien
saar
Voyage en couple
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
saar
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Kathleen
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Dark and Darker
Kathleen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
kazuya
Voyage d’affaires
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
kazuya
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Martha
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
stacy
Voyage d’affaires
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stacy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Melissa A. le 10 août 2023
Stacy, Thank you so much for taking time to provide your feedback and of course for the kind words. We hope to have you back again. Have a great rest of your Summer!
10/10 Excellent
Young Eun
Voyage en famille
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Young Eun
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Melissa A. le 18 juil. 2023
Young Eun, this brings us great satisfaction. We are happy to know you had a 5 star stay and we hope to host you again soon.
6/10 Satisfaisant
Peter
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Peter
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Melissa A. le 11 juil. 2023
Hello Peter, Thank you for taking the time to provide feedback on the outdated conditions of our bedrooms. We are actively working on a plan to enhance the overall appearance of the bedrooms while maintaining it's charm. I hope you had a pleasant rest, and were able to enjoy our renovated club spaces!
10/10 Excellent
Pierluigi, Jupiter
28 juin 2023
Pierluigi
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Melissa A. le 18 juil. 2023
Pierluigi, thank you kindly for your gracious review. We hope to serve you again soon.
6/10 Satisfaisant
Andris
Voyage en famille
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andris
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Melissa A. le 7 juin 2023
Andris, Thank you for taking the time to provide this feedback. We love how you appreciate the timeless charm of our building and interiors; however, we are sorry to hear that our food quality did not meet your expectations, and we apologize for any disruptions experienced with the live jazz in our atrium. We do hope to have you back to alter any negative perception of our property.
10/10 Excellent
Matthew
2 mai 2023
Matthew
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Melissa A. le 7 juin 2023
Thank you for your review. We are truly appreciative and hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Janette
Voyage en couple
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janette
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Melissa A. le 11 avr. 2023
One of the best compliments is knowing we'll have the opportunity to host you again! Thank you, Janette.
10/10 Excellent
Mich
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mich
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Melissa Andrade le 22 mars 2023
Thank you for staying with us! We appreciate the feedback and we hope you return!
6/10 Satisfaisant
Lee
Voyage en groupe
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lee
Réponse de Melissa A. le 17 janv. 2023
Thank you for sharing your feedback, Lee.I apologize that your experience didn't exceed the standard you received under the former property & ownership. Reviews like yours are helpful to know where we can improve with communication pertaining to our membership club, and I suspect from your review that you hadn't the opportunity to visit our well received hotel bar, Little Ned or our restaurant bar at Cecconi's. We’d love to have you back for a better experience. Please email me @ guestservices.nomad@thened.com.
6/10 Satisfaisant
zahra
6 nov. 2022
zahra
10/10 Excellent
MC
Voyage d’affaires
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MC
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Melissa A. le 17 janv. 2023
MC, thank you so much for the review. We work very hard to ensure every guest is well looked after, and intend to always improve our services with each and every review even when receiving a 10/10. We hope to have you back again!
10/10 Excellent
Yaron
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yaron
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Caroline B. le 17 janv. 2023
Thank you sincerely for the generous review. We hope to have you back!
2/10 Horrible
James
Voyage en couple
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Caroline Beaux/ Guest Services le 9 sept. 2022
Good evening James.Thank you for your feedback. We certainly never want anyone to leave The Ned NoMad with anything other than fond memories and I apologize for falling short on this. Our Guest Relations team has reached out to you directly to discuss your experience. Thank you.